Nový facelift elektromobilu Renault Zoe už v červenci, konečně v ČR?

auto elektromobil Renault Zoe

Francouzský magazín Auto Plus přinesl informací o chystaných faceliftech modelů značky Renault. Zoe se ho má dočkat už letos v červenci. Co přinese?

Renault Zoe je od letošního dubna v prodeji na Slovensku, my bychom se mohli dočkat už v polovině roku. A rovnou nový facelift.
foto: Renault

Renault Zoe je dlouhodobě nejprodávanějším elektromobilem Evropy. A jedním z mála, který se stále neprodává v České republice.

Obojí by se mohlo letos změnit. Kuloární informace hovoří o tom, že v polovině letošního roku se konečně dočkáme uvedení elektromobilů Renault na český trh a načasování faceliftu by tomu odpovídalo.

Zároveň se ale Zoe může letos těšit na stále ostřejší konkurenci. Nějaké to vylepšení by tedy bylo nasnadě. Zatím , ale magazín PushEVs.com dal dohromady stručné shrnutí.

Nový facelift má nést označení R110, což by napovídalo, že přijde s výkonnějším elektromotorem 110 koní (82 kW). To je o 22 % víc než kolik má současná verze. Hovoří se také o CCS konektoru pro rychlonabíjení, který by tak ideálně doplnil palubní 22kW nabíječku.

Přibýt by nejspíš mohly také některé bezpečnostní systémy (AEB, LKAS či ACC), možnost sklopit do plocha zadní sedadla, LED světlomety, vyhřívané přední sedačky už v základu. Očekává se také, co Renault udělá s cenou, resp. kapacitou baterie.

9 komentářů u “Nový facelift elektromobilu Renault Zoe už v červenci, konečně v ČR?”

  1. Právě absence CCS a slabší motor mi u auta této velikosti
    Právě absence CCS a slabší motor mi u auta této velikosti scházelo k jakémusi etalonu odpovídajícímu současnému stavu poznání elektrovýzbroje dané třídy malých městských vozů. No a pak už jen samozřejmě ta cena…

    A nebyl bych to já abych si pravidelně (a opět třeba říct naprosto zaslouženě) nekopl do Nissanu, kde podle zjištění Pedra z PushEV má nový Leaf mít opravdu jen 40kWh baterii a to ještě horko těžko, spíše to je 39,5kWh. Tudíž zůstal u stávajícího značená baterií podle celkové kapacity.

    Na druhou stranu tato kontroverzní baterie může být ještě pozůstatek smluv s výrobcem AESC ohledně odebrání určitého množství baterií, tedy nešlo je jednoduše poslat někam a rovnou brát články od LG.

      1. Přejme si, aby to byly jen ty 4kWh.
        Leaf 1 je má taky ale to

        Přejme si, aby to byly jen ty 4kWh.
        Leaf 1 je má taky ale to je 16% z cele kapacity. A to měl jen 5let zaruku.
        Dnes je 8let, a tak rezerva na degradaci by mohla být i větší. Kéž by ale ne.
        Za pár měsíců nám to první majitelé sdělí.

Napsat komentář