Nová Kia Sportage se představuje také jako naftový mild-hybrid

redakce - 24 Květen 2018

Kia odhalila modernizovaný evropský a světový bestseller Sportage. Nový model spojuje přepracovaný design exteriéru a interiéru s novými technologiemi na poli bezpečnosti a infotainmentu. Nová Kia Sportage bude V prodeji na evropských trzích v průběhu 3. čtvrtletí 2018

Nová Kia Sportage bude v prodeji na evropských trzích v průběhu 3. čtvrtletí 2018. Hnací jednotky zároveň splňují přísné budoucí emisní normy Euro 6d TEMP.
foto: Kia

Nový vyspělý naftový mild-hybrid EcoDynamics+ 48 V pro model Sportage je první technologií uváděnou v rámci širšího strategického plánu Kia zaměřeného na elektrifikaci hnacích ústrojí.

Kia je prvním výrobcem, který zákazníkům nabídne hybridní, plug-in hybridní, elektrickou (bateriovou) a 48 V částečně hybridní technologii (mHEV) pohonu napříč svojí modelovou řadou.

Kia do roku 2025 uvede 16 modelů s vyspělým hnacím ústrojím, vč. pěti nových hybridů, pěti plug-in hybridních modelů, pěti elektromobilů s bateriovým pohonem a (v roce 2020) nový elektromobil na palivové články.

Kia v roce 2017 prodala přes 131 tisíc vozů Sportage, což představuje celou čtvrtinu celkových evropských prodejů značky. Součástí modernizace SUV modelu je i sportovní provedení GT Line. Prodej na jednotlivých trzích v Evropě bude zahájen v průběhu 3. čtvrtletí 2018.

Modernizované hnací jednotky zahrnují i nový naftový mild-hybrid EcoDynamics+

Sportage se nyní chlubí širší škálou pohonných jednotek, kam patří i nový naftový částečně hybridní pohon ‚EcoDynamics+‘ (mHEV) o zdvihovém objemu 2,0 litru ´R´.

Nová Kia Sportage

Nová Kia Sportage
foto: Kia

EcoDynamics+ za prudké akcelerace vypomáhá spalovacímu motoru elektromotorem z přídavné 48 V baterie a snižuje tak zatížení motoru prostřednictvím nového mHEV startér/generátoru MHSG (Mild-Hybrid Starter-Generator).

Dokáže snižovat produkované emise CO2 až o 4 % dle nové metodiky WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure). Stávající vznětový motor 1,7 litru CRDi (zkr. Common-Rail Direct injection) pro Sportage byl nahrazen novou úspornou jednotkou 1,6 litru ‚U3‘ CRDi, která je nejčistším naftovým motorem v historii značky Kia.

Nový vznětový motor 1,6 litru dosahuje maxima výkonu 115 nebo 136 koní, přičemž výkonnější variantu lze kombinovat s pohonem všech kol a sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Všechna hnací ústrojí již nyní splňují veškeré požadavky emisních norem Euro 6d TEMP, které vstupují v platnost až v roce 2019.

Modernizace atraktivního designu SUV značky Kia

Z vylepšení dynamicky pojatého designu Sportage jmenujme nové přední a zadní nárazníky, přepracovaná přední i zadní světla a nové designy litých kol o velikosti 16, 17 a 19". Nabídka prvků na přání zahrnuje chromové dekory bočních prahů, kovové ochranné kryty nárazníku a pět nových odstínů karoserie.

Kia Sportage

Kia Sportage
foto: Kia

Vozy v provedení GT Line zaujmou leskle černou maskou chladiče z oceli lisované za tepla, leskle černé a stříbrné ochranné kryty nárazníku nebo dekorativní prvky z tmavého chromu na prazích karoserie a výklopné zádi.

Přepracována byla i 19" kola z lehkých slitin, určená výhradně pro verzi GT Line; na zádi všech modelů najdeme lisovaný díl s dvojicí koncovek výfuku a novinkou je i jiný design LED mlhových světel připomínajících ‚kostky ledu‘.

Z modernizovaných prvků v kabině jmenujme nový volant a přepracovaný přístrojový štít nebo nové dvoubarevné čalounění v kombinaci černé a šedé. Pro verzi GT Line se nyní nově nabízí dvoubarevné čalounění sedadel v kombinaci černé a šedé kůže nebo čalounění černou kůží s červenými dekory.

Chytré bezpečnostní technologie a nové systémy palubního infotainmentu

Modernizovaná Kia Sportage nabízí nejnovější systémy Kia na podporu řízení (ADAS), jako je např. inteligentní tempomat (Smart Cruise Control) s funkcí Stop & Go, systém sledování okolí vozidla pro snazší parkování nebo systém rozpoznávání únavy řidiče, napomáhající bojovat s vyčerpáním nebo nepozorností za volantem.

K dispozici jsou nové systémy palubního infotainmentu Kia: systém se 7" dotykovým displejem, resp. nový systém infotainmentu s 8" ‚bezrámečkovým‘ displejem.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Kia - jeden krok vpřed (Kia Soul EV, Kia Niro EV), dva kroky vzad (naftový mildhybrid)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Me prijde, ze nejde az tak o tu hybrid cast, ale ze je to palebna priprava (mezikrok) k vyssimu palubnimu napeti - "shodou okolnosti" se vsichni shoduji na 48V.

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Mild Hybrid" je jenom vylepšený start-stop... Článek trochu pod úrovní tohoto webu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mild Hybrid je budoucí standard EU.
Paliva to moc neušetří, ale přechod na 48V palubní síť je významný pokrok, a při správném propracovaném pozdějším nasazení to ušetří emise při studených startech a dodá extra výkon při předjíždění.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kolik takový diesel papá v reálném provozu ??!
Dokonce ani tabulková spotřeba není k dispozici, asi se není čím chlubit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A DĚTE UŽ DOPRDELE S DÍZLEM NA HYBRIDU, zavání to korupcí!

Obrázek uživatele Joe

Popravdě článek kvalitou nepatří mezi vrcholy této sezony, ale je nutno to chápat tak, že Hybrid.cz je soukromý projekt a na provoz je nutno vydělat aspoň nějaké peníze. A ty pocházejí určitě z reklamy. S tím se musí jeden smířit. Na straně druhé patří tady diskutujíci kluci k té kulturnější části národa českého i slovenského a diskuse je často zajímavěší než článek samotný... Howgh...:-)

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nj víme, nešlo nevšimnout si. 2013 to byla samá správná podpora TESLY a inteligentní pravdivý zpravodajství o elektromobilech a pak to šlo přez Šáde propagandu až k Dízlhybridům neli rovnou v rámci "redakce" o fosilech ;) Možná někdo mocný přišlápl bububu nebo uplatil ... ;) Jako sme samozřejmě stále rádi za zpravodajství HYBRID.cz, porát to je premiant ve sračkách čezký propagandy idnes e15 seznam kerej už rači ani neznám když si Lukačenko lírá rači vrtulníkem a likviduje spolužáky, ale tak od toho tu je ta kritika a korekce když vpoho funguje i cenzura 2018 ;) Se podívej na Auto.cz jak sme je tam parádně rozmldali, zbývá pár diskutujících odpadů kerým stejnak brzo dojde dízlbrmbrm elán :))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

EU zůstává nejvíc zaměřená na CO2 potravu pro rostliny, tak v EU nadále budu preferovány diesly u větších SUV a dálničních vozidel.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicBUS2BUSAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group