Sledujte, jak se vyrábí elektromobil Porsche Taycan od začátku do konce

Porsche nedávno představilo svůj historicky první elektromobil Taycan. Vyrábí se v továrně Zuffenhausen v Německu a vy se teď můžete podívat dovnitř.

Značka Porsche nyní tlačí svůj Taycan všemi možnými kanály. Nedávno nabídla také televizní reklamu.
foto: Porsche

Půlhodinové video nabízí podrobný pohled na výrobu elektromobilu Porsche Taycan (původně Mission E) od hotového rámu až po finální testování. Taycan se začíná prodávat v několika verzích s dojezdem až 450 km.

Prvními nabízenými verzemi elektromobilu Taycan jsou Taycan Turbo S (max. výkon 560 kW) a Taycan Turbo (500 kW). Během tohoto roku se pak představí méně výkonné varianty. Na konci příštího roku pak i první odvozenina v podobě Taycan Cross Turismo.

Porsche

15 Comments on “Sledujte, jak se vyrábí elektromobil Porsche Taycan od začátku do konce”

      1. Pokud mame zanechat rozumne zivotni prostredi svym potomkum,
        Pokud mame zanechat rozumne zivotni prostredi svym potomkum, pak je dle meho lepsi stavajici system, ktery penalizuje vyssi spotrebu. Je spravne, ze SUV se spotrebou 15 na 100 plati vice jak male dvoumistne auticko se spotrebou 4 na 100. A taky je spravne, aby BEV platilo nejmin, ma nejmensi prime emise. Za elektricky mix zadne BEV nemuze,

          1. Pokud ale zrusite dan na palivech, pak ten rozdil bude docela
            Pokud ale zrusite dan na palivech, pak ten rozdil bude docela zanedbatelny, kdyz uvazite nasi zivotni uroven. Dopadne to jak v USA, kde je nekolik aut na rodinu a vsichni jezdi auty misto MHD. Tam musi byt vzdousek… stejne jako kdyz jsem rped chvili vezl deti do skol(k)y a postavil se vedle cloveka, ktery nechal studene auto bezet vedle me 10 minut, aby se vsichni v aute zahrali. To bylo posusnanicko, dokonce i obe deti rikaly „bleee“.

            1. dan na palivech by se samozrejme nerusila hned, scenar by byl
              dan na palivech by se samozrejme nerusila hned, scenar by byl spise snizovani spotrebni dane postupne treba behem 10-15 let na tu nulu

              a toho ze by to dopadlo jako v USA se opravdu nebojim, v USA je to jak kde, jsou mesta kde lidi auta vlastni malo a treba NY nema na osobu ani jedno auto, tusim z 2016 to bylo asi 0.6 auta na osobu, a to z jednoducheho duvodu, nemoznost parkovani, kdy parkovani casto muze stat totez co auto samotne 😀

              naopak treba zapadni pobrezi to ma tusim 1.8 auta na hlavu, jenze je treba se podivat jak na zapadnim pobrezi lide bydli, je tam mnohem beznejsi bydleni v rodinnych domech

              na stojici auto na volnoeh existuje reseni, rika se tomu policie, za to muze dotycny dostat az tusim 2k pokutu, takze staci aby radnice k danemu mistu kde se to deje casto proste poslala v dany cas hlidku, ja treba syna do skolky vodim pesmo a autem jedu jen kdys prsi nebo potrebuju do kanclu/z kanclu vest i neco tezkeho, ano jdeme to sice asi 25 minut ten kilak a neco, ale da se to 🙂 nato ze tam do skolky chodi asi 80 deti, tak tam vidam autem pravidelne tak 5-8 rodicu, a u jedne je to jasna ukazka lenosti a pichy, vozi decko do skolky asi tak 200 metru BMW M3 coupe a jeste v nejake uprave 😀 proste krava na entou, jdeme se sinem okolo nich a vidime jak cpe kluka do autosedacky, pak ujede cca 200-250 metru a musi zase podstoupit ten proces ze sedacky, a vetsinou kdys ja ze skolky odchazim tak ona teprve dite stroji v satne, a kdys ja jiz v kanclu sedim, popijim caj a premitam si co ten den budu delat, tak ji vidim jak parkuje tu svoji M3 u jejich polorozpadleho baraku, divna to rodinka (pamatuju si podobne scenerie jako malej z Polska kdys jsem tam jezdivali tankovat levnej benzin, polorozpadlej barak a u nej luxusni nalesteny auta 😀 )

              1. Takze mi chcete rici, z ekdyz snizite cenu paliva, nebude se
                Takze mi chcete rici, z ekdyz snizite cenu paliva, nebude se jezdit vice? Nebo jinak, pokud zrusite vyhodu BEV (lacinejsi provoz), jak namotivujete lidi, aby je porizovali? Podle me je lepsi financni motivace jak motivace narizenim za zakazem.
                Diky za pripomenuti, ze je zakaz mit zapnuty motor jen kvuli ohrevu v aute, to jsem si neuvedomil. Vedlejsi obec ma 500 obyvatel a zazil jsme to poprve, tak uvidim, jak to bude dal.
                Mate obrovske plus za to chozeni pesky, delate hodne nejen pro okoli, ale hlavne pro sebe a syna. Rad bych se inspiroval, mam to do vedlejsi dediny, kde je skol(k)a cca 2 km, jenze bohuzel tam nevede chodnik a nelajznu si po silnici vezt deti, kdyz klem projizdi predevsim traktory se stroji a nalozene Tatraktory.
                S pani je to usmevne, asi se ji nejak nevyplati se pak vratit zpet domu pro auto, kdyz jede do prace 🙂

                1. no praveze ona jede kousek do skolky a pak zase kousek zpatky
                  no praveze ona jede kousek do skolky a pak zase kousek zpatky 😀 zezacatku jsem sledoval jen to auto, jako je fakt pekne jak ta uprava je decentni a presto agresivni,parkuje kousek od domu kde mam kancl a zrejme jim tam patri jista ruina, az po asi 2 tydnech jsem si vsiml ze se proste vraci ze skolky zase zpet a nikam jinam nejede, takze muj odhad je bud je extremne lina, coz vzhledem k tomu jak je vysportovana asi as tak nebude, nebo chce ukazovat „podivejte jsme bohary a mame BMW M3“

                1. 361/2000 Sb. § 7, „Řidič nesmí, b) obtěžovat ostatní
                  361/2000 Sb. § 7, „Řidič nesmí, b) obtěžovat ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích ani jiné osoby zejména nadměrným hlukem, znečišťováním ovzduší, rozstřikováním kaluží, bláta nebo zbytečným ponecháním motoru stojícího vozidla v chodu,“

                  je to hodnoceno stejne jako kuprikladu telefonovani za jizdy, co zje stejny paragraf pismeno pismeno c)

Napsat komentář