Teprve od letošního ledna začala automobilka Mercedes-Benz/Daimler prodávat v USA své miniaturní městské vozy Smart ForTwo. Původní očekávání zněla „20 000 prodaných vozů během prvního roku“. Tato očekávání byla později zvýšena na 24 až 27 500 kusů. Sedm tisíc Smartů bylo dodáno už během prvních tří měsíců. Přesně 31. října vypustil americký distributor tiskovou zprávu o tom, že do texaského Dallasu byl dodán Smart ForTwo číslo 20 000. „Dosažení tohoto čísla během pouhých deseti měsíců po začátku prodeje dokazuje, že Smart ForTwo mění vzhled amerických silnic,“ řekl Dave Schembri, prezident Smart USA. Jinými slovy, američtí řidiči si začínají všímat malých aut. Pokud by Daimler dokázal vyrábět své Smarty rychleji, nejspíš by měl prodeje ještě lepší. Model pro rok 2009 dorazí k prodejcům během prvního týdne listopadu. Mimochodem, na autosalonu v São Paulo představil Daimler Smart ForTwo poprvé v Brazílii. V prodeji zde bude od dubna 2009 s tím, že Sao Paulo představuje jeden z nejrychleji se rozvíjejích automobilových trhů světa – každá den je zde registrováno 1000 nových automobilů. Celkem v jeho ulicích jedí šest milionů aut, přitom má 10 milionů obyvatel. Smart ForTwo tak bude k dispozici již na 38 světových trzích.