Renault otevřel ve Švédsku první specializovaný obchod s elektromobily

V obchodním centru Täby ve Stockholmu, jednom z největších ve Švédsku, otevřel Renault první specializovaný obchod s elektromobily. Další budou přibývat.

První specializovaný obchod značky Renault zaměřený čistě na elektromobilitu.
foto: Renault

Francouzská automobilka chce s pomocí svého nového obchodu seznamovat zákazníky s praktickými stránkami elektromobility. A kromě toho i „hledat personalisovaná řešení, která vyhovují jejich jedinečnému životnímu stylu“.

Renault se jistě inspiroval primárně u značky Tesla, která po celém světě provozuje své vlastní obchody Tesla Store. Inspirací jí pro změnu byla společnost Apple se svými „Apple Stores“.

Renault nabídka elektromobilů

Renault má dnes v nabídce elektromobily Twizy, Zoe, Kangoo a Master.
foto: Renault

Obchod Renault je rozdělen do několika oddělených zón. Kromě přehlídky samotných elektromobilů v nich zákazníci najdou informace o nabíjení elektromobilů, místních zákonech týkajících se elektromobility, dotacích, podmínkách nákupu, apod.

Zákazníci si samozřejmě mohou přímo na místě elektromobily také vyzkoušet nebo využít pomoci asistentů/poradců. Renault do budoucna slibuje další podobné obchody i v dalších částech Evropy.

tisková zpráva

21 Comments on “Renault otevřel ve Švédsku první specializovaný obchod s elektromobily”

  1. Rok 2018, březen
    Renault otevřel v desetimilionovém

    Rok 2018, březen
    Renault otevřel v desetimilionovém Švédsku první specializovaný obchod s elektromobily
    Renault v desetimilionovém Česku dodnes neprodává žádný elektromobil
    Rok 2017
    Renault v pětimilionovém Slovensku milostivě dal do prodeje obě varianty elektromobilu Renault ZOE
    Co dodat? Asi nic, jen že pro žabožrouty jsme 14 let po vstup do EU pořád velké NIC.

    1. Já jsem někde slyšel, že to hlavní dovozce a prodejce do
      Já jsem někde slyšel, že to hlavní dovozce a prodejce do ČR, řekl že elektro auta v ČR nikdo nechce, že by o to neměl nikdo zájem.

      Ale asi hlavní důvod bude, že by spíš neměli co servisovat a tím vydělávat na servisu?

      1. To taky, ale je nepochopitelné, že mu to Renault Francie
        To taky, ale je nepochopitelné, že mu to Renault Francie roky trpí, asi francouzský přístup. Škodofka nařídí a dýleři jsou v lati. Korejec to ještě doprovodí povinným tělocvikem za zpěvu budovatelských písní a jak se všichni vydovádí. S tím servisem je to také tak, ovšem zase, když srovnáme s VW, Kia, Hyundai……

      2. Podle mě se ty auta moc neprodávají když se podívám na
        Podle mě se ty auta moc neprodávají když se podívám na sauto tak je tam několik skladových ioniqu a dokonce i leaf 2 a prodejce z Liberce mi potvrdil že mi tu předváděčku může prodat už za 2 měsíce se slevou 150 tis z ceníkové ceny a možná by šel i níž.

        Sevis na el. autech je prakticky stejný (finnančně) akorát třeba Leaf2 ho má na pět let (prohlídek) v ceně vozidla.
        Jezdím z Mitsubishi jsou docela pekelně drazí servis cca 2000-3500 Kč podle toho jestli se ob rok mění brzdová kapalina.
        Dá se říci že platím stejně jako u hybridní KIE kde je sice olej,ale zase mají menší hodinovou sazbu a levnější materiál.

        U mě vídím problém v ceně a tím pádem pojištění nového vozu, vážně jsem uvažoval jít do leafa2 ,ale mám na stole nabídku s pojištěním které stojí 105 tis. Kč na 5 let, takže 21 tis. ročně- tolik obvykle projezdím v benzínu , takže úspora prakticky žádná.

        1. Takovehle mi pred „par“ lety nabidla CS havarko na 7 let
          Takovehle mi pred „par“ lety nabidla CS havarko na 7 let starou ojetinu s tim, ze totalka by znamenala, vraceni pulky penez, co jsem za ni dal.
          Takze je otazka, kolik by byla pojistka na podobny novy benzin (predpokladam, ze porovnani je vuci ojetine bez havarka).

          1. Neporovnával jsem to s ničím jen kostatuji že díky
            Neporovnával jsem to s ničím jen kostatuji že díky vyšší ceně EV je vlastnictví tohoto vozu drahý.

            Myslem jsem že udělají nějakou lepší pojistku v menším koeficientem vůči ceně. Máte pravdu že benzínové auto za 900 tis by mělo pojistku stejnou.

            Jinak platím 8000 Kč ročně za tříleté I-Miev takže také kotel dám za pojistku více než projedu v elektřině, ale je to včetně povinného , all risk okna také u čp.

    2. A čím si myslíš že to je? Renault to bere čistě
      A čím si myslíš že to je? Renault to bere čistě pragmaticky, umí si to spočítat, prostě se mu to nevyplatí. Obě země, resp. jejich vlády, který jsi uvedl, podporují elektromobilitu, u nás ne. Tak nadávej klidně do žabožroutů jako primitiv, ale problém tochu jinde.

      1. Á opět náš starý známý Anonym. Už se nám stýskalo.
        Á opět náš starý známý Anonym. Už se nám stýskalo. Takže u nás se elektromobilita nepodporuje? Asi nám Anonym spinkal celý rok 2016 i 2017.
        Podporují se podnikatelé i municipality a instituce. Včetně veřejné a místní nákladní dopravy. Příspěvkem na auta a dokonce i brutální 80% dotací na nabíječky. Podporuje se fotovoltaika u firem včetně baterií. Podporuje se taky fotovoltaika u občanů včetně baterií. Vše směřující k nákupu elektromobilu.
        Ano, nemáme přímou podporu slevy na voze občanům, protože podle ministra Brabce byli s Babišem už loni za automobilkami s německým modelem (půlku dá vláda, půlku automobilky) a ty je s tím vyhodily. Byli přitom ochotni dát jim 3 mld. Takže opravdu problém bude trochu jinde.
        Na žabožroutech primitivně trvám, byť si nejsem jist, jak dalece žabičkám holduje rostoucí francouzská muslimská většina, zda jsou dost halal. Nechám se poučit.

  2. Zájem je značný i o pronájem EV, PRE nakonec i zdražilo
    Zájem je značný i o pronájem EV, PRE nakonec i zdražilo pronájem eGolf (jeden čas nebyl ani eGolf k dispozici) o cca 24%, nájezd do 24000 km ročně už celkem jde. Když to porovnám s pronájmem klasického Golfa v automatu CNG nebo benzín, tak je ten rozdíl v tomto nájezdu výraznější než býval ve prospěch CNG nebo benzínu, takže ekonomicky to pořád nikoho nebere.

    1. Tak pokud by ceny byly nastavene nejak primerene, aby EV
      Tak pokud by ceny byly nastavene nejak primerene, aby EV davalo ekonomicky smysl i pro mensi najezdy (jestli jsou ty soucasne nevim, nepocital jsem, kdyz se tady neprodavaji)… Koneckoncu, cim se to lisi od klasickeho operaku? Jen to misto vyssi mesicni splatky je vetsi splatka na zacatku a pak mensi mesicne (a zbyde mi na konci nepojizdny vrak).

      Jinak obecne, soustavny tok penez (mesicni predplatne) je velka vec poslednich let v IT, pustily se do ni i velke firmy, takze bych ocekaval, ze se casem rozleze i do dalsich oboru.
      Takova predstava, ze z jakehokoliv duvodu nezaplatim a vytece mi mrazak, zni vylozene atraktivne.

      1. To že to je velká věc v IT je výsledek ekonomistů,
        To že to je velká věc v IT je výsledek ekonomistů, kteří chtějí jasná čísla a žádné výkyvy. Normální člověk koupí a užívá. Našetří a pak se fláká. Bez rizika, že ho ekonomistický vyděrač dostihne. Ne furt makat a živit daněma Kalousky a jim podobnou verbež.

        1. Co si budeme nalhavat, zakaznik soukroma osoba je (alespon u
          Co si budeme nalhavat, zakaznik soukroma osoba je (alespon u velkych hracu typu Microsoft, Adobe,…) nezajimavy. A pro firmy je to zajimave z obou stran – na jedne stabilni vydaje (a aktualni sw), na druhe stabilni prijmy (takze neni treba resit katovani kostu).

    2. Dobry den anonyme, nezaspal jste malinko? ;o) ANO, puvodne
      Dobry den anonyme, nezaspal jste malinko? ;o) ANO, puvodne (hodne puvodne) slo Z.E. koupit jenom s pronajmem baterie, ALE jiz delsi dobu (cca rok?) lze koupit napr ZOE i s baterii. Twizyho myslim taky, Kangoo taky. U mastera nevim. Nyni jsou ceny vcetne baterie i v ceniku. S prichodem zoe400. Predtim to take slo, ale nebylo to v ceniku a musel jste se na to primo zeptat dealera, ktery vam sdelil cenu. Overeno osobne u delaera v Rakousku.

    3. RENAULT tím chtěl lidem, kteří něvěří v životnost
      RENAULT tím chtěl lidem, kteří něvěří v životnost akumulátorů Dokázat
      My vlastníme akumulátor a ručíme za něj.
      Vy jezdíte a neřešíte životnost akumulátoru.
      Bohužel cena za kterou je samotný Elektromobil a Akumulátor za poplatek pronajímán. Je prostě výrazně vyšší než kdyby byl akumulátor součástí vozidla .

      1. Ano, myšlenka to byla dobrá, ostatně jako u kteréhokoliv
        Ano, myšlenka to byla dobrá, ostatně jako u kteréhokoliv pronájmu, kde majitel stále za tu věc ručí a Vy mu ji můžete vrátit. Bohužel, cena pronájmu byla a je šílená, v podstatě aniž ještě ujedete jediný kilometr, zaplatíte měsíčně více, než za benzín do spalováku. A to v tom není elektřina, jen baterka samotná.

Napsat komentář