Maserati hlásí, že jeho budocnost je nabitá, a připravuje nový plug-in hybrid

Italské supersportovní značky už také ví, že elektrifikace je nevyhnutelná. Nové Maserati Ghibli bude proto nejspíš plug-in hybrid.

Už koncem roku 2016 potvrdilo Maserati chystaný elektromobil Alfieri. Od té doby ale kde nic tu nic. Poštěstí se v následujících letech?
foto: Maserati

Hybridní verze Maserati Ghibli byla ohlášena už v září minulého roku. Podle všeho půjde rovnou o plug-in hybrid, který se objeví ještě letos, dost možná na autosalonu v Pekingu na přelomu září a října.

Zatím nejsou k dispozici žádné podrobnosti týkající se specifikací. Nutno zmínit, že mezi luxusními supersporty se zatím elektřina příliš nenosí.

Porsche 918 Spyder se docela povedlo. Ferrari LaFerrari byla zatím jen taková předehra k údajně odvážnějšímu Ferrari SF90 Stradale, které je ale teprve v plánu. Mezitím veškerou tuto konkurenci doslova ničí elektromobily Rimac.

Maserati údajně chystá postupnou elektrifikaci celé své nabídky, včetně modelů jako Quattroporte a Levante. A dokonce se mají během příštích dvou let objevit i čisté elektromobily – GranTurismo a GranCabrio.

Maserati

16 Comments on “Maserati hlásí, že jeho budocnost je nabitá, a připravuje nový plug-in hybrid”

  1. “ Nutno zmínit, že mezi luxusními supersporty se zatím
    “ Nutno zmínit, že mezi luxusními supersporty se zatím elektřina příliš nenosí.”

    Jéžiš a LaFerrari z roku 2013 je asi co jinýho než hybridní supersport. Uf uf. :))))

    “LaFerrari je supersportovní automobil italské značky Ferrari ve spolupráci se značkou Lamborghini. Je to první model Ferrari s hybridním pohonem kombinujícím spalovací motor s elektromotorem. Maximální rychlost přesáhne 350 km/h.[3] LaFerrari je nástupcem modelu Ferrari Enzo. Poprvé bylo představeno 5. března 2013 na autosalonu v Ženevě.”

    1. Tesla není auto (je to chytrej mobil, co umí mimo spousty
      Tesla není auto (je to chytrej mobil, co umí mimo spousty blbostí i volat a něco převézt), Tesla se pro fandy stala životním stylem, stejně jako v motorismu H-D a jiné značky, nikdy nebude dokonalé – v řadě věcí jako kvalita zpracování a spolehlivost bude pravděpodobně vždy max průměrná, ale o to má fanatičtější fanoušky…
      Je to stejné, jako jezdit celoročně na motorce s ujetým argumentem – není špatné počasí, jen špatné oblečení.
      Pro běžného uživatele je to peklo auto s mizernou spolehlivostí, mizivou servisní sítí a pro všímavější i s kvalitou zpracování, pro fanouška je to modla…bohužel narozdíl od motorkáře či veteránisty si jí člověk doma neopraví, aby mu ta absence servisu nevadila… a že nevadí je či bude v budoucnu spíš póza..

          1. Tesla ridic a spokojeny vlastnik. Nic vic. Akorat me vadi
            Tesla ridic a spokojeny vlastnik. Nic vic. Akorat me vadi zamindrakovany magori, kterym Tesla zere dusi. U zadneho jineho auta neni tolik nenavistnych pitomcu co musi komentovat vse o cem nemaji paru. V cem vam Tesla skodi ze vas pronasleduje i ve spanku? Nestarejte se o Teslu a budete se citit lepe.

            1. Čím mi Tesla škodí? Jen tím, že je stavěna mnoha lidmi
              Čím mi Tesla škodí? Jen tím, že je stavěna mnoha lidmi na piedestal a čeká se, že je to prakticky bezpracné řešení ekologického problému dopravy, což prostě reálně není a čím dřív si to uvědomíme, že to není žádné geniální ani finální řešení, tím nám bude v budoucnu lépe…stejně jako teď pro EURO7 odhalujeme, že ten downsizing byl krok vedle (což bylo lidem s elementárními znalostmi termodynamiky a fyziky spalovacího motoru jasné už na první pohled od začátku).

              Pro mě je Tesla s celým svým ekosystémem, něco, jak by nějaká síť taky mohla fungovat…asi tak jako CNG, LPG…. A po dvaceti a něco letech zkušenosti s auty, ale jako mainstream by to byl akorát parádní průser

Napsat komentář