K britskému hlavnímu městu neodmyslitelně patří typické vozy taxi. V městském provozu však dosahují spotřeby 10 – 12 litrů nafty, což při tamních cenách okolo 40 korun za litr představuje značné náklady, nemluvě o množství exhalací. Blýská se však na lepší časy. Výrobce stávajících vozů taxi společnost LTI a Smith Electric Vehicles zahájují spolupráci, která by měla vést až k výrobě plně elektrického taxíku.
Plánovaný dojezd 160 km podle průzkumu stačí téměř polovině řidičů na celou osmihodinovou směnu. Případně se dá za hodinu nabíjení vzdálenost prodloužit o 25 %. Dostačující je pro městský provoz i maximální rychlost 80 km/h. Výše zmíněná omezení však kompenzují provozní náklady. Elektřina vyjde v porovnání s naftou až čtyřikrát levněji. Otázkou zůstává, o kolik bude vyšší pořizovací cena včetně LiFePO4 baterií.