Renault Megane E-Tech: cena elektromobilu začíná na 890 000 Kč za 40kWh verzi

Renault Megane E-Tech elektrický bude na českém trhu dostupný s dvěma kapacitami baterie (40 a 60 kWh) a třemi výbavovými stupni (Equilibre, Techno a Iconic). Cena elektromobilu začíná na 890 000 Kč.

Cena elektromobilu Renault Megane E-Tech začíná na 890 000 Kč ve výbavovém stupni Equilibre s 40 kWh baterií. Vozidlo umožňuje  dobíjení střídavým proudem až 22 kW (AC) a stejnosměrným proudem (DC) až 85 kW.  

SOUVISEJÍCÍ: Renault Megane E-Tech: tenká baterie, Google a dojezd až 470 km

Za 1 085 000 Kč zákazník získá vyšší výbavový stupeň Techno s 60kWh baterií a motorem o  výkonu 164 kW. Vozidlo umožňuje nabíjení střídavým proudem až 22 kW (AC) a stejnosměrným  proudem (DC) až 130 kW. 

Vždy aktualizovaný 

Část zážitku s elektrickým modelem Megane je i o konektivitě. Aby byly systémy vždy  aktualizované, přichází model s bezplatným datovým balíčkem pro multimediální systém OpenR  link 5 let. Díky této službě si vozidlo samo stahuje aktualizace firmware vzduchem (FOTA). Megane E-Tech elektrický rovněž přichází s 5letou zárukou na celé vozidlo a 8letou zárukou (nebo 160 000 km) na baterii. 

CENÍKOVÉ CENY A VÝBAVY 

EQUILIBRE TECHNO ICONIC
EV40 97 kW 890 000 – 
EV60 164 kW 1 010 000 1 085 000 1 160 000

Výkonnější varianta umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 7,4 sekund. Baterie o kapacitě 40 kWh nabízí dojezd 300 km WLTP, případně 60 kWh pro dojezd až 470 km. Nový Megane E-Tech využívá baterii o váze 395 kg, která byla navržena tak, aby se dokonale integrovala do platformy CMF-EV. Jde o nejtenčí baterii na trhu, protože její výška je pouze 110 mm (na 1 960 mm délky a 1 450 mm šířky), což je o 40 % méně než u baterie Renault Zoe. Přímo přispívá ke snížení výšky vozu na 1,50 m ve prospěch aerodynamiky a účinnosti.

63 Comments on “Renault Megane E-Tech: cena elektromobilu začíná na 890 000 Kč za 40kWh verzi”

  1. Na to že to je SUVoidní pomenší auto to vypadá velmi sexy a spoustě lidí se to bude líbit. Rozhodně víc kůl než třeba Cactus. oproti iD4 je to dizajnový skvost. Okýnka jsou úzký jak v nějaký custom lowrideru s čopnutou střechou, aby to vypadalo super cool. Otázka jak moc to je praktický. Jako živý autíčko do města ideální. Cílový skupině bude u zadku to věčný fňukání hospodskejch strejců vo tom jak je to drahý. 😜

  2. Tady v této diskusi se potvrzuje obecně platná věc. Elektrická auta kritizují ti, kdo je nejenže neřídili, ale ani v něm nejeli jako spolujezdec.
    Je to stejné, jako bych já hodnotil jízdu v rychlovlaku v Japonsku. Psal bych stejné nesmysly, jako tady někteří diskutující. Mimochodem mám možnost jezdit v ZOE v max výbavě, má ho syn a tak alespoň něco málo o tom, jak se elektrické auto řídí, vím.

    1. hele já v nich seděl a elektrický auta mají skvělý elektrický pohon 😉 Ikdyž jak se to vezme, TM3 za 1,7 mega už zas tak skvělá není, je spíš drahá. Kdyby byla za 0,5 mega tak je to nejskvělejší kára fšech dob, ještě za 0,8 bych možná přimhoučil vočko na protiklikama ale stejnak by šlo hnedka na kšeft a bylo by skvělý!! Za 1,2 už zas tak skvělý není, v tu chvíli vadí na něm vadí schválně blbě udělaný todle todle a todle a za 1,7 s extra servisem skvělý rozhodně není, spíš blbý 😉 Takže jak se to vezme soudluhu, vyber si 😀

          1. V DE je dotace na BEV 9.570 Eur. 6.000 dava stat a 3.000 +19% dava vyrobce.
            Tesla Y je cenove nad hranici pro plnou dotaci a tam je 7.975 Eur. (5.000+(2500+19%).
            Podminka je 6 mesicu musi byt na DE cislech. Pak je free to export.
            I kdyz byste nezadal o statni dotaci a koupite u dealera s tim, ze ho minimalne na den prihlasite na DE cisla, tak dostanete dotaci od vyrobce automaticky. O tu statni se musi zadat.
            bmwi.de/Redaktion/DE/FAQ/Elektromobilitaet/faq-elektromobilitaet-01.html
            Ale pozor, nektere ceny jsou uvadeny pred a nektere po dotaci. Je nutne znat presne podminky vyrobce/dealera.

              1. To muze byt trochu neprijemne, kdyz ma najeto mene nez 5000km pri dovozu. Pak to porad plati jako nove auto a je povinost zaplatit v CR DPH. Jak dostanete tu nemeckou zpet je uz ve hvezdach.
                Otazkou je, zda se to nekde provali. Musi se delat evidencka? STK se v EU uznava u aut do 36 mesicu, ale cezka specialita evidencni kontrola, to je orisek.
                No co, v Cezku se da vsechno koupit.

    1. Tony nevím, jak je to u lithiových akumulátorů, ale u olověných akumulátorů platí tzv. „paukertova konstanta“. např. když akumulátor 40 Ah vybíjíte proudem 2A, tak ho vybíjíte 20 hodin. Když ho vybíjíte ale proudem 80A, tak ho nevybijete za půl hodiny, ale dříve. Třeba to platí i u těch v Renaultu. odebíraný proud bude stejný, ale u 40Kwh aku odebíráte např. 25% Capacity a u 60 Kwh 15% C.. (Nepočítal jsem, jen tak píši jako vzor.) Zmínka zde na 8. straně a na dalších stránkách. https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/68394/F3-BP-2017-Hruska-Michal-Hruska%20Bakalarska%20prace.pdf?sequence=1&isAllowed=y

  3. Renault ma v DE vynikajici podil BEV z prodeje 28%. Hyundai ma take takovy podil. AUDI 7,5%, BMW 6,8% a Mercedes ubohych 5,2%. Udaje plati pro leden-listopad 2021. V absolutnich cislech vede VW s poctem 64.000 a Tesla 33.000. Renault 26.000 a Hyundai 24.000. Celkovy podil BEV je 13%, pritom v listopadu to bylo krasnych 20,3%.
    Pro odpurce BEV hrozna rana. To musi bolet 😀😂🤣🔋🔋🔋

      1. Leodendula (Leos + Vendula – to ale jen hadam – a nesedi tam pak to D) je dost pro eko. Ja taky ale on mi prijde ze az moc zbytecne tlaci na pilu. Ja mam treba Teslu taky rad ale to auto je zatim silene drahy. Ja vim ze to jinak zatim nejde ale to si proste vetsina lidi nemuze dovolit koupit. Muzu jen zavidet ze on na to ma a jemu podobni nam proslapaji cesticku.

        1. Anonym + Marek… Právě pro obyčejné lidi, kteří mají hlouběji do kapsy, jsou rychle rostoucí prodeje největší důvod k oslavě… Potřebujeme masovost elektromobility- ta jediná může vést k rozšíření nabídky ve všech segmentech a hlavně k poklesu cen.
          Ideologický důvod budou mít spíše tací, kteří toto jednoduché a mnohokrát ověřené pravidlo odmítají pochopit..🍾🎉🥂

          1. Ale jo, až budou EV na stejné úrovni (použitelností i cenou) jako klasická spalovací auta, tak to bude super. Pak už nebudou potřeba brutální dotace, aby se vůbec prodávaly, to bude fajn. Já taky zvažoval EV, ale nakonec ještě zůstanu u spalovacího auta, je pro mé potřeby lepší. A cenová parita se taky odsouvá, min o rok, o dva. A taky to vypadá, že to bude spíš tím, jak budou spalováky zdražovat a ne zlevňováním EV, jak jsme všichni doufali 🙁

            Já jsem si jenom dovolil poznámku k Leovi a jemu nadšení nad pár čísly o prodeji EV v Německu. To bylo tak roztomilé, jak malé dítě 🙂

            1. Já se domnívám, že vývoj pohonu automobilů by se odehrával na stejné dráze, jako bylo možno cca od 90. let 20. století vidět u fotografické techniky.
              Napřed se hlavní „boj“ odehrával mezi zastánci klasického filmu a digitálu (to bych přirovnal k základnímu nynějšímu rozporu mezi ICE na jedné straně a nonICE na straně druhé). Když se prosadila digitální fototechnika (tedy nonICE), začaly se v rámci ní zase vyvíjet další větve – ultrazoomy (ty bych v současnosti přirovnal k vodíkovým alternativám nonICE), pak digitální zrcadlovky (ty bych přirovnal k nabíjeným hybridům) a konečně digitální bezzrcadlovky (v mém pojetí tomu odpovídá asi BEV). A kde to prozatím skončilo? Těžká většina populace fotí mobily. Jejich alternativu ve světě nonICE zatím nevidím, nicméně určitě příjde a prosadí se tak, jako se na poli fotografování prosadily mobily. Nebýt toho, že vývoj na poli automobilů je przněn dotacemi, nesmyslnými nařízeními atd, tak by vývoj probíhal samovolně a logicky, jako tomu bylo u foťáků. Takže geekove, profesionálové ještě fotí s DSLR, bezrcadlovkami jako teď geekové a nadšenci jezdí v BEV a za pár let i tito všichni dnes uřvaní leodendulové sklapnou, protože BEV bude převálcována jinou technologií. Tečka.

              1. Dlaždič když nemluví jak dlaždič, tak nestačím zírat. Ještě bych k tomuto IMHO rozumnému názoru přidal, že celé to odvětví projde velkou hodnotovou devalvací(stejně jako fotografie). Do EV se pustí kde kdo a dnešní pojmy jako nízké těžiště, odezva na plyn, zrychlení, výkon, čas na trase, oběstavěný prostor…atd zajdou tak daleko, že i běžná konfekční produkce bude na dnešní úrovni Porsche se Škodovkou dohromady. Platforma EV to umožní.

                1. Dlaždič hovorí stále ako dlaždič: „uřvaní leodendulové sklapnou“. Dlaždič nechápe, že zástancovia BEV nie sú fanaticky za BEV, ale ide im o udržateľnosť života – ak príde lepšia technológia, budú prví, ktorí ju privítajú. Dlaždič bude pravdepodobne zase proti.

                1. Samozřejmě, že budu stále hovořit jako dlaždič, najmě tehdy, reaguju-li na globální hňu.py. Nepředpokládám, že by globální hňu.p tušil , odkud pochází sousloví „hin sa hukáže…..“. Neukáže se bohužel do roka a do dne, napřed bude muset Evropa a Evropani rýt držkou v zemi, ale hukáže se.

                1. Meles hov.na, kdyz k nim primeles smajlik, budou to trochu zluta hov.na. Proc bych mel byt zoufaly? Mam tri ruzne ryce, vlastni les, kousek policka na zemcata. Moc vic nepotrebuju, ten cas ryti rypakem v zemi s vyuzitim tech tri rycu preziju. Tezko budou prezivat nenazrani vepri bez kouska fantazie jakym jsi Ty. Cus.

                2. hele dlaždič a když už reješ rypákem v těch svých polích, tak co tě potom vede sem ? co tady vlastně pohledáváš ?? proč se ty zemědělec se*e do elektrykařiny když tomu rozumíš jakozapetrželi či spíše prasekostivodblbosti 😀 😀 😀 co takhle se už sem nevracet obtěžovat? 😉

      2. Ja si vychutnavam ty pitomce,, kteri jeste nedavno tvrdili, ze do dvou let elektromobilita zajde pro nezajem a podobne zvasty. Vysmivali se, ze podil na prodejich je mene nez procento. Vsichni tito experti by si meli ted nafackovat za jejich stvani proti elektromobilite. Uplne stejne smyslim o pitomcich, kteri horlive haji ruskou agresi. Casto jsou odpurci emobiliti zaroven velky privrzenci ruskeho absurdistanu. Pro takovy xindl nemam a nebudu mit nikdy pochopeni.

        1. ,,… ještě nedávno…“.Je tu jeden co pohřbíval elektromobilitu snad převčírem… Vzpomněl jsem si na případ, který se prý stal ještě v parní éře: Jeden silák uspořádal představení, při kterém měl zastavit tělem rozjetý vlak… Nepřežil- ale ta sebedůvěra je taky obdivuhodná…

          1. Jak psal někdo výše…u fotoaparátů taky bylo v začátcích celkem jasné, že digi zrcadlovka všechno převálcuje. Jedni jí nedávali šance na úspěch a druzí jim v ranných začátcích ukazovali jak se dobře prodávají a doporučovali jim si nafackovat. a ejhle…je v propadlišti dějin a nafackovat z pohledu Leoška by si měli obě dvě skupiny. Obě dve mají malý nadhled a obě bojují v žabomyší válce. I já jsem převědčený, že tak nějak to dopadne s EV. Hlavu vzhůru a zkuste dohlídnout dál, než na konec dvorku!

            1. Miluju když už všem docházej argumenty protože fakta jsou neůprosný a předkládaj spousty přirovnání, většinou dost kulhajících, aby vypadali moudře, jenže je jim to stejně k hounu protože prodej spalováků v Norsku je totálně zdecimovanej a podle grafu vývoje může skončit v dubnu na nule. Bum a všechny tydle rádoby moudrý kecy se můžou v tu ránu spláchnout do hajzlu jedním tahem, protože poslední čísla z Holandska, Anglii i Německu mluví o solidním nárůstu zásuvkovejch aut v podílech na trhu. 😜👌

              1. Dokonce i Toyota se probudila a v Japonsku zacali stavet lepsi nabijecky. Pisi lepsi protoze relativne lepsi. Jinak proti Evrope porad bida. Vice zde.
                https://blog.evsmart.net/charging-infrastructure/quick-charger/e-mobility-power-opened-the-new-90kw-ev-quick-chargers-at-daikoku-pa/
                a zde
                https://blog.evsmart.net/charging-infrastructure/quick-charger/daikoku-pa-quick-charger-report/

                Google translator to prelozi do anglictiny vicemene perfektne.

      1. „VW Group v rámci svojej čerstvej tlačovej správy tiež uvádza, že investície orientované na budúcnosť a smerujúce predovšetkým do elektromobility a digitalizácie, budú mať v rámci celkových investícií (159 mld. €) po prvýkrát väčšinový podiel (56 % – 89 mld. €). A tie by mali byť vynaložené do roku 2026.“
        https://www.teslamagazin.sk/vw-group-elektromobily-plany/

  4. Parametrově to nevypadá zle, ale otázka je, kdo je ochotný dát 1mio za Renault a ještě k tomu Mégane? V tomhle si myslím jiné automobilky přemýšlejí správně, že elektromobil je dobré mít jako samostatnou řadu. Viz. ioniq, enyaq, iX apod. Ruce by mi upadly dát mega a jezdit v Mégane.

Napsat komentář