Tesla Model 3 – prohlédněte si ji zblízka na novém promo videu!

Před časem jsme informovali, že Tesla v evropských prodejnách promuje nový Tesla Model 3 novým videem. Zdá se, že jich je více a na tom nejnovějším si Tesla Model 3 můžete prohlédnout v plné parádě.

Promo video nového Modelu 3 ukazuje auto ve slunném přímořském prostředí
foto: Technorama

Nové promo video je zjevně nasnímáno z displeje (viz. odlesky v pozadí), ale přesto je poměrně kvalitní a dává dobrou možnost si elektromobil Tesla Model 3 prohlédnout ze všech stran.

Tesla Model 3 má jít na trh už letos. Pilotní výroba by měla začít už koncem února, v polovině roku se začne rozjíždět pořádně a první zákazníci by se auta mohli dočkat už na jeho konci.

Youtube

125 Comments on “Tesla Model 3 – prohlédněte si ji zblízka na novém promo videu!”

  1. dnes začíná, předprodukce TM3
    20.02.2017 00:00 = 524.000

    dnes začíná, předprodukce TM3
    20.02.2017 00:00 = 524.000 rezervací

    model3counter.com/

    17.02.2017 00:00 = 523.738 rezervací
    31.12.2016 00:00 = 500.000 rezervací
    19.05.2016 00:00 = 373.000 rezervací
    14.04.2016 00:00 = 400.000 rezervací
    07.04.2016 07:20 = 325.000 rezervací
    03.04.2016 11:30 = 276.000 rezervací
    02.04.2016 07:00 = 253.000 rezervací
    01.04.2016 19:26 = 232.000 rezervací
    01.04.2016 10:42 = 198.000 rezervací
    01.04.2016 09:11 = 180.000 rezervací
    01.04.2016 00:00 = 133.135 rezervací
    31.03.2016 21:00 = 115.000 rezervací

    twitter.com/elonmusk
    twitter.com/teslamotors
    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
    i.ytimg.com/vi/lldhaJu5dDE/maxresdefault.jpg

  2. uz aby to cekani na zazrak skoncilo. at tady vsichni z ty svy
    uz aby to cekani na zazrak skoncilo. at tady vsichni z ty svy uzasny superautomobilky vytrizlivi a zacnou se na celou elektromobilitu divat trosku realne. co se tyka vzhledu je to osklive o tom zadna, co se tyka kvality zpracovani a spolehlivosti na to jsem zvedavy. model s je nejmene spolehlivy vuz vubec. to uz takova dacia je na tom lepe. jednou se tady jeden stastny majitel tesly chlubil, jak jel kuli vymene baterie do vidne a byl nadseny, ze mu v servisu dali kavicku a zadarmo vymenili klicky, nebo co. jsem neveril vlastnim ocim, kdyz jsem to cetl. tak jsem zvedavy co predvete model 3, kadopadne niz uz klesnout nejde, tak snad tu dacii pokori, no a o vsem rozhodne nakonec cena. tak uz at je to za nama.

        1. cože??
          1) Recyklace akumulátorů? Tesla baterky se

          cože??
          1) Recyklace akumulátorů? Tesla baterky se příštích 20 let nerecyklují ale skladují
          2 Odtahy zkolabovaných elektrokár? Přijede elektrovodtahovka a vodtáhne tě k nabíječce, normálka
          3) Záblafy zařízení při nabíjení? co to je?? Temelín jede na 2 giga noproblémo kámo ;))

          1. Ano, recyklace. Životnost je několik roků a dále nutno
            Ano, recyklace. Životnost je několik roků a dále nutno likvidovat.

            Odtahy budou velmi časté, dost lidí nebude zajímat třeba vliv klesajících teplot na akumulátor.

            Záblafy při nabíjení budou časté, závady se jistě najdou jak na vozidle, tak na dobíjecím zařízení. Hrozí i výbuchy.

    1. „rs“ především dělá ve škodovce!! 😉 Jeho zmatená mysl
      „rs“ především dělá ve škodovce!! 😉 Jeho zmatená mysl vycvičený vop… tedy 3sm šáde robota (levné náhražky za průmyslový roboty Kuka) si tady leda tak kompenzuje šáde flustraci dokonalýho dízlu asi jako na dílně s trubkou fpldeli ;DD
      PS: RS jsou inicíály vejklu Šáde Ochcávky RS ;))

  3. „Bohuslav Sobotka chce, aby lidé začali ve větším kupovat
    „Bohuslav Sobotka chce, aby lidé začali ve větším kupovat elektromobily.“
    No nekecéj!
    Bohušu zruš u elektrokár DPH, honem postav stovky rychlonabíječek a nebudeš stíhat čučet na drát!
    Už si to měl udělat včera.

    Až zrušej antidumping na FV panely z Číny tak to bude ještě větší fofr.

    1. No to čučím na drát jak se firmy, které DPH odečítají,
      No to čučím na drát jak se firmy, které DPH odečítají, houfně vybavují elektromobily. Fakt takové procento elektromobilů ve firemních vozových parcích jsem nečekal. A to myslím vážně. Tak malé procento.
      Přestaňte již konečně s těmi nesmyslnými kecy o snížených či odpuštěných daních. Skoro mám pocit, že posloucháte poblitiky aktuálně mířící pod pětiprocentní hranici. Kolovrátek je proti nim i vám zlaté zboží.
      Pokud by mělo něco jiného než dotace pomoci prodeji elektromobilů, tak to je zavedení vysokých daní na spalováky a to bez vyjimek. Podobně jako je tomu v Norsku. To by vám ale zbytek republiky poděkoval bejsbólovou pálkou do kebule…

  4. 523.738 REZERVACÍ … 😉
    http://model3counter.com/
    aktuální

    523.738 REZERVACÍ … 😉

    http://model3counter.com/

    aktuální možné dodání 03.2019

    malá rekapitulace MODEL 3 událostí 😉
    17.02.2017 00:00 = 523.738 rezervací
    31.12.2016 00:00 = 500.000 rezervací
    19.05.2016 00:00 = 373.000 rezervací
    14.04.2016 00:00 = 400.000 rezervací
    07.04.2016 07:20 = 325.000 rezervací
    03.04.2016 11:30 = 276.000 rezervací
    02.04.2016 07:00 = 253.000 rezervací
    01.04.2016 19:26 = 232.000 rezervací
    01.04.2016 10:42 = 198.000 rezervací
    01.04.2016 09:11 = 180.000 rezervací
    01.04.2016 00:00 = 133.135 rezervací
    31.03.2016 21:00 = 115.000 rezervací

    twitter.com/elonmusk
    twitter.com/teslamotors
    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
    https://i.ytimg.com/vi/lldhaJu5dDE/maxresdefault.jpg

  5. Víte proč to je zase jen pouze sedan, protože kvůli
    Víte proč to je zase jen pouze sedan, protože kvůli aerodynamice, protože to potřebuje šetřit baterky za každou cenu, proto to má vyhřívaná sedadla a například čelní sklo za bezmála sto tisíc, s integrovanou topnou vrstvou a filtrem kvůli přehřívání interiéru v létě, protože zkrátka topení nebo klimatizace si tohle auto nemůže dovolit mít zapnuté tak, jak jsme zvyklí, protože to má h***o jaký dojezd, zvlášť když to necháte stát v lyžařským středisku na celodenním mraze, tak pak neohřejete ani promrzlé děti z celodenního lyžování, protože by jste nedojeli ani domů. Ten člověk si udělal byznys na něčem, co je nedokonalé, on to ví a proto musí neustále vytvářet v hromadných sdělovacích prostředcích atmosféru, jak je to super a ta madiální masáž je velká. Až největší a nejznámější výrobci baterií oznámí, máme nové dobíjecí články, které jsou 2x tak lepší, než ty předchozí a přitom jsou stejně těžké, stejně drahé, stejně velké, pak změním názor. Zatím se dočítám o pernamentním pokroku jen od novinářů, zelených a některých erounijních politiků, kteří si to cucají z prstu.

      1. No ten člověk neměl pravdu, ale přesto bych chtěl
        No ten člověk neměl pravdu, ale přesto bych chtěl poznamenat, že nový el. mobil znamená v současné době za hodně peněz málo muziky. Ani Tesla není dobré auto dalekou cestu po dálnici a nesplňuje to, co je třeba důležité pro mě. Když někam chci jet, tak vezmu auto a jedu a nechci zjišťovat jestli tam dojedu, jestli je tam nabíječka jestli má správný konektor, jestli je funkční atd. a platit ještě nějaké paušály ČEZU, abych mohl dobíjet – to pro mě není motivace. Až bude nabíječka na každém rohu a zaplatím za nabíjení kartou jako u pumpy a po nabití za 20 minut ujedu dalších 400-500km po dálnici a el. mobil si na sebe při mém ročním nájezdu,proti klasickému autu vydělá, koupím ho, ale v opačném případě zůstanu u auta se spalovacím motorem.

          1. To os osobního automobilu nikdo nečeká, ale jsou i
            To os osobního automobilu nikdo nečeká, ale jsou i další věci, kde EV selhávají – klasické auto za 300 000 uveze tunový přívěs. Nedávno jsem potřeboval odvést tunový náklad na přívěsu asi 500km daleko.
            Pro klasické auto to není problém, ale kromě drahé Tesly neumí el. mobily tahat přívěsy vůbec. Tragikomické je to zejména u SUV elektromobilu KIA Soul EV. To je jediné auto ve své třídě na světě, které neuveze vůbec nic a má problém dotáhnout samo sebe dál než 150 km . Jinými slovy EV nejsou rovnocenná alternativa – zatím.

            1. Pepo, mluv za sebe. Pro nekoho je dulezite tahat tunove
              Pepo, mluv za sebe. Pro nekoho je dulezite tahat tunove naklady nekdo ocenuje tichou cistou jizdu, nadstandartni bezpecnost a skvele jizdni vlastnosti nekeri dokonce mysli dal nez za sve ego a chteji setrit planetu a plice spoluobcanu. Vim ze takove veci ty neocenis a radsi budes tahat tunovy bordel po republice, protoze vo tom to je.

              1. Myslím že by neškodilo uznat, že chybějející tažné je
                Myslím že by neškodilo uznat, že chybějející tažné je u EV škoda, když pominu tunové náklady na 500km, často vozím náklady do 500kg spíše méně na vzdálenosti do 20km a to by zvládlo snad každé EV, tak mě docela mrzí že hlavně kvůli tomu budu muset mít další auto. Nevíte proč Nikdo na EV nedělá tažné? (Nepočítám TX)

                1. Protoze to vyuzije naproste minimum lidi a prodrazuje to vyvoj
                  Protoze to vyuzije naproste minimum lidi a prodrazuje to vyvoj a auto obecne. Navic u EV vyrobci honi kazdy gram aby dojelo dale a ty pak za nech chces zaprahnout puk tunovou kraksnu 🙂

                2. chápu, ale příprava na tažné určitě zas tak moc
                  chápu, ale příprava na tažné určitě zas tak moc neváží a vývoj to taky určitě citelně neprodraží. A to že se sníží dojezd je přeci jasné, ale když jedu do 20kg, tak je to jedno. Co se týká hmotnosti tak dávají výrobci do EV různé jiné blbosti co taky zbytečně navyšují hmotnost a nikomu to nevadí. Taky si myslím, že množství lidí co by to využilo není zanedbatelné.

                3. Počkal bych si na Kia Niro EV, nebo ten nový Hyundai SUV EV,
                  Počkal bych si na Kia Niro EV, nebo ten nový Hyundai SUV EV, ty budou mít tažné určitě – řeším to samé.

                4. Tažné zařízení by mělo být standartně volitelná
                  Tažné zařízení by mělo být standartně volitelná příplatková výbava i u EV. Myslím že je spousta lidí co si X krát za rok potřebují dovést nějaký materiál k domu.

                5. Protoze aby to s privesem nekam dojelo musi to mit poradne
                  Protoze aby to s privesem nekam dojelo musi to mit poradne baterky, coz momentalne krom TX nikdo nema. Jenze pak to zase jako TX bude vazit 2.5t samo o sobe. Kdyz pak pripoctete uzitecne zatizeni auta, zbude vam do 3,5t par set kg, a nad 3,5t potrebujete mit ridicak skupiny E, coz moc lidi nema…

                6. Taky jsem řešil proč EV namají tažné a ani většina
                  Taky jsem řešil proč EV namají tažné a ani většina hybridů.
                  Jde o to že EV má jednostupňový převod a má samo o sobě problém se rozjet do pořádného kopce. A dlouhodobá jízda se zátěží by asi
                  přehřála motor, nebo měnič. Nejde tedy o hmotnost ani o kapacitu baterie, typicky taky jezdím v vlekem jen do 20 Km (stavebniny atd.).

                  Takže Protože nemá převodové stupně. Třeba taková hybridní KIA NIRO ma 6st. DSG a může táhnout slušných 1300 Kg.

                  Nedělal bych si iluze ,že NIRO EV bude moci tahat vleky.

                7. Pozeral som na cenník Nissan e-NV200 a natrafil som tam na
                  Pozeral som na cenník Nissan e-NV200 a natrafil som tam na kolonku hmotnost prívesu brzd. 460kg.

                  Môže mi to niekto vysvetliť?

                  A inak e-NV200 uvezie 760kg, takže s tým stálym prevodom a z toho vyplývajúcim nedostatkom to až tak celkom pravda nebude.
                  Do e-NV200 stačí dať použiteľnú baterku a všetko je vyriešené 🙂
                  Jasne, že bude aj vyššia hmotnosť, ale to by vyriešila nejaká jednoduchá prevodovka aby sa odlahčil elektromotor pri rozbehu. Pri určitej ustálenej rýchlosti to nebude také tragické.

                  Prečo nemajú väčšina EV ťažné bude skôr v tom, že to výrobcovia jednoducho nechcú, aby EV neboli plnohodnotná náhrada za fosily.
                  Môj názor 🙂

                8. Taky jsem slyšel, že e-NV200 bude moci tahat vlek a ty jsi
                  Taky jsem slyšel, že e-NV200 bude moci tahat vlek a ty jsi mi to potrvdil. Na 460 Kg to asi zvládne lebo má asi pomalejší převod jak Leaf a rozjede se to. Není pochyb že většina EV by vlek utáhla myšleno normálně na silnici , ale on ho musí utáhnout plně naložený auto a plně naložený vlek.
                  A několikrát se za sebou rozjet do max. stoupání jinak by člověk zacouval někam dolu do dvora a už by se nerozjel.

                  A to se v případě třeba hybridní KIA niro dostáváš přes 3 tuny a to s jednostupňovou převodovkou prostě nedá.
                  Jasně řešení je dát tam převodovku,ale to celý řešení prodraží a hlavně se přijde o dojezd.
                  Myslím že tesla to řeší tak že má jinej převod. poměr na zadní a jinej na přední nápravě (zadek je pomalejší) a tak má vlastně dva stupně.

                9. Necháme sa prekvapiť, čo vymyslia múdre hlavy. Snáď na
                  Necháme sa prekvapiť, čo vymyslia múdre hlavy. Snáď na niečo prídu 😀
                  Ja by som tiež uvítal praktickejšie EV.

              2. Někdo si tahá tunové náklady sám a někomu vozí zboží
                Někdo si tahá tunové náklady sám a někomu vozí zboží dopravní služba nebo Vy žádné zboží nepotřebujete zkuste občas trochu myslet. A co se týče ekologie tak mít 2 auta kvůli omezení díky EV není z ekologického hlediska nic moc.
                Dnešní moderní spalovací motory už jsou vcelku ekologické a pokud nejezdíte hlavně po městě je celkový přínos el. mobilu pro životní prostředí ČR malý. Úspora ropy je mnohem důležitější, ale v rámci idiotské politické reprezentace, kterou si tady volíte – „s evropskou unií na věčné časy a nikdy jinak“ Se to stejně nikam nepohne. Dále je třeba se podívat do budoucna, pokud by náhodou došlo k poklesu spotřeby nafty a benzínu, stát zdaní samotné vlastnictví el. mobilu, aby si zachovat své příjmy, takže dlouhodobě Vám ekonomicky el. mobilita dlouhodobě v průměru nepřinese téměř nic. To už je za hranicemi Vašeho chápání. Ti co si dnes koupí nové EV vyhodí peníze oknem. Jste na stejné úrovni jak ti co tady před 10 lety prosazovali FV panely nic víc. – také šlo o záchranu planety…. ha ha

            1. No vida, dalsi varianta. A takove sprezeni utahne i
              No vida, dalsi varianta. A takove sprezeni utahne i zebrinak.
              Treba v Rumunsku jeste jezdi vozu tazenych konem, jeje.
              Ovsem ten parni stroj trochu lepe topi, na druhou stranu kun ma vyhrivane sedlo.

              Takove moznosti jsou, a Pepik si zatim hraje na pokrokoveho v tom hroznym predrazenym spalovaku, se kterym musi kazdych par set kilometru hledat pumpu kde mu za hrozny penize prodaji trochu te smradlave brecky aby mohl jet dal. Jak muze bejt nekdo tak zabednenej?

        1. ak nebude nabíjačka na každom rohu, bude uprostred medzi
          ak nebude nabíjačka na každom rohu, bude uprostred medzi (pa)rohami. na sk fóre sa rozbieha jednoduchý nápad – zdieľanie domácich zásuviek – 3*400V 32A, 16A, 1*230V 32A, 16A a kto to má na vonkajšej stene plota, umiestňuje na mapu. vzniklo to ako protest voči „killBEV“, rozumej sieti nabíjačiek s cenami mimo realitu.
          a magor, ktorý JEDE 400-500 PO DÁLNICI nie je v poriadku.
          EV sú v podmienkach, aké boli v časoch mb100, š100. benzínky osem hodín, so, ne zatvorené.
          dnes sú na každom rohu na každom kilometri. pamätám si, ako celkom nedávno vydávali dvadsať litrov benzínu oproti zípisu do veľkého technického. a už sme zažili (plyn) s privretým kohútikom. budete vyrábať splynovacie kotly, aby ste sa mohol voziť OKOLO KOMÍNA?

            1. striedajú?
              ctrl c/v:
              ujedu dalších 400-500km po

              striedajú?
              ctrl c/v:
              ujedu dalších 400-500km po dálnici
              opoveď sa kamsi uhýba! už to nie je ujedu, ale – UJEDEME, STŘÍDAME SE, …
              ja mám možná rekord z dôb dávno minulých – praha – trenčín – 350km za tri a pol hodiny, „žně“, sobota popoludní,diaľnica iba po brno, ani v dedine pod sto, jedna zástavka na tankovanie, a to na w353w dvaja dospelí, dve deti, v kufri veci na týždňovú dovolenku. dnes po dia+nici nejazdím.
              ako sa na „malom BEV jazdí je v prílohe leafom po európe – sto kilometrov, prestávka.

                1. Je mi te lito, ze se i na internetu musis pretvarovat. V realu
                  Je mi te lito, ze se i na internetu musis pretvarovat. V realu budes asi solidni neurotik. Neboj tvuj prispevek o honeni kokotu(coz je u tebe mimochodem uz folklor) me nijak neurazil. Ale o to ti nejde ty se radeji snazis zachovat svuj e-face pred ostatnimi imaginarnimi diskutujicimi ktere si v zivote nevidel misto toho aby si dal pruchod svemu skutecnemu ja, coz me mrzi. Honbe zdar.

                2. Kdyz po tom tak touzis, tak at si to prectou i ostatni. Bylo
                  Kdyz po tom tak touzis, tak at si to prectou i ostatni. Bylo tam:

                  „Vis vykal, tak nekde v soukromi pohon teslika a prosim mlc. Diky“

              1. To jsou zase reakce. Když ti to nevyhovuje, beru, ale proč
                To jsou zase reakce. Když ti to nevyhovuje, beru, ale proč urážet ostatí? Já jsem fanoušek elektromobilů, ale dokud tohle nepůjde, pořizovat si ho nebudu. Každý rok jezdíme s kámošema do Francie, cca 1.400 km ujedeme ve čtyřech řidičích přes noc. Pauzy cca po dvou až třech hodinách, jak se kdo cítí, buď jen vyměnit a hned jedeme, nebo tak 10 minut na protažení. Auta moc nemusím, ale s lezeckými krámy a vybavením na kempování to letecky jde blbě a vlak nepřipadá cenově v úvahu.

                Můžeme se bavit, jestli by obstál model elektromobil pro běžné používání a na takovouhle akci si půjčit spalovací, ale proč se aspoň nezamyslet nad tím, že ostatní mají jiné potřeby? Já se svým používáním auta prostě nic menšího než kombík nechci a dojezd minimálně 300 km, spíš o něco víc je nepoužitelný. Když jedu na víkend do skal a spíme někde v lese, potřebuju dojet tam i domů a ne strávit půl víkednu hledáním nabíječek a čekáním v nákupních centrech. A to už ani moc nejezdím na vodu, nevím o tom, že by nějaký elektromobil byl použitelný pro jízdu dálníční rychlostí s kajakama na střeše.

        2. Můj roční nájezd je kolem 40 000 km a s Modelem S jsem i
          Můj roční nájezd je kolem 40 000 km a s Modelem S jsem i po 130 000 km spokojen.
          Co se týká dlouhých cest po dálnicích: zatim jsem s ním byl pouze v Nizozemsku, Německu, Švícarsku, Francii, Itálii, Slovinsku, Maďarsku, Slovensku, Rakousku, Dánsku, Švédsku a Norsku … a zjistil jsem, že je mnohem pohodlnější cestovat s půlhodinovými zastávkami než jedním zátahem.
          Co se týče nabíjecích stanic ČEZ: začnu je využívat až se na nich bude platit podle odebrané elektřiny, do té doby si vystačím se Superchargery a nabíjecí sítí pod EVmapa a PRE. Ovšem při tak inteligentní taktice rozmístění jakou ČEZ používá na to možná už nikdy nedojde.

          1. rs:
            Jo jo, úžasné tepelné čerpadlo, toť jedno z

            rs:
            Jo jo, úžasné tepelné čerpadlo, toť jedno z moderních zaklínadel. Všechno nám vytopí, má perpetomobilní vlastnosti. Asi jako ekologické řešení dopravy pomocí akumulátorů, roznášky zásilek pomocí dronů, výroby čehokoli pomocí 3D tiskáren, ještě to mléko nám poroste v supermarketu a na Mars se bude létat na zájezdy.

                1. Proto také říkám:
                  Kdo si chce brnkat na ekologickou

                  Proto také říkám:
                  Kdo si chce brnkat na ekologickou strunu, ať začne hezky u sebe. A nikoli ofroadem na baterky, ale třeba tím, že sníží vlastní energetickou náročnost a nebude s sebou tahat všude tunu kovu či dokonce dvě.

                2. Automobil jezdící z SSSR ;))
                  youtube.com/watch?v=wgLI6BPSdmw

                  Automobil jezdící z SSSR ;))

                  youtube.com/watch?v=wgLI6BPSdmw

                3. všechno je jen o zájmových uskupeních – komu sypeš
                  všechno je jen o zájmových uskupeních – komu sypeš ;))

                  youtube.com/watch?v=1J_RJUSnxMo

            1. Šušička je pěknej žrout energie a taky sračkomet. Ničí
              Šušička je pěknej žrout energie a taky sračkomet. Ničí to prádlo takže lidi dřív kupujou nový a ještě z toho lezou toxický exhalace a ty smradlavý plastový ubrousky z toho pak dělaj nerozložitelnej odpad navíc.

              Stačí vyšší otáčky ždímání v pračce a nechat přirozeně usušit.

              Dryer Vents: An Overlooked Source of Pollution?
              https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3226517/

              „The investigators identified a total of 29 unique volatile organic compounds (VOCs) in the dryer-vent emissions. Ten VOCs identified in the headspace analyses also appeared in the emissions when laundry products were used. The U.S. Environmental Protection Agency (EPA) classifies seven of the VOCs found in dryer-vent emissions—acetaldehyde, benzene, ethylbenzene, methanol, m/p-xylene, o-xylene, and toluene—as hazardous air pollutants.10 The EPA considers acetaldehyde a probable human carcinogen11 and benzene (found in two dryer-vent emission samples) a known human carcinogen.12

              The three VOCs present at the highest concentrations were acetaldehyde at a maximum of 47 µg/m3 (0.03 ppm), acetone at a maximum of 36 µg/m3 (0.02 ppm), and ethanol at a maximum of 50 µg/m3 (0.03 ppm). These values exceeded average annual ambient concentrations for the local area by more than 10 times for acetone and more than 25 times for acetaldehyde.“

    1. tolik lží jsem dlouho neviděl, asi proto, že tě hrozně
      tolik lží jsem dlouho neviděl, asi proto, že tě hrozně s*ere, že Tesla je nejprodávanější auto ve své kategorii, všichni padají, pouze Tesla roste a vlastní už třetinu trhu ve své kategorii, navíc je to auto, které je lepší jak sportovní super auta mnohokrát dražší
      to nasere, co? 😀

    2. Tak zrovna jsme opet s elektromobilem a rodinou s detma na
      Tak zrovna jsme opet s elektromobilem a rodinou s detma na zimni dovolene na horach. S autem a jeho topenim nemam nejmensi problem. Naopak na rozdil od ostatnich navstevniku rano nemusim skrabat okna a auto mame vytopene s predehratymi sedackami a volantem a taky kdyz se vecer vracime ze sjezdovky na hotel, zrovna dnes, kdyz jsme si byli zalyzovat do jineho arealu. Rodina si to pochvaluje – no asi se vas zapomeli zeptat…:)
      Celkem by me zajimalo, jake ze dokonale auto sam vlastnite?

  6. Pravděpodobně finalní verze
    Nemohu si pomoci, ale ten

    Pravděpodobně finalní verze
    Nemohu si pomoci, ale ten předek připomina Porche

    Panasonic slaví 99 let. Nabídne neviditelnou OLED TV i 4K pro každého
    Zdroj: http://technet.idnes.cz/panasonic-4k-hdr-firefox-os-my-home-screen-f10-/tec_video.aspx?c=A170216_094913_tec_video_kuz

    Mezi novinky Panasonicu (Tesly) by mohl být zařazen nový optimalizovaný akumulátor .
    Nový typ bateriových článků označovaných jako 2170 který společně navrhli Tesla a Panasonic .Bez společnosti Panasonic a jejich špičkových akumulátorů by Tesla nebyla tam kde je tet.
    http://www.hybrid.cz/tesla-rozjela-v-gigatovarne-vyrobu-clanku-2170

    http://www.hybrid.cz/tagy/baterie

    1. ano, jejich designer je naprostý imbecil, píšu už od
      ano, jejich designer je naprostý imbecil, píšu už od začátku, že předek je zkopírovaný porsche, zadek je škoda superb či jiný vw

      Tesla má designéry, co v automotive nemají co dělat, navíc jsou totálně neschopní

      všechny jejich auta jsou příšt prostě hnusný, ale na to koukat nebudu zevnitř, naštěstí 🙂

          1. vcetne me :o)
            porad bych ale v potaz, ze zaloha je vratna bez

            vcetne me :o)

            porad bych ale v potaz, ze zaloha je vratna bez sankce. Tj. nevim kolik moc lidi to bude, ale rada odstoupi. Ja to hned bral jako podporu EV. Hned od zacatku jsem vedel, ze ji spise nekoupim (hlavne kvuli krizovemu vstupu do kufru a tomu, ze nejsou v zornem poli zadne budiky – informace) a nyni dalsi duvod. Jestli bude max 70 baterka. Klidne bych si priplatil za 100, protoze proste chci, abych s autem dojel dost daleko. Zatim to tedy vypada, ze si zalohu necham vratit.

              1. A tiež, že dôvod prečo nemá „budíky“ je, že bude mať
                A tiež, že dôvod prečo nemá „budíky“ je, že bude mať headsup display „ako spaceship“ (sa vyjadril sam Musk) a teda sú zbytočné.
                Najneskôr do konca marca podla mňa spravia poslednú časť predstavenia M3, sám som zvedavý. To otváranie kufra ma tiež moc neteší, kľudne obetujem panoramic roof za liftback…

                1. Tak tene kufr zamrzi asi kazdeho, ale tak abych kuli tomu
                  Tak tene kufr zamrzi asi kazdeho, ale tak abych kuli tomu rusil rezervaci….

                2. Ani ja rusit nebudem…ale rozmyslam nad tou druhou, vraj bude
                  Ani ja rusit nebudem…ale rozmyslam nad tou druhou, vraj bude v poradi zaradena k mojej prvej, nie nakoniec, co je zaujímavá prilezitost. Beztak to nebude lacne auto tak mi nevadi si este pockat, keď nasetrim…
                  Otazka je, ci bude platit zaradenie do poradia hned za prvu aj po finalnom predstaveni tam pride este dalsia vlna rezervacii.
                  V case ked VW ‚parkuje‘ v US desaťtisíce aut by bolo mat rezervacku na milion celkom fasa…

                3. Přesně, přestože jde o auto od designérů, kteří
                  Přesně, přestože jde o auto od designérů, kteří automobiliovýmu průmyslu vůbec nerozumí, tak stále je to jediné schopné EV auto na trhu.

                4. tady je to hezky sepsané, jací idioti ničí auta od
                  tady je to hezky sepsané, jací idioti ničí auta od Tesly:
                  goo.gl/kjQSe5

                1. Brácha se osobně ptal v Tesla šopu. Taky mě to
                  Brácha se osobně ptal v Tesla šopu. Taky mě to překvapilo. Sotva se odhodlal k jedný rezervaci a teď už se rozmlsal. Říkal koupím dvě TM3, jednu střelim a koupím vojetý TMS, bo potřebuje jedno auto větší. Když sežene s free SC dobíjením tak to bude ideální. Tesla u jí vykupovanejch TMS a TMX možnost free SC ruší 🙁

                2. Opravdu si myslíš, že prodáš M3 dráž, než koupíš? Co
                  Opravdu si myslíš, že prodáš M3 dráž, než koupíš? Co tě k tomu vede?
                  Lidé nekupují auto každý rok, tak si rok dva bez problémů na M3 počkají.
                  Naopak věřím, že ceny ojetých Tesel po M3 půjdou dolů, protože jich bude mnohem víc.

        1. jen hloupí lidé si myslí, že není třba opakovat popis
          jen hloupí lidé si myslí, že není třba opakovat popis faktu, který zůstává stejně hloupý i nadále.

          H*tlerovi taky stačilo říct jednou na začátku „Nedělej to,“ že? 😀

          Už chápeš, jak jsi vložil omezený příspěvek? 🙂

            1. Samo lžeš, tady to máš sepsané, jací idioti v Tesle
              Samo lžeš, tady to máš sepsané, jací idioti v Tesle pracují:
              goo.gl/kjQSe5
              Ale já vím, ty hned označíš tyto stránky za jasně zaujaté, že nemohou ani kritizovat ony jednolivosti, ano, tak jsi snadno odhadnutelný, pane Tesla fanatiku 🙂

              1. že ty máš potřebu na všechny pořád útočit, přitom
                že ty máš potřebu na všechny pořád útočit, přitom jsi dost mimo.
                V čem přesně jakože lžu? A jak jsi přišel na to, že jsem Tesla fanatik? Já si T3 neobjednal (zatím se mi víc líbí Bolt). A co má ten tvůj článek společného s designem Modelu 3? Mluví jen o některých nedomyšlenostech Model X.
                Já jen říkám, že to, že se ti Model 3 nelíbí je čistě věc názoru. Já z něj radostí nevýskám, ale taky mi nijak nevadí. Ale svůj názor tady jako „Fakt“ neprezentuji

        1. Panamera je nafoukle 911 a vypada jako obluda. TM3 je
          Panamera je nafoukle 911 a vypada jako obluda. TM3 je subtilnejsi. Navic Panamera ma vic zvyraznene blatniky v prechodu na motorovou haubnu ve stylu 911. TM3 je skoro rovna. Urcita podobnost by se dala najit mezi Panamerou a TMS starsiho modelu, ktery mel jeste naznak chladice. Podle fotek se to da hure posoudit. Uvidime v realu. Tesly jsou ladnejsi, Panamera je humpolacka a oslovuje nejake vejtahy a zastydle pubertaky.

      1. Tak jako Tesla model S připomíná tvarem karoserie Jaguar
        Tak jako Tesla model S připomíná tvarem karoserie Jaguar ?
        http://www.eurosporttuning.com/blog/why-bmw-beats-tesla/?___store=eurosportintlstore
        Tak Hned jak jsem to auto Model 3 poprvé viděl. Hned mě napadlo, že to dělal někdo od Porsche. Má sice úplně jiný přední nárazník a světla, ale linie přední kapoty To jak se zvedají v místě podběhů a tvar víka zavazadlového prostoru jsou jako od Porsche Panamera, Spider.
        http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=170979221

Napsat komentář