Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech

Pedro García ze Španělska si v 87 letech pořídil svůj první elektromobil, model Ford Mustang Mach-E. foto: Ford
Pedro García ze Španělska si v 87 letech pořídil svůj první elektromobil, model Ford Mustang Mach-E. foto: Ford

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si elektromobil Ford Mustang Mach-E.

Pedro v průběhu let vlastnil řadu vozů značky Ford a vybudoval si blízký vztah se zaměstnanci dealerství Auto Christian ve španělském Alicante. Právě oni se postarali o to, aby byl jedním z prvních, kdo si elektromobil Ford Mustang Mach-E prohlédl, a když se mu zalíbil, postarali se o to, aby se stal také jedním z prvních majitelů tohoto modelu. Od té doby jsou Pedrovi nápomocni při poznávání jeho nového vozu a sžívání se s ním. Žádnou velkou asistenci však nepotřeboval.

SOUVISEJÍCÍ: První zákazník z České republiky si převzal elektromobil Ford Mustang Mach-E

Zdálo by se, že v takovém věku bude přechod na elektromobil složitý, nicméně prodejce Miguel Estrella z Auto Christian zaznamenal, že Pedro zvládá obsluhu Mustangu Mach-E velmi dobře. Miguel zná i mnohem mladší lidi, které představa přechodu na elektromobil stále trochu děsí, ale na Pedrově příkladu je vidět, že ve skutečnosti je to docela snadné.

Zejména na nabíjení si Pedro rychle zvykl. Má doma wallbox a nabíjí přes noc, aby měl ráno vůz vždy plně nabitý. Díky kultivovanosti Machu-E a snadnému ovládání, zvláště při jízdě na jeden pedál, se vydal i do míst, která nenavštívil padesát let. A co je na životě s elektromobilem podle něj samotného nejlepší? Že díky velkému dojezdu Mustangu Mach-E nemusí zastavovat na čerpacích stanicích ani dělat zastávky na nabíjení. 

zdroj: tisková zpráva

8 komentářů u “Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech”

  1. Tak to můj domácí v DE je trochu jiný případ. Ten celý život jezdil v Mercedesu a i v důchodu to nehodlá měnit (je mu 85). Měl třídu C, teď má B, vždy to bere na leasing. A i když jezdí jenom kolem baráku, tak říkal, že elektro nechce 🙂 Netuším teda, jaký je rozdíl ve splatce leasingu spalovak vs EV v cca stejné kategorii aut.

    1. No typicky Opa, ktery nezere co nezna. Leasing pro EV je v DE hodne vyhodny. leasingmarkt.de/listing?v=2&nc=1&sfid%5B%5D=3&sort=rate
      Kouzlo je dotace, ktera se da vyuzit i u leasingu. Ja bych auto na leasing nechtel. Par skrabancu a ruznych kosmetickych vad, ktere by clovek u starsiho auta neresil prijdou na konci leasingu hodne draho.

Napsat komentář