Dnes se v sídle Škoda Auto v Mladé Boleslavi konalo druhé kolokvium na téma „Budoucnost automobilového průmyslu v ČR“.
foto: Škoda
Na pozvání Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP) se setkali předseda vlády ČR Andrej Babiš a další členové vládního kabinetu s předsedou představenstva Škoda Auto Bernhardem Maierem a dalšími zástupci automobilky, zástupci odborů, automobilového, energetického a telekomunikačního odvětví.
Společně se zahraničními experty, zástupci municipalit, akademické obce a výzkumných ústavů diskutovali o výsledcích realizace akčního plánu o budoucnosti automobilového průmyslu v České republice. Ústředními tématy diskuze byla digitalizace, elektromobilita a chytrá mobilita, investice do vzdělávání, výzkum a vývoj.
Bernhard Maier, předseda představenstva společnosti Škoda AUto, zdůraznil v rámci kolokvia: „Škoda Auto utváří budoucnost mobility v úzké soudržnosti a otevřeném dialogu se všemi zainteresovanými stranami. S jistotou lze konstatovat, že zvládnutí náročných výzev, před kterými automobilový průmysl stojí, ve snaze zachovat vysokou výkonnost automobilového průmyslu v České republice, vyžaduje efektivní spolupráci celého odvětví, politické reprezentace a klíčových institucí státní správy a samosprávy.“
Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast řízení lidských zdrojů a prezident Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP), doplňuje: „Druhé kolokvium na posílení tuzemského automobilového průmyslu podnítilo konstruktivní dialog mezi politickou reprezentací a dalšími zástupci českého hospodářství. Dnes dosažené dohody pro realizaci souboru opatření vytvoří platformu pro aktivní spolupráci všech zainteresovaných stran a urychlí realizaci klíčových opatření akčního plánu stejně jako dalších projektů.“
Mimo to se účastníci kolokvia dále shodli na nutnosti úzké spolupráce v oblasti chytré mobility. Škoda nabízí v oblasti strategie chytré mobility otevřenou spolupráci v návaznosti na vládní program digitalizace České republiky pod názvem Digitální Česko a Inovační strategie.
Pro zlepšení a urychlení vývoje chytré mobility vznikne ve spolupráci s vládní agenturou pro podporu podnikání a investic – CzechInvest nové inovační centrum Mobility Innovation Hub, které propojí experty z automobilového sektoru, státní správy a napojí je na globální inovační centra s cílem identifkovat, otestovat a přinést do reálného provozu nová řešení na podporu mobility obyvatelstva České republiky.
Vedle elektromobility povede postupující digitalizace k trvalým změnám budoucích automobilů, stejně jako celého automobilového odvětví. Všechny strany se zároveň dohodly na nutnosti urychlení spolupráce v oblasti rozšiřování potřebné infrastruktury pro nabíjení elektromobilů. Aby bylo v budoucnu možné plně využít všechny možnosti a služby, které budou v automobilovém odvětví k dispozici díky pokročilé digitalizaci, dohodly se všechny zúčastněné strany na plošném zlepšení pokrytí dopravních tahů vysokorychlostním internetem.
V rámci Strategie 2025 pokračuje Škoda Auto v realizaci konkrétních opatření v oblastech eMobility a digitalizace. Elektrifikace modelové palety značky Škoda začne v letošním roce a učiní tak z roku 2019 zcela mimořádný milník v dosavadní více než 124leté historii podniku.
V Kvasinách začne sjíždět z výrobní linky Škoda Superb s plug-in-hybridním hnacím ústrojím, mimo to k němu přibude první sériově vyráběný elektromobil značky – model Citigo. Od příštího roku se v závodě v Mladé Boleslavi začnou vyrábět elektromobily využívající modulární elektrickou platformu MEB koncernu Volkswagen.
V pražském DigiLabu a společném podniku v izraelském Tel Avivu, vyvíjejí a testují digitální řešení a nové koncepty mobility, které postupně společnost přivádí do praxe a začíná nabízet zákazníkům.
HoppyGo je tak již nyní největší peer-to-peer službou v oblasti sdílení automobilů v České republice, CareDriver je služba, která kombinuje mobilitu a sociální péči, pro děti, seniory a lidi s postižením, a Uniqway je projekt komunitního sdílení vozidel pro studenty. Do konce roku 2022 plánuje Škoda Auto investovat do rozvoje alternativních pohonů a digitalizace 2 miliardy eur. Jedná se o největší investiční program v dosavadní historii automobilky.
Premiér Babiš na kolokviu, kromě úpění nad postupným odklonem od biopaliv, řekl, že dotace pro fyzické osoby na nákup elektromobilů se nechystají. Vyzdvihl nutnost investic do vývoje a výzkumu autonomního řízení. „Všude na cestách jsem viděl autonomní řízení, to je velký hit všude. Například v Singapuru a v Izraeli jsem měl možnost na vlastní oči vidět nebo si vyzkoušet jízdu ve vozu s autonomním řízením. Domnívám se, že v tom je velký přínos,“ řekl doslova.
Za mě v budoucnosti automobilového průmyslu nezapomínat na
Za mě v budoucnosti automobilového průmyslu nezapomínat na elektro ,,nákupní city auta“ (micro-van s rampou vč. kolečkového nákupního košíku vzadu v kufru a jeho automatického ukotvení v autě), a stejný typ auta jako auto pro postižené, pro řízení rovnou z elektrického invalidního vozíku, pro samostatnost řidiče, který si sám nedokáže z invalidního vozíku přesednout na místo řidiče, na které se v EU doposud ,,těžce zapomíná“ (EU automobilky potřeby takto postižených řidičů prostě ,,přehlíží“, respektive na to různými výmluvami jen kašlou), ale např. v Japonsku na tyto automobilky pro nakupující, důchodce, postižené, atd. rozhodně nezapomínají a mají tyto autíčka pro vozíčkáře nejen levné, ale i ,,těžce vymakané“: https://www.youtube.com/watch?v=rEvTxKYr_vQ .
hle lukačovák šíří šáde píár o rychnovským ghetu
hle lukačovák šíří šáde píár o rychnovským ghetu ;))
seznamzpravy.cz/clanek/po-ctyrech-letech-v-kvasinach-napeti-a-strach-mistnich-pominul-pomohly-miliony-68715
seznamzpravy.cz/clanek/stat-slibil-miliardy-na-rozvoj-zony-v-kvasinach-babisova-vlada-ale-penize-neposila-66121
aneb Dízlová pakáž – odpad lidstva v událostech na čt
aneb Dízlová pakáž – odpad lidstva v událostech na čt 😉
ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/219411000100318/video/682511
upozorňuje že je opravdu rok 2019 ;))
Tomu neverím 😀
Veď na autokokotforum.cz hlásajú ropní
Tomu neverím 😀
Veď na autokokotforum.cz hlásajú ropní teroristi, že dízel je menej škodlivý ako BEV !!!
Každého obhajcu fosilnej technologie by som na pol hodinku zatvoril do garáže a naštartoval jeho miláčika. Ako by sa nám to tu krásne preriedilo a vyriešil by sa aj problém s preludnenou planétou 😉
Zasa sa potvrdilo, že „garážový test“ vždy odhalí pravdu.
já bych to viděl asi takhle
já bych to viděl asi takhle :))))))))))))
blesk.cz/galerie/cestovani/852633/ulice-zaplavily-tisice-penisu-japonsky-svatek-pripomina-eroticky-veletrh?foto=9
Nejak nechápem súvislosť 🙂
Nejak nechápem súvislosť 🙂
chce to vyšší myšlení na 4tou ale nejspíš tím ti
chce to vyšší myšlení na 4tou ale nejspíš tím ti japónci chtěli říct : vybodni se na to 😉
off
VW naráží na protichůdné reakce u lobbystické
off
VW naráží na protichůdné reakce u lobbystické skupiny Asociace výrobců automobilů VDA díky tomu, že chtěj hodně investovat do elektromobility zatímco ostatní ne i když se navenek tvářej, že jo (greenwashing). VW by údajně chtělo lobovat za elektroauta zatímco ostatní jen za spalováky. 🙂
VW threatens to exit important automaker lobbying group over electric vehicle policies
https://electrek.co/2019/03/18/vw-threatens-exit-automaker-lobbying-electric-vehicle-policies/
Tak většina nejvyšších účastněných věděla, že jde
Tak většina nejvyšších účastněných věděla, že jde o další past hlavně na VW, protože automobilka nejvíc vlastněná globalisty Daimler-Mercedes, na čistá elektroauta nejvíc kašlala.
Ale VW doufá, že z toho zase vybruslí přez čínskou poptávku.
Čína je pro ně 40 % obchodu. To je dost.
Čína je pro ně 40 % obchodu. To je dost.
Tak ať si to tu chvilku ještě užijou. Dávám tomu tak 8
Tak ať si to tu chvilku ještě užijou. Dávám tomu tak 8 let, než budou v Číně kompletně soběstačný, tedy nějakých 20M elektroaut za rok (letos to bude už skoro 2M, z toho dovoz téměř nula). Baterky mají, Evropu už k ničemu potřebovat nebudou, naopak za 10+ let jejich výroba překročí potřebu a budou je ve velkém posílat k nám, Volkswagen skončí jako Nokia a my tu budeme jezdit v autech Xiaomi 😀
Nejjednoduší a nejlevnější by byl státní příkaz
Nejjednoduší a nejlevnější by byl státní příkaz benzínkám, že musí mít příští rok komerčně přístupný pětikolík na minimálně 20 kW, a podle výtoče do několika let povinně rychlonabíječku schopnou 140 kW pro jedno auto čí 70 kW pro dvě zároveň.
Tak by byl učiněn konec strachu, a zároveň by se zbytečně nevyhazovali dotace placené přetěžce daňově zatíženými pracujícími ve prospěch bohatých obchodních cestujících atd.
+1 palec nahoru
+1 palec nahoru
A přikážeš těm benzinkám taky to, za jakou cenu mají
A přikážeš těm benzinkám taky to, za jakou cenu mají prodávat kWh? Jako za socialismu? To je nesmysl… pokud by se to benzinkám vyplatilo, tak už dnes budují nabíječky a některé to už i mají v plánu. Tak proč zas něco nařizovat? Máme volný trh, komu se to vyplatí, ať buduje.
V začátcích automobilismu taky asi nikdo nikomu nepřikazoval ať buduje benzinky, že? A šlo to samo, velmi rychle, zákazník rozhodl, že to chce.
On tam nikde nepíše, za kolik mají prodávat.. Stejně
On tam nikde nepíše, za kolik mají prodávat.. Stejně každý nabíjíme na domácí FVE a na těch občasných cestách není cena energie už moc podstatná.. Stačí, aby každou čerpačku s neekologickou energii vybavili povinně místem pro čerpání čisté energie.
Když může stát nařizovat někomu EET, cenu cigaret,
Když může stát nařizovat někomu EET, cenu cigaret, zakazovat kouření v hospodách, určovat ti kolik si smíš doma vyrobit piva, kolik si na zahradě mužeš volně pěstovat máku, evidovat a kontrolovat každou palírnu a každého chovatele ovcí a koz….. atd…. Tam všude mají nějakou povinnost.
Ptám se tedy, proč by nemohla mít čerpací stanice povinnost nabízet alternativní energii v podobě elektřiny??? O cenu té energie bych se nebál. Buď se dohodnou, tak jako se umí dohodnout s cenou benzínu, nebo jim cenu sníží konkurence(Lidl,Eon, a jiné).
Ano, jsem i proti ostatním nesmyslným zákazům, příkazům
Ano, jsem i proti ostatním nesmyslným zákazům, příkazům a omezením…
Pokud se to benzince vyplatí, ať staví nabíječky. Zatím evidentně moc ne, takže v duchu starého známého, poklud něco nefunguje, zadotujeme/nařídíme to 🙁
„Ptám se tedy, proč by nemohla mít čerpací stanice povinnost nabízet alternativní energii v podobě elektřiny???“
Může mít, ale dobrovolně na tržném principu, ne povinnost. Ale je to můj názor…
Žijete v domnění svobodného státu. Probuďte se.
Nemá
Žijete v domnění svobodného státu. Probuďte se.
Nemá cenu nad pivem brojit proti dotování nabíječek, pak dojít k tomu že vlastně brojíte proti dotacím a křivení trhu jako takovému abyste zjistil že s tím vlastně nic udělat nemůžete a nebo nechcete…
Ale vyjádřit názor můžete, to vám neberu 🙂
(a i s ním souhlasím, jen bych to vyjádřil trochu klasičtěji „v tomto státě se málo střílí“)
No vždyť jo… si jen tak postěžuji. Můžu akorát tak
No vždyť jo… si jen tak postěžuji. Můžu akorát tak udělat to, že nebudu volit zmrdy jako je agent Bureš a nebo socialistická (nedej bože komunistická) pakáž, to je tak vše.
A kdo by pak zbyl k volení ?
A kdo by pak zbyl k volení ?
Benzínky jsou nejvíc regulovaná a kontrolovaná věc v EU,
Benzínky jsou nejvíc regulovaná a kontrolovaná věc v EU, takže takové zvednutím regulace pro ně o pár procent vůči dnešnímu stavu zvládnou nejsnadněji ze všech.
Benzínky už jsou v EU těžce regulované a jsou na to
Benzínky už jsou v EU těžce regulované a jsou na to zvyklé, v Česku je jich zbytečně moc, a přirozeně by to zajistilo nouzové nabíječky plošně po celém území na náklady zdražení benzínu o pár haléřů i bez zvětšování přerozdělování daněmi.
jenže benzínka jde teoreticky postavit kdekoliv, narozdíl
jenže benzínka jde teoreticky postavit kdekoliv, narozdíl od NS která potřebuje kabely a dostatečný příkon a ten není všude (na nějaké normální nabíjení do 11kW asi ano) ale třeba 3x 50kW už ne
a ČEZ PRE … distribuce nic netlačí něco vymýšlet
dal jsem i tady někde četl že postavení NS trvá včetně různých povolení i 2 roky, to je taky zvěrstvo teda
No a? To je problém elektromobilistů a toho, jak a jestli
No a? To je problém elektromobilistů a toho, jak a jestli vůbec se vyplatí stavět nabíječky pro jejich nabíjení. Ukazuje se totiž, že ono to moc ekonomicky smysl nedává, takže se „logicky“ vymýšlí jak tomu násilím pomoct. A to se mi nelíbí.
To mi přijde trochu „vychcané“, koupit si EV s tím
To mi přijde trochu „vychcané“, koupit si EV s tím vědomím že není moc kde nabíjet a pak řvát a chtít od ostatních daňových poplatníků, ať na ty jejich nabíječky přispějí. Proč? Proč netlačí na komerční subjekty, aby budovaly nabíječky na komerční báze. Nebo možná i tlačí, ale nikomu se do toho nechce. Proč asi? Asi se to ekonomicky nevyplatí. A nebo… když nakonec někdo nabíječku postaví, nasadí tržní cenu, tak zase řvou, že je to drahé a že se na to můžou vys… 🙂 No je to zábava.
nikdo nechce přispívat na stavbu nabíječek, teda aspoň
nikdo nechce přispívat na stavbu nabíječek, teda aspoň já ne, ať je to pěkně na komerční bázi
Souhlas. A pak se teprve uvidí, kolik stojí stavba a provoz
Souhlas. A pak se teprve uvidí, kolik stojí stavba a provoz nabíječky a od toho pak cena za kWh.
tak cenu ČS taky všichni zaplatí postupně v ceně PHM
tak cenu ČS taky všichni zaplatí postupně v ceně PHM
Přesně tak, takže nevidím důvod, proč by tomu u
Přesně tak, takže nevidím důvod, proč by tomu u nabíječek mělo být jinak.
Jenže ono je to úplně jedno, stejně to zaplatí všichni
Jenže ono je to úplně jedno, stejně to zaplatí všichni tak jako tak.
To s těmi dvěma lety je nesmysl. Ledaže do toho započteš
To s těmi dvěma lety je nesmysl. Ledaže do toho započteš dohadování se distributora s majitelem pozemku na kterém chce NS postavit a který mu neříká pane. Hraje to na věcné břemeno že si na tom pozemku může dělat co chce. A pak se hrozně diví že to není pravda. Podobně jako ŘSD. Kdo z vás co to tu čtete máte drzost postavit si bejvák na cizím pozemku a ještě si stěžovat že vám všichni házej klacky pod nohy?
A když jim zákon dal v roce 2000 povinnost do SEDMNÁCTI let zaknihovat věcná břemena do katastru tak se těsně před koncem lhůty normalizačně v prdlamentě potichu odhlasovalo že to byl úlet a že si nadále budou moct dělat na cizím co chtějí. A teď se majitelům salámovou metodou ve jménu zrychlení stavebního řízení zabrání chránit si svůj majetek před nájezdem této loupežné hordy!
Kecy. Stejně jako že pokud by se automobilkám vyplatilo
Kecy. Stejně jako že pokud by se automobilkám vyplatilo vyrábět EV tak by je vyráběly. Tesla a Čína ukázaly, že se to vyplatí. A GM zabil před dvaceti lety EV. Proč asi? Protože je nikdo nechtěl? To řekni těm co stáli před šrotištěm s naditou šrajtoflí a k EV se z nich nedostal NIKDO! Ne tady nabídka a poptávka nefungují. Ale politika a petrodolar ve jménu vývozu toho nejlepšího systému vlády nad lidmi ano.
A co takhle prikazat kazdemu majiteli EV s baterii pod 50kWh,
A co takhle prikazat kazdemu majiteli EV s baterii pod 50kWh, ze musi za pul milionu koupit a na vlastni naklady u sveho bydliste provozovat rychlonabijecku (s tim, ze cenu enenrgie si muzou urcit)? Co na tom, ze neni sance, aby si na sebe v dnesni dobe vydelala.
Hlavne, ze tech par lidi, kteri se mestska auta (malobaterkace) snazi zneuzivat na neco, na co nejsou urcena, budou spokojeni (budou mit dost hustou sit)… Takze bude jen spravedlive, ze kdyz maji nadstandardni pozadavky, budou mit i nadstandardni naklady.
Benzínky to plošně po celé republice snadno kompenzují
Benzínky to plošně po celé republice snadno kompenzují zdražením benzínu o pár haléřů, a nemusí se navíc ještě složitěji než dnes byrokraticky danit či dotovat.
A proc by melo 7 milionu vlastniku spalovaku prrispivat
A proc by melo 7 milionu vlastniku spalovaku prrispivat jakykoliv halir tem 700 vlastnikum malobaterkacu, kteri si vybrali spatne auto pro sve potreby?
Mame tady cca 4000 pump, kdyz kazda koupi rychlonabijeci stojan za 500k, tak to mi hrube vychazi na 2 miliardy Kc (a to nepocitam naklady na provoz). Necht je tech malobaterkacu 2000, at se to dobre pocita. Takze bys nekoho donutil splachnout do stoupy milion na spatne rozhodnuti kazdeho z nich.
Cili, kdyz jsi do toho dotovani tak zhavy, posles mi milion na ma spatna rozhodnuti? Vzdyt za kazdy den tveho zivota to bude „jen par haliru“…
Špatný počty, musel bys žít tak 137000 let ……
Špatný počty, musel bys žít tak 137000 let ……
Proto jsou tam ty uvozovky…
Proto jsou tam ty uvozovky…
Ahaaaaaa.
Nicméně moje “špatný” rozhodnutí mi už
Ahaaaaaa.
Nicméně moje “špatný” rozhodnutí mi už jenom na PHM zatím ušetřilo 275.000,- Kč. Když bych přičetl i neuskutečněné roční servisy, jsme na podstatně víc než 300.000,-
Takže za mě dóst dobrý.
Jsem spokojen.
Gratululace Spetakovi a dík za “prorážení cestičky”
Gratululace Spetakovi a dík za “prorážení cestičky” nám, co jezdíme, v snad už posledním, rakovinometu.
Děkuji. Jako ve většině případů, jde hlavně o
Děkuji. Jako ve většině případů, jde hlavně o rozhodnutí, pak už to jen šetří prachy. A během roku, max dvou, si EV, díky rostoucí konkurenci a tím i snižování cen, bude moct každý, kdo se rozhodne, byť ojeté pořídit.
Vydržte a špekulujte, Váš spalovák je ten poslední, co máte. Vím to ….
Boha jeho! Kdy už toho Babiše zavřou? Vy ho někdo volíte??
Boha jeho! Kdy už toho Babiše zavřou? Vy ho někdo volíte??
U miliardářů je vždy lepší, aby byli přímo na slunci
U miliardářů je vždy lepší, aby byli přímo na slunci uprostřed dění, než aby se pokoušeli věci ovládat z pozadí stínů přez zkorumpované novinářské aktivisty nebo bezduché politické loutky.
Chcete jezdit na elektriku ? Nas…..koukejte spalovat řepku.
Chcete jezdit na elektriku ? Nas…..koukejte spalovat řepku. Ano bude líp.
Nebo si pořiďte dostupněji na krátké trasy hybridní
Nebo si pořiďte dostupněji na krátké trasy hybridní benzín či na dlouhé CNG.
Chcete jezdit na elektřinu? tak si jezděte za svoje. Už
Chcete jezdit na elektřinu? tak si jezděte za svoje. Už teď neplatíte odpovídající spotřební daň z paliva a to vám nestačí?
Zas jeden ukřivděnej k….
Zas jeden ukřivděnej k….
Ano,neplatí, protože ta daň je tam jako kompenzace za to
Ano,neplatí, protože ta daň je tam jako kompenzace za to že něco poškozujete, u paliv životní prostředí, u alkoholu a cigaret zdraví, následky obého jsou pro stát velmi drahé, proto se to takto kompenzuje. Ta daň je řekl bych malá, ale nejde ji jen tak zvednout když sme se na ropě kterou kupujeme z ciziny staly kompletně závislý a ceny se promítají naprosto do všeho.
U paliv na životní prostředí to by byla ta nižší daň
U paliv na životní prostředí to by byla ta nižší daň na topnou naftu, ale daň pro naftu automobilům je daleko větší, protože to právě musí financovat udržování provozem aut neustále poškozované silniční sítě.
je jasné že Šádekára utváří budoucnost mobility
je jasné že Šádekára utváří budoucnost mobility minimálně v čr a to stylem natahovágn brzda 😉 2019 let fprrr a že nemá elektromobil? Ale vždyt už 19 let ví že její popelnice práší raka na čezký lid. Ví to, věděli to a přesto srrrrrrli na to 🙂 Ano Šádekára utvořila posledních 19 let mobility fdíře český a ted nám voblbuje premijéra 🙂 ZASLOUŽÍ SI METÁL !! :))))))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vut-super-el-ii/
dotace jako taková je špatně…tak, že nebudou dotovat EV
dotace jako taková je špatně…tak, že nebudou dotovat EV mi celkem nevadí, kdo nemá na nové může koupit starší levnější
taky jsem nekupoval funglovku
ale co by mohli nějakým způsobem podpořit je výstavba NS, těch je v CZ žalostně málo, stačí se podívat přes hranice na západ a tam jich je 5-10x tolik !!!
No vidíte, já to vidím obráceně.
No vidíte, já to vidím obráceně.
… a vidíte to špatně. Babiš si tímto získá spoustu
… a vidíte to špatně. Babiš si tímto získá spoustu nových voličů z prostého důvodu. Dotace do elektroaut je stav, kdy méně majetní a chudí přispívají bohatším a bohatým. A pokud to Babišoví marketéři uchopí správně (a že marketing umí, o tom žádná), tak to budou body pro Babiše a zelená lobby s tím nijak nepohne.
Ano největší plátce daní, což je Škodovka, bude lidem
Ano největší plátce daní, což je Škodovka, bude lidem doplácet na elektroauta. :)))
Zároveň dostává milijardy od státu na podporu podnikání. Další milijardy dostalo Hjůndaj na výrobu spalovacích popelnic v Nošovicích a BMW dostane půlmilijardy na výstabu svýho polygonu.
http://www.auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/darek-pro-bmw-na-polygon-u-sokolova-da-vlada-pul-miliardy.html
To, že se tu přímo přiznáš, že chceš ti chudí chodci
To, že se tu přímo přiznáš, že chceš ti chudí chodci zadotovali nákup superdrahého auta na hnědé uhlí, a už si nadále nemusel platit palivovou daň na silnice, se cení. V inteligentní společnosti nějakou promyšlenou urážkou 🙂
Bavíme se o tom co dotovat. Rychlé nabíjecí stanice mi
Bavíme se o tom co dotovat. Rychlé nabíjecí stanice mi netřeba. EV je mi třeba. A páč na něj nemám, pomůže mi jen tučná dotace. Pořád lepší EV než půda plná pesticidů.
Nic nedotovat, ani EV ani nabíječky a už vůbec ne to
Nic nedotovat, ani EV ani nabíječky a už vůbec ne to STBákovo bio svinstvo, které přidává do paliv, kurví motory a on se z toho napakuje 🙁
Tak s tím zcela souhlasím, že lépe bez dotací. Ale zase
Tak s tím zcela souhlasím, že lépe bez dotací. Ale zase buďme rozumní, někteří lidé nemají jinou možnost jak si nakrást.
U nás ale žádné dotace přímo na řepku nejsou.
Hlavní
U nás ale žádné dotace přímo na řepku nejsou.
Hlavní zemědělské dotace v Česku jsou na plochu, a můžete si na ní pěstovat v podstatě co chcete. A pak jsou dotace na biopaliva, ale do nich můžete klidně míchat ještě několik let dokonce i palmový olej z vypálených pralesů na druhém konci světa.
Záplava řepky v Česku je způsobena tím, že jsme v EU nejvíc ve vnitrozemí se slabou lodní dopravou, máme tu už půl století nejmenší zaměstnanost v zemědělství skoro na celém světě a vyspělý domácí chemický průmysl.
Ani dotace na jeho výrobu biolihu co cpou do
Ani dotace na jeho výrobu biolihu co cpou do benzínu?
https://www.tyden.cz/rubriky/byznys/svet-miliardaru/babisuv-agrofert-koupil-vyrobce-biolihu-ethanol-energy_201416.html?showTab=diskutovane
a nie je presne opačne? to „85“ je čistýBYOlieh, kam lejú
a nie je presne opačne? to „85“ je čistýBYOlieh, kam lejú 15% benzínu.
alebo sa mýlim?
Na uhlí funguje tvoje domácnost, ukřivděnej k….
Na uhlí funguje tvoje domácnost, ukřivděnej k….
Čerpač dotací nechce dávat dotace protože by mu to
Čerpač dotací nechce dávat dotace protože by mu to zmenšovalo výnos z biopaliv.
2017
5 miliard pro Babiše: poslanci odmávli biopaliva za 15 minut
https://echo24.cz/a/itffW/5-miliard-pro-babise-poslanci-odmavli-biopaliva-za-15-minut?fbclid=IwAR3sGcA83rOTl072LcGxMbQ7ivKNuWTn7STZX8uq2q17Y5ntJgjiX4tXgG0
+1
+1
Jak praví Kuk: Bureš je zloděj a tuneluje peníze nás
Jak praví Kuk: Bureš je zloděj a tuneluje peníze nás všech. Za nadšeného potlesku ovčanů.
Na státní podporu pro nákup elektroaut zapomeňte, vzkázal
Na státní podporu pro nákup elektroaut zapomeňte, vzkázal Babiš
https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/automotive-skoda-eu-elektromobily-emise-oxid-uhlicity-vlada-babis-memorandum.A190318_110907_eko-doprava_cfr?galerie
Správné rozhodnutí s dotacemi. Nejvytíženějšími
Správné rozhodnutí s dotacemi. Nejvytíženějšími vozidly jsou nákladní a firemní stroje. Proto i úspora bude nejvyšší v této oblasti.