Automobilka Lexus pracuje na silnějším hybridním pohonu s motorem V6 se dvěma turbodmychadly do své limuzíny LS. Firma zvažuje i rozšíření nabídky pohonných jednotek o plug-in hybrid, elektrický a vodíkový pohon.
foto: Lexus
Toshio Asahi, hlavní inženýr Lexusu LS, sdělil australskému magazínu GoAuto, že mezi pohonnými jednotkami, o nichž se uvažuje pro nyní již pátou generaci LS, jsou kromě plug-in hybridu i čistě elektrický pohon a vůz na vodíkové palivové články.
Asahi také řekl, že inženýři Lexusu pracují na ještě silnější hybridní jednotce. Podle britského časopisu Car Magazine má používat šestiválcový vidlicový motor se dvěma turbodmychadly.
GoAuto připomíná, že výrobu automobilu na vodíkové palivové články avizovali zástupci Lexusu již během premiéry koncepčního modelu LF-FC na tokijském autosalonu v roce 2015, kdy prohlásili, že k tomu dojde “rychleji, než by se dalo očekávat”.
foto: Lexus
Japonský koncern také plánuje “vodíkovou ofenzívu” na Olympijských hrách v Tokiu v roce 2020, kde vystupuje jako oficiální partner her.
V současné době je Lexus LS 500 vybaven 3,5 litrovým benzínovým motorem V6 o výkonu 309 kW (421 koní) s točivým momentem 600 Nm, který pohání zadní kola desetirychlostní automatickou převodovkou.
off
80 km/h s elektrokolem na berlínský
off
80 km/h s elektrokolem na berlínský dálnici
https://www.bz-berlin.de/berlin/deshalb-darf-derradler-mit-80-km-h-ueber-die-autobahn-heizen
Jde o eRockit od Pištu Gluláše za 12500 Eur. Dekuji za tip,
Jde o eRockit od Pištu Gluláše za 12500 Eur. Dekuji za tip, zkoukl sem co má nového.
google.com/search?q=eRockit+gulas
Na jeho koncepci se mi moc líbí, že rychlost se NEpřidává rukou otočením potenciometru v rukojeti řídítka, ale sešlapnutím do pedálů. Na to abys jel, musíš šlapať. Trochu jak Flintstoneovi 🙂 Pozor nejde o známou pomoc s příšlapem jak u elektokol. Člověk má tak radost doslova i se skutečného pohybu. Nejen z „pasívního“ vození se.
Fyzický pohyb vytváří endorfiny potřebné pro vyvážený rozvoj lidské psychyky. Projížďkami v autopilotem řízených vehyklech hrozí, že se s pasažérů stanou tupé ksichty jako s cestujících v metru. Nebo jak s fanatických tapčov do sietiacej a vibrující obrazovky chytrého zařízení. Ne venek chrumkavej, z vnútra hnilíčko 🙂
hybrid.cz/video-hybridni-elektromotorka-erockit-se-vyrabi-v-ber
hybrid.cz/video-hybridni-elektromotorka-erockit-se-vyrabi-v-berline
A já děkuju za upřesnení.
A já děkuju za upřesnení.
Ten predek… fuj.
Ten predek… fuj.
Jako každý lexus s tojótou dohromady.
Jako každý lexus s tojótou dohromady.
Fakt peklo.
Fakt peklo.
Toyota je do budoucna prostě marná, zvláště vůči těm
Toyota je do budoucna prostě marná, zvláště vůči těm víc jak 20 letům největší ziskovosti ze všech automobilek celého světa, nejspíš tam už většinu akcií vlastní Arabáči.
Toyota díky svejm 20 letů s hybridama vůbec nemá potřebu
Toyota díky svejm 20 letů s hybridama vůbec nemá potřebu se někam cpát s elektrikou protože emise flotily splňují s prstem v nose a to jim pro morální pocit zásluh o planetu evidentně stačí.
Pro EU má hybridy moc těžké a drahé, pro Čínu taky plus
Pro EU má hybridy moc těžké a drahé, pro Čínu taky plus jsou tu povinně určena dost velká procenta čistých elektroaut. V USA naopak hybridy potřeba roky nebudou.
Jen tohle samo už tvoří drtivou většinu světového trhu.
Toyota v Číně už od roku 2015 vyrábí 1 možná 2 čistý
Toyota v Číně už od roku 2015 vyrábí 1 možná 2 čistý elektroauta. Jsou to v podstatě asi jediný čistý BEV, která vyrábí. Maj předstih.
http://chinaautoweb.com/car-models/ranz-ev/
Naposledy produkovali kalifornskou RAV4 EV.
Přesně. Toyota si teď krásně mastí kapsu, protože má
Přesně. Toyota si teď krásně mastí kapsu, protože má prakticky všechny typy aut jako hybrid. po 20ti letech perfektně odladěný. Dokáže je vyrábět ve statisícových sériích ročně a ještě na tom slušně vydělává. A všem je jasný, že už minimálně 5 let se připravujou na čistý elektro. Tipnul bych si, že to mají více méně připravený, ale narozdíl od VW nepotřebujou každý měsíc říkat, jak v roce 2021 budou prodávat milion elektrik, který ještě nejsou na trhu.
hlavne Toyota jako jedna z mala se aktivne podili i na vyvoji
hlavne Toyota jako jedna z mala se aktivne podili i na vyvoji baterii a ma na to i vyvojove centrum spolecne s Panasonikem, pracuji na solid state bateriich jiz prez 8 let, a na trh by se meli dostat zacatkem pristiho desetileti, teoreticky to bude dost revolucni reseni jak pro hybridy, tak pro BEV
a naptori Mercedesu ktery svoje penize z Tesly investoval hlavne do dieselu, tak Toyota sve penize z Tesly investovala prave do vyvoje solid state baterii, a predpoklada se ze jiz do roku 2030 by obchod s temahle baterkama mohl prines cifry okolo $100 miliard rocne
Voni prostě sem tam nějaký elektro milostivě vypustěj aby
Voni prostě sem tam nějaký elektro milostivě vypustěj aby se neřeklo a spíš se nechaj doprošovat jak slečinka. Asi jsou štasný že aféru má zase někdo jinej a dízlácký problémy se jich netýkaj. To co měli zrušili a nechali to jen asi u 3 velkej modelů 🙂
Taková Honda si na hybridu vylámala zuby a teď se taky do ničeho nežene.
ale prosimte, Toyote a Lexusu v Evrope stoupaj slusne prodeje,
ale prosimte, Toyote a Lexusu v Evrope stoupaj slusne prodeje, a to hlavne diky hybridum, u Lexusu tvori hybridy jiz vice nez 80% prodeju v Evrope 😉 tezke a drahe jsou mozna tak pro tebe