Tesla Model S P100DL: extrémní zrychlení, výkon 760 koní

Magazín DragTimes otestoval jeden z prvních dodaných vozů Tesla Model S P100D s Ludicrous módem. Nová 100kWh baterie slibuje nejen vyšší kapacitu, ale i výkony, takže jak to dopadlo?

Jedna z prvních dodávek elektromobilu Tesla Model S s novou 100kWh baterií
foto: DragTimes

My jsme si Ludicrous mód aktuálně vyzkoušeli v Tesla Model X P90DL. A stálo to za to. Nový Tesla Model S P100DL jde ale ještě dál a z 0 na 60 mil za hodinu (96 km/h) zrychlí podle nezávislého testu za 2,5 sekundy. Jen tak pro zajímavost, auto váží 2250 kg.

Rychlosti 161 km/h dosáhne během 6,5 sekundy. A čtvrt míle ujede nový Model S se 100kWh za 10,78 sekundy. Ačkoliv tedy Model S není závodní auto a na závodním okruhu si s tímhle pětimetrovým mazlem nejspíš moc neužijete, zrychlení nabízí opravdu pekelné.

12 Comments on “Tesla Model S P100DL: extrémní zrychlení, výkon 760 koní”

  1. Výběr informací z
    Výběr informací z originálního techničáku TMX P90D Ludicrous:
    Maximum Power:
    – Maximum hourly output: 75kW
    – Maximum net power: 193kW (front), 375kW (rear)
    – Maximum 30 min. power: 79kW (front), 90kW (rear)
    Váhy:
    – Pohotovostní hmotnost: 2543 kg
    – Maximální hmotnost: 3071 kg
    – Maximální hmotnost včetně přívěsu: 5321 kg
    Kola:
    – Přední náprava: 265/35 R22
    – Zadní náprava: 285/35 R22
    Sound level:
    – Stationary: — (pochopitelně)
    – Drive-by: 72dB(A)
    Kombinovaná spotřeba: 217 wh/km
    Dojezd: 467km (to je určitě údaj podle pošahaný EU normy, protože reálný dojezd, který zobrazuje i samotné auto je 380km).

      1. Dinosaur, kterej dělá jen
        Dinosaur, kterej dělá jen to k čemu je donucen. Každej novej model má stejně konzervativní dizajn jak ten předešlej. Teď ukáže lehce futuristickej koncept, ale reálný auto bude zase stejná konzerva jako předtím, akorát se spoustou futuristickejch keců o tom jak je to strašně smart a pak to dopadne třeba jako smart televize, který jsou spíš k pláči.

Napsat komentář