Představujeme: horské elektrokolo 4freetime mtb

Jan Horčík - 06 Srpen 2013

Včera jsme představili prvního účastníka letního testu terénních elektrokol, model Apache Hawk 29. Dnes pokračujeme s elektrickým horským kolem 4freetime mtb. Příští týden pak přineseme kompletní hodnocení testovaných kol.horské elektrokolo 4freetime mtb test

Horské elektrokolo 4freetime mtb
foto: Jan Horčík/Hybrid.cz

Horské elektrokolo 4freetime mtb je vybaveno klasickým pohonem s bezkartáčovým elektromotorem v zadním kole. V prodeji jsou dnes dvě verze, jedna s 9Ah baterií (cena 35 900 Kč vš. DPH), druhá s 11,4Ah baterií (tu jsme testovali my). Mezi ostatními testovanými elektrokoly značka 4freetime boduje právě především cenou.

Elektrokolo 4freetime mtb

test terénních elektrokol - 4freetime mtb test terénních elektrokol - 4freetime mtb test terénních elektrokol - 4freetime mtb

Cena: 38 900 Kč vč. DPH

Specifikace dle webu dovozce:

  • Pláště 26 x 1.95″ Kenda
  • Přehazovačka a přesmýkač Shimano Alivio, 24 rychlostí
  • Brzdy přední i zadní Tektro kotoučové
  • Přední vidlice RST GILA, zamykatelná, zdvih 100mm
  • Odlehčený nastavitelný stojan
  • Multifunkční display s nastavitelnou silou
  • asistence (4 módy) s podsvícením, PAS
  • Hmotnost 23,3kg
  • Max. zatížení 110 kg
  • Dojezd 50 – 90 km
  • Baterie Panasonic LiOn 36V11,6Ah, v boxu s řídící jednotkou
  • Motor 36V, 250W (max 350W výkon), bezkartáčový v zadním kole, v případě potřeby
    odpojitelný konektor

Elektrokolo 4freetime mtb je vybaveno sadou Shimano Alivio s 24 převody. Na dvouvrstvých ráfcích jsou obuty pláště KENDA a použité brzdy jsou mechanické kotoučové značky Tektro. Samozřejmostí je odpružená uzamykatelná vidlice RST Gila.

Motor je umístěn v zadním kole a je připojen pomocí konektoru, který lze v případě potřeby jednoduše odpojit. Akumulátor najdeme (pro horské kolo poněkud netradičně) na nosiči, a to ve společném boxu s řídící jednotkou.

Sílu příšlapu lze regulovat na multifunkčním displeji. Na displeji lze volit ze čtyř programů přípomoci (0-3). Displej je vybaven podsvícením.

Redakce Hybrid.cz využívá při testu elektrokol vozy značky Peugeot   
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podle mě dobrý, hodí se přes to brašna a nikdo ani nepozná, že je to elektrokolo. A navíc, opravdu si myslíš že sportovci si na lítání po lese kupují elektrokola? Na cyklostezky a do slabšího terénu ideál. A také, když Ti dojde baterka, máš tam přesmýkač i přehazku (3x8 převodů), tak v pohodě dojedeš. mě se tedy líbí moc :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Horské elektorkolo s baterií na nosiči.. no to je HihiHi..

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter