Druhá generace velkého SUV Škoda Kodiaq přichází na trh také jako plug-in hybrid s 25,7kWh baterií a dojezdem 100 km čistě na elektřinu.
Druhá generace modelu Škoda Kodiaq představuje všestrannou nabídku moderních a velmi úsporných motorů, která zahrnuje benzinové i naftové varianty. Poprvé je Kodiaq k dispozici také s hybridní technologií.
SOUVISEJÍCÍ: Nová Škoda Superb plug-in hybrid: dojezd přes 100 km jen na elektřinu
Plug-in hybridní pohonná jednotka verze Škoda Kodiaq iV nabízí maximální systémový výkon 150 kW a čistě elektrický dojezd více než 100 km v režimu WLTP. Mild-hybridní technologie je k dispozici u základního motoru 1,5 TSI s výkonem 110 kW.
Nabídku doplňuje benzinový motor 2,0 TSI o výkonu 150 kW a dvě varianty naftového motoru 2,0 TDI o výkonu 110 kW a 142 kW. Vrcholný benzinový motor a vrcholný naftový motor jsou standardně dodávány s pohonem všech kol. Všechny motory se pojí s automatickou převodovkou DSG.
Škoda Auto využívá nejnovější verzi své plug-in hybridní pohonné jednotky. Toto pohonné ústrojí sestává z motoru 1,5 TSI o výkonu 110 kW, který spolu s elektromotorem poskytuje maximální systémový výkon 150 kW přenášený na přední kola prostřednictvím šestistupňové automatické převodovky DSG.
Nová vysokonapěťová baterie umožňuje čistě elektrický dojezd více než 100 km v režimu WLTP. Nabíjení výkonem až 11 kW ve wallboxech a na nabíjecích místech na střídavý proud a výkonem 50 kW na rychlonabíjecích místech na stejnosměrný proud zajišťuje rychlé dobití baterie doma nebo na cestách. Vůz umožňuje také rekuperaci brzdné energie.
Navzdory velké baterii nabízí Škoda Kodiaq iV objem zavazadlového prostoru 745 l. Infotainment systém obsahuje řadu funkcí specifických pro plug-in hybridní verzi, například velmi snadné vyhledávání dobíjecích stanic.
Kodiaq druhé generace je na přání k dispozici s novým adaptivním podvozkem DCC Plus. Tato nová verze využívá dva nezávisle řízené ventily k oddělení odskokového a kompresního stupně odpružení. Dříve byly obě funkce řízeny společným ventilem.
Nová generace umožňuje rychlejší nastavení tlumení a širší rozsah tlumicích charakteristik. Řidiči a cestující si všimnou rozdílu v podobě rychlejších reakcí, lepší jízdní dynamiky a vyššího komfortu. Světlá výška vozu s DCC Plus zůstává stejná jako u standardního odpružení.
Škoda Auto zahájila velkou modelovou ofenzivu v tomto segmentu právě tímto úspěšným velkým SUV, které od roku 2016 získalo více než 40 mezinárodních ocenění. Do dnešního dne bylo vyrobeno 841 900 kusů modelu Kodiaq, který si své zákazníky našel v 60 zemích po celém světě.
zdroj: tisková zpráva
Škodovka zaostává, kdo si tohle koupí za ty peníze. Jedině elektromobil má smysl.
Škoda opět předvedla že je úplně mimo realitu.
off
Čínskej koncern Chery přiveze do Evropy 3 automobilky. Naši dinosauři musej kvičet blahem. Ha ha. :))))
https://www.autorevue.cz/gigant-chery-zautoci-na-evropu-hned-tremi-znackami-obsazovani-regionu-ma-presne-naplanovane
Auto s křížkem po funuse. PHEV – zastaralá technologie.
Todle měli dělat před 10 lety místo podvádění s emisema a s Dízlgejtem.
na celem tomhle je nejsmutnejsi, ze ti Cinani to zvladnou pro novou emisni normu i se spalovakem, tam kde Evropske automobilky kvicej jak to nejde plnit, tak Cinan jim vlitne i do tohohle rajonu spalovaku 😀
Ty navoneny a preplaceny nemehla nas stahnou pod vodu.
zas tak drasticne to nebude, mam dojem ze se nekde psalo ze celej Automotive v EU tvori cca 7% HDP EU a zamestnava cca 15-20 milionu lidi, coz je neco co se da zvladnout, ano budou zeme v problemech jako Nemecko, Slovensko, Ceska Republika, mozna Francie a Italie, ale celounijne to zadnej problem nebude, navic se asi neda cekat ze by krachlo v automotive vse co sidli v EU, a ikdyby, o ty lidi na trhu prace je a bude zajem u konkurence, Tesla ktera zvazuje dalsi tovarnu v EU, nebo Cinani kteri zde planuji tech tovaren asi 10 jak na auta tak na baterky
Kecáte nesmysly…pokud by to krachlo, tak polovina zpracovatelského průmyslu České republiky bude bez práce a to sebou stáhne celou ekonomiku včetně služeb. Pokud to EU dopustí, bude poslední prosperující odvětví celé v EU v pytli. A to, že PHEV s dojezdem 100km nedává smysl rozhodně nesouhlasím. Pro někoho, kdo si nemůže dovolit 2auta a chce jezdit ekologicky a občas dlouhé trasy je to jediná rozumná volba a já jsem něho byl rozhodně nadšenej.
Tak co navrhujete? Já navrhuju kopat automobilky co nejvíce do zadku, aby se s tou elektromobilitou co nejrychleji zlepšovaly.
Oni evropské elektromobily rozhodně nejsou špatné – možná trochu pokulhává SW, ale HW je na špičkové úrovni a kvalita s čínou stále nesrovnatelná. Jediné co je problém jsou ceny, baterie a kopance od evropské unie a její nesmyslné byrokracie. Je jasné, že číňan s cenou elektřiny 0,5kč/kWh může vyrábět levněji než my. Je logické, že číňan, který si baterie vyrábí od píky si může dovolit prodávat celé auto za cenu baterie z Enyaqa. Za to bohužel nemůže automobilka, ale EU byrokracie a cla a ceny energií. A také její klacky pod nohy s EU7. která jen ve VW koncernu zaměstnává tisíce lidí na plný úvazek, kteří by se jinak mohli věnovat bateriové budoucnosti a né řešit mrtvou minulost…
Ono nakonec mají největší hodnotu lidi a know-how v jejich hlavách. Nedávno jsem se pohyboval po areálu bývalé Tesly v Rožnově. Fabrika dávno krachla. Ale to nakumulované know-how u techniků a inženýrů a už existující infrastruktura daly vzniknout desítkám rozličných firem zabývajících se elektronikou a vůbec by mě nepřekvapilo kdyby v součtu neměly více zaměstnanců než původní Tesla.