Volkswagen hlásí za tři měsíce přes 20 000 objednávek na e-up!

Během prvních tří měsíců letošního roku hlásí automobilka Volkswagen už 20 000 objednávek na novou verzi elektromobilu Volkswagen e-Up!

O elektromobil Volkswagen e-Up! s baterií o kapacitě 36,8 kWh je v celé Evropě značný zájem.
foto: Volkswagen

Nový Volkswagen e-Up!, podobně jako nový elektromobil Škoda CitigoE iV nebo Seat Mii, je vybaven 36,8kWh baterií (32,3 kWh využitelných) pro ideální dojezd kolem 260 km WLTP.

Auto je dále vybaveno 61kW/212Nm elektromotorem a rychlonabíjením CCS až do výkonu 40 kW. Zejména v Německu, ale i dalších zemích Evropy, pomáhají o levné elektromobily jako je Volkswagen e-Up! zvyšovat zájem státní dotace.

Standardní maloobchodní cena elektromobilu Volkswagen e-up! činí v Německu €21 975. Tu je ale možné v Německu ponížit o dotaci až €6000. Díky tomu je možné koupit e-Up! jako druhé auto nebo i třetí do rodiny, případně jako městské auto, relativně velmi levně.

Není proto divu, že v Evropě se podařilo během prvních tří měsíců letošního roku prodat už 20 000 e-Upů! To je 50 % všech objednaných modelů up!

118 Comments on “Volkswagen hlásí za tři měsíce přes 20 000 objednávek na e-up!”

  1. Kdo zkrátka vyrobí jednodduchý elektromobil se solidním
    Kdo zkrátka vyrobí jednodduchý elektromobil se solidním dojezdem a přijatelnou cenou pro masy, tak ten vyhraje.Elektromobily tohoto typu jsou toho dokladem. Proto ten zájem, protože tam už je maličko vidět i ta efektivita.
    Před sto lety provedl něco podobného FORD v USA. Začal vyrábět sériově jednoduchá, snadno opravitelná s rozumnou výbavou(komfort na tu dobu) a cenově dostupná auta pro masy. Jedině to je pro automomobilky cesta. Současná benzínová a naftová auta jsou už moc komplikovaná a proto to značí i do jisté míry jejich konec. Stejně jako nemají šanci na dlouhodobý úspěch všelijaké hybridy. Hybridy jsou slepá ulička, proto že jsou moc složité pro výrobu a je to jen pro bohatší ,kteří si to mohou dovolit a mají se tím pádem čím chlubit.

      1. Děkuji 🙂
        Mám ho jen chvilku a jízdní projev je naprosto

        Děkuji 🙂
        Mám ho jen chvilku a jízdní projev je naprosto parádní a pocitově prostě super! A to jsem před tím měl hodně slušnýho Golfa.

        Ale jako správný hnidopich jsem už našel pár věcí, které mi vadí:

        1. Štěrbina klíčku zapalování je oproti Golfu otočena o 90 stupňů, což je pro ruku poněkud nepřirozené.

        2. Aplikace Go&Fun není k dispozici a Škoda Connect nešla aktivovat, protože „se něco nepovedlo“, ale „teď“ jsem to zkusil a už to jede (možná pomohl e-mail technické podpoře) 😉

        3. Line Assistent nejde nadobro vypnout, takže na úzkých valašských silnicích lítám od lajny k pankejtu a nepříjemně to škube volantem než to vypnu ručně. Úplně stejně mě vytáčela u Golfu funkce „zhasínání motoru na křižovatkách“.

        4. V Golfu jsem měl Autohold, takže rozjezdy do kopce jsou teď v kombinaci „automat“ a ruční brzda poněkud trhané, chce to pocvičit.

        Pro rejpaly: nic z toho nesouvisí s elektropohonem.

        1. Gratulace a díky za poznatky 🙂
          Já jsem u nás na jižní

          Gratulace a díky za poznatky 🙂

          Já jsem u nás na jižní Moravě poptával nové CITIGO e iV na přelomu listopadu a prosince. Vzhledem k předchozímu nákupu nového fosilu tamtéž před 4 lety jsem u nich dostal docela slušnou slevu i jako soukromá osoba (čili bez dotace), a cenu za plnou výbavu Style, navíc včetně metalízy a 5leté záruky Mobilita Plus, jsem nakonec získal i s DPH cca 438 tisíc.

          Takže jsem neváhal, zaplatil menší rezervační zálohu a těšil se na svoje první elektroauto… A před týdnem mi prodejce volal, že jim to přišlo a je to možno odebrat. Potud dobré zprávy, jenže teď, když jsem se konečně dočkal, moje okolí maluje černé scénáře (epidemie, krize), a tak se pro klid v rodině už pomalu začínám smiřovat s myšlenkou přepustit to případnému jinému zájemci, který má pevnější nervy i zázemí a snad tu současnou situaci nebere až tak vážně.

            1. No jo, je to těžká volba, to jednak přijdu o zaplacenou
              No jo, je to těžká volba, to jednak přijdu o zaplacenou zálohu a až se situace uklidní a ekonomika se zase rozjede, tak čekací doby na e-Up/Citigo budou ještě delší – v Německu aktuálně avizují jejich dostupnost (při objednání teď): listopad 2020 (nejdřív).

          1. Kdo se bojí, sere v síni. Prostě to kup a hotovo. Nebudeš
            Kdo se bojí, sere v síni. Prostě to kup a hotovo. Nebudeš litovat. Nepodléhej negativnímu tlaku okolí, to, že deset z deseti tvejch kamarádů by to neudělalo ještě neznamená, že to bude špatný rozhodnutí. A jestli máme umřít, tak raději s EV než bez něj. Neovlivníš to.

          2. Normálně to kupte. 438 tisíc za nové, když se ho budete
            Normálně to kupte. 438 tisíc za nové, když se ho budete chtít zbavit, Vám dá kdekdo. NA Sauto je 11 CitGoe, všechny ojeté nebo předváděcí s odběrem někdy později. Ceny od 420 nahoru, žádné není zcela nové s 0 km. To až za 442 a výše.

          3. Doporučuji vám jediné, nedívejte se na zprávy, nečtěte
            Doporučuji vám jediné, nedívejte se na zprávy, nečtěte noviny a tenhle zcela zbytečný cirkus půjde mimo vás. Investice do BEV v této hodnotě je úplně v pohodě, nevím jaký máte denní nájezd, ale to auto dá klidne 15 let bezproblémového ježdění.

        2. V Golfu jsem měl Autohold, takže rozjezdy do kopce jsou teď
          V Golfu jsem měl Autohold, takže rozjezdy do kopce jsou teď v kombinaci „automat“ a ruční brzda poněkud trhané, chce to pocvičit.????? Ale to máte v elektromobilu taky, prostě zastavíte do kopce na brzdový pedál a pak jen přendáte nohu na plynový. Žádnou ručku jsem nikdy v žádné elektrice nedával, a to mám BEV 6 let a mnoho jsem jich testoval.

          1. Spíš jsem se špatně vymáčknul. Tady se to začne hned
            Spíš jsem se špatně vymáčknul. Tady se to začne hned rozjíždět, podobně to má firemní Oktávka, zatímco Golf má „zatáhnutou“ ruční brzdu a rozjede se až po přidání plynu. Je to jiné než v předchozím Golfu, takže výjezd od domu na hlavní silnici, který je krátký a do mírného kopečka, chce cvik, protože vpravo je živý plot. Takže pomalé popojíždění až na viditelnost. Jak říkám, chce to cvik.

            Jen shrnuto:
            1. Golf: všechno pustím, stojí
            2. Oktávka: všechno pustím, jede
            3. Citigo: všechno pustím, jede

            😉

    1. lichá otázka!
      tí, čo si požiadali o sk vládnu dotáciu

      lichá otázka!
      tí, čo si požiadali o sk vládnu dotáciu á 8k€ na kúpu elektrmobilu a stihli v tých 3’40“ odoslať žiadosť, dokonca patria medzi tých pár, ktorým bola žiadosť preskúmaná, odsúhlasená a vtedajším ministrom osobne podpísaná nevedia, či v lehote DVA ROKY sa k é-Up-u dostanú. aj tí, ktorí zložili zálohu dostávajú (ne)pravidelne správu o posune dodania. kto si vo včasnej jeseni objednal ajví škodovku, ten sa už mesiac vozí.
      ak si zakonšpirujem, všetky VW budú dodané v jednom spoločnom termíne – tie už vyrobené (bez SW, aj tie, ktoré sú v plánoch.

        1. No ale pravdou je, že ten „boom“ prodejů, pokud to lze tak
          No ale pravdou je, že ten „boom“ prodejů, pokud to lze tak nazvat, nastal až teď, spolu s tím, jak je možné čerpat dotace a jak ceny poklesly na rozumnější úroveň. Nikdo neříkal, že EV se prodávat nebudou…

          Si vemte, kolik se prodalo těch starých trojčat (iOn a spol.) za dekádu? Asi tolik, co dnes prodá koncern VW za pár měsíců. Takže to vypadá na dobré načasování, samozřejmě i s ohledem na přísnějšá emisní normy 🙂

          1. Právě že ŘÍKAL – a to je jediné co jsem měl na mysli.
            Právě že ŘÍKAL – a to je jediné co jsem měl na mysli. Nešlo mi o množství, nebo zda s dotací atd…
            Tuším, že to byl sám Herbert a nebudu ten citát hledat, ale bylo to ve smyslu „Elektromobily se zabývat nebudeme, stejně by je nikdo nekupoval“.
            Kdyby říkali něco ve smyslu, chápeme, že by byl zájem, ale zatím na to podle nás není vhodná chvíle – už by to bylo přijatelnější.
            Protože to druhé je špatný odhad – to první je sebestředná blbost pramenící z pocitu vlastní neomylnosti a vševědoucnosti.

            PS: ten výrok byl cca pět šest let po vzniku Tesly.

              1. No nezmeškal – jak se to vezme. Já tedy dle současné
                No nezmeškal – jak se to vezme. Já tedy dle současné situace s ID 3 tipuji, že určité zdržení, nebo minimálně zanedbání tam určitě je.
                Podle aktuálních zpráv se stále nedaří, a už ani raději neříkají, kdy by to mělo být. Momentálně (pokud je to pravda – jsou to neověřené informace) se spekuluje, že ID 3 dodají v totálně osekané verzi softwaru.
                A je to škoda – těšil jsem se na obstojnou evropskou konkurenci, tedy alespoň asijské produkci.

                1. Já to myslel tak, že VW nic nezmeškal, když až teď
                  Já to myslel tak, že VW nic nezmeškal, když až teď pořádně nasadil eUp. Protože konkurence sice nasadila iOn a spol už v 2011, ale ty prodeje byly tak slabé, že to nestálo za řeč. Takže ano, s eUp a spol. nic nepromeškal, nasadil to ve správný čas.

                  Co se týká ID.3, tak tam se to uvidí, sleduji ty zprávy o problémech se SW, nejbližší měsíce se ukáže, jak vážně to je. Někdy v létě by měl jít ID.3 k prvním zákazníkům, předpokládám, že i k testerům, tak se nechme překvapit.

                  Na druhou stranu, koukněme se, co se nabízí v EV v té třídě kam míří ID.3? Leaf, eGolf a možná Kona, i když ta je menší. Nebo s odřenýma ušima třeba i i3. To jsou EV, které odpovídají cca. velikostí ID.3 a jejich prodeje jsou slušné. Ioniq záměrně nezmiňuji, ten se proti nim prodává mizerně. Takže máme tu, řekněme 4 konkurenty, z toho je jeden z vlastní stáje. Celkově je to bída…

                2. K té konkurenci – a kam by jste zařadil Peugeoty 208 a 2008?
                  K té konkurenci – a kam by jste zařadil Peugeoty 208 a 2008? Kam by jste zařadil Opla e-Corsu – s něčím určitě přijde Fiat – a ti mne napadli hned. Konkurentů bude mnohem víc. Na oplátku za Ioniqa záměrně vynechávám našeho JACka. 😀

                3. No v zasade vse jsou mensi auta za vyssi cenu nez ID3 – tj
                  No v zasade vse jsou mensi auta za vyssi cenu nez ID3 – tj konkurence nic moc ne?

                4. Já nevím, já jsem na tom e-salonu asi seděl v jiném ID 3
                  Já nevím, já jsem na tom e-salonu asi seděl v jiném ID 3 než vy pánové. 🙂
                  Mě tam přišlo místa jak v ZOE.

                5. No jasne, my vime ze i cinska budka pro sebevrahy na kolech
                  No jasne, my vime ze i cinska budka pro sebevrahy na kolech (ZhiDO) je lepsi nez ID3….

                6. Vy to říkáte, jako kdybych byl nějak zaujatý proti ID 3.
                  Vy to říkáte, jako kdybych byl nějak zaujatý proti ID 3. To by jste mě špatně chápal. Já jsem spíše nešťastný, že se VW nedaří – hned z několika důvodů.
                  1) Jsme na něm dost podstatně závislí – tedy minimálně Škodovka potažmo Mladá Boleslav, a sudodavatelé = potažmo spousta lidí.
                  2) Jakékoliv schopné EV na trhu je konkurence pro ostatní, a to je jeden z nejlepších motivátorů rozvoje.

                7. Uvidíme, až přijdou první kusy k novinářům, budou k
                  Uvidíme, až přijdou první kusy k novinářům, budou k dispozici rozměry interiéru, přesné rozměry vepředu/vzadu, jak to u důkladných testů býva, pak srovnáme. Každopádně mi ten vnitřní prostor přišel větší než JAC, než Zoe, srovnatelný s Leaf.

                  Druhá věc je, že se mi ten interiér nezamlouval co do dizajnu a materiálů, ale to už je můj problém 🙂

                8. To jsou menší auta. Seděl jsem v tom a je to uvnitř
                  To jsou menší auta. Seděl jsem v tom a je to uvnitř menší než eGolf i než ID.3, v tom jsem taky seděl na eSalonu. Tam bude konkurence ID.2, až teda bude 🙂 I ten JAC je menší, v něm jsem taky seděl.

                  Ioniq je velikostně OK, ale vynechal jsem ho proto, že to opravdová konkurence není, moc se neprodává.

                  Já vím, že někomu stačí velikostně P208, to je OK, ale pokud se bavíme o konkurenci, tak proto jsem bral v úvahu +- srovnatelná auta, velikostně.

                9. Taky jsem se do ID 3 na e-salonu posadil, a rozhodně nemám
                  Taky jsem se do ID 3 na e-salonu posadil, a rozhodně nemám pocit, že by byl větší než JAC. V P 208 jsem seděl při akci „Auta na náplavce“ a ten tedy menší působí, ale proto je tu 2008.
                  V čem se přiznám jsem ještě neseděl, je e-Corsa.

                10. Je určitě uvnitř prostornější, překvapilo mě kolik je
                  Je určitě uvnitř prostornější, překvapilo mě kolik je místa vzadu, hlavně na nohy a taky v podélném směru. Jednoznačně, ID.3 je větší auto než JAC, ostatně, stačí se kouknout na rozměry, je o 13cm delší a rozvor dokonce o 27cm, to se už projevit musí. Zvlášť, když ID.3 už je postavené jako moderní EV, s baterkami v podlaze a motorem vzadu. A hendikep předního kufru vyvažuje právě tím místem v kabině, protože ta přední kapota je krátká.

                  Ano, ta 2008 je o něco větší než 208, delší rozvor i objemnější kufr, to už se přibližuje ID.3. To by se snad jako velikostní ekvivalent dalo počítat.

                  Ta Corsa bude to samé jako P208, je to stejná platforma, motory, baterka, vše.

                11. Jo a teď jsem zkusil ve VW konfigurátoru ten eGolf. Základ
                  Jo a teď jsem zkusil ve VW konfigurátoru ten eGolf. Základ kolem 880, což není málo plus výbava, se kterou bych byl spokojený a dostal jsem se těsně pod milion. Mají tam info o slevě 100 tisíc, tak nevím, jestli je toto už se slevou, nebo ještě stovka dolů…

                  VW eGolf – konfigurace

                12. No i kdyby to bylo bez té slevy – tak dát za e-Golfa víc
                  No i kdyby to bylo bez té slevy – tak dát za e-Golfa víc než 750 není rozumné. Tam je potřeba jiný, než racionální důvod – třeba jsem zarytý fanoušek VW, a nebo přímo – celý život mám Golfy.
                  Kdybych měl disponibilní takovou sumu, tak myslím, že jsou v této cenové relaci na trhu (a nebo těsně před uvedením na trh) lepší volby.

                13. Myslím, že eGolf se bude dát sehnat se slevou. Vím, že v
                  Myslím, že eGolf se bude dát sehnat se slevou. Vím, že v DE je díky té jejich dotaci za cenu kolem 20 tisíc eur, což je kolem půl mega. To už je slušná cena. U nás jsou kousky kolem 700-750, skladovky. Akorát je to z 2019, takže už běží záruka, jedině, že by prodejce poskytl její prodloužení.

                  Ale ano, je to už starší model, dojezd taky nic moc, ale jak je vidět, pořád oslovuje spustu zákazníků, což mě docela překvapuje.

              1. Tak tohle bylo rozhodně dřív – myslím, že 2014, možná
                Tak tohle bylo rozhodně dřív – myslím, že 2014, možná 15. Fakt už nevím.
                Bylo to cca rok po té, co společně s BMW a Mercedesem dostali tu miliardovou dotaci na vývoj EV. A ještě se mi vybavuje, jak tam stále Merkelová – takže už musela být ve funkci.

                1. Jenže ona ta Merkelová je ve funkci kancléřky ještě
                  Jenže ona ta Merkelová je ve funkci kancléřky ještě mnohem, mnohem déle…
                  (letos už 15. rokem, od r. 2005)

          2. Někde jsem četl, že JPN trojčat se vyrobilo asi 30 tis.
            Někde jsem četl, že JPN trojčat se vyrobilo asi 30 tis. celkem takže za dekádu fakt co udělá VW za rok a to nepočítáme e-golfy a ID3 jestli dají ten SW.

            Jde o to že tyhle trojčata jsou dotovaný 2x jednou fabrikou kvůli emisím a dodruhé z různých národních programů. I u nás vyjde citigo na nějakých 240 tis. bez DPH po dotaci a to už se podle mě dá, je 100% jistota, že se v záruce to auto oproti benzínu zaplatí.

              1. Samozřejmě, stejně jako každé jiné BEV s baterkou nad 15
                Samozřejmě, stejně jako každé jiné BEV s baterkou nad 15 kWh. Pro podnikatele (soukromá osoba si BEV asi kupovat nebude).
                Jen v nové podpoře co běží od prosince je minimální dotace tuším 250 tis. A na jedno Citigo je dotace kolem 120 tis. , takže se musí vzít dvě na firmu a nějaká nabíječka.
                Ten kdo požádal včas o dotaci ze IV výzvy tj. do Května 2019 a auto si stihne pořídit na 10/2020 tak dostane dotaci i na jedno citigo IV cena s dotací je pro plátce DPH kolem 240 tis. a to podle mě není zas tak španý to je za cenu vybavenýho spalováku, takže návratnost je hned. Z tohoto pohledu jsou ojetiny 5-7 let starých aut z baterkou 16 Kwh za podobnou cenu neprodejný.

                1. No to jsem myslel, takze na jedno citigo to uz nejde….
                  No to jsem myslel, takze na jedno citigo to uz nejde….

                2. Na jedno , ne . Obávám se že už ani na víc, že už to je
                  Na jedno , ne . Obávám se že už ani na víc, že už to je dávno vyčerpané. Ale drtivá většina podnikatelů podle mě mají požádáno o dotaci rok a déle. Dotace je u nás běh na opravdu dlouhou trať.

      1. 300 tis. Km je Vám málo?
        Kolik si myslíte že asi najede

        300 tis. Km je Vám málo?
        Kolik si myslíte že asi najede auto průměrně než jde do šrotu? Kór tenhle minivůz. Ze 340 jetých citigo na českým trhu je jediné přes 300 tis a je to 9 let staré auto. Jestli si myslíte že spalovací tříhrnek vydrží půl milonu ta se toho držte.
        Vetšina těch vozů nenajede bez zásadní opravy 150 tis. Myslím že zrovna tenhle elektrický model co má články stejné jako E-tron těch 300 tis. dá teoreticky, praxe bude taková že po 150 tis. půjde z baráku nějakomu na dojetí do práce a po 200 tis. půjde na vrakáč a články se někde použijí.

        1. koukám, že opravdu existují blbci, co mají rádi
          koukám, že opravdu existují blbci, co mají rádi záměrně nekvalitní vozy, aby chudí museli zbytečně kupovat často nová auta, což je bohatým jedno

          Ty jsi skvělý otrok korporátních fašistů, dokonalost sama pro jejich úchylné vládnutí 🙂

            1. třeba 15 let starý Volva vydrží 3x tolik co nová
              třeba 15 let starý Volva vydrží 3x tolik co nová Volva

              proto si tak staré Volvo koupil jeden vysoký manažer ze Škodovky

              smějou se vám korporátní fašisté neustále 🙂

              dnes jsou projektovaný pouze Tesla auta na 1 mil. km jako nákladní vozy, žádná jiná automobilová značka už taková neexistuje, záměrně, co vím od druhého člověka přímo ze Škodovky

              1. Sef mel S80, ve firme delam 14 let a mel ho uz pred mym
                Sef mel S80, ve firme delam 14 let a mel ho uz pred mym nastupme, takze urcite splnuje Vasi podminku. Presto na nej mockrat nadaval, ze je auto porad v servisu a porad se na nem neco rozbiji a nejsou schopni opravit klimatizaci. Pred 6ti lety koupil Superba, technicky bez problemu, jen se mu nelibil interier. Pred rokem koupil XC90, tak Vam za 14 let napisu, jak je na tom v porovnani se starym S80 🙂
                Skoda 100 tatkovi vydrzela 25 let, to byl aspon drzak 🙂 Jen trosku cednikovej drzak a obcas jsme i tlacili 🙂

                Pokud jsou Tesly na 1 mil km, proc ma po 180ti tis km Michelin tolik zavad a oprav a proc ma problemy i jeho kolega s TMS?

                1. hochu, i Volva mělo nějaké špatné modely, ale v průměru
                  hochu, i Volva mělo nějaké špatné modely, ale v průměru značně převyšovaly kvalitou ostatní auta

                  o subjektivním a objektivním hodnocení taky moc nevíš … stejně bych se ani nedivil, kdybys zase lhal jako zde už mnohokrát 🙂

              2. Volvo ani tesla, přece nedělá minivozy a už vůbec né v
                Volvo ani tesla, přece nedělá minivozy a už vůbec né v téhle kategorii. Zrovna Teslu a její drahej servis a opravy bych sem ani netahal, že milon Km ten drak ujede, to je asi možný ,ale 2-3x motor a baterka , navím takový nájezd má stejně jen pár vozů. Kdo by v tom ty Km seděl? Navíc to auto určitě vyřadí nějaká nehoda která v to nájezdu zákonitě přijde,nebo jiná porucha, kdy už se to nebude opravovat.

                1. lžeš, Tesla není třeba vůbec servírovat jako fosilní
                  lžeš, Tesla není třeba vůbec servírovat jako fosilní auta, aby z hloupých zákazníků dostali ještě 1/4 ceny vozu … takže nemusíme ti věřit ani slovo, když tu lžeš

                  když nejsi schopen ani pochopit, že většina obyvatelstva by se spokojila jen s jedním autem za život, tak asi moc v hlavě nemáš

                2. Blbečku, je to tak měsíc, co jsem tady na diskuzi se
                  Blbečku, je to tak měsíc, co jsem tady na diskuzi se majitele ptal na servis Tesly. Byl to Michelin a jeho Tesla X ho stála za 160.000 km na servisu tolik, co srovnatelné velké spalovací auto. Ušetřil na PHM, ne na servisu.

                3. Tak to blbeček potkal blbečka, Tesla servisy JSOU
                  Tak to blbeček potkal blbečka, Tesla servisy JSOU NEPOVINNÉ!

                  Proč sem mícháš pneu, nejsi ty blbeček? 🙂

                  Tesla servis=0 kč krom nějaké ty kapaliny na stěrače či výměna pneu. Vůbec do Tesly netřeba jezdit, pokud tam není závada, která se opravuje v rámci záruky zdarma.

                4. Ale tesla má záruku jen 80 tis. Km a pak už musel ty
                  Ale tesla má záruku jen 80 tis. Km a pak už musel ty opravy,nebo servis cvakat ze svýho. Když by si koupil hjundaje , tak má záruku na pět let bez omezení Km a na baterku 200 tis. Km. I to pitomý citigo má záruku 5 let/100 tis. a na baterku 160 tis.Km stejně jako tesla 3 Standard nebo Standard Range Plus

                  https://www.tesla.com/cs_CZ/support/vehicle-warranty

                5. lžeš, Huindai má servisy povinný přímo u nich, tam
                  lžeš, Huindai má servisy povinný přímo u nich, tam necháš spoustu desítek tisíc POVINNĚ, u Tesly 0 kč, jinak záruka nad 2 roky končí

                  Ty opravdu nic nevíš 🙂

                  srovnáváš drahou Teslu s Huindaí? Ty nebudeš moc chytrý 🙂

                6. Je to kolem 2000Kč ročně žádný desítky,ale pochopíš
                  Je to kolem 2000Kč ročně žádný desítky,ale pochopíš že tesla má záruku jen 80 tis. Km a to je na auto, který je podle tebe stavěny na milon km sakramesky málo. Cena za ujetý Km bude prostě velká. Nic proti tesle nemám ,ale já bych na to neměl.

                7. U Hyundai je to jinak.
                  Záruka 5 let nebo 150 tis km na

                  U Hyundai je to jinak.
                  Záruka 5 let nebo 150 tis km na vše.
                  Záruka na baterii a vysokonapěťový systém včetně motoru 8 let nebo 150 tis km.
                  Povinné servisní prohlídky každých 15 tis km v ceně cca 1500,-Kč.

                  Teď máme na 4 autech najeto v průměru na auto 120 tis km a neplatilo se nic, vše je v rámci záruky. Brzdy původní, gumy vydrží 45 tis km, vyměněny dvě poloosy, vyměněno jedno sklápění vnějšího zrcátka.

                8. A na rozdíl od Tesly, Hyundai nijak neomezuje záruku na
                  A na rozdíl od Tesly, Hyundai nijak neomezuje záruku na počet km v prvních dvou letech. To je velký rozdíl oproti Tesle!

                  Např. když budu mít auto rok a půl a najeto 81.000 km, tak Tesla už není v záruce, Hyundai je v záruce min. 2 roky nehledě na km a po těch dvou letech je to buď další 3 roky nebo do 150 tisíc.

                9. Není to pravda. Hyundai má 5 let NEBO 150 tis km. To
                  Není to pravda. Hyundai má 5 let NEBO 150 tis km. To znamená, že po dvou letech a 151 000 km jste bez záruky. Nebo stačí přejet povinnou prohlídku o 1000km a jste bez záruky.

                10. Čtu to tady v servisní knížce u Ioniqu. Vy máte Hyundai?
                  Čtu to tady v servisní knížce u Ioniqu. Vy máte Hyundai? Elektrický? Ne že.

                11. *V závislosti na datu výroby, době dodání a skladování
                  *V závislosti na datu výroby, době dodání a skladování se na vůz může vztahovat původní záruka, uvedená v garanční knížce. S případnými otázkami se obraťte na autorizovaného prodejce Hyundai, u kterého jste vůz zakoupili.

                  Nemám Hyundai, má známá. Ale podmínky záruky jsou napsané jasně, na každý Hyundai 5 let bez omezení km. Zřejmě to v době, kdy jste to kupoval vy, bylo jinak.

                12. Jenze on ma taxisluzbu ti maji jiny podminky. Je to komercni
                  Jenze on ma taxisluzbu ti maji jiny podminky. Je to komercni vyuzivani vozidla. Takze pravdu mame vsichni.

                13. Jenze on ma taxisluzbu ti maji jiny podminky. Je to komercni
                  Jenze on ma taxisluzbu ti maji jiny podminky. Je to komercni vyuzivani vozidla. Takze pravdu mame vsichni.

                14. U taxika ano. Bezny provoz je jak jsem daval odkaz.
                  U taxika ano. Bezny provoz je jak jsem daval odkaz.

                15. U té super Tesly nemáš záruku ani 2 roky, pokud ujedeš 80
                  U té super Tesly nemáš záruku ani 2 roky, pokud ujedeš 80 tisíc dřív. Toto si nedovolí žádná jiná automobilka, takto krátit 2-letou zákonnou záruku, jenom Tesla. To si asi moc nevěří, co? 🙂

                16. zase lžeš, MS a MX mají 8 let nebo 240 000 km 😉
                  M3 8 let

                  zase lžeš, MS a MX mají 8 let nebo 240 000 km 😉
                  M3 8 let nebo 160 000 km
                  Model 3 Long Range nebo Performance – 8 let nebo 192 000 km

                  na pohon včetně baterie … a ano, to mi žádná automobilka nedá krom Tesly

                  už přestaň, nebohý lháři, už ti zde nikdo nevěří jako Pavlu K 🙂

                  Your vehicle is covered by a New Vehicle Limited Warranty for 4 years or 80,000 km

                  ty lžeš skoro ve všem … tobě za to platí nebo jsi jen hloupý, socko? 🙂

                17. Proc jste tedy neporadil Michelinovi, at ty poloosy neplati ze
                  Proc jste tedy neporadil Michelinovi, at ty poloosy neplati ze sveho, z emu to mohli dat na zaruku? A nejen to, treba i nefunkcni prives s vlastni baterkou, prisle jim na systemovou chybu, otestoval jim to a jeste za to zacvakal. Takovych prikaldu ma vic a jsou i u jeho kolegy.
                  A ted reknete Vy, jake mate zkusenosti s Teslou, kolik tisic km jste s ni najel do pravni poruychy,jak jste ji resil, jak dlouho trvalo odstraneni, jake cekacky v servisu, apod…

                18. Blbečku, přečti si info o záruce než začneš plácat
                  Blbečku, přečti si info o záruce než začneš plácat nesmysly 🙂
                  https://www.tesla.com/cs_CZ/support/vehicle-warranty

                  Záruka na auto je 4 troky nebo 80 tisíc km, co nastane dřív. Je to tam jasně napsané, tak bys to mohl pochopit. Nebo to tam nevidíš? Řekni mi, proč lžeš?

                  To, co píšeš ty, je záruka 8 let a určitý poček km (záleží od modelu) na baterku a pohon. To je běžné i u jiných značk EV.

                  Takže když to shrnu:

                  Tesla dává na motor a baterie 8 let a 160/192 tisíc km u modelu 3 na baterku a pohon. Na zbytek je záruka 4 roky/80 tisíc, co nastane dřív.

                  Hyundai dává na motor a baterky 8 let a 150 tisíc km (nebo kolik, nevím přesně). Na zbytek auta dává 5 let a 150 tisíc, co nastane dřív, přitom ale první dva roky ta záruka není nijak omezena km.

                  A teď to srovnej blbečku a přestaň nás tady oblbovat nesmysly 🙂

                19. Píšeš:
                  Your vehicle is covered by a New Vehicle Limited

                  Píšeš:
                  Your vehicle is covered by a New Vehicle Limited Warranty for 4 years or 80,000 km

                  Blbečku, musíš to citovat celé, důležité je to „whichever comes first“, koukej:

                  „Your vehicle is covered by a New Vehicle Limited Warranty for 4 years or 80,000 km, whichever comes first.“

                  A to právě znamená, že když se ti něco na Tesle rozbije (mimo pohon a baterku), tak máš záruku jenom do 80.000 km, i když si to najel třeba za rok a půl. A to ti opravdu nedá nikdo jiný než Tesla, všichni ostatní drží ty dva roky záruku nehledě na km 🙂

                  Jenjo, někdy je lepší mlčet a zbytečně se neztrapňovat nevědomostí.

                20. takže jsi lhal, díky za přiznání, blbečku 🙂
                  každý

                  takže jsi lhal, díky za přiznání, blbečku 🙂

                  každý ví, co „nebo“ znamená u záruky u aut, troubo 🙂

                21. V čem jsem lhal, blbečku?
                  Tesla dává záruku 4 roky nebo

                  V čem jsem lhal, blbečku?

                  Tesla dává záruku 4 roky nebo 80 tisíc km, podle toho co přijde dřív. Takže pokud najezdíš 80 tisíc za rok a půl, tak máš po záruce. To je fakt, který je ověřený v servisu Tesla.

                  Tak v čem jsem lhal?

                22. Z logiky taky byla jednicka? Jakou ze to mate skolu? 🙂 A
                  Z logiky taky byla jednicka? Jakou ze to mate skolu? 🙂 A prihodte jeste k tomu ato auto, ktee vlastnite 🙂

                23. vy dva troubové ani nevíte, jak funguje právo v ČR či v
                  vy dva troubové ani nevíte, jak funguje právo v ČR či v evropě, vše vidíte jen černobíle, jak to vidí maličké, omezené dětičky 🙂

                  ale vy dva jste měli určitě za 5 jak z matiky, tak z práva 🙂

                  bože, to je srandy s dětmi 😀

                24. Dobře, tak nám to vysvětli v čem se mýlím.
                  Já tvrdím,

                  Dobře, tak nám to vysvětli v čem se mýlím.

                  Já tvrdím, že Tesla má záruku 4 roky nebo 80.000 km, co nastane dřív. Takto to píšou v podmínkách. To znamená, že pokud najede za rok a půl 81.000 km, už nemáš záruku. Toto je ověřený fakt v servisu Tesly v Norimberku v době, kdy tady v ČR Tesla ještě neměla servis.

                  A dále tvrdím, že např. Hyundai má záruku 5 let a 150.000 km, taky co nastane dřív. ALE, na rozdíl od Tesly to v prvních dvou letech není omezené km nájezdem.

                  Tak prosím, v čem se pletu a co nechápu? Právo jsem neměl, nestudoval jsem to…

                  Nebo jenom kecáš, blbečku? 🙂

                25. 2 roky na neomezený počet km má každý, ty troubo či
                  2 roky na neomezený počet km má každý, ty troubo či lháři 😀

                  bože, vy dva jste tak blbí, až to bolí :-)))

                26. Každý kromě Tesly, to se ti tady už půl dne snažím
                  Každý kromě Tesly, to se ti tady už půl dne snažím vysvětlit, ty blbečku nechápavý 🙂

                27. ty jsi blbej, troubo, to nemůže nikdo 🙂
                  ty jsi blbej, troubo, to nemůže nikdo 🙂

                28. Co nemůže? Omezit záruku v prvních 2 letech? No to jsem si
                  Co nemůže? Omezit záruku v prvních 2 letech? No to jsem si myslel také. Ale podle informací z Tesla servisu v Norimberku to právě Tesla omezuje, jak dokazuje zkušenost uživatele.

                29. troubo, rozhoduje zákon, ne Tesla
                  Tesla je jen zvyklá na

                  troubo, rozhoduje zákon, ne Tesla
                  Tesla je jen zvyklá na podmínky uSS, a to je tak vše, zákon ssEU či národní zákony ale obejít nemůžou 🙂

                30. Takže v Německu ty zákony obcházejí. Tak to je dobré
                  Takže v Německu ty zákony obcházejí. Tak to je dobré zjištění, že ta skvělá firma obchází zákon 🙂

                  A pokud to bude tak, jak říkáš, že ty dva roky musí dát záruku i když je nájezd vyšší než 80 tisíc, tak i tehdy je na tom se zárukou Hyundai lépe, ne? Protože když najedeš 80 tisíc za 2 roky, tak u Tesly máš po záruce, kdežto Hyundai máš pořád v záruce dokud nenajedeš těch 150 tisíc nebo další 3 roky, co přijde dřív.

                  Takže závěr z toho je jasný:
                  Hyundai má lepší záruční podmínky než Tesla 🙂

                31. bože, ty jsi trouba
                  tyto zákony NEJDOU obejít
                  takže buď

                  bože, ty jsi trouba
                  tyto zákony NEJDOU obejít

                  takže buď lžeš, nebo šlo prostě o omyl a neznalost 🙂

                  ty jsi opravdu jako malé dítě, světa neznalé 🙂

                32. Můžeš si to tady klidně dohledat. V servisu v Norimberku
                  Můžeš si to tady klidně dohledat. V servisu v Norimberku prostě odmítli uznat záruku, i když auto bylo staré rok a půl, ale mělo najeto víc než 80 tisíc.

                  Teď jsem volal do Tesla servisu Praha, abych se na to zeptal. Technik mi potvrdil, že záruka je opravdu omezená tím nájezdem 80 tisíc km a to i když to bude kratší doba než 2 roky. Tak asi taky neznalost 🙂

                33. Uklidni se, blbečku 🙂
                  Nelžu ani o tom případe z

                  Uklidni se, blbečku 🙂

                  Nelžu ani o tom případe z Norimberku, dá se to tady dohledat, je to fakt.

                  Nelžu ani o tom, že jsem volal do Tesla Praha, mluvil jsem s technikem, byl to Slovák, ještě se radil s ostatníma kolegama a potvrdil mi, co jsem psal.

                34. Tak jednickari z prava, jaka je zakonna zarucni lhuta pro
                  Tak jednickari z prava, jaka je zakonna zarucni lhuta pro koupi na zivnostnak? 🙂

                35. Maže si tě na chleba jak paštiku a ty mu ještě přeješ
                  Maže si tě na chleba jak paštiku a ty mu ještě přeješ dobrou chuť.
                  A ještě se snižuješ na jeho úroveň, máš to zapotřebí ?

                36. malinko bych to s tou zárukou u Hyundae opravil
                  mají 5 let

                  malinko bych to s tou zárukou u Hyundae opravil
                  mají 5 let bez omezení najetých Km ,ale na trakční baterku u EV a hybridů mají 8 lel, nebo 160000 Km podle toho co nastane dříve.

                  https://www.hyundai.cz/o-nas/5let-komplexni-zaruky

                  Takže i na pohon mimo baterky je záruka 5 let bez omezení Km.
                  Třeba sesterská KIA má 7let, nebo 150 tis. Km na vše což je pro někoho možná zajímavější, pokud jezdí do 20 tis Km ročně což není málo, tak má na 7 let klid.

                37. Díky a upřesnění. Tak to je ještě lepší 🙂
                  Díky a upřesnění. Tak to je ještě lepší 🙂

                38. Sám si blbeček, jenjo. Mluvím o nákladech na servis za
                  Sám si blbeček, jenjo. Mluvím o nákladech na servis za 160.000 km, nemluvím o garančních prohlídkách. Takže když se ti vysype po záruce poloosa, tak je to nepovinné jít s tím do servisu? Nebo jiná závada? Jako, že je nepovinné jít si nechat spravit auto, když se ti na něm něco rozbije? Tak si to myslel, když si doslova napsal, že:
                  „Tesla servisy JSOU NEPOVINNÉ!“

                  Ty jsi opravdu blbeček, že?

                  A kdo tady míchá pne? O pneu jsem nic nepsal, tak se probuď a přečti si pořádně, na co reaguješ, jinak si tady za blbečka, jako obvykle 🙂

                  Takže ještě jedno, abys to pochopil:
                  Informace od majitela Tesly X byla o tom, že na servisu za 160 tisíc km zaplatil za tu Teslu, která dle tebe nepotřebuje servis, úpřibližně stejně jako za obdobě velké spalovací auto.

                  Chápeš tuto informaci? Nebo si myslíš, že ten člověk, co to tady psal, si vymýšlí?

                  Blbečku 🙂

                39. ne moc dobře chápeš, tebe je snadné ovlivnit i jen jedním
                  ne moc dobře chápeš, tebe je snadné ovlivnit i jen jedním pozorováním, tobě musí být snadné vládnout, EU a její korporace, co ji ovládají, mají z takových jako ty velkou radost 🙂

                40. Já jsem jenom zprostředkoval informaci od reálného
                  Já jsem jenom zprostředkoval informaci od reálného uživatele. Abych vyvrátil to tvoje nesmyslné tvrzení, že Tesla servis nepotřebuje.

                  Takže jak už jsem psal, pravda je taková, že i Tesla servis potřebuje a dokazuje to příklad ne jednoho majitele. Takže z toho plyne, že jsi lhal, když si tvrdil, že Tesla servis nepotřebuje.

                  Takže jako obvykle, jenjo… plcáš nesmysly a prezentuješ se jako blbeček a lhář. Jen tak dál 🙂

                41. zas jsi opravdu mimo, ty opravdu vidíš svět černobíle
                  zas jsi opravdu mimo, ty opravdu vidíš svět černobíle jako malé dítě

                  Tesla servis není povinný … nikde jsem nepsal, že Tesla se nemůže porouchat, troubo 🙂

                  hošíku, nauč se rozumět číslům a nenech se snadno ovlivnit pouze jedním pozorováním, pak nebudeš za takového troubu … i rozumět textu by se ti hodilo 🙂

                42. Opakuji ti, že jsem jenom zprostředkoval informaci od
                  Opakuji ti, že jsem jenom zprostředkoval informaci od reálného uživatele o tom, že servis Tesly X stál majitele cca. tolik, co srovnatelné spalovací auto.

                  Nebo chceš říct, že ten člověk lže a vymýšlí si? A není sám, těch příkladů najdeš dost, blbečku 🙂

                43. Jasně tesla nepotřebuje měnit brzdovou a chladící
                  Jasně tesla nepotřebuje měnit brzdovou a chladící kapalinu, fitr, měnit destičky a brzdy a občas nějakou tu poloosu 🙂

                  Navíc neskutečně drahý a nedostupný díly na opravy po haváriích. Ti garantuju že když budeme brát cenu v opravách a servisu na nějaký nájezd dejme tomu 200 tis. bude to bezkonkurenčně nejdražší provoz mezi EV. A spalováky sem netahej tady je diskuze na EL EUp!

                  Třeba povinný servis na sesterském citigo po dobu záruky 100 tis. Km/5 let stojí nějakých 10500 Kč to opravdu není 25% ceny vozu ,ale cca 2,5% tedy desetinu.

                  Jedno auto za život tady bylo dobách před 50 lety. Dneska to není moderní člověk má třeba 10,20 aut, ale ty auta zase slouží někomu jinýmu, kdo nemá na nové pochopíš to?

                44. hochu neznalý, drtivá většina s Teslou ušetřila na
                  hochu neznalý, drtivá většina s Teslou ušetřila na servisech i palivu vůči stejnému fosilu. Jsou prostě někteří, co nechápu slovo „průměr“, ty patříš mezi ně, bohužel 🙂

                45. Odkud máš tu informaci, že „většina obyvatelstva by se
                  Odkud máš tu informaci, že „většina obyvatelstva by se spokojila jen s jedním autem za život“. To jsi jen tak plácnul nebo ses ptal kámošů, nebo je to nějaký průzkum? Poděl se o zdroj této informace 🙂

                46. Predpokaldam,z e Jenja nemel jednicku nejen z matematiky a
                  Predpokaldam,z e Jenja nemel jednicku nejen z matematiky a fyziky ale i ze cteni z kristalove koule. Takze jeho tvrzeni je na 100 % duveryhodne. 🙂

        2. Ani na vrakáč vozítka tohoto typu nemusí nutně jít!
          Ani na vrakáč vozítka tohoto typu nemusí nutně jít! Spíš ty které budou fungovat jako firemní, kde budou maximální nájezdy, a to auto bude pomalu na odpis nejenom, kvůli bateriim, ale i dalšímu opotřebení.
          Četl jsem článek s vědcem, který byl u zrodu a vývoji těchto baterii cca před 35lety.Jedná se o lion baterie, které se používají v telefonech a aku nářadí a nyní několik málo let v elektromobilech.
          On tam popisuje, že během následných několika letech nedojde ke zvýšení kapacity baterii a tím dojezdu. Tvrdí, že výzkum pokračuje tím směrem, že by baterie(jejich články) měli větší hustotu a tím i větší kapacitu a tím by se mohl zvýšit dojezd až na dvojnásobek.
          Tvrdí, že je velice reálné, že za 10-15let by baterie,při současných dojezdech elektromobilů, mohly být poloviční a cena třeba jen třetinová. Cenu odůvodňuje tím , že bude již dobře zvládnutá sériová výroba.
          Závěr: Pokud bude mít někdo takovýto malý elektromobil cca 10let a víc, s nájezdem cca 150- 200 tis, tak ho třeba nemusí dát na vrakáč, když budou jen špatné baterky. Jednoduše koupí nové menší se stejným nájezdem cca za 70tis. v přepočtu na dněšní ceny a může jezdit třeba dalších 10let nebo 200 tis.km, Bude to podobné jako u aku nářadí!Někdy okolo roku 2000 byla lion baterie(např. aku šroubovák) dražší než samotné nářadí. Dnes jsou ty ceny baterií třetinové a mají i větší kapacitu a velikostně jsou zhruba stejné!

          1. Nemusí jít nutně na vrakáč, ale proč budu do olítaného
            Nemusí jít nutně na vrakáč, ale proč budu do olítaného miniauta 10 let starýho s prošlejma Airbagama, prosezenejma sedačka ceně 50-70 tis. Kč dávat novou baterku? Tu si přece dám do novýho moderního auta. Jezdí tu už skoro 10 let JPN trojčasta, leafové 1 generace a myslíte že tam vůbec jdou dát moderní baterky ze Citiga, nebo z tohodle UPu co majá 2x tak velkou energetickou hustotu, nebo že by to někdo dělal?

            1. Je spousta aut co mají 150-200tis. najeto nebo jsou 10 a
              Je spousta aut co mají 150-200tis. najeto nebo jsou 10 a více let stará a jsou zachovalá. Jsou majitelé, kteří koupí nové a jezdí s ním 15 a více let. Proč vyhazovat zachovalý 10let starý elektromobil,když lze zakoupit novou cenově dostupnou baterii či servisní repas, jako se to děje u aku nářadí. Kdysi jsem si koupil mobilní telefón(r.2000) a ten měl baterii nicad-miovou. Za těch 20let jsem kupoval do něj 3x baterii. První byl originál(niccad) za 1100kč. Další již byly neorigo, ale Lion baterie.Druhá za 800kč a Třetí již jen za 400kč a s jednou tak větší kapacitou než než původní origo baterie. Telefón jednodduchý tlačítkový a slouží dodnes(používá ho matka).Jednoduše řečeno, že takový princip v budoucích letech bude i u elektromobilů.
              Výměna baterii proto za nějakých 10 či více let může být velice reálná a nemusí být ani drahá. Vývoj jde rychle dopředu a za 10 let bude situace zcela jiná. Již před více než 100 lety jezdily v USA elektromobily jež některé měli dojezd až 70km.

      1. Buď jsem nepochopil já Vás, nebo vy mě. Každopádně
        Buď jsem nepochopil já Vás, nebo vy mě. Každopádně Vaše reakce (odpověď) nijak nesouvisí s myšlenkou mého příspěvku.

        Já jsem nijak nezpochybnil, že se z VW může stát důležitý hráč na poli elektromobility (což Vás možná překvapím, ale to by se mi líbilo, bylo by to pro konkurenci jen prospěšné a motivují).
        Já jsem psal, něco ve smyslu, že je samotné to překvapilo.

Napsat komentář