Z čínských úřadů unikly první neoficiální informace k novému elektromobilu Volkswagen ID.6. Bude to pořádné SUV!
foto: Volkswagen
Podle prvotních nepotvrzených informací má nový elektromobil Volkswagen ID.6 (v Číně) na délku měřit 4876 mm, 1848 mm na šířku a 1680 mm na výšku při rozvoru 2965 mm. Max. výkon nabídne vůz 150 kW, max. rychlost 160 km/h. Pohotovostní hmotnost bude 2280 kg, celková hmotnost 2840 kg.
Nové SUV je založeno na konceptu ID. Roomzz představeném v Číně v dubnu 2019. Tehdy koncern sliboval dojezd až 450 km WLTP díky 82kWh baterii (ale také výkon 225 kW a max. rychlost 180 km/h).
foto: Volkswagen
V prosinci minulého roku se v souvislosti s Volkswagen ID.6 mluvilo dokonce až o 111kWh baterii a dojezdu 600 km WLTP – je ale klidně možné, že tato verze přijde na trh později. Že půjde až o sedmimístný vůz už je prakticky jisté. Auto by mělo mít premiéru začátkem roku 2022 v Číně, kde půjde do prodeje jako první, což se zdá aktuálním únikem de-facto potvrzeno.
O.T.
Herbert Diess: Je čas, aby politici akceptovali vedu,
O.T.
Herbert Diess: Je čas, aby politici akceptovali vedu, vodík nemá skončiť v autách
https://www.mojelektromobil.sk/herbert-diess-politici-veda-vodik-auta/
HD má samozřejmě pravdu, na druhou stranu – koncern vsadil
HD má samozřejmě pravdu, na druhou stranu – koncern vsadil (miliardy) na BEV, tak co by měl říkat.
Elegantný dizajn, priestor by mal byť nadštandard. V
Elegantný dizajn, priestor by mal byť nadštandard. V prípade dobrej ceny veľmi zaujímavá možnosť pre rodiny. Dojazd nad 400km slušný no ak by bolo sľúbených 600km aj keď len podľa WLTP to by bolo silno konkurencie schopné.
Koukám, že podvodníci už pochopili, že naivní e-ovce de
Koukám, že podvodníci už pochopili, že naivní e-ovce de snadno stříhají…
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/chtel-elektromobil-z-nemecka-misto-toho-prisel-o-penize-40350826
Tyhle podvody jsou tu už dlouho a s elektromobily to nemá
Tyhle podvody jsou tu už dlouho a s elektromobily to nemá vůbec nic společného.
Nekazte mu škodoradosť 🙂
Nekazte mu škodoradosť 🙂
Ono je v Maďarsku dostačující podmínkou mít otvor do
Ono je v Maďarsku dostačující podmínkou mít otvor do ři.ti k tomu, aby člověl mohl trepat na web koko.tiny? Otázka platí rovněž pro druhého zdejšího elektrického Maďara.
Netuším ako to funguje v Maďarsku ale vidím že v Česku
Netuším ako to funguje v Maďarsku ale vidím že v Česku majú, bohužial, prístup k internetu aj „inteligenti“ tvojho formátu 🙁
Hele, uz mi to prijde jako vysmech 450 km díky 82kWh 🙂 tak
Hele, uz mi to prijde jako vysmech 450 km díky 82kWh 🙂 tak urcite. Skoro 3t krava.
PS: Ioniq mi ted v mrazech zere skoro 20.
Pak přijde realita, jako je dnešní den, a borci s Modelem S
Pak přijde realita, jako je dnešní den, a borci s Modelem S 75D jsou rádi, když ujedou 250 kiláků.
Off.. FVE u sousedů
Off.. FVE u sousedů
https://www.pv-magazine.de/2021/02/11/photovoltaik-ertraege-lagen-2020-um-41-prozent-hoeher-als-im-langjaehrigen-durchschnitt/
Jeden blok Dukovan mel trimesicni odstavku. To je stejny
Jeden blok Dukovan mel trimesicni odstavku. To je stejny vypadek jako u FVE v tomto obdobi. A hned se bude odstavovat dalsi blok. Nejak se ta utilizace JE nevyviji moc dobre a bylo to docela drahe.
Hej ale rozdiel je v tom, ze pri JE je to planovana odstavka.
Hej ale rozdiel je v tom, ze pri JE je to planovana odstavka.
Ale mnohem delší než bylo
Ale mnohem delší než bylo naplánováno
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/blok-dukovan-bude-stat-az-do-unora-opravuje-se-parogenerator/1984933
Naplanovali to fakt blbe. V dobe nejvetsi zateze delat opravu
Naplanovali to fakt blbe. V dobe nejvetsi zateze delat opravu je spatne. Ale oni nepocitali s tim, ze se jim to jeste pokazi. FVE kdyz zapada snehem tak nevyrabi. Ale hned jak snih zmizi, jede hezky dal aniz by bylo potreba neco menit. JE je jako stary spalovak. Kazdou chvilku se neco pose☆e. A safra draha.
Pěkný rozteklý kýč 😀 Pro Čínu dobrý.
Pěkný rozteklý kýč 😀 Pro Čínu dobrý.