Škoda představí na autosalonu Auto Shanghai 2019 svou vizi elektrické, moderní a trvale udržitelné budoucnosti v Číně.
foto:
Škoda chce navázat na úspěch na svém nejvýznamnějším trhu vstupem do elektromobility, která zaznamenává nárůst zejména v Číně. Studie Škoda VIsion iV a jednostopý koncept Klement, které se představí na autosalonu Auto Shanghai 2019 od 16. do 25. dubna, naznačují, jak si Škoda představuje elektrickou, moderní a trvale udržitelnou budoucnost na čínském trhu
Další potenciál k růstu má oblíbený segment vozů SUV. Čína je jediným trhem, na kterém Škoda nabízí čtyři různé vozy SUV.
Jedná se o exkluzivní vůz Škoda Kodiaq GT, model Škoda Kodiaq a verze vozů Škoda Karoq a Škoda Kamiq. U příležitosti 60. výročí představení prvního vozu Octavia z roku 1959 prezentuje Škoda legendární modelovou řadu na autosalonu Auto Shanghai.
Studie Vision iV nabízí konkrétní výhled na budoucí sériový elektromobil. V roce 2020 bude na evropském trhu uveden první čistě elektrický vůz značky Škoda na bázi modulární platformy pro elektromobily (MEB).
Po jednání s partnerem SAIC VOLKSWAGEN v rámci společného podniku se již intenzivně pracuje i na uvedení vozu na čínský trh. Současně Škoda na čínském trhu poroste především díky nabídce vozů SUV.
Škoda Vision iV: Konkrétní vize elektromobility „made by Škoda“ Společnost Škoda Auto opticky a technicky upravila studii Vision iV speciálně pro čínský trh a vybavila ji elektromotorem u zadní nápravy o výkonu 150 kW, který pohání zadní kola a nabízí bezemisní provoz.
Maximální rychlost činí 160 km/h. Kompaktní lithium-iontová baterie má kapacitu 83 kWh a je umístěna v podlaze mezi nápravami. Maximální dojezd na jedno nabití činí až 500 km.
Kromě sportovních, aerodynamických a emocionálních linií nabízí studie také velkorysý prostor. Dalším charakteristickým znakem jsou například osvětlené skleněné prvky ve vertikálních lamelách masky chladiče nebo kamery namísto klasických zpětných zrcátek.
Novými prvky v interiéru jsou uspořádání přístrojové desky a středové konzole v různých úrovních nebo obrazovka, která se zdánlivě vznáší. Inovativní technologie zlepšují bezpečnost a komfort.
Počátek nové éry naznačuje i infotainment systém a digitální technologie. Chytré telefony jsou přímo zabudované v infotainment systému a fungují také jako digitální klíč k odemčení vozu.
Klement představuje elektrickou, inovativní a moderní mikromobilitu
Společnost Škoda Auto se konceptem Klement vrací k zakladatelům automobilky Václavu Laurinovi a Václavu Klementovi, do doby před 124 lety, kdy začala výrobou bicyklů úspěšná historie firmy.
Současně představuje vizi, jak by mohla vypadat elektrická, inovativní a moderní mikromobilita v čínských velkoměstech. Klement s motorem o výkonu 4 kW, integrovaným v náboji zadního kola, dosahuje maximální rychlosti 45 km/h.
Ovládání akcelerace a brzd je integrováno v inovativních naklápěcích stupačkách. Ovládání je velice jednoduché. Hydraulická brzda vpředu s ABS a zabudované LED osvětlení se starají o bezpečnou jízdu.
1Q2019 = – 19% prodejů v číně než
1Q2019 = – 19% prodejů v číně než 1Q2018;)
e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cina-zbrzdila-skodu-auto-automobilce-se-dari-v-evrope-1357961
Myslím, že se tomu říká nošení dříví do lesa. Tedy
Myslím, že se tomu říká nošení dříví do lesa. Tedy kdyby Škodofka dovezla prodejný elektromobil a člověk si ho mohl na stánku rovnou s patřičnou veletržní slevou koupit.
Jak se říká tomu, když do země s ohromnou poptávkou po elektromobilech, která je už pár let seká po desítkách tisíc, dovezete okoukanou plastovou vizi, co vozíte sebou jako kolotočáři, fakt nevím. Za mně medicínsky debilita, ovšem Čínany by tím mohli docela klidně bohovsky naštvat, že si z nich dělají zase šoufky. A ztráta tváře se v Číně neodpouští.
No jo, teče jim do bot. Odbytiště 40 % vozů VW Group je ve
No jo, teče jim do bot. Odbytiště 40 % vozů VW Group je ve velkém ohrožení. Za 1Q se propadly prodeje spalováků v Číně o 13 % (5,56 -> 4,83 mil.).
A je to tady! Škoda opět nečekaně skórovala a vede nad
A je to tady! Škoda opět nečekaně skórovala a vede nad Teslou již 10:0 na vize! Jak tohle může skončit?!
Ze Shanghaie od mikrofonu se s vámi loučí… Jan Horčík.
(promiňte pane šéfredaktore, ale nedalo mi to)
tyjo vidíte jak si tam uprostřed dálnice pohodlně jezdí
tyjo vidíte jak si tam uprostřed dálnice pohodlně jezdí autobusy?!!!!
youtu.be/gguwJRrzzF8?t=267
co to má jako být??
Tento mastodont s grilom vpredu a virtuálnou baterkou s
Tento mastodont s grilom vpredu a virtuálnou baterkou s celkovou kapacitou 83kWh (využiteľných možno 75) má akože prejsť 500km ???
Jedine v NEDC :DDDDD
Škoda slov…
Sú to tragédi !!!
tyoe přeloženo „Šáde představí Auto Shanghai 2019 zas
tyoe přeloženo „Šáde představí Auto Shanghai 2019 zas jen vizi elektrické budoucnosti v Číně“ aneb NEMÁ NA BATERKY !!! protože kdyby chtěla tak by i měla ale NEMĚLI BY pak KRÁLOVSKÝ PLATY :))))
nazývejme věci správnými jmény 🙂 PS: kdy že se ten krám zase odsune na rok 2025?? :))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-skoda-vision-e/
Šéfové Volkswagenu brali stomilionové
Šéfové Volkswagenu brali stomilionové odměny
tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html
Vůči USA se v německých automobilkách berou ještě
Vůči USA se v německých automobilkách berou ještě směšné platy, a ve VW si je drtivá většina lidí zaslouží, kromě hlavně arogantní Audi a jejího speciálního hnízda hadů.
no jasně votroci co si kůrvý zdraví pošahanou konzerví
no jasně votroci co si kůrvý zdraví pošahanou konzerví pracovní morálkou si zaslouží za tu šílenou dřinu 55 táců měsíčně ano, vydrží tam desítku let a pak je bude živit stát, na invalidce ;)) Se přijd podivat do okolí autodebilek, nejsou lidi a i ti pekaři co zbyli chtějí 40 měsíčně jinak nebudou makat, tj víc jak učitel :)) Nic co se netýká autodebilky v okolí autodebilky díky pošahaným platům autodebilky nefunguje, mrtvo, vypařenej regijon 😉 Nehledě na to že autodebilka stále vyrábí len ty rakovinomety, na dluh a budoucí ekologickou zátěž
celý je to pošahaný byznys. Užs někdy chodil denně do práce pěšky 2km a celou šichtu poskakoval na nohou?? 🙂 … bez voběda
To je ale základní kapitalistický přístup, že vysoce
To je ale základní kapitalistický přístup, že vysoce výkonní lidé v továrnách dostávají dvojnásobné mzdy. A srážet se to uměle dá jen otroky nebo neustále novými migranty.
Naopak neomarxistické myšlení prosazuje unikátně dvojnásobné mzdy pro takové lidi jako učitelky, jejichž hlavní schopností je užvaněnost.
jo a pak vznikají germánsky kapitalisticky gheta rumunu
jo a pak vznikají germánsky kapitalisticky gheta rumunu ukrajincu bez očkování tbc v českým Rychnově nebo spíš bývalým a maloměsta chcípaj protože tu votročinu fautodebilce zvládnou stejnak jen analfabeti a debilové kerý na 3 směny makaj/chlastaj/chrápou 😉 Supr bordel na sídlišti, tam na 3 směny jedou i postele :)) i díky státní dotaci na posporu „průmyslu“ kolem autodebilky 😉 Germánský způsob kapitalismu fčezku je pak horší než socanská politika rodiny 😉 To víš když čech není svým pánem a leze někomu dozadku… 😉
info.cz/svet/americky-miliardar-vesti-konec-kapitalismu-do-dvou
info.cz/svet/americky-miliardar-vesti-konec-kapitalismu-do-dvou-let-ceka-revoluci-41244.html
Dávám kapitalistovi rok, maximálně dva? 🙂
Dávám kapitalistovi rok, maximálně dva? 🙂
To je krásné jak poslední který se probudil po ukončení
To je krásné jak poslední který se probudil po ukončení zimního spánku, bez toho aby se prvně rozkoukal, začíná u své snídaně převykládávat své vlhké sny těm, kteří pomalu obědvají a mají za sebou celou zimu makání na elektromobilitě. Kde chtějí ti z té Škoda mluvit sehnat akumulátory? To jako nám vybrakují noutbůky aby ten jejich vlhký sen dokázal odjet z výrobní haly aspoň na firemní parkoviště kde jej bude zapotřebí nabít z nuly?
hybrid.cz/volkswagen-si-v-cine-zajistil-lithium-na-pristich-10-
hybrid.cz/volkswagen-si-v-cine-zajistil-lithium-na-pristich-10-let
nie nie, posledny je fiat 🙂
nie nie, posledny je fiat 🙂
Na notebookové baterky jezdí Tesla, Škoda bude používat
Na notebookové baterky jezdí Tesla, Škoda bude používat už baterky vyvinuté speciálěn pro automobily.
Nejezdí, Tesla má jinou chemii jen stejnej tvar článku.
Nejezdí, Tesla má jinou chemii jen stejnej tvar článku. Maj jinou chemii i pro powerwally.
Ad obrazok:
Och, est estale nepochopili, ze tu prednu maksu uz
Ad obrazok:
Och, est estale nepochopili, ze tu prednu maksu uz netreba pri EV? Ze to len zvysuje spotrebu? A aj preto maju Tesly oproti ostatnym EV (eTron, iPace) navrch.
Naco tam je ten Grill???
A hlavně na co Škoda ukazuje vize. Tam už je několik let
A hlavně na co Škoda ukazuje vize. Tam už je několik let tvrdá elektromobilní realita.
To jsou zhmotněný sny naší šípkový růženky a
To jsou zhmotněný sny naší šípkový růženky a výsledkem je prasopes, ani EV ani spalovák.
tak je to zkrvná němka nééééé snad tak jasnej švajhunt
tak je to zkrvná němka nééééé snad tak jasnej švajhunt :))))
Starého psa novým kouskům nenaučíš.
Starého psa novým kouskům nenaučíš.
Aby co nejvíc dokurvili aerodynamiku.
Aby co nejvíc dokurvili aerodynamiku.
No je tam proto, ze se to porad dosti lidem takhle libi. Tesla
No je tam proto, ze se to porad dosti lidem takhle libi. Tesla jim pripomina kachnu. Lidi jsou konzervativni. Tak za 10 let pocitam gril zmizi ale nemuzete na lidi zhurta.
Ale můžete, viž třeba šmatlafouny :)))
Ale můžete, viž třeba šmatlafouny :)))