
Štítek: Volkswagen E-Up


Elektromobil Volkswagen e-Up! z pohledu běžného uživatele
Elektromobil Volkswagen e-Up! už jsme prakticky ozkoušeli. Dnes vám však nabízíme pohled z „druhé strany“. Tedy běžného uživatele spalovacích aut, který podle svých slov „nikdy neměl v plánu elektromobil koupit“.

Volkswagen e-Up! – cena, dojezd, specifikace
Ještě před uvedením elektromobilu Volkswagen e-Golf představil německý koncern své první čistě elektrické auto v podobě modelu e-Up! Dojezd 160 km na jedno nabití a cena 605 900 Kč činí Volkswagen e-Up! nejdostupnějším elektromobilem na českém trhu.


Autosalon Frankfurt 2013: Volkswagen připravuje desítky elektrických aut
Koncern Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu ohlásil, že v následujících několika letech představí desítky nových, mimo jiné i elektrických aut. Půjde o hybridy, plug-in hybridy i čistokrevné elektromobily. Zároveň se ve Frankfurtu dočkaly premiéry elektromobily Volkswagen e-Up! a e-Golf.

Elektromobil Volkswagen e-Up! se představuje
Volkswagen konečně představil výrobní verzi elektromobilu Volkswagen e-Up! Jde o první sériově vyráběný elektromobil Volkswagen po více než desetiletí. Je založen na modelu VW Up!, který se prodává také jako Škoda Citigo a Seat Mii. Elektrická verze nabídne dojezd až 150 km.

Elektromobil Volkswagen E-Up! v USA za dva roky
Podle informací webu AutomobileMag.com se nové elektrické mini-auto Volkswagenu s označením VW E-Up! má na trhu v USA objevit už v roce 2013. Nejprve pouze ve vybraných velkoměstech.

Autosalon Frankfurt IAA 2009 – reportáž z mekky elektromobilismu, 3. díl
Po svátečním pondělí přinášíme poslední díl reportáže z autosalonu ve Frankfurtu 2009. V prvním a druhém dílu jsme postupně prošli halami ukrývajícími nejnovější modely automobilů světových značek, abychom se mohli nakonec vydat do čísla tři nabízejícího hned dvě patra plná skvostů. V přízemí se nacházel stánek Audi, Škoda, Volkswagen či Seatu, v prvním patře pak velice zajímavý Renault, Volvo, Ford, Mazda, Kia a Suzuki. Co všechno si tihle hráči připravili v oblasti alternativních pohonů?
Začněme u Volkswagenu. Lidová automobilka kupodivu neměla zdaleka tak pompézní prezentaci jako němečtí souputníci BMW či Mercedes-Benz. Hlavními atrakcemi byl koncept L1, čili tandemové hybridní auto se spotřebou pohybující se kolem 1 l/100 km. Naživo vypadá překvapivě použitelně a bezpochyby přitažlivě, hned bychom se v něm chtěli projet.
Přesné specifikace jsou: spotřeba 1,38 l/100 km, hmotnost 380 kg, emise 36 g/km, pohon zajišťují 0,8l TDI motor doplněný o 10kW elektromotor. Maximální rychlost je 160 km/h. Motor je odvozen od nového 1,6l TDI agregátu určeného pro modely Volkswagen Golf BlueMotion a Volkswagen Passat BlueMotion. Aerodynamický koeficient je pouhých 0.195. Zástupci VW hovoří o tom, že se jedná téměř o výrobní verzi a na trhu bychom se prý mohli auta dočkat během roku 2013.