Tesla Cybertruck: z továrny bude vyjíždět v jediné barvě, „žádné“

Problémové dítko jménem Tesla Cybertruck by měl co nejdřív začít sjíždět z výrobních pásů. Jinak bude mít Tesla problém. Elon Musk tomu ale svým aktuálním prohlášením moc nepřidal.

Elektromobil Tesla Cybertruck je unikátní nejen co do designu, ale také materiálového provedení. Jeho karoserie je totiž vyrobena ze super-odolné nerezové oceli. Jenže ta se špatně lakuje. Takže zprvu jediná barva, která bude pro Cybertruck dostupná, bude „žádná“. Prostě barva nerezové oceli, bez laku.

Potvrdil to aktuálně Elon Musk na Twitteru ve zjevné parodii historické hlášky Henryho Forda o tom, že Ford Model T můžete mít v jakékoliv barvě, pokud je to černá. Pro Teslu bude absence jiného zabarvení samozřejmě výrazným zjednodušením a zlevněním výrobního procesu. Navíc se jistě najde dostatek firem, které pro Cybertruck nabídnou dnes tak oblíbené polepy.

Nedávno se na testovací dráze za továrnou Tesla Fremont objevil nový, mírně upravený prototyp elektromobilu Tesla Cybertruck. V současné době Tesla prohání po silnicích alfa prototypy. Brzy se má přesunout k betatestovaní tak, aby výroba mohla začít koncem roku 2022. Tedy tři roky po představení v roce 2019.

SOUVISEJÍCÍ: Tesla hlásí 1 milion rezervací na elektromobil Cybertruck

Co je z pohledu na nový prototyp patrnější, než dříve, je obří přední sklo (vyrobeno z Tesla armor glass, takže výměna jistě nebude levná) a opravdu masivní klasický stěrač (původně se hovořilo o jakési nové elektromagnetické technologii stírání). Plus, prototyp má samozřejmě postranní zrcátka, která by ale časem mohla být nahrazena kamerami a displeji uvnitř kabiny.

zdroj: Electrek.co, Electrek.co

18 Comments on “Tesla Cybertruck: z továrny bude vyjíždět v jediné barvě, „žádné“”

    1. fort byl zmetek co spustil ropáckou hospodářskou kolaboraci a zatáhl svět do fosilní zavislosti takovýho druhu, že ani zadlužený €jropan ani pozlacený arab natož fprdemeričan v roce 2021 ani 2030 ale až 2050 to až když jim šedý dali nůž na krk, se jí zbaví ovšem za cenu katalismatickýho charakteru stálého globálního oteplování co člověk díky rozjetý ruský Metanový spirále není už schopen zastavit 😉 🙂 😀

      1. Je to naftové topení, četl jsem to tuším na Autosalon.tv. V zimě by s těma baterkama nebyla šance to vytopit, jak se furt otevírají dveře. Takže sice jezdí na elektřinu, ale v zimě smrdí stejně jako každý jiný dieselový bus, protože musí topit. Leda, že by cestující byli ochotni v rámci ochrany životního prostředí cestovat v zimě. Někteří řidiři EV to praktikují běžně, protože šetří.

        1. Kdyz uz to je E-Bus, tak mohli poridit topeni na Biolih. Takhle to vypada, ze dovybaveni dostal nekdo na starost komu to je uplne jedno. Investici rozhodlo mesto a realizaci udelal nejaky garazmistr ktery mozna sam elektromobilitu nepodporuje. Bohuzel to nikdo nepohlidal. Topeni ale rozhodne nevypousti tolik sajrajtu jako dieselmotor.

          1. V tomto případě je celkem jedno, o kolik méně sajrajtu to vypouští ve srovnání s dieselovým busem. Město zřejmě testuje elektrobus, chlubí se čistoi jízdou na elektřinu a zřejmě to slouží i propagandistickým účelům směrem k obyvatelům – podívejte, bus na elektřinu, nevypouštějící žádné smrady a jedy. Takže pak v tomto kontextu je trochu komické, když takový bus smrdí jako starý traktor a ten nápis „100% electric“ je celý začouděný 🙂

Napsat komentář