Nabušená Škoda Enyaq Sportline iV: dva elektromotory, výkon 195 kW

Nové plně elektrické SUV značky Škoda vyráběné v Mladé Boleslavi nabídne tradiční modelovou variantu Sportline.

Robustní elektormobil Škoda Enyaq Sportline iV působí ještě dynamičtěji díky mnoha prvkům v černé lesklé barvě, mezi které patří lišty kolem bočních oken, střešní nosič, difuzor zadního nárazníku, nápis Škoda a plakety na pátých dveřích.
foto: Škoda

Škoda Enyaq Sportline iV nabídne tři pohonné jednotky. Verze ENYAQ iV 60 o výkonu 132 kW má pohon zadních kol stejně jako verze ENYAQ iV 80, která disponuje baterií s kapacitou 82 kWh, výkonem 150 kW a dojezdem více než 520 km* v režimu WLTP. Verze ENYAQ iV 80x o výkonu 195 kW, která doplní nabídku později v tomto roce, má dva elektromotory a nabízí pohon všech kol.

Verze ŠKODA ENYAQ SPORTLINE iV 60 nabízí maximální točivý moment 310 Nm. Elektromotor umístěný na zadní nápravě má výkon 132 kW. Baterie, která má kapacitu 62 kWh (respektive netto kapacitu 58 kWh), umožňuje dojezd více než 400 km v režimu WLTP.

Verze ENYAQ SPORTLINE iV 80 má silnější baterii o kapacitě 82 kWh (netto kapacitu 77 kWh) a dojezd více než 520 km v režimu WLTP. Elektromotor umístěný na zadní nápravě má výkon 150 kW.

Škoda Enyaq Sportline iV

Škoda Enyaq Sportline iV
foto: Škoda

Stejnou baterii využívá také verze ENYAQ SPORTLINE iV 80x s výkonem 195 kW a maximálním točivým momentem 425 Nm. Tato verze má dva elektromotory a pohon všech kol. Dojezd činí více než 500 km v režimu WLTP. Maximální rychlost činí u všech tří variant motorů 160 km/h.

Elektromobil Škoda Enyaq Sportline iV je standardně vybaven tříramenným sportovním multifunkčním volantem, kterým lze pomocí snadno ovladatelných tlačítek a otočných ovladačů nastavovat různé funkce vozu.

Věnec volantu potažený kůží zdobí šedé kontrastní švy, spodní část volantu pak plaketa s nápisem Sportline. Design interiéru SPORTLINE podtrhují také kryty pedálů, které mají hliníkový vzhled.

tisková zpráva

11 Comments on “Nabušená Škoda Enyaq Sportline iV: dva elektromotory, výkon 195 kW”

  1. Fyzika je jenom jedna a platí to jak zde pro SUV Enyaq, tak
    Fyzika je jenom jedna a platí to jak zde pro SUV Enyaq, tak tu dnes uvedený článek o eRifteru -> pokud se Tesla Model 3 se 77kWh využitelnými, skvělou aerodynamikou a vyladěným pohonem v nynějších teplotách trápí se spotřěbou >22 kWh na dálnici, potom nemohou do takovéhoto většího auta, na kterém se pohon teprve učí, dát stejně velkou baterii, jako je v Tesle! A není to o tom to shrnout, že většina lidí stejně bude jezdit jen okolo komína, anebo že když už vyjedou za město, tak si na Ionity rychle nabijí (za 15 Kč/kWh). To jim ta auta vrátí.

        1. No ale jsou to jiná auta. Kdo potřebuje rodinné auto s
          No ale jsou to jiná auta. Kdo potřebuje rodinné auto s praktickým kufrem, tak si koupí spíš Enyaq než Teslu 3, ne? Zvlášť, když budou za cca. stejnou cenu. Jsem zvědavý, jak se bude v Evropě prodávat Enyaq a ID.4 ve srovníní s Teslou 3, příp. pak Y.

Napsat komentář