Strávit 32 hodin v autě není žádné terno. Dvojice nadšenců si to vyzkoušela v elektromobilu Tesla Model 3 a podařil se jí nový rekord v dojezdu na jedno nabití.
foto: Tesla
Sean Mitchell a Erik Strait si našli zhruba 1,6km okruh v parku nedaleko Denverského mezinárodního letiště. Tam
Rychlosti se pohybovaly max. do 50 km/h, jídlo a pití jim jejich parťák házel do rybářského podběráku. Zastávek bylo minimálně, pouze k využití WC.
Nakonec ujeli 975 km a spotřebovali 66 kWh, průměrná spotřeba byla 69 Wh/km. Protože nemohli používat klimatizaci, bylo v kabině občas až 42 °C.
Zásadní problém se nicméně objevil po skončení rekordní jízdy. Ukázalo se, že auto se u nabíjecí stanice Tesla Supercharger nechce nabíjet. Muselo být odtaženo do servisního centra Tesla.
Klíčovou zprávou tohoto týdne k Tesla Model 3 je nicméně tweet Elona Muska o tom, že auto dorazí do Evropy nejspíš v polovině příštího roku.
To je ten vysavac co sa vypol pri spotrebovanej energie 66Kwh
To je ten vysavac co sa vypol pri spotrebovanej energie 66Kwh miesto 75kWh ,ktore mal vysavac mat?
To je ten kram co sa vozil okolo komina 30km/h okolo komina,aby vobec nieco zajazdil?
To je ten crep co potom nesiel nabit a musel ist odtahovkou do Tesly,kedze ho nedostatocnym chladenim znicili pomalou jazdou?
Moon by mi nato odpovedal „odbornik“ ako je Kuk ekofasisticky buk,lae kedze nerozozna jednotlive americke auta od seba tak pochybujem,zeby som sa od tupej hlavy dockal nejakej rozumnej odpovede 😀 😀 😀
..dam ti to aj s prekladom teslo oooovca
Beee bebee be be bee be been beeb bee….
…ty jsi nám ale vtipnej čobolák… 🙂 Kam si chodil do
…ty jsi nám ale vtipnej čobolák… 🙂 Kam si chodil do školy?
Nerob sa,ze to nevies.Vsak sukromne predsa k tvojej matke na
Nerob sa,ze to nevies.Vsak sukromne predsa k tvojej matke na E55 biely ponozak v sandaloch
VIDEO jak se TM3 kurví brzdy Brembo zaprovozu
VIDEO jak se TM3 kurví brzdy Brembo zaprovozu ;(
youtube.com/watch?v=YMl41JzQLWE
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
Co myslis tim kurvi? Na tom videu je videt jak nekdo zkouma v
Co myslis tim kurvi? Na tom videu je videt jak nekdo zkouma v jakem stavu jsou brzdy po te, co auto jezdilo na zavodnim okruhu. Nevim kolik toho najezdilo, nevim jak brutalne, ale vim ze to jsou jen „stock“ brzdy a ne zavodni, tak prosim jestli mas vice informaci o tom „kurveni“, tak sem s nima, docela me to zajima.
hele nedávno brzdy Brembo Elon firmwarově ladil poté co mu
hele nedávno brzdy Brembo Elon firmwarově ladil poté co mu udělali odborný test brzdný dráhy a byla to s TM3 bíííídaaaaaa 😉 Prostě a jednoduše vypadá to na dobře vodrbanou 3jku soudruzi toť vše 😉
A co bys prosím čekal se sériovými brzdami po jízdě
A co bys prosím čekal se sériovými brzdami po jízdě „brzda-plyn“ na závodním okruhu?
Borec vypnul rekuperaci (přepnul ze Standard na Low), takže
Borec vypnul rekuperaci (přepnul ze Standard na Low), takže se opravdu není čemu divit, že to ty brzdy na okruhu nedaly.
U klasickýho (spalovacího) auta se podřazuje do omezovače, aby se brzdy neutavily.. pokud by se vyřazovalo na neutrál (na to Low to nebrzdí skoro vůbec), nedá to ani jedno kolo…
Stačila úprava softwaru a Tesla 3 zkrátila brzdnou dráhu o
Stačila úprava softwaru a Tesla 3 zkrátila brzdnou dráhu o šest metrů
auto.idnes.cz/tesla-3-consumer-reports-brzdna-draha-dsy-/automoto.aspx?c=A180531_120613_automoto_fdv
A proč stavěli na to WC? To by se taky dalo řešit podobně
A proč stavěli na to WC? To by se taky dalo řešit podobně jako s tím podběrákem.
Protože nechtěli jezdit v pochcaným a pokakaným interieru
Protože nechtěli jezdit v pochcaným a pokakaným interieru :)))
Možná to tak zkoušeli ze začátku a zateklo jim to do
Možná to tak zkoušeli ze začátku a zateklo jim to do baterie když s ní byl pak problém… ?
Taky je mohlo napadnout jednoduché řešení…. Vyrvat
Taky je mohlo napadnout jednoduché řešení…. Vyrvat přední sedačky na jejich místo přikurtovat chemické WC….
Pak stačí stáhnot za jízdy trenxle (resp. rovnou jet naostro) co při tý rychlosti by snad zvládli ….
No a to že se auťák o skoro půl roku do Evropy opozdí už
No a to že se auťák o skoro půl roku do Evropy opozdí už nikdo nekomentuje… . Zvažuji že tu první rezervaci co jsem dělal první den někomu odprodám. Otázka je za kolik.
A prave pre toto som si nateraz kupil Hybrida a o 2 1/2 roka
A prave pre toto som si nateraz kupil Hybrida a o 2 1/2 roka ked sa dostanem na radu tak si kupim M3 alebo iny EV od EU automobilky.
Pokud ji chceš prodat za kladnou částku, tak neotálej.
Pokud ji chceš prodat za kladnou částku, tak neotálej.
Ještě počkám až dostanu tak za třičtvrtě roku
Ještě počkám až dostanu tak za třičtvrtě roku konfigurační výzvu a pak to za 40-50tis nabidnu. Sice za ten rok necelé dvě mega videlam,ale to nepotrvá věčně. Další auto vidím na Dokra v naftě.
Tudle mě tu Vondrák napadl, kdyz jsem napsal, že Tesla
Tudle mě tu Vondrák napadl, kdyz jsem napsal, že Tesla neplní sliby.
Tak nevím co to je, když ne slib, když mi psali předpokládaná doba dodání, únor 2018, pak léto 2018, pak konec 2018, pak začátek 2019 a teď tu čtu léto 2019… Jestli nakonec nezůstanu u LPG. Ochota dát přes mega za auto mě pomalu opouští…
Od začátku bylo jasné, že to bude trvat několik let, jako
Od začátku bylo jasné, že to bude trvat několik let, jako tomu bylo i u předchozích modelů. Běžná cena bude 50-60 tisíc Eur.
Ano, počítal jsem dva roky, ne více než tři. A cena měla
Ano, počítal jsem dva roky, ne více než tři. A cena měla být 35 tis dolarů za základní verzi, která asik ani nebude.
Když bude úplně ořezaná verze která bude mít jenom kola
Když bude úplně ořezaná verze která bude mít jenom kola a volant za 40000 Eur, tak budou všichni rádi.
Stejně si ji většina v ČR veme v plné.Takze klientů co
Stejně si ji většina v ČR veme v plné.Takze klientů co nebudou chtít čekat bude dost a deset dvacet tisíc navíc situaci připlatit jak nic.
Oni v US pisu obycajne ceny bez DPH, takze 35tis. $ bez DPH je
Oni v US pisu obycajne ceny bez DPH, takze 35tis. $ bez DPH je cca 42 tis. € s DPH. A ta za zaklad asik bude 🙂
Spravne pises PREDPOKLADANA doba dodani…. Zadne sliby, uz ti
Spravne pises PREDPOKLADANA doba dodani…. Zadne sliby, uz ti pochop konecne, to je jako mluvit do dubu s tebou. Ano, Tesle (Muskovi) se ODHADY moc nedari, tot vse.
Nechci ti brat iluze, ale tou dobou uz bude produkce na
Nechci ti brat iluze, ale tou dobou uz bude produkce na takovych cislech, ze tvoje rezervace nikoho zajimat moc nebude.
To si povíme pak. Odhaduji rozdíl mezi těmi co objednali
To si povíme pak. Odhaduji rozdíl mezi těmi co objednali první den a těmi co by ho chtěli až v den mého otevření konfigurace tak min 6+ měsíců.
No ano, myslim ze to bude jako v US dnes. Tam kdyz si objednas
No ano, myslim ze to bude jako v US dnes. Tam kdyz si objednas TM3, tak ji dostanes za 4-6 mesicu. Coz je normalni cekaci doba na auto. Zkus si dneska objednat temer jakokoliv Skodovku, budes cekat zrovna tak dlouho.
Toz za 15 kupim
Toz za 15 kupim
Stačí napsat do Bohnic a za 15 dávaj místa na počkání.
Stačí napsat do Bohnic a za 15 dávaj místa na počkání.
A ty si myslíš, že za rok tu bude adekvátna konkurencia
A ty si myslíš, že za rok tu bude adekvátna konkurencia TM3 ???
Vtipálku 🙂
Tak předpokládám, že půjde o změnu poměru kdy se
Tak předpokládám, že půjde o změnu poměru kdy se ještě rekuperuje a kdy už se třou destičky o kotouče, pak na té vzdálené aktualizacei není nic až tak dívného. Horší bude, až jim systém pro aktualizace někdo, třeba zneuznaný insider, hackne a pošle všechny Tesly na světě na plný plyn, bez možnosti brzdit, třeba prudce doprava. A nejlíp, když si před tím vsadí na následný prudký pád akcií.
Rekord pekný no je to málo. Prečo akumulátor vydal len
Rekord pekný no je to málo. Prečo akumulátor vydal len 66kWh ? Vieme že niekto už ukazoval aj hodnutu cez 70 ak nie 75kWh. Ak by vydal len cez 70 bolo by tam ďaleko krajších 1000+ km.
Celkom ma to celé začína znepokojovať. S tým sa nedá žiť ked si dúfal že tvoj akumulátor vie dať cez 70kWh a zrazu ich nedá – je to kus od kusu ? 6e by tam boli takto abnormálne rozdiely ? Snáď nie.
páč všecky TESLY mají narozdíl od jiných elektrokár
páč všecky TESLY mají narozdíl od jiných elektrokár kvalitní aktivní tepelný bateriový memnedžment – klimatizaci baterky jak na přehřívání tak na chlazení a to i když auto vypnutý stojí třeba týden. A aby auto mohlo baterku klimatizovat potřebuje energii v té baterii 😉 Je to TESLA pojistka proti úplnýmu vytřískání
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
Čo presne som tam mal vidieť ? Poprosím upresniť. A sú
Čo presne som tam mal vidieť ? Poprosím upresniť. A sú tam chyby dôležitá chyba v záruke. Záruka nieje 100.000 km ale mil čiže 160.000km aj to pre verziu 55kWh a pre 80kWh má byť 200.000 nie ? Opravte ma niekto ak sa mýlim.
A 0-100 na verzii P je 3,7 a nie 3,5s vždy keď vidíte ofociálny údaj 0-60mph to je 97km/h tak si prirátajte 0,2s na 100km/h.
ten odkaz dávám universálně i pro jiný čtenáře, kde se
ten odkaz dávám universálně i pro jiný čtenáře, kde se možná dočtou co ještě nevědí 😉 Záruka? to nevím, Evropská verze jeste nemá specifikace nebo jo? neřeším 😉 Ale časem to aktualizují žádný strachy
Popri Tesle ma aj Ioniq „kvalitní aktivní tepelný
Popri Tesle ma aj Ioniq „kvalitní aktivní tepelný bateriový memnedžment“ – to len oprava k tomu vasmu „narozdíl od jiných elektrokár“
ok dik, a BMW i3 má ho taky?
ok dik, a BMW i3 má ho taky?
No otazne je ci isly na uplne plnu bateriu ale pocitam, ze ano
No otazne je ci isly na uplne plnu bateriu ale pocitam, ze ano ked isli na rekordny dojazd.
A nemuze to souviset s „trikem“, ze kdyz je cil navigace
A nemuze to souviset s „trikem“, ze kdyz je cil navigace misto, kde uz se dobijelo, tak auto dovoli vycucnout baterku vic (tusim to psal Michelin)?
Ja som to pozeral live, ostatne som se dal aj link. Z inych
Ja som to pozeral live, ostatne som se dal aj link. Z inych pokusov (TeslaBjorn, Teslanomics, ci Sean predtym) ma M3 pouzitelnych 75kWh. Nepozerali na % baterky ale minute kWh, pricom na 0% presli 50mil. A pri 66kWh auto hodilo error, tak ho dotlacili k Superchargeru ale nenabijalo. Podla mna hlavny problem bola trasa, ich okruh 1mile mal niekolko križovatiek kde zastavali a davali prednost a rozbiehali co asi ovplyvnilo meranie minutych kWh. Napad s okruhom je fajn, len bolo treba zvolit asi dlhsi kde by nezastali ale sli konstantnejsie. Inac sli tak 20 az 25 mph.
Nemyslím, že časté zastavovanie ovplyvní meranie
Nemyslím, že časté zastavovanie ovplyvní meranie minutých kWh, skôr im to zvýšilo spotrebu.
Vieme akú velkú baterku to má? Ak 70kWh, tak boli na nule. Ale ak 75kWh, tak z tej sa dá bežne dostať 69kWh a ak by bol nastavený ciel na navigácii nejaký SC alebo predtým navštívená nabíjačka, tak by z toho dostali viac. Ak to ovšem nezarazila nejaká porucha BMS, alebo niečoho iného.
Ako som pisal, realne vyuzitelnych 75kWh, mozno az 80 s
Ako som pisal, realne vyuzitelnych 75kWh, mozno az 80 s rezervou celkom. Cely cas drzali priemer na 105Wh/mi (65Wh/km) a vychadzalo im to aby prekonali Talianov s Model S 100D a 670mil, ale nieco sa posahalo. Inac by ich boli dali a to by bol skutočne rekord.
Tesla vylepšuje brzdy Modelu 3 aktualizací přes
Tesla vylepšuje brzdy Modelu 3 aktualizací přes internet
novinky.cz/auto/473291-tesla-vylepsuje-brzdy-modelu-3-aktualizaci-pres-internet.html
Aktualizací přes internet bohužel nevyřeší problém se
Aktualizací přes internet bohužel nevyřeší problém se samotnými brzdami:
https://insideevs.com/check-out-toasted-tesla-model-3-brakes/
(i ta nejlevnější druhovýroba toho vydrží více)
Obávám se, že snaha snížit výrobní cenu na minimum dělá z tohoto nadějného auta velmi nekvalitní výrobek.
Rád bych auto viděl naživo, ale obávám se, že jej spatřím v době, kdy už bude v sérii VW Neo a Aero. A to bude těžké rozhodování…
Užitná hodnota EV je v autě jenom z půlky, druhou půlku
Užitná hodnota EV je v autě jenom z půlky, druhou půlku tvotří do systému integrovaná síť supernabíječek.
Pravda, bez SC se nedá jezdit 🙂 Ještě že může Tesla
Pravda, bez SC se nedá jezdit 🙂 Ještě že může Tesla auto nabíjet i jinde a není vázána na cenovou politiku jediné firmy.
Dá se jezdit tak, že tě bude stará tlačit, ale je to vo
Dá se jezdit tak, že tě bude stará tlačit, ale je to vo hodně míň pohodlný a praktický a vo to tady jde :)))
Na to zabudnite. Zoberte si taky Bolt, ktory je oficialne viac
Na to zabudnite. Zoberte si taky Bolt, ktory je oficialne viac nez rok pred Teslou. Kde ho kupite? Zabudnite na to ze VW bude ponukat nejake rozumne BEV v roku 2020. Skor to budu posuvat do roku 2025 mozno do 2030 ale velmi radi vam predaju nejaky hybrid za vacsie prachy nez diesel.
Přesně tak VW v roce 2020 slavnostně vyšpulí svoje
Přesně tak VW v roce 2020 slavnostně vyšpulí svoje elektropekáče, ale než to bude běžně dostupný v autosalonu k okamžitýmu odběru tak to bude až tak v roce 2023. Si vzpomeňte jak Hjůndaj přitrh s IONIQem a a jak je pořád nedostupnej a jak malý možství se jich prodá protože jednoduše nejsou protože jeich vyrobilib jen pár kousků.
Hej a o Bolte je uz uplne ticho pricom ma parametre TM3. VW
Hej a o Bolte je uz uplne ticho pricom ma parametre TM3. VW iba hra o cas a bude teraz par rokov iba oblbovat.
nj já to říkal voz začátku že TM3 je zpizděná … a
nj já to říkal voz začátku že TM3 je zpizděná … a ted ještě k tomu že by nějaký infiltrovaný záškodník odfláknul Tesle i skvělý skoro bezůdržbový brzdy Brembo?? ajajajaj
Tyvole tyhle zničený brzdy jsou po tom, co majitel jezdil na
Tyvole tyhle zničený brzdy jsou po tom, co majitel jezdil na zavodním okruhu! Myslíš že s oktavkou by ty brzdy dopadly líp? Nebo s čímkoliv jiným, „sériovým“?
I s bávem se takový brembo šroty vodkouřej za pár
I s bávem se takový brembo šroty vodkouřej za pár koleček.