Modernizovaný plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE začíná v Česku na 1 126 900 Kč

Volkswagen Passat přichází v modernizované podobě k českým prodejcům. Tradiční karosářské verze Limuzína a Variant lze kombinovat se třemi výbavovými liniemi: Business, Elegance a R-Line.

Jeden z nejoblíbenějších fleetových vozů v České republice je již k dispozici u českých prodejců. Modernizovaný Passat lze pořídit s bohatou výbavou za ceny již od 750 900 Kč. V plug-in hybrid verzi GTE od 1 126 900 Kč.
foto: Volkswagen

„Volkswagen vstupuje do nové éry elektromobility, zároveň však neustále zdokonaluje i své konvenčně poháněné modely,“ říká Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

„Aktuálním příkladem je nový Passat, který je od dnešního dne k dispozici ve všech showroomech značky Volkswagen v České republice. Zákazníci si tak mohou osobně prohlédnout a vyzkoušet další evoluční stupeň našeho bestselleru, který upevňuje své postavení etalonu střední třídy nabídkou ještě vyšší úrovně komfortu, bezpečnosti a konektivity.“

Modernizovaný Passat GTE (od 1 126 900 Kč) je k dispozici v obou karosářských verzích, Limuzína i Variant. Jeho externě nabíjitelný hybridní pohon spojuje to nejlepší ze světů elektromobility a konvenčních pohonů se spalovacími motory. Neomezenou mobilitu zaručuje zážehový motor 1.4 TSI.

Druhým zdrojem hnací síly je elektromotor, napájený sadou lithium-iontových akumulátorů. S celkovým výkonem hybridní soustavy 160 kW (218 k) si může řidič kdykoli vychutnávat sportovní dynamiku, zatímco v režimu výhradně elektrického pohonu ujede Passat GTE až 57 km (WLTP) s nulovými lokálními emisemi.

tisková zpráva

9 Comments on “Modernizovaný plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE začíná v Česku na 1 126 900 Kč”

  1. Tak já mám pocit, že v hybridním režimu veze Passat GTE
    Tak já mám pocit, že v hybridním režimu veze Passat GTE zbytečnou zátěž v podobě jedné spojky navíc a v podobě těžké baterie a elektromotoru.

    https://youtu.be/w_ufIdyneCA. Od minuty 6:30.

    Benzínový motor startuje už při rychlosti 20km/hod. Proč?? Vždyť by to ten elektromotor dal i do vyšší rychlosti. Pří zrychlování z 90-110 dokonce elektromotor rekuperuje a spotřeba benzínu stoupá. To jako fakt??? To mu ten elektromotor nepomáhá?? No a konečná průměrná spotřeba také nic moc.

    Kolik ten Passat ujel vlastně kilometrů?? Já jsem buď slepý, nebo takový základní údaj chybí.

    1. Není to slepota, registrovaní uživatelé skutečně nemají
      Není to slepota, registrovaní uživatelé skutečně nemají možnost komentáře mazat. Vede nás k tomu několik důvodů – především ale ten, že pokud by se někdo rozhodl komentář, pod kterým je i další diskuse ostatních uživatelů, automaticky by to znamenalo i smazání jejich navazjících komentářů.

        1. Je dobrou vlastnostou tohto fora, ze prispevok na ktory uz
          Je dobrou vlastnostou tohto fora, ze prispevok na ktory uz bola reakcia sa uz neda upravovat. Ak by sa dal upravovat/vymazat, tak by sa okrem vymazania reakcii stali prispevky nekonzistentne.
          Pri zmene obsahu prispevku na ktory niekto reagoval, by bola pod nim reakcia na neexistujuci obsah prispevku.

          Pokial este nebolo na prispevok reagovane, da sa upravovat a ako bolo napisane vyssie, upravou moze byt aj zmazanie prispevku a nahradenie nejakym jednym znakom.

          Z mojho pohladu to na tomto fore funguje uplne spravne.

      1. Ja bych to spis videl tak, ze uz „nezije“ nikdo, kdo do
        Ja bych to spis videl tak, ze uz „nezije“ nikdo, kdo do stavajiciho redakcniho systemu umi sahnout…

        Mimochodem, nekdy pred dvema lety se delala anketa, co bychom chteli v novem redakcnim systemu, je z toho nejaky vystup (novy redakcni system, v idealnim pripade)?

        A, kdyz uz mam to rypaci rano – sice Troli farma musi diky svym stovkam prispevku generovat penize z kliku v mnozstvi vetsim nez malem, ale presto myslim, ze pro takovyhle web by bohate stacil nejaky hotovy system typu Drupal nebo Wordpresa (a pripadne dopsat par pluginu), nez se snazit naprogramovat kolo (ktere stejne nikdy neprestane byt sisate, pokud vubec nekdy bude)….

Napsat komentář