Před časem jsme informovali, že Tesla v evropských prodejnách promuje nový Tesla Model 3 novým videem. Zdá se, že jich je více a na tom nejnovějším si Tesla Model 3 můžete prohlédnout v plné parádě.
Promo video nového Modelu 3 ukazuje auto ve slunném přímořském prostředí
foto: Technorama
foto: Technorama
Nové promo video je zjevně nasnímáno z displeje (viz. odlesky v pozadí), ale přesto je poměrně kvalitní a dává dobrou možnost si elektromobil Tesla Model 3 prohlédnout ze všech stran.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla Model 3: první dojmy a videa
Tesla Model 3 má jít na trh už letos. Pilotní výroba by měla začít už koncem února, v polovině roku se začne rozjíždět pořádně a první zákazníci by se auta mohli dočkat už na jeho konci.
Youtube
ELIA.TV : Auto na vodu, Martin
ELIA.TV : Auto na vodu, Martin Bužek
youtube.com/watch?v=C0_Kd_UqdvQ
Co to má být?
Snad auto pro vodáky, či auto obojživelné?
Co to má být?
Snad auto pro vodáky, či auto obojživelné?
tj přídavné spalování HHO (20% uspora paliva + 60%
tj přídavné spalování HHO (20% uspora paliva + 60% emisí)
kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/hho/
Starý známý podvod, nic víc.
Starý známý podvod, nic víc.
neni to podvod, spotřeba nižší emise taky, funguje ale
neni to podvod, spotřeba nižší emise taky, funguje ale zadarmo to samozřejmě není
o cem se tady bavime. cng, hybridy, vodik, elektromobilita,
o cem se tady bavime. cng, hybridy, vodik, elektromobilita, nic z toho. VODA je budoucnost. !!!
pozítří je vyhlášení výsledků 4Q2016
22.02.2017 22:00
pozítří je vyhlášení výsledků 4Q2016
22.02.2017 22:00 SEČ
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/
dnes začíná, předprodukce TM3
20.02.2017 00:00 = 524.000
dnes začíná, předprodukce TM3
20.02.2017 00:00 = 524.000 rezervací
model3counter.com/
17.02.2017 00:00 = 523.738 rezervací
31.12.2016 00:00 = 500.000 rezervací
19.05.2016 00:00 = 373.000 rezervací
14.04.2016 00:00 = 400.000 rezervací
07.04.2016 07:20 = 325.000 rezervací
03.04.2016 11:30 = 276.000 rezervací
02.04.2016 07:00 = 253.000 rezervací
01.04.2016 19:26 = 232.000 rezervací
01.04.2016 10:42 = 198.000 rezervací
01.04.2016 09:11 = 180.000 rezervací
01.04.2016 00:00 = 133.135 rezervací
31.03.2016 21:00 = 115.000 rezervací
twitter.com/elonmusk
twitter.com/teslamotors
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
i.ytimg.com/vi/lldhaJu5dDE/maxresdefault.jpg
uz aby to cekani na zazrak skoncilo. at tady vsichni z ty svy
uz aby to cekani na zazrak skoncilo. at tady vsichni z ty svy uzasny superautomobilky vytrizlivi a zacnou se na celou elektromobilitu divat trosku realne. co se tyka vzhledu je to osklive o tom zadna, co se tyka kvality zpracovani a spolehlivosti na to jsem zvedavy. model s je nejmene spolehlivy vuz vubec. to uz takova dacia je na tom lepe. jednou se tady jeden stastny majitel tesly chlubil, jak jel kuli vymene baterie do vidne a byl nadseny, ze mu v servisu dali kavicku a zadarmo vymenili klicky, nebo co. jsem neveril vlastnim ocim, kdyz jsem to cetl. tak jsem zvedavy co predvete model 3, kadopadne niz uz klesnout nejde, tak snad tu dacii pokori, no a o vsem rozhodne nakonec cena. tak uz at je to za nama.
rs tvrdí, že je realista, ale ve skutečnosti je to
rs tvrdí, že je realista, ale ve skutečnosti je to největší pesimista široko daleko.
Recyklace akumulátorů?
Odtahy zkolabovaných elektrokár v
Recyklace akumulátorů?
Odtahy zkolabovaných elektrokár v zimě při masovém provozu?
Záblafy zařízení při nabíjení?
cože??
1) Recyklace akumulátorů? Tesla baterky se
cože??
1) Recyklace akumulátorů? Tesla baterky se příštích 20 let nerecyklují ale skladují
2 Odtahy zkolabovaných elektrokár? Přijede elektrovodtahovka a vodtáhne tě k nabíječce, normálka
3) Záblafy zařízení při nabíjení? co to je?? Temelín jede na 2 giga noproblémo kámo ;))
Ano, recyklace. Životnost je několik roků a dále nutno
Ano, recyklace. Životnost je několik roků a dále nutno likvidovat.
Odtahy budou velmi časté, dost lidí nebude zajímat třeba vliv klesajících teplot na akumulátor.
Záblafy při nabíjení budou časté, závady se jistě najdou jak na vozidle, tak na dobíjecím zařízení. Hrozí i výbuchy.
🙂
🙂
Nevíš o elektromobilitě vůbec nic.
Nevíš o elektromobilitě vůbec nic.
troll alert
troll alert
Primitive pubert.
Primitive pubert.
pochybuji, ze tusite, co to slovo znamena.
pochybuji, ze tusite, co to slovo znamena.
„rs“ především dělá ve škodovce!! 😉 Jeho zmatená mysl
„rs“ především dělá ve škodovce!! 😉 Jeho zmatená mysl vycvičený vop… tedy 3sm šáde robota (levné náhražky za průmyslový roboty Kuka) si tady leda tak kompenzuje šáde flustraci dokonalýho dízlu asi jako na dílně s trubkou fpldeli ;DD
PS: RS jsou inicíály vejklu Šáde Ochcávky RS ;))
Lestis ve Skodovce vyfuky aby vypadaly ciste a ted prijdes o
Lestis ve Skodovce vyfuky aby vypadaly ciste a ted prijdes o praci. Bez si zchladit zahu nekam jinam.
„Bohuslav Sobotka chce, aby lidé začali ve větším kupovat
„Bohuslav Sobotka chce, aby lidé začali ve větším kupovat elektromobily.“
No nekecéj!
Bohušu zruš u elektrokár DPH, honem postav stovky rychlonabíječek a nebudeš stíhat čučet na drát!
Už si to měl udělat včera.
Až zrušej antidumping na FV panely z Číny tak to bude ještě větší fofr.
FV panely z Taiwanu, Vietnamu, Indie atd. nepodlehaji
FV panely z Taiwanu, Vietnamu, Indie atd. nepodlehaji antidumpingu. Cina by nase hospodarstvi zlikvidovala, proto to musi byt.
Antidumpingová cla na čínské panely mohou skončit
Antidumpingová cla na čínské panely mohou skončit dříve, než se čekalo
http://oenergetice.cz/obnovitelne-zdroje/antidumpingova-cla-cinske-panely-mohou-skoncit-drive-nez-se-cekalo/
Posuzovat auto a nevidet, jak vypada uvnitr neni moc
Posuzovat auto a nevidet, jak vypada uvnitr neni moc smysluplne..
No to čučím na drát jak se firmy, které DPH odečítají,
No to čučím na drát jak se firmy, které DPH odečítají, houfně vybavují elektromobily. Fakt takové procento elektromobilů ve firemních vozových parcích jsem nečekal. A to myslím vážně. Tak malé procento.
Přestaňte již konečně s těmi nesmyslnými kecy o snížených či odpuštěných daních. Skoro mám pocit, že posloucháte poblitiky aktuálně mířící pod pětiprocentní hranici. Kolovrátek je proti nim i vám zlaté zboží.
Pokud by mělo něco jiného než dotace pomoci prodeji elektromobilů, tak to je zavedení vysokých daní na spalováky a to bez vyjimek. Podobně jako je tomu v Norsku. To by vám ale zbytek republiky poděkoval bejsbólovou pálkou do kebule…
to bylo určeno pro lidi – prostý lid! Ne pro nějaký firmy,
to bylo určeno pro lidi – prostý lid! Ne pro nějaký firmy, na ty civilisti zvysoka .. pakáž zahraniční, v práci komedii a mimo pouze vysávat!! ;))
Tak vtip je v tom, ze firma ma bez dph oboji, neplatce dph by
Tak vtip je v tom, ze firma ma bez dph oboji, neplatce dph by mel bez dph jen to elektro… nicmene selektivni ruseni dph je nesmysl (mnohem jendodussi je udelat dotaci)…
523.738 REZERVACÍ … 😉
http://model3counter.com/
aktuální
523.738 REZERVACÍ … 😉
http://model3counter.com/
aktuální možné dodání 03.2019
malá rekapitulace MODEL 3 událostí 😉
17.02.2017 00:00 = 523.738 rezervací
31.12.2016 00:00 = 500.000 rezervací
19.05.2016 00:00 = 373.000 rezervací
14.04.2016 00:00 = 400.000 rezervací
07.04.2016 07:20 = 325.000 rezervací
03.04.2016 11:30 = 276.000 rezervací
02.04.2016 07:00 = 253.000 rezervací
01.04.2016 19:26 = 232.000 rezervací
01.04.2016 10:42 = 198.000 rezervací
01.04.2016 09:11 = 180.000 rezervací
01.04.2016 00:00 = 133.135 rezervací
31.03.2016 21:00 = 115.000 rezervací
twitter.com/elonmusk
twitter.com/teslamotors
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
https://i.ytimg.com/vi/lldhaJu5dDE/maxresdefault.jpg
k 3/219 dodají stěží 290tis natož 530tis.
k 3/219 dodají stěží 290tis natož 530tis.
Podívej se jakej nárůst výroby stihla Čína při svým
Podívej se jakej nárůst výroby stihla Čína při svým nováčkovským auto boomu. Chceš říct že amíci dokážou menší nárůst? 🙂
Číně to novackovstvi trvalo 15let a pořád maj co dohanet.
Číně to novackovstvi trvalo 15let a pořád maj co dohanet. Kdepak ta masovka se zasekne na max 290tis do 3/2019.
Dle výpočtů vycházejících z předešlé 1/4 letní
Dle výpočtů vycházejících z předešlé 1/4 letní zprávy už bylo rezervací přes 550 000 před několika měsíci.
Je NÁDHERNÝ za mega, za dva už míň
Je NÁDHERNÝ za mega, za dva už míň ;))
youtube.com/watch?v=10hh49NywSk
Prý na autosalonu v Ženevě představí nějaký auto s
Prý na autosalonu v Ženevě představí nějaký auto s bateriema s grafenem …
google: H600 graphene geneva
S dodáním v roce 2025 :)))
S dodáním v roce 2025 :)))
2030 s 3000kw motorem.
2030 s 3000kw motorem.
Víte proč to je zase jen pouze sedan, protože kvůli
Víte proč to je zase jen pouze sedan, protože kvůli aerodynamice, protože to potřebuje šetřit baterky za každou cenu, proto to má vyhřívaná sedadla a například čelní sklo za bezmála sto tisíc, s integrovanou topnou vrstvou a filtrem kvůli přehřívání interiéru v létě, protože zkrátka topení nebo klimatizace si tohle auto nemůže dovolit mít zapnuté tak, jak jsme zvyklí, protože to má h***o jaký dojezd, zvlášť když to necháte stát v lyžařským středisku na celodenním mraze, tak pak neohřejete ani promrzlé děti z celodenního lyžování, protože by jste nedojeli ani domů. Ten člověk si udělal byznys na něčem, co je nedokonalé, on to ví a proto musí neustále vytvářet v hromadných sdělovacích prostředcích atmosféru, jak je to super a ta madiální masáž je velká. Až největší a nejznámější výrobci baterií oznámí, máme nové dobíjecí články, které jsou 2x tak lepší, než ty předchozí a přitom jsou stejně těžké, stejně drahé, stejně velké, pak změním názor. Zatím se dočítám o pernamentním pokroku jen od novinářů, zelených a některých erounijních politiků, kteří si to cucají z prstu.
A proc tady pisete, kdyz jste takovy petrolhead. Bezte si
A proc tady pisete, kdyz jste takovy petrolhead. Bezte si pochvalovat vas smradlavy diesel nebo benzin nekam mezi sve. Kdyz nam sdelite jake auto jezdite, tak vam mozna k nemu take neco napiseme.
No ten člověk neměl pravdu, ale přesto bych chtěl
No ten člověk neměl pravdu, ale přesto bych chtěl poznamenat, že nový el. mobil znamená v současné době za hodně peněz málo muziky. Ani Tesla není dobré auto dalekou cestu po dálnici a nesplňuje to, co je třeba důležité pro mě. Když někam chci jet, tak vezmu auto a jedu a nechci zjišťovat jestli tam dojedu, jestli je tam nabíječka jestli má správný konektor, jestli je funkční atd. a platit ještě nějaké paušály ČEZU, abych mohl dobíjet – to pro mě není motivace. Až bude nabíječka na každém rohu a zaplatím za nabíjení kartou jako u pumpy a po nabití za 20 minut ujedu dalších 400-500km po dálnici a el. mobil si na sebe při mém ročním nájezdu,proti klasickému autu vydělá, koupím ho, ale v opačném případě zůstanu u auta se spalovacím motorem.
No jo, máte pravdu. Taky se s ní nedá orat, vláčet, sít
No jo, máte pravdu. Taky se s ní nedá orat, vláčet, sít a podmítat. A fekál to taky tahá s obtížemi.
To os osobního automobilu nikdo nečeká, ale jsou i
To os osobního automobilu nikdo nečeká, ale jsou i další věci, kde EV selhávají – klasické auto za 300 000 uveze tunový přívěs. Nedávno jsem potřeboval odvést tunový náklad na přívěsu asi 500km daleko.
Pro klasické auto to není problém, ale kromě drahé Tesly neumí el. mobily tahat přívěsy vůbec. Tragikomické je to zejména u SUV elektromobilu KIA Soul EV. To je jediné auto ve své třídě na světě, které neuveze vůbec nic a má problém dotáhnout samo sebe dál než 150 km . Jinými slovy EV nejsou rovnocenná alternativa – zatím.
Pepo, mluv za sebe. Pro nekoho je dulezite tahat tunove
Pepo, mluv za sebe. Pro nekoho je dulezite tahat tunove naklady nekdo ocenuje tichou cistou jizdu, nadstandartni bezpecnost a skvele jizdni vlastnosti nekeri dokonce mysli dal nez za sve ego a chteji setrit planetu a plice spoluobcanu. Vim ze takove veci ty neocenis a radsi budes tahat tunovy bordel po republice, protoze vo tom to je.
Myslím že by neškodilo uznat, že chybějející tažné je
Myslím že by neškodilo uznat, že chybějející tažné je u EV škoda, když pominu tunové náklady na 500km, často vozím náklady do 500kg spíše méně na vzdálenosti do 20km a to by zvládlo snad každé EV, tak mě docela mrzí že hlavně kvůli tomu budu muset mít další auto. Nevíte proč Nikdo na EV nedělá tažné? (Nepočítám TX)
Protoze to vyuzije naproste minimum lidi a prodrazuje to vyvoj
Protoze to vyuzije naproste minimum lidi a prodrazuje to vyvoj a auto obecne. Navic u EV vyrobci honi kazdy gram aby dojelo dale a ty pak za nech chces zaprahnout puk tunovou kraksnu 🙂
chápu, ale příprava na tažné určitě zas tak moc
chápu, ale příprava na tažné určitě zas tak moc neváží a vývoj to taky určitě citelně neprodraží. A to že se sníží dojezd je přeci jasné, ale když jedu do 20kg, tak je to jedno. Co se týká hmotnosti tak dávají výrobci do EV různé jiné blbosti co taky zbytečně navyšují hmotnost a nikomu to nevadí. Taky si myslím, že množství lidí co by to využilo není zanedbatelné.
Počkal bych si na Kia Niro EV, nebo ten nový Hyundai SUV EV,
Počkal bych si na Kia Niro EV, nebo ten nový Hyundai SUV EV, ty budou mít tažné určitě – řeším to samé.
Tažné zařízení by mělo být standartně volitelná
Tažné zařízení by mělo být standartně volitelná příplatková výbava i u EV. Myslím že je spousta lidí co si X krát za rok potřebují dovést nějaký materiál k domu.
Protoze aby to s privesem nekam dojelo musi to mit poradne
Protoze aby to s privesem nekam dojelo musi to mit poradne baterky, coz momentalne krom TX nikdo nema. Jenze pak to zase jako TX bude vazit 2.5t samo o sobe. Kdyz pak pripoctete uzitecne zatizeni auta, zbude vam do 3,5t par set kg, a nad 3,5t potrebujete mit ridicak skupiny E, coz moc lidi nema…
Taky jsem řešil proč EV namají tažné a ani většina
Taky jsem řešil proč EV namají tažné a ani většina hybridů.
Jde o to že EV má jednostupňový převod a má samo o sobě problém se rozjet do pořádného kopce. A dlouhodobá jízda se zátěží by asi
přehřála motor, nebo měnič. Nejde tedy o hmotnost ani o kapacitu baterie, typicky taky jezdím v vlekem jen do 20 Km (stavebniny atd.).
Takže Protože nemá převodové stupně. Třeba taková hybridní KIA NIRO ma 6st. DSG a může táhnout slušných 1300 Kg.
Nedělal bych si iluze ,že NIRO EV bude moci tahat vleky.
Pozeral som na cenník Nissan e-NV200 a natrafil som tam na
Pozeral som na cenník Nissan e-NV200 a natrafil som tam na kolonku hmotnost prívesu brzd. 460kg.
Môže mi to niekto vysvetliť?
A inak e-NV200 uvezie 760kg, takže s tým stálym prevodom a z toho vyplývajúcim nedostatkom to až tak celkom pravda nebude.
Do e-NV200 stačí dať použiteľnú baterku a všetko je vyriešené 🙂
Jasne, že bude aj vyššia hmotnosť, ale to by vyriešila nejaká jednoduchá prevodovka aby sa odlahčil elektromotor pri rozbehu. Pri určitej ustálenej rýchlosti to nebude také tragické.
Prečo nemajú väčšina EV ťažné bude skôr v tom, že to výrobcovia jednoducho nechcú, aby EV neboli plnohodnotná náhrada za fosily.
Môj názor 🙂
Taky jsem slyšel, že e-NV200 bude moci tahat vlek a ty jsi
Taky jsem slyšel, že e-NV200 bude moci tahat vlek a ty jsi mi to potrvdil. Na 460 Kg to asi zvládne lebo má asi pomalejší převod jak Leaf a rozjede se to. Není pochyb že většina EV by vlek utáhla myšleno normálně na silnici , ale on ho musí utáhnout plně naložený auto a plně naložený vlek.
A několikrát se za sebou rozjet do max. stoupání jinak by člověk zacouval někam dolu do dvora a už by se nerozjel.
A to se v případě třeba hybridní KIA niro dostáváš přes 3 tuny a to s jednostupňovou převodovkou prostě nedá.
Jasně řešení je dát tam převodovku,ale to celý řešení prodraží a hlavně se přijde o dojezd.
Myslím že tesla to řeší tak že má jinej převod. poměr na zadní a jinej na přední nápravě (zadek je pomalejší) a tak má vlastně dva stupně.
Necháme sa prekvapiť, čo vymyslia múdre hlavy. Snáď na
Necháme sa prekvapiť, čo vymyslia múdre hlavy. Snáď na niečo prídu 😀
Ja by som tiež uvítal praktickejšie EV.
Někdo si tahá tunové náklady sám a někomu vozí zboží
Někdo si tahá tunové náklady sám a někomu vozí zboží dopravní služba nebo Vy žádné zboží nepotřebujete zkuste občas trochu myslet. A co se týče ekologie tak mít 2 auta kvůli omezení díky EV není z ekologického hlediska nic moc.
Dnešní moderní spalovací motory už jsou vcelku ekologické a pokud nejezdíte hlavně po městě je celkový přínos el. mobilu pro životní prostředí ČR malý. Úspora ropy je mnohem důležitější, ale v rámci idiotské politické reprezentace, kterou si tady volíte – „s evropskou unií na věčné časy a nikdy jinak“ Se to stejně nikam nepohne. Dále je třeba se podívat do budoucna, pokud by náhodou došlo k poklesu spotřeby nafty a benzínu, stát zdaní samotné vlastnictví el. mobilu, aby si zachovat své příjmy, takže dlouhodobě Vám ekonomicky el. mobilita dlouhodobě v průměru nepřinese téměř nic. To už je za hranicemi Vašeho chápání. Ti co si dnes koupí nové EV vyhodí peníze oknem. Jste na stejné úrovni jak ti co tady před 10 lety prosazovali FV panely nic víc. – také šlo o záchranu planety…. ha ha
Tak si ho nekupujte. Nikdo vam ho nenuti. Zustante na
Tak si ho nekupujte. Nikdo vam ho nenuti. Zustante na strome.
Mimochodem takovej parni stroj se vyplati jeste lip. Dreva je vsude plno. Nebudete potrebovat ani tu platebni kartu, prilozeno pod kotel mate raz dva a co toho utahne…
Kůň se nažere sám, jen to odčervení je třeba zacálovat.
Kůň se nažere sám, jen to odčervení je třeba zacálovat.
No vida, dalsi varianta. A takove sprezeni utahne i
No vida, dalsi varianta. A takove sprezeni utahne i zebrinak.
Treba v Rumunsku jeste jezdi vozu tazenych konem, jeje.
Ovsem ten parni stroj trochu lepe topi, na druhou stranu kun ma vyhrivane sedlo.
Takove moznosti jsou, a Pepik si zatim hraje na pokrokoveho v tom hroznym predrazenym spalovaku, se kterym musi kazdych par set kilometru hledat pumpu kde mu za hrozny penize prodaji trochu te smradlave brecky aby mohl jet dal. Jak muze bejt nekdo tak zabednenej?
Proc tolik nezajimavych reci ? Neplatte pausaly a nic
Proc tolik nezajimavych reci ? Neplatte pausaly a nic nekupujte !!
ak nebude nabíjačka na každom rohu, bude uprostred medzi
ak nebude nabíjačka na každom rohu, bude uprostred medzi (pa)rohami. na sk fóre sa rozbieha jednoduchý nápad – zdieľanie domácich zásuviek – 3*400V 32A, 16A, 1*230V 32A, 16A a kto to má na vonkajšej stene plota, umiestňuje na mapu. vzniklo to ako protest voči „killBEV“, rozumej sieti nabíjačiek s cenami mimo realitu.
a magor, ktorý JEDE 400-500 PO DÁLNICI nie je v poriadku.
EV sú v podmienkach, aké boli v časoch mb100, š100. benzínky osem hodín, so, ne zatvorené.
dnes sú na každom rohu na každom kilometri. pamätám si, ako celkom nedávno vydávali dvadsať litrov benzínu oproti zípisu do veľkého technického. a už sme zažili (plyn) s privretým kohútikom. budete vyrábať splynovacie kotly, aby ste sa mohol voziť OKOLO KOMÍNA?
Pokud je vic nez jeden ridic a treba po hodine se stridaji,
Pokud je vic nez jeden ridic a treba po hodine se stridaji, tak se 400-500km (i vic, v podstate co nadrz dovoli) v kuse – resp. s minimalnimi zastavkami – da jet naprosto bez problemu…
striedajú?
ctrl c/v:
ujedu dalších 400-500km po
striedajú?
ctrl c/v:
ujedu dalších 400-500km po dálnici
opoveď sa kamsi uhýba! už to nie je ujedu, ale – UJEDEME, STŘÍDAME SE, …
ja mám možná rekord z dôb dávno minulých – praha – trenčín – 350km za tri a pol hodiny, „žně“, sobota popoludní,diaľnica iba po brno, ani v dedine pod sto, jedna zástavka na tankovanie, a to na w353w dvaja dospelí, dve deti, v kufri veci na týždňovú dovolenku. dnes po dia+nici nejazdím.
ako sa na „malom BEV jazdí je v prílohe leafom po európe – sto kilometrov, prestávka.
Super, pak uz staci nacpat kufr pastikama, uchcavat do falsky
Super, pak uz staci nacpat kufr pastikama, uchcavat do falsky a uz z auta nemusis vubec vylizat…sen kazdeho normalniho cloveka
smazano, usoudil jsem, ze se radsi budu drzet vety dole..
smazano, usoudil jsem, ze se radsi budu drzet vety dole..
Je mi te lito, ze se i na internetu musis pretvarovat. V realu
Je mi te lito, ze se i na internetu musis pretvarovat. V realu budes asi solidni neurotik. Neboj tvuj prispevek o honeni kokotu(coz je u tebe mimochodem uz folklor) me nijak neurazil. Ale o to ti nejde ty se radeji snazis zachovat svuj e-face pred ostatnimi imaginarnimi diskutujicimi ktere si v zivote nevidel misto toho aby si dal pruchod svemu skutecnemu ja, coz me mrzi. Honbe zdar.
Kdyz po tom tak touzis, tak at si to prectou i ostatni. Bylo
Kdyz po tom tak touzis, tak at si to prectou i ostatni. Bylo tam:
„Vis vykal, tak nekde v soukromi pohon teslika a prosim mlc. Diky“
To jsou zase reakce. Když ti to nevyhovuje, beru, ale proč
To jsou zase reakce. Když ti to nevyhovuje, beru, ale proč urážet ostatí? Já jsem fanoušek elektromobilů, ale dokud tohle nepůjde, pořizovat si ho nebudu. Každý rok jezdíme s kámošema do Francie, cca 1.400 km ujedeme ve čtyřech řidičích přes noc. Pauzy cca po dvou až třech hodinách, jak se kdo cítí, buď jen vyměnit a hned jedeme, nebo tak 10 minut na protažení. Auta moc nemusím, ale s lezeckými krámy a vybavením na kempování to letecky jde blbě a vlak nepřipadá cenově v úvahu.
Můžeme se bavit, jestli by obstál model elektromobil pro běžné používání a na takovouhle akci si půjčit spalovací, ale proč se aspoň nezamyslet nad tím, že ostatní mají jiné potřeby? Já se svým používáním auta prostě nic menšího než kombík nechci a dojezd minimálně 300 km, spíš o něco víc je nepoužitelný. Když jedu na víkend do skal a spíme někde v lese, potřebuju dojet tam i domů a ne strávit půl víkednu hledáním nabíječek a čekáním v nákupních centrech. A to už ani moc nejezdím na vodu, nevím o tom, že by nějaký elektromobil byl použitelný pro jízdu dálníční rychlostí s kajakama na střeše.
Můj roční nájezd je kolem 40 000 km a s Modelem S jsem i
Můj roční nájezd je kolem 40 000 km a s Modelem S jsem i po 130 000 km spokojen.
Co se týká dlouhých cest po dálnicích: zatim jsem s ním byl pouze v Nizozemsku, Německu, Švícarsku, Francii, Itálii, Slovinsku, Maďarsku, Slovensku, Rakousku, Dánsku, Švédsku a Norsku … a zjistil jsem, že je mnohem pohodlnější cestovat s půlhodinovými zastávkami než jedním zátahem.
Co se týče nabíjecích stanic ČEZ: začnu je využívat až se na nich bude platit podle odebrané elektřiny, do té doby si vystačím se Superchargery a nabíjecí sítí pod EVmapa a PRE. Ovšem při tak inteligentní taktice rozmístění jakou ČEZ používá na to možná už nikdy nedojde.
Tak nejak..Naprosty souhlas..
Tak nejak..Naprosty souhlas..
Kolik máte najeto kilometrů s elektromobilem (s tepelným
Kolik máte najeto kilometrů s elektromobilem (s tepelným čerpadlem)?
Já kolem 150 tisíc.
Já kolem 150 tisíc.
ja mam tepelne cerpadlo v susicse. se servisakem si uz tykam.
ja mam tepelne cerpadlo v susicse. se servisakem si uz tykam. kdyz mi bude nekdo neco povidat o konstrikcni jednoduchosti elektromobilu, tak at do toho nezapomene zapocitat to uzasne tepelne cerpadlo.
rs:
Jo jo, úžasné tepelné čerpadlo, toť jedno z
rs:
Jo jo, úžasné tepelné čerpadlo, toť jedno z moderních zaklínadel. Všechno nám vytopí, má perpetomobilní vlastnosti. Asi jako ekologické řešení dopravy pomocí akumulátorů, roznášky zásilek pomocí dronů, výroby čehokoli pomocí 3D tiskáren, ještě to mléko nám poroste v supermarketu a na Mars se bude létat na zájezdy.
–
to je presne ono. a nebyt vsech tech rakovinotvornech lobby a
to je presne ono. a nebyt vsech tech rakovinotvornech lobby a zpatecniku a pochybovacu a nevim koho jeste, tak uz to tady davno je.
Vím.
Taky auto na pohon vodou a další zázraky.
Ale
Vím.
Taky auto na pohon vodou a další zázraky.
Ale přírodní zákony jsou neúprosné…
tak tak.
tak tak.
Proto také říkám:
Kdo si chce brnkat na ekologickou
Proto také říkám:
Kdo si chce brnkat na ekologickou strunu, ať začne hezky u sebe. A nikoli ofroadem na baterky, ale třeba tím, že sníží vlastní energetickou náročnost a nebude s sebou tahat všude tunu kovu či dokonce dvě.
Automobil jezdící z SSSR ;))
youtube.com/watch?v=wgLI6BPSdmw
Automobil jezdící z SSSR ;))
youtube.com/watch?v=wgLI6BPSdmw
všechno je jen o zájmových uskupeních – komu sypeš
všechno je jen o zájmových uskupeních – komu sypeš ;))
youtube.com/watch?v=1J_RJUSnxMo
Sušička je spotřební zboží, jak je stará? 6 let
Sušička je spotřební zboží, jak je stará? 6 let maximálně a pak hupky dupky pro novou.
Šušička je pěknej žrout energie a taky sračkomet. Ničí
Šušička je pěknej žrout energie a taky sračkomet. Ničí to prádlo takže lidi dřív kupujou nový a ještě z toho lezou toxický exhalace a ty smradlavý plastový ubrousky z toho pak dělaj nerozložitelnej odpad navíc.
Stačí vyšší otáčky ždímání v pračce a nechat přirozeně usušit.
Dryer Vents: An Overlooked Source of Pollution?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3226517/
„The investigators identified a total of 29 unique volatile organic compounds (VOCs) in the dryer-vent emissions. Ten VOCs identified in the headspace analyses also appeared in the emissions when laundry products were used. The U.S. Environmental Protection Agency (EPA) classifies seven of the VOCs found in dryer-vent emissions—acetaldehyde, benzene, ethylbenzene, methanol, m/p-xylene, o-xylene, and toluene—as hazardous air pollutants.10 The EPA considers acetaldehyde a probable human carcinogen11 and benzene (found in two dryer-vent emission samples) a known human carcinogen.12
The three VOCs present at the highest concentrations were acetaldehyde at a maximum of 47 µg/m3 (0.03 ppm), acetone at a maximum of 36 µg/m3 (0.02 ppm), and ethanol at a maximum of 50 µg/m3 (0.03 ppm). These values exceeded average annual ambient concentrations for the local area by more than 10 times for acetone and more than 25 times for acetaldehyde.“
To nesmíš kupovat tu nejlevnější sračku na trhu.
To nesmíš kupovat tu nejlevnější sračku na trhu.
to jsem si taky rikal, kdyz jsem to kupoval.
to jsem si taky rikal, kdyz jsem to kupoval.
Na tvoje zmrzlý děcka ti seru.
Na tvoje zmrzlý děcka ti seru.
tolik lží jsem dlouho neviděl, asi proto, že tě hrozně
tolik lží jsem dlouho neviděl, asi proto, že tě hrozně s*ere, že Tesla je nejprodávanější auto ve své kategorii, všichni padají, pouze Tesla roste a vlastní už třetinu trhu ve své kategorii, navíc je to auto, které je lepší jak sportovní super auta mnohokrát dražší
to nasere, co? 😀
Ten člověk si udělal byznys na něčem, co je
Ten člověk si udělal byznys na něčem, co je nedokonalé.
Auta se Spalovacím motorem jsou snad Dokonalé ?
Mám osobní zkušenost že i u verze s prosklenou střechou a černým lakem. Funguje v léte klimatizace bez výhrad .
Epic fail
Epic fail
Nemá cenu ty bludy komentovat, tak to zhrnu.
Dej se
Nemá cenu ty bludy komentovat, tak to zhrnu.
Dej se vyšetřit !!!
Tak zrovna jsme opet s elektromobilem a rodinou s detma na
Tak zrovna jsme opet s elektromobilem a rodinou s detma na zimni dovolene na horach. S autem a jeho topenim nemam nejmensi problem. Naopak na rozdil od ostatnich navstevniku rano nemusim skrabat okna a auto mame vytopene s predehratymi sedackami a volantem a taky kdyz se vecer vracime ze sjezdovky na hotel, zrovna dnes, kdyz jsme si byli zalyzovat do jineho arealu. Rodina si to pochvaluje – no asi se vas zapomeli zeptat…:)
Celkem by me zajimalo, jake ze dokonale auto sam vlastnite?
Osobní zkušenost je vždycky k nezaplacení. 🙂 A. Einstein
Osobní zkušenost je vždycky k nezaplacení. 🙂 A. Einstein řekl, že gram praxe je víc, něž tuna teorie.
a jake ze to auto vlastnite vy, pokud to neni tajemstvi?
a jake ze to auto vlastnite vy, pokud to neni tajemstvi?
Vse na http://www.qauto.cz – mam to u kazdeho podpisu
Vse na http://www.qauto.cz – mam to u kazdeho podpisu
Jo jo, tak přesně kůli zmrzlejm dětem má Tesla strašný
Jo jo, tak přesně kůli zmrzlejm dětem má Tesla strašný problémy prodat vůbec nějakou Teslu ve zmrzlým Norsku :))))))))))))))))))))))))
Co na to říct? Myslím že v celém světě není jediný
Co na to říct? Myslím že v celém světě není jediný člověk, který by čekal na změnu vašeho názoru.
A kde je to porno video?
A kde je to porno video?
Taková je potřeba hledat na jiných serverech než Hybrid.cz
Taková je potřeba hledat na jiných serverech než Hybrid.cz :).
Ale zrovna tohle video má s pornem hodně společného 🙂
Ale zrovna tohle video má s pornem hodně společného 🙂
V tvý hlavě.
V tvý hlavě.
jj
jj 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
Pravděpodobně finalní verze
Nemohu si pomoci, ale ten
Pravděpodobně finalní verze
Nemohu si pomoci, ale ten předek připomina Porche
Panasonic slaví 99 let. Nabídne neviditelnou OLED TV i 4K pro každého
Zdroj: http://technet.idnes.cz/panasonic-4k-hdr-firefox-os-my-home-screen-f10-/tec_video.aspx?c=A170216_094913_tec_video_kuz
Mezi novinky Panasonicu (Tesly) by mohl být zařazen nový optimalizovaný akumulátor .
Nový typ bateriových článků označovaných jako 2170 který společně navrhli Tesla a Panasonic .Bez společnosti Panasonic a jejich špičkových akumulátorů by Tesla nebyla tam kde je tet.
http://www.hybrid.cz/tesla-rozjela-v-gigatovarne-vyrobu-clanku-2170
http://www.hybrid.cz/tagy/baterie
ano, jejich designer je naprostý imbecil, píšu už od
ano, jejich designer je naprostý imbecil, píšu už od začátku, že předek je zkopírovaný porsche, zadek je škoda superb či jiný vw
Tesla má designéry, co v automotive nemají co dělat, navíc jsou totálně neschopní
všechny jejich auta jsou příšt prostě hnusný, ale na to koukat nebudu zevnitř, naštěstí 🙂
OK… Ale auto si zarezervovalo (zaplatilo zálohu) už skoro
OK… Ale auto si zarezervovalo (zaplatilo zálohu) už skoro 500.000 lidí.
včetně mě 😉
are ne všichni jsou jen fanoušci bez mozku,
včetně mě 😉
are ne všichni jsou jen fanoušci bez mozku, prostě Tesla nemá v ev konkurenci, jen Tesla má všestranné auto s nabíječkami, tedy skutečně použitelné ev
vcetne me :o)
porad bych ale v potaz, ze zaloha je vratna bez
vcetne me :o)
porad bych ale v potaz, ze zaloha je vratna bez sankce. Tj. nevim kolik moc lidi to bude, ale rada odstoupi. Ja to hned bral jako podporu EV. Hned od zacatku jsem vedel, ze ji spise nekoupim (hlavne kvuli krizovemu vstupu do kufru a tomu, ze nejsou v zornem poli zadne budiky – informace) a nyni dalsi duvod. Jestli bude max 70 baterka. Klidne bych si priplatil za 100, protoze proste chci, abych s autem dojel dost daleko. Zatim to tedy vypada, ze si zalohu necham vratit.
A je ti jasne ze ta 70kw m3 dojede cca stejne jako 100kw Sko?
A je ti jasne ze ta 70kw m3 dojede cca stejne jako 100kw Sko? To je ti malo?
A tiež, že dôvod prečo nemá „budíky“ je, že bude mať
A tiež, že dôvod prečo nemá „budíky“ je, že bude mať headsup display „ako spaceship“ (sa vyjadril sam Musk) a teda sú zbytočné.
Najneskôr do konca marca podla mňa spravia poslednú časť predstavenia M3, sám som zvedavý. To otváranie kufra ma tiež moc neteší, kľudne obetujem panoramic roof za liftback…
Tak tene kufr zamrzi asi kazdeho, ale tak abych kuli tomu
Tak tene kufr zamrzi asi kazdeho, ale tak abych kuli tomu rusil rezervaci….
Ani ja rusit nebudem…ale rozmyslam nad tou druhou, vraj bude
Ani ja rusit nebudem…ale rozmyslam nad tou druhou, vraj bude v poradi zaradena k mojej prvej, nie nakoniec, co je zaujímavá prilezitost. Beztak to nebude lacne auto tak mi nevadi si este pockat, keď nasetrim…
Otazka je, ci bude platit zaradenie do poradia hned za prvu aj po finalnom predstaveni tam pride este dalsia vlna rezervacii.
V case ked VW ‚parkuje‘ v US desaťtisíce aut by bolo mat rezervacku na milion celkom fasa…
Přesně, přestože jde o auto od designérů, kteří
Přesně, přestože jde o auto od designérů, kteří automobiliovýmu průmyslu vůbec nerozumí, tak stále je to jediné schopné EV auto na trhu.
tady je to hezky sepsané, jací idioti ničí auta od
tady je to hezky sepsané, jací idioti ničí auta od Tesly:
goo.gl/kjQSe5
Vobjednej si ještě jednu taky v plný palbě a pak je
Vobjednej si ještě jednu taky v plný palbě a pak je střel.
Díky dlouhejm lhůtám se ty okamžitě dostupný budou prodávat jak housky na krámě 🙂
I s druhou rezervací ti pořadí zůstáva 😉
To vis odkud s tou 2. rezervaci? To zni lakave, protoze jak
To vis odkud s tou 2. rezervaci? To zni lakave, protoze jak pises ty tesly se budou zezacatku preprodavat se solidni premii, jen by me zajimalo kolik bude stat tesla v plne palbe. Tipuju ze klidne za 3M
Brácha se osobně ptal v Tesla šopu. Taky mě to
Brácha se osobně ptal v Tesla šopu. Taky mě to překvapilo. Sotva se odhodlal k jedný rezervaci a teď už se rozmlsal. Říkal koupím dvě TM3, jednu střelim a koupím vojetý TMS, bo potřebuje jedno auto větší. Když sežene s free SC dobíjením tak to bude ideální. Tesla u jí vykupovanejch TMS a TMX možnost free SC ruší 🙁
Opravdu si myslíš, že prodáš M3 dráž, než koupíš? Co
Opravdu si myslíš, že prodáš M3 dráž, než koupíš? Co tě k tomu vede?
Lidé nekupují auto každý rok, tak si rok dva bez problémů na M3 počkají.
Naopak věřím, že ceny ojetých Tesel po M3 půjdou dolů, protože jich bude mnohem víc.
To si ještě nikdy neřek 😀
To si ještě nikdy neřek 😀
Tesla něco změnila? Ne, stále je to hnusný a nepraktický
Tesla něco změnila? Ne, stále je to hnusný a nepraktický auto. Já vím, tobě stačí vždy to, co je nezměněný, ty víc ani nedokážeš pochopit 🙂
A zas a znova jako kolovratek…..
A zas a znova jako kolovratek…..
jen hloupí lidé si myslí, že není třba opakovat popis
jen hloupí lidé si myslí, že není třba opakovat popis faktu, který zůstává stejně hloupý i nadále.
H*tlerovi taky stačilo říct jednou na začátku „Nedělej to,“ že? 😀
Už chápeš, jak jsi vložil omezený příspěvek? 🙂
Fakt možná, ale ty neustále opakuješ svůj subjektivní
Fakt možná, ale ty neustále opakuješ svůj subjektivní názor. A víš co se říká : „Názor je jako zadek. Každý máme svůj“
Samo lžeš, tady to máš sepsané, jací idioti v Tesle
Samo lžeš, tady to máš sepsané, jací idioti v Tesle pracují:
goo.gl/kjQSe5
Ale já vím, ty hned označíš tyto stránky za jasně zaujaté, že nemohou ani kritizovat ony jednolivosti, ano, tak jsi snadno odhadnutelný, pane Tesla fanatiku 🙂
že ty máš potřebu na všechny pořád útočit, přitom
že ty máš potřebu na všechny pořád útočit, přitom jsi dost mimo.
V čem přesně jakože lžu? A jak jsi přišel na to, že jsem Tesla fanatik? Já si T3 neobjednal (zatím se mi víc líbí Bolt). A co má ten tvůj článek společného s designem Modelu 3? Mluví jen o některých nedomyšlenostech Model X.
Já jen říkám, že to, že se ti Model 3 nelíbí je čistě věc názoru. Já z něj radostí nevýskám, ale taky mi nijak nevadí. Ale svůj názor tady jako „Fakt“ neprezentuji
Tak uvedte jaky model od Porsche v tom vidite.
Tak uvedte jaky model od Porsche v tom vidite.
Panamera
Panamera
Panamera je nafoukle 911 a vypada jako obluda. TM3 je
Panamera je nafoukle 911 a vypada jako obluda. TM3 je subtilnejsi. Navic Panamera ma vic zvyraznene blatniky v prechodu na motorovou haubnu ve stylu 911. TM3 je skoro rovna. Urcita podobnost by se dala najit mezi Panamerou a TMS starsiho modelu, ktery mel jeste naznak chladice. Podle fotek se to da hure posoudit. Uvidime v realu. Tesly jsou ladnejsi, Panamera je humpolacka a oslovuje nejake vejtahy a zastydle pubertaky.
On myslel, jako že to má čtyři kola, volant a tak… 🙂
On myslel, jako že to má čtyři kola, volant a tak… 🙂
Tak jako Tesla model S připomíná tvarem karoserie Jaguar
Tak jako Tesla model S připomíná tvarem karoserie Jaguar ?
http://www.eurosporttuning.com/blog/why-bmw-beats-tesla/?___store=eurosportintlstore
Tak Hned jak jsem to auto Model 3 poprvé viděl. Hned mě napadlo, že to dělal někdo od Porsche. Má sice úplně jiný přední nárazník a světla, ale linie přední kapoty To jak se zvedají v místě podběhů a tvar víka zavazadlového prostoru jsou jako od Porsche Panamera, Spider.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=170979221
Čumák připomíná leda tak kačera Donalda.
Čumák připomíná leda tak kačera Donalda.