Malý levný elektromobil Dacia Spring má už 40 000 předobjednávek

První zákazníci si již od října přebírají nové elektromobily Dacia Spring, které si předobjednali v období od března do června 2021. Předobjednávková akce zaznamenala velký úspěch. Za osm měsíců bylo registrováno přes 40 000 objednávek.

Předobjednávková akce spuštěná v mnoha evropských zemích (Francie, Itálie, Německo, Rumunsko, Španělsko atd.) zaznamenala velký úspěch. Během tří měsíců bylo provedeno více než 16 000 rezervací. V celé Evropě, v městských, příměstských i venkovských oblastech, si Spring nadále získává zákazníky s více jak 5 000 objednávkami měsíčně od července.

Nový malý městský elektromobil nabízí dojezd až 305 km ve městě (městský cyklus WLTP, 230 km v kombinovaném cyklu WLTP) z něj činí relevantní nástroj mobility pro většinu Evropanů, kteří denně ujedou v průměru jen 30 km. Spring je zároveň vozem, který oslovuje zcela nové zákazníky, protože většina z nich kupuje vůz Dacia poprvé (8 z 10 ve Francii).

zdroj: tisková zpráva

27 Comments on “Malý levný elektromobil Dacia Spring má už 40 000 předobjednávek”

              1. Je to tak. A taky vkládají do našich médií dezinformace. Ještě že máme státní aparát a EU, co nás ochrání. Například
                „Jedna z dezinformací se zaměřuje na spekulace o povinném očkování a očkovacím pasu. Plánované očkování proti covid-19 je vydávané za povinné pro všechny občany ČR pod hrozbou tvrdých trestů, přestože Ministerstvo zdravotnictví ČR plánuje pouze dobrovolné očkování, které bude navíc pro všechny občany zdarma. V jiné variantě tohoto narativu jsou šířeny dezinformace o takzvaném vakcinačním pasu, podle kterých budou těm, kteří se očkovat nenechají, odebírány základní lidská práva a svobody.“

                xxxx://koronavirus.mzcr.cz/dezinformace-o-covid-19/

                1. Vy jste se prece nechal ockovat sputnikem, tak co se vam nelibi. Zrejme to bylo dobrovolne. Nebo vas prepadlo komando fsb a napumpovali to do vas nasilne?

  1. kdo nestihl poridit elektricke Citigo a nelibi se mu cenova politika u elektrickeho UP (610 tisic, ale velice dobre vybavene male auto ktere je pro cargo velice dobre, ma na cargo temer kubik mista, Spring ma o cca tretinu min v pripade ze se sklopej zadni sedacky), tak ma moznost ted poridit treba na rozvoz prave Dacii Spring

    osobne pokud bych nepotreboval prave auto na rozvazku, tak bych jeste asi par let pockal, elektriky se pristich par let budou hodne plnit konkurenci a to i v tomto segmentu

  2. Jsem Dacii vděčný za to, co vyrábí. Skvělá účelná auta, na jejichž produkci je báječně vidět, jaká technologie co stojí.

    Dacia Spring je mikroauto oholené až na kost, které prakticky nelze konfigurovat a v jehož výbavě jsou pouze věci, které dnes ani nelze udělat levněji. Kdyby se ještě vyráběla švihadla, byla by tam.
    Přesto je to auto skoro za půl míče, přičemž spalovací verze by atakovala cenovku 150 tisíc Kč.

    To je ekonomická realita elektromobility.

      1. Aktuálně o podobném nevím, o kategorii mikroaut se nezajímám a nevylučuji, že podobné aktuálně neexistuje, proto používám podmiňovací způsob.
        Ovšem pokud uvážíme, že v případě Springu již nelze jít níže, a to ani velikostně a ani vybavením, cenová hladina adekvátního spalováku postaveného stejnou filosofií by byla těch cca 150 tisíc.

            1. Pokud neuvedete srovnatelné auto za 150t, tak to jsou teoretické brepty.Tady jsou fakta: Dacia Spring:
              E-CALL systém nouzového volání
              6 airbagů
              Systém aktivního nouzového brzdění (AEBS)
              Elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka
              Světelný senzor Omezovač rychlosti
              Elektricky ovládaná přední okna
              Systém uchycení ISOFIX na zadních sedadlech
              Manuální klimatizace Zadní parkovací senzory + zadní kamera
              Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
              Elektricky ovládaná zadní okna
              Dacia PlugRadio: rádio DAB, Bluetooth® vstup AUX a USB
              Srovnatelně vybavené Citigo s automatem by stálo (už se neprodává) přes 300t.

                1. Oproti Sanderu to má navíc dva airbagy dohromady za 3000 Kč a nějakou bižu taky asi za tři litry.

                  E-CALL systém nouzového volání – povinná featura za 500 Kč.
                  6 airbagů – nejdražší položka, 1500 Kč za kus.
                  Systém aktivního nouzového brzdění (AEBS) – povinná
                  softwarová featura za 0 Kč.
                  Elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka – jiná neseženou.
                  Světelný senzor – 50 Kč.
                  Omezovač rychlosti – softwarová featura za 0 Kč.
                  Elektricky ovládaná přední okna – jiná neseženou.
                  Systém uchycení ISOFIX na zadních sedadlech – povinná výbava
                  Manuální klimatizace – 8000 Kč.
                  Zadní parkovací senzory + zadní kamera – povinná výbava, 1500 Kč
                  Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – 500 Kč
                  Elektricky ovládaná zadní okna – jiná neseženou
                  Dacia PlugRadio: rádio DAB, Bluetooth® vstup AUX a USB – tak za cca 1000 Kč.

                1. Cígo v automatu je dost podobné, s LPG budete jezdit cca 2x dráž, a 42 básnil o 150t.

                2. Odpovidam na Tesla tempomat. Nevim kde byl puvodni koment, tak odpovidam zde. Z dnesni jizdy.
                  Tesla tempomat je adaptivni. Zpomaluje a zrychluje podle auta vpredu. Rozpozna prekazky a brzdi pred chodcem, prekazkou a vjetim jineho auta. Neudrzuje stopu, to dela Autopilot. Ale da se nastavit hlidani vyjeti ze stopy. Volant vibruje a snad i vydava zvuky. To bylo to prvni co jsem vypnul. Vibrace ve volantu nesnasim. Zda se ridi omezenim rychlosti lze nastavit. Jizda byla ca. 20km, tak jsem nestacil vse otestovat. Hlavne chybely stredni cary na silnici.

Napsat komentář