Současní akcionáři, včetně značek Porsche, Kia a nového partnera, platformy BlackRock Global Renewable Power, se připojují k investici, která má do společnosti Ionity přinést 700 milionů eur do roku 2025.
Počet ultra rychlých 350 kW dobíjecích míst Ionity v Evropě se do roku 2025 zvýší z 1500 na 7000. Investice přinese také nový koncept stanice pro elektromobily „Oasis“ navržený tak, aby v budoucnu přinesl lepší zážitek z dobíjení.
Ionity v současné době provozuje více než 400 ultrarychlých dobíjecích stanic s 1 500 dobíjecími místy podél evropských dálnic ve 24 zemích. Tato nejnovější dodatečná investice však zvýší počet dobíjecích stanic po celé Evropě na 1 000 a celkový počet se do roku 2025 zvýší na přibližně 7 000 dobíjecích míst.
Tyto stanice budou umístěny nejen na strategicky klíčových místech evropské dálniční sítě, ale také podél důležitých hlavních silnic a v blízkosti velkých měst. Kromě toho budou stávající dobíjecí místa umístěná v oblastech, které se nacházejí s vysokou intenzitou dopravy, a tudíž se zvyšující se poptávkou po dobíjení, doplněna o nové dobíjecí místa. Tato opatření výrazně zkrátí celkovou dobu dobíjení a čekání zákazníků na nejrušnějších místech.
Ionity rovněž v rámci této investice do roku 2025 rozšíří počet vlastních dobíjecích míst v Evropě z dnešních 400 na více než 1000, přičemž v každé z těchto lokalit bude v průměru osm až dvanáct ultra rychlých stojanů o dobíjecím výkonu 350 kW. Další dobíjecí stojany se objeví i ve stávajících lokalitách podél dopravně vytížených tras s vyšší poptávkou po dobíjení. Díky uvedeným opatřením se výrazně zkrátí dobíjecí i čekací doby zákazníků na nejrušnějších místech.
Ionity bude v rámci rozšiřování sítě usilovat o pořizování dalších prostor a v závislosti na lokalitě stavět a provozovat své vlastní servisní stanice. Firma nedávno odhalila koncept ‚Oasis‘ s cílem ukázat, jak by z pohledu zákazníka mohlo vypadat dobíjení v budoucnosti. Model prezentoval dobíjecí stanice chráněné před povětrnostními vlivy a ‚dobíjecí parky‘ rozmístěné u kaváren, restaurací a obchodů kvůli maximálnímu pohodlí a zpříjemnění zkušeností s dobíjením.
Síť Ionity používá evropský standard dobíjení CCS (Combined Charging System) a dodává elektřinu původem z obnovitelných zdrojů. To znamená, že majitelé vozů Kia mohou využívat dobíjecí infrastrukturu IONITY k bezemisnímu cestování se zárukou uhlíkové neutrality.
Použitá 800voltová technologie hyperchargerů znamená, že např. Porsche Taycan může čerpat plný potenciál nabíjecího výkonu až 270 kW, což významně zkracuje nabíjecí čas. Díky aplikaci zvýhodněných tarifů Porsche Chraging Service mohou uživatelé elektromobilů Porsche Taycan využívat standardizovaných a výhodnějších cen na rychlonabíječkách Ionity – aktuálně stojí kilowatthodina 0,33 eur, tedy asi 8,50 Kč.
zdroj: tiskové zprávy
zase lžou, nestojí 8.50 kWh !!! jaksi zamlčeli cenu měsíčního paušálu který je nutné platit celý rok
Kdyz se to vezme z pohledu majitele Taycana, tak ten dostane k autu pausal zadara. Nevim na jak dlouho, ale aspon u noveho auta plati fakt jen 8,50. Oni nelzou, pouze rikaji jen castecnou pravdu 🤣
tj ale tak když už vokolo toho kecáte dopovězte celou pravdu že turysta bez fosilácký kartínky to má 20cku za kiloprd ;))) A TO SE VYPLATÍ :)))
https://www.hybrid.cz/ionity-zavadi-jednorazove-platby-cena-za-kwh-je-079-eur/
AJONYTY je fosilácky vázaná přepal vyžírka soudluzi a nejlepčí je přeci voběd zadára :)))
https://www.mapotic.com/nabijim-zadarmo
https://kcc-hho.webnode.cz/mapy-nabijecky/
ale ne celoživotně, koncern to dava podle trhů nejčastěji na rok, a to by tam mělo být napsáno, jinak je to neúplná informace tudíž manipulace
Rimac Campus in Construction
https://www.youtube.com/watch?v=92GEhbQ5oDM
Rimac MF1. Mini Factory 1 😂
To je ale žalostné oznámení – 1500 nebo 7000 nebo jen 400 nebo možná 1000 a jen za 8,50 ,- a asi těď nebo možná v roce 2025 ?????…
čínská elektromobilka Xpeng chce 50% produkce 2022 expandovat do Švédska, Dánska Nizozemska a pak i světa… 😉
Pokud někdo plánuje 50 % produkce vyvážet, i když funguje na největším trhu a na něm pokrývá naprostý zlomek poptávky, tak je něco špatně. 😀
Muze to byt snaha Cinanu ovladnout svetove trhy. Zatim je EV malo a plati, kdo drive prijde, drive mele. V ramci hedvabna stezka to dava smysl. I za cenu, ze v Cine budou chybet na tom dlouhodobe vydelaji. Maji jasnou strategii oproti nasim kolenovrtum bez premysleni.
ano je to snaha čínanů ovládnout trhy svět lidi a nandat jim to za léta páně maočentouga teďkonc s vylágrovanou teslou fpldeli k tomu 😉