Mercedes-Benz v roce 2020 dosáhl významného pokroku. Celosvětově prodal přes 160 000 aut do zásuvky.
foto: Mercedes-Benz
„Prodej plug-in hybridů a plně elektrických vozů jsme více než ztrojnásobili. Poptávka po těchto vozidlech razantně vzrostla, zvláště na konci roku,“ říká Ola Källenius, předseda představenstva společností Daimler AG a Mercedes-Benz AG. Společnost Mercedes-Benz Cars & Vans dodala celkem 2 528 349 vozidel.
„Naše interní odhady za rok 2020 ukazují, že za loňský rok splníme evropské požadavky na výši CO2 u osobních vozů. V naší strategii ,Elektřina na prvním místě‘ budeme pokračovat s ještě větší intenzitou a dále rozšíříme naši modelovou nabídku elektricky poháněných vozů. Na základě našich znalostí očekáváme, že cíle v oblasti CO2 splníme i v roce 2021,“ dodal Ola Källenius.
Mercedes? Jo to bývala auta. Dnes je to jen značka.
Mercedes? Jo to bývala auta. Dnes je to jen značka.
dovol abych se zasmál 😀 v čem jezdíš ty? v bentley? 😀
dovol abych se zasmál 😀 v čem jezdíš ty? v bentley? 😀
Jenže ono má pravdu Mercedes, BMW… dneska jen značka
Jenže ono má pravdu Mercedes, BMW… dneska jen značka skrývající jen nadpůrměrně vybavené a max nadprůměrně jezdící euroauto. Zapomeňme na ve svých třídách výrazný komfort Mercedesu a jízdní agilitu BMW.
Ono ani Jaguar, Bentley.. vše odešlo směrem k průměru
není to tak úplně pravda, jednotlivé značky se sice
není to tak úplně pravda, jednotlivé značky se sice přiblížili to jo, je to způsobeno ale různými regulacemi a především tím, že začali „všichni dělat všechno“, mercedes, bmw se pouští segmentů nižších tříd za nižší cenu, VW, škodovka zase výš do tříd kde dřív nefigurovali, nějaký tuareg, kodiaq, superb to dřív nebylo, třída S je ale pořád jiný level
Jasně vše jde k průměru. Mercedes S může být nakrásně
Jasně vše jde k průměru. Mercedes S může být nakrásně jiný, je otázka, jestli by člověk poznal změnu se zavázanýma očima proti A8, či jiným „méně prémiovým“
Tak si tam vlez s těma zavázanejma vočima a dej vědět,
Tak si tam vlez s těma zavázanejma vočima a dej vědět, esisi tu změnu poznal. Otázka bude zodpovězena. Jak snadné.
Off. Tesla zvysila v prosinci prodeje v Nemecku o 214% oproti
Off. Tesla zvysila v prosinci prodeje v Nemecku o 214% oproti prosinci 2019. A celorocne o 56%. Jako jedina automobilka zvysila odbyt a ostatni se propadly. Tolik k analyzam zdejsich expertu na zanik Tesly.
https://teslamag.de/news/deutscher-auto-markt-2020-tesla-plus-56-prozent-andere-ausser-fiat-verlieren-32833
Lepší grafy… za celý rok
Lepší grafy… za celý rok 2020
https://www.kba.de/SharedDocs/Pressemitteilungen/DE/2021/pm_01_2021_E_Antrieb_pdf.pdf?__blob=publicationFile&v=6
1.VW
2.Mercedes
3.Audi
4.BMW
5.Renault
6.Hyundai
7.Tesla
8.Smart
9.Volvo
10.Skoda
Jelikoz se v grafech jedna o mismas BEV a PHEV, tak to ma
Jelikoz se v grafech jedna o mismas BEV a PHEV, tak to ma omezenou vypoved. PHEV nejsou v mych ocich dobra strategie.
no jasný omezenou výpověd 😀 vyvrátilo to tvé bláboly
no jasný omezenou výpověd 😀 vyvrátilo to tvé bláboly tak je potřeba to zpochybnit, Tesla je celý podzim na chvostu tak to jsou to pak skoky v jednom měsíci když vykrejí objednávky za několik měsíců 😀
Off. V Cine by mel jeste v r. 2022 jit do vyroby mensi a o
Off. V Cine by mel jeste v r. 2022 jit do vyroby mensi a o dost levnejsi Tesla model. Cena kolem 20.000 Eur.
https://teslamag.de/news/bericht-china-tesla-elektroauto-unterhalb-model-3-schon-2022-32836
Negramota Tě ma přečtenýho, stejně jako ostatní
Negramota Tě ma přečtenýho, stejně jako ostatní jednosmyslové eV existence zde. A to Tě sejří, skopčáku skopový 🙂
Novy Mercedes EQS bude mit nechutnou palubni desku. Cela
Novy Mercedes EQS bude mit nechutnou palubni desku. Cela plocha samy displej. Vypada to hnusne.
https://www.mercedes-benz.com/en/eq/all-electric-models/eqs-with-unique-mbux-hyperscreen/
Pro vyznavace klik-klak tlacitek spatna zprava. Skoro vse bude pres displej.
Je to hnusné a nefunkční, o tom žádná. Nicméně, být
Je to hnusné a nefunkční, o tom žádná. Nicméně, být to v technicky slabé, tak tohle řešení adoruješ od rána do večera a od večera do rána, skopčáku, víme.
Leodendula je německé národnosti??? Pokud jsem si všimnul,
Leodendula je německé národnosti??? Pokud jsem si všimnul, tam jeho zdejší příspěvky bývají v češtině.
Toho negramotu ignorujte. Ja ho ignoruji uz delsi dobu, ale on
Toho negramotu ignorujte. Ja ho ignoruji uz delsi dobu, ale on se porad vnucuje. Zrejme tragicky pripad.
No, zřejmě neslušnej oddíl, no…
🙁
No, zřejmě neslušnej oddíl, no…
🙁
Žije (nebo jen pracuje?) v Německu.
Žije (nebo jen pracuje?) v Německu.
Takže něco jako Tesla, akorár to je lépe zapracované do
Takže něco jako Tesla, akorár to je lépe zapracované do palubky, vypadá to hezčí a nějaké info má i řidič před sebou. A tipuji, že i na volantu toho bude víc. Jako… nelíbí se mi ten trend „vše na tabletu“, ale asi už je to nutnost, bohužel. A co jsem koukal poslední testy, Mercedes má velmi dobré ovládání hlasem. Má i Tesla hlasové ovládání? Aby člověk nemusel pořád na ten displej… třeba povely jako „je mi zima“, „zapni rádio“, navig. pokyny a pod.
Tesla rozpoznava pokyny. Nejsem uplne v obraze, zda umi uz i
Tesla rozpoznava pokyny. Nejsem uplne v obraze, zda umi uz i cestinu. Mam nastavenou nemcinu. Aspon donedavna to cesky nekomunikovalo. Pro me tam pokec ani nemusi byt. Zkusil jsem to, kdyz jsem koupil. Ale ja nejsem fanda na pokec. Doma v supliku mam Google Nest, nebo jak se ten pokec asistent jmenuje, ale nejak nevim co bysme si rikali. By the way, nenavidim podcasty. Na vsech pc a tabletu mam zvuk vypnuty. Aspon me ty debilni reklamy, ktere se automaticky spousti, nerusi. Za ty reklamy by mel byt dozivotni zalar v nejakem opicinariu s paviany.
Tak třeba můj Lexus taky nemá nějaké smtsluplné hlasové
Tak třeba můj Lexus taky nemá nějaké smtsluplné hlasové ovládání, proto to nepoužívám. Ale co jsem koukal na testy MB, tak ten to měl právě už udělané moc dobře. Nejde o to, si s autem pokecat, ale mít možnost některé funkce volat hlasem, což je super. Třeba, když chci někomu zavolat nebo vyvolat funkci, která je v menu hlouběji, atd. Prostě myslím, že k tomu „tablet only“ ovládání je dobré mít i hlasové, když už nejsou žádná HW tlačítka. Akorát to musí být dobře udělané, no.
Pokud je mi známo, tak čeština není podporována a
Pokud je mi známo, tak čeština není podporována a angličtina bez perfektní výslovnosti taky moc nefunguje.
Tak ono to mají v jednom gardu, nelíbí se mi to zvenku ani
Tak ono to mají v jednom gardu, nelíbí se mi to zvenku ani zevnitř
nooo to je fakt děs, vyjímečně s tebou souhlasím, méďu
nooo to je fakt děs, vyjímečně s tebou souhlasím, méďu se mě nikdy nelíbit ;)) Ale pochválit za odkaz tě musím. Vidíš že když se chce tak to dé :)) displej fuj, to neumí nikdo vyrobit normální elektroauto :))
Pockejte si na Dacii EV. Tam bude displej za priplatek a
Pockejte si na Dacii EV. Tam bude displej za priplatek a muzete klikat na mechanice jako zastara.
no je vidět jak subjektivní toto je, displejům moc
no je vidět jak subjektivní toto je, displejům moc nefandím a tablety mi přijdou příšerný pokud je na nich většina ovládacích funkcích, ale tohle co bude mít mercedes se mi líbí hodně, navíc display u spolujezdce s tím nemám absolutně žádný problém, naopak, nejsem žádný velký fanoušek mercedesu, ale uznávám jeho kvality, toto mi přijde že je naopak budoucnost a vsadil bych si na to, že to bude za pár let běžné i u levnějších aut, nějaký tablet nalepenej na palubce to je jen dočasná moda