Škoda Auto spouští program pro rozvoj talentů zaměřený na elektromobilitu a digitalizaci

Škoda Auto otvírá nový rozvojový program pro absolventy vysokých škol, zaměřený zejména na oblasti elektromobility a digitalizace.

Nový program nazvaný Tech Trainee byl spuštěn v lednu, kdy automobilka přijala prvních 10 uchazečů. Společnost ŠKODA AUTO se jako jeden z největších zaměstnavatelů v České republice na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců zaměřuje dlouhodobě.
foto: Škoda

Studenti, kteří završili bakalářské nebo magisterské studium, se mohou zapojit do programu, který trvá jeden rok, a na jehož konci získají specializaci v některém ze zvolených oborů, jako je technický vývoj, plánování výroby, digitalizace, kybernetická bezpečnost či kvalita konvenčních a elektrických vozidel.

Nový program nazvaný Tech Trainee byl spuštěn v lednu, kdy automobilka přijala prvních 10 uchazečů. Společnost Škoda Auto se jako jeden z největších zaměstnavatelů v České republice na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců zaměřuje dlouhodobě.

„Automobilový průmysl v současnosti prochází obdobím hlubokých změn a směřuje k elektromobilitě a digitalizaci. Abychom tento přechod úspěšně zvládli, ve společnosti Škoda Auto cíleně vzděláváme prostřednictvím našeho ročního programu Tech Trainee absolventy vysokých škol, a to v oblastech elektromobility, digitalizace a kybernetické bezpečnosti. Jakožto zaměstnavatel se cítíme být povinni připravit mladé talenty na úkoly budoucnosti. Abychom naše zaměstnance připravili na budoucnost, budeme jen v příštích dvou letech do vzdělávání investovat zhruba 45 milionů euro,“ říká Maren Gräf, členka představenstva společnosti Škoda Auto za oblast řízení lidských zdrojů.

Program nazvaný Tech Trainee vznikl na základě nových volných míst pro specialisty ve vývoji a výrobě, a proto má na rozdíl od běžných rozvojových aktivit pro uchazeče o zaměstnání konkrétnější podobu. Zatímco standardní Trainee program umožňuje vysokoškolským absolventům, aby si svůj obor vybrali až v průběhu působení v automobilce, nový program vede mladé talenty od začátku k vybrané pozici.

Zapojit se mohou absolventi vysokých škol bakalářského nebo magisterského stupně, a to především technického, informačně technologického nebo ekonomického zaměření. Prvních deset nových zájemců uvítala automobilka letos v lednu.

Budoucí experti již mají za sebou základní seznámení se společností a nyní je pod dohledem zkušených odborníků čeká podrobná příprava na jejich budoucí kariéru. Na závěr programu, během něhož si své akademické znalosti rozšíří o praktické poznatky, nastoupí do oddělení zaměřených na technický vývoj, plánování výroby, digitalizaci, kybernetickou bezpečnost či kvalitu konvenčních i elektrických vozidel.

Během svého ročního působení se účastníci dopodrobna seznámí mimo jiné se zaváděním technických a softwarových řešení ve vozech značky Škoda a dalších modelech koncernu Volkswagen, s programováním a testováním elektronické výbavy konvenčních i elektrických modelů nebo s kybernetickým zabezpečením automobilů. Oblasti elektromobility a digitalizace čeká v nejbližších letech velký rozvoj, a tak mají experti z těchto oborů před sebou široké možnosti uplatnění.

tisková zpráva

13 Comments on “Škoda Auto spouští program pro rozvoj talentů zaměřený na elektromobilitu a digitalizaci”

    1. Enyaq ma v zakladu DC nabijeni 50kW a za priplatek 13.500Kc
      Enyaq ma v zakladu DC nabijeni 50kW a za priplatek 13.500Kc muze mit 100 nebo 125kW podle velikosti baterky. Cim se to lisi? Jsou tam trochu silnejsi kabely a stykac nebo za co chteji ty prachy? Ten proud jde beze zmeny z nabijecky rovnou do baterie bez premeny. Proboha kdo to kalkuluje.

      1. Aniž bych to zkoumal, čemu se divíte? Škodovka měla za
        Aniž bych to zkoumal, čemu se divíte? Škodovka měla za příplatek všechno už v dobách š105 a je třeba na to koukat, že už od… a pokud chcete mít plnohodnotnější vozidlo, tak musíte škrtat příplatky, nebo počkat až bude nějaké akční vozidlo – předpokládám, že takové brzo bude a v balíčku bude dobíjení a TČ.

        1. Kdyz to porovnam s Teslou 3, tak ta ma vsechny ty priplatkove
          Kdyz to porovnam s Teslou 3, tak ta ma vsechny ty priplatkove ficuriny v zakladu. Navigace, kamera, tepelne cerpadlo, elektricky ovl. kufr, elektr. ovl. sedacky, vyhrivane sedacky, vykonne DC nabijeni atd. Samozrejme to neni TMY, ale ta bude mit asi podobnou/stejnou vybavu jako TM3. Kdyz se ten koncernovy SUV vybavi jako Tesla, tak bude asi drazsi. No ja bych teda bral radeji TMY. Chapu, nebudu mit HUD a budik za volantem. Ale to jiste vite, ze to nepotrebuji. Jedinna vec co bych z koncernu bral pro Teslu je vyhrivane predni sklo. To bude asi dobra vec.

        1. Kdysi jsem koupil nove bmw 3 a pamatuji si, jak byla dlouha
          Kdysi jsem koupil nove bmw 3 a pamatuji si, jak byla dlouha listina priplatku. Tenkrat nebyla klima v zakladu a neslo kombinovat klima s oteviraci strechou. Ta strecha u me vyhrala. Nastesti ja klima nemam rad, tak me to nevzrusovalo, ale i tak pekna kravina. Japonci a Korejci maji podobnou strategii jako Tesla. Vse v zaklade a jednoducha konfigurace. A tomu fandim. Kdyz si dam cvicne konfiguraci VW, nebo jineho evropskeho auta, tak po 15 min. mam vnitrni neklid (jsem nasrxxx) a nastvane koncim. To se neda, to je tak prekombinovane. Chapu, ze pak lidi jdou k dealerovi a ten jim podstrci 2x tak drahe auto nez planovali.

        1. Tak zrovna tu operku nohy pouzivam hodne a nikdy me
          Tak zrovna tu operku nohy pouzivam hodne a nikdy me nepripadalo, ze by me vadila. Noha je dostatecne natazena aby nebolelo koleno a podepreni je take OK. Jak ukazuje ve videu jak se mu noha priplete pod brzdovy pedal je srandovni. Asi by mel zkusit strcit nohu u spolovaku mezi spojku a brzdu nebo plyn. Nastaveni zrcatka, volantu a sedacek se da personifikovat. Takze kazdy uzivatel ma svoje nastaveni a kdyz ho auto rozpozna podle jeho karticky nebo mobilu, nastavi jeho polohy. Dokonce pri vystupovani sjede sedacka kousek dolu a volant trochu nahoru aby se lepe vystupovalo. Priznavam, auto je nizke a pri vysokem sedadle se blbe vyleza, strecha je totiz dost nizko. Ale s tim usnadnenim to jde docela dobre. Neni to limouzina, ale polosportak a to vyzaduje trochu prizpusobeni. TMY bude urcite pohodlnejsi. U Porsche to je mnohem horsi a tak si nestezuju. Muj Frunk je vystlany textilem a gumou. Tak nemuzu posoudit, zda se jedna o cinskou specialitu nebo o co go.
          Operka nohy u spalovaku s automatem:
          https://www.leasingmarkt.de/wp/res/magazin/wp-content/uploads/2020/08/pedale-automatikauto.jpg

Napsat komentář