Audi uvádí na trh Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro, úspornou vznětovou verzi nového modelu Audi Q7, kterou mohou zákazníci již objednávat. Nový motor snižuje spotřebu paliva na 5,5 litru nafty na 100 km.
foto: Audi
TISKOVÁ ZPRÁVA
Zároveň klesla cena vstupního modelu řady Q7 na 1 579 900 Kč. První vozy se objeví u českých prodejců Audi na podzim.
„Nové Audi Q7 je stejně jako předchůdce trefou do černého, o čemž svědčí již více než 330 zákaznických objednávek od zahájení předprodeje na českém trhu. Zákazníci oceňují na Q7 komfort, bezpečnost i progresivní design. To vše je nyní s novým vstupním modelem Q7 ultra 3.0 TDI quattro s atraktivní cenou a mimořádně nízkou spotřebou paliva ještě dostupnější,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Němci postaví proti Tesle Audi Q6 e-tron
Nová verze modelu Audi Q7 se může pochlubit příkladnou hospodárností, protože kombinovaná spotřeba paliva motoru 3.0 TDI s výkonem 160 kW (218 k) činí pouhých 5,5 litru na 100 kilometrů. O dobré ekologické bilanci svědčí také hodnota emisí CO2 144 gramů na kilometr.
Nové rekordní hodnoty v segmentu luxusních SUV znamenají snížení spotřeby paliva až o 28 procent v porovnání s předchůdcem. Nové Audi Q7 je symbolem „Náskoku díky technice“, protože mimořádnou hospodárnost spojuje se zrychlení, z 0 na 100 km/h za 7,1 sekundy a nejvyšší rychlostí 216 km/h.
Modely Audi s doplňkovým označením „ultra“ dosahují díky vyspělé technice rekordně nízkých hodnot spotřeby paliva a emisí a jsou nejúspornějšími vozy ve svých segmentech.
Q7 ultra je třetí variantou v modelové řadě Q7, která byla v polovině června úspěšně uvedena na evropské trhy se dvěma motory 3.0 TFSI* o výkonu 245 kW (333 k) a 3.0 TDI* o výkonu 200 kW (272 k).
Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro s výkonem 160 kW (218 k) a toč. momentem 500 N.m od 1250 do 3000 min-1 je koncipováno pro nízkou spotřebu paliva a od výkonnějšího motoru 3.0 TDI s výkonem 200 kW (272 k) se odlišuje několika detaily, například modifikovaným řízením spalovacího procesu a upraveným čerpadlem chladicí kapaliny a chladičem motorového oleje.
Hodnoty spotřeby paliva uvedených modelů:
Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro tiptronic (160 kW):
Kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 6,2 – 5,5**
Kombinované emise CO2 v g/km: 161 – 144**
Audi Q7 3.0 TFSI quattro tiptronic (245 kW):
Kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 8,3 – 7,7**
Kombinované emise CO2 v g/km: 193 – 179**
Audi Q7 3.0 TDI quattro tiptronic (200 kW):
Kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 6,2 – 5,7**
Kombinované emise CO2 v g/km: 163 – 149**
** Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2, jakož i třídy hospodárnosti se liší podle zvolených kol, resp. pneumatik.
Dlouho jsem mel XC90, ale
Dlouho jsem mel XC90, ale nove nic moc. Mam objednane Q7 s 200 kW, je skvele a cena docela jde. A to jsem Audi nikdy nemel rad.
Známej ma bavoraka se
Známej ma bavoraka se systemem stop start. Baterku musel měnit po 1,5 roce. Kolikpak vydrží v tomto zázraku co bude rekuperovat? Cyklovat olovo je prostě nesmysl.
Tohle je hybrid, protože
Tohle je hybrid, protože spojuje výhody osobního automobilu se zatáčením třínápravových autobusů a robustností tanku? Za ty prachy už bude brzo ojetá Tesla, na tu dobu se těším víc, než na výčet motorizací Q7
jawohl von general jawohl
jawohl von general jawohl 😉
blogs.barrons.com/stockstowatchtoday/2015/08/28/tesla-thats-a-whole-lot-of-lithium
tyhle tanky s 3-litrovým
tyhle tanky s 3-litrovým TDíslem většinou reálně jezdí stejnak za +/-10L/100km papíry nepapíry 😉
tak to vypada ze hybrid
tak to vypada ze hybrid peče s konzervou 😉 něco za něco??
Každopádně Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro je HYBRID!!
… tenhle rakovinomet rekuperuje energii do olověný baterky :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
jak tenhle sazomet souvisi s
jak tenhle sazomet souvisi s hybrid.cz ?
No dalsi usporny rakovinak.
No dalsi usporny rakovinak.
doba se mění a lidi taky 😉
doba se mění a lidi taky 😉