Sportovního zboží ve francouzském skladu třídí 500 robotů

Společnosat GXO Logistics oznámila úspěšné nasazení rozsáhlého robotického řešení v Evropě pro významného globálního prodejce. Řešení bylo navrženo tak, aby urychlilo zpracování objednávek, zvýšilo pružnost při reakci na sezónní změny objemu a přineslo úspory efektivity.

„Toto řešení „tote-to-person“, integrované se skladováním s vysokou hustotou, umožňuje velkoobjemové vychystávání, skladování a provozní efektivitu v našem skladu,“ řekl Rui Marques, generální ředitel společnosti GXO pro Francii. „Vždy se snažíme využívat technologie, které řeší stále složitější problémy našich zákazníků v globálním dodavatelském řetězci.“

Společnost GXO řídí rostoucí podíl logistiky maloobchodníků v Evropě a nedávno začala do svých řešení zavádět automatizaci, aby umožnila zákazníkům uspokojit poptávku. Toto první řešení svého druhu, které je nasazeno na více než 12 000 metrech čtverečních, je součástí kompletní transformace dodavatelského řetězce omnichannel maloobchodníků v regionu.

Řešení, které společnost GXO implementovala, zahrnuje přibližně 500 autonomních mobilních robotů (AMR), které manipulují se 70 000 zásobníky na 5,5 metru vysokých skladovacích regálech. Roboty se používají pro vychystávací činnosti a výrazně zvýšily produktivitu, přesnost a bezpečnost na staveništi.

Lehké roboty se snadno přepravují a instalují, což společnosti GXO poskytuje flexibilitu při jejich rychlém přemisťování po skladu nebo jejich nasazení do jiných zařízení, aby se vyhovělo sezónním změnám.

Špičková automatizace a technologie společnosti GXO pomáhají zvyšovat bezpečnost a produktivitu zákazníků po celém světě. V roce 2023 společnost GXO meziročně zvýšila své celkové technologické a automatizované systémy přibližně o 50%. Společnost GXO také urychluje zavádění strojového učení a umělé inteligence, aby dále zvýšila produktivitu díky automatizaci.

Společnost GXO pomáhá zákazníkům ve Francii optimalizovat jejich logistiku již několik desetiletí a provozuje více než 70 skladů po celé zemi. Společnost GXO, která je v současné době časopisem Supply Chain Magazine hodnocena jako #2 nejlepší poskytovatel logistických služeb ve Francii, řídí logistiku pro zákazníky v různých odvětvích, včetně elektronického obchodu, maloobchodu, rychloobrátkového spotřebního zboží a technologií. Ve Francii GXO zaměstnává téměř 10 000 členů týmu a v roce 2023 najala téměř 1 000 pracovníků.

zdroj: tisková zpráva

8 Comments on “Sportovního zboží ve francouzském skladu třídí 500 robotů”

  1. Ono se ta elektromobilita časem rozjede. Ať už pod tlakem zvyšujících se daní na naftu a benzín popřípadě zdaněním vypouštěného co2. A i baterky udělají časem daleko lepší, ale potřebují to prodávat ať mají důvod do toho investovat a ta masáž je docela usměvná. Spoustu lidí to přesvědčí. Je to jako s církví.

    1. Pokud myslíš ty 2-3 Kč na litr v podobě uhlíkových odpustků, tak ty nezmění vůbec nic. To je navýšení cen PHM o cca 5%, zatímco cena elektřiny pro elektromobily vzrostla za poslední tři roky o 300%.

      Pokud myslíš nějaké nové politické výstřelky evropských soudruhů, tak v situaci ztráty konkurenceschopnosti Evropy již tak vyklízejí pozice, a těžko si lze představit prohlubování ekonomicko společenské krize bez nárůstu sil opozice.

  2. Jak se ADAC pokoušel prodat ojetý elektromobil ID.3 – moc pěkná studie ADACu, který se pokusil prodat v aukcích tři ojetá auta – dieslový VW Caddy, benzínový Seat Leon a ID.3
    Zatímco na první dva dostal nabídky i vysoce převyšující požadovanou odhadní cenu, výkup ID.3 byl nabídnut hluboce pod odhadní cenou a u 60% obchodníků s ojetinami byl jako neprodejný odmítnut zcela.

    hxxps://presse.adac.de/meldungen/adac-ev/tests/elektroautos-aktuell-schwer-vermittelbar.html

    Zcela to potvrzuje, že BEV jsou na sekundárním trhu neprodejná a to včetně zcela nových modelů, což vyvrací teorii o rychlém poklesu hodnoty výhradně starých modelů z důvodu překotného zlepšování.
    Prostě o to není zájem.

      1. „Nabídka a poptávka (anglicky supply and demand) je základní teorie mikroekonomie o vztahu mezi poptávkou a nabídkou na trhu, definovaná Alfredem Marshallem. Pokouší se vysvětlit a předpovědět změny v ceně a množství zboží na konkurenčních trzích. Tento model je první aproximací pro popis dokonale konkurenčního trhu. Tvoří jeden z nejzákladnějších principů moderních ekonomických škol.“

        hxxps://cs.wikipedia.org/wiki/Nab%C3%ADdka_a_popt%C3%A1vka

        „Optimem (rovnováhou) spotřebitele se v ekonomické teorii rozumí taková situace, kdy spotřebitel volí optimální kombinaci statků v rámci svých tržních možností (tzn. v závislosti na svém disponibilním důchodu a cenách statků) a svých preferencí. Maximalizuje tak svůj užitek při vynaložení minimálních nákladů.“

        hxxps://cs.wikipedia.org/wiki/Optimum_spot%C5%99ebitele

      1. Evropské prodeje Tesla Model Y za květen – meziročně -48,9% a nejprodávanější auto z května 2023 tento rok nevypadlo z TOP20 jen o 600 kusů.
        V Německu totálně prodeje zkolabovaly a zapsaly -73%. MÍNUS 73 PROCENT! 😀

        Jsem přesvědčen, že psychiatrickou intervenci budou brzo potřebovat ti, kteří vsadili na elektromobilitu.

Napsat komentář