Zákazníci Kia mohou sbírat ‚kilometry &Charge‘ a poté je směňovat za bezplatné dobíjení elektromobilů. Dostávají také bonusy za poskytování zpětné vazby ohledně kvality dobíjecích služeb.
Kia v Evropě rozšiřuje služby dobíjení elektromobilů prostřednictvím nové partnerské spolupráce s průkopnickou platformou &Charge pro dobíjení elektromobilů, která zahrnuje chytré zapojování uživatelů společně se službami s přidanou hodnotou. Kia nabízí přístup k platformě &Charge jako jeden z prvních výrobců.
Uživatelé služeb &Charge mohou sbírat bonusové body za dobíjení elektromobilů (tzv. ‚kilometry &Charge‘), které mohu následně využívat v aplikaci Kia Charge k úhradám na veřejných dobíjecích stanicích, a snižovat tak své provozní náklady. Bonusové body lze získávat poskytováním zpětné vazby ke kvalitě dobíjecích služeb a online nákupům ve více než 1500 partnerských obchodech &Charge.
„S postupným rozšiřováním naší nabídky elektromobilů je důležité, aby síť dobíjecích stanic nabízela stejnou dostupnost a kvalitu, na kterou jsou uživatelé našich nejmodernějších elektromobilů již zvyklí,“ uvedl Sjoerd Knipping, viceprezident pro marketing a produktové plánování ze společnosti Kia Europe. „Spolupráce s platformou služeb &Charge může náš potenciál k naplnění uvedeného cíle jen posílit.“
Zlepšování evropské dobíjecí infrastruktury
Platforma &Charge je kromě zvyšování cenové dostupnosti elektromobilů formou udržitelného programu bonusů způsobem, jak v Evropě zefektivnit a zvýšit spolehlivost dobíjení prostřednictvím pravidelné zpětné vazby. Zákazníci Kia – uživatelé mobilní aplikace &Charge – mohou v reálném čase poskytovat zpětnou vazbu k jednotlivým dobíjecím stanicím. Tato data shromažďovaná celou komunitou následně pomáhají provozovatelům dobíjecích míst ověřovat případné problémy a rychle zvyšovat spolehlivost a zlepšovat kvalitu služeb veřejných dobíjecích stanic.
„Zákazníci Kia poskytováním zpětné vazby na jedné straně získávají kilometry &Charge, využitelné na veřejných dobíjecích stanicích přes aplikaci Kia Charge, ale současně pomáhají zajistit funkčnost veřejné dobíjecí infrastruktury v kvalitě zaručující rozvoj celého hnutí e-mobility,“ dodává Knipping. Služba Kia &Charge je od prosince 2022 k dispozici v Rakousku, Dánsku, Německu, Španělsku a Velké Británii; během prvního čtvrtletí 2023 dále bude dostupná v České republice a Polsku.
Nabídka modelů značky Kia bude do roku 2027 v souladu se strategickým ‚Plánem S‘ zahrnovat 14 plně elektrických modelů. Na podzim letošního roku se představí netrpělivě očekávané SUV s označením Kia EV9 v provedení připraveném do sériové výroby. Nový model, postavený na speciální platformě E-GMP (Electric Global Modular Platform), ohlásí příchod nové éry udržitelné mobility v pojetí značky Kia.
zdroj: tisková zpráva
to je fajn. Jen je tedy zvláštní, že se to dozvím z článku na internetu a že mi to třeba Kia nenapíše… 🙂
Včera jsem po delší době musel za klientem a bral benzín u „veřejné benzínové stanice“. 35 Kč za litr. Tímto zdravím elektromobilisty hodinu se nudící, blbě čumící a dobíjející za 13Kč/kWh.
Cháchachachá. 😛
A znáš tu zkazku o tom kdo se směje naposled?
Zkus tím utěšovat místí elektromobilisty z diskuzí pod články o ekonomice provozu elektromobilu, kteří počítali s návratností vysoké vstupní investice díky nabíjení za 4 Kč. Třeba tvůj humor ocení – na pětku za kilowattu 😀
Ten, kdo myslel na budoucnost, tak nabíjí za mnohem méně. Já si nestěžuju. Je mně akorát líto těch, kteří na to neměli.
Já bych si dovolil smát jenom kdybych měl vlastní nevyčerpatelný zdroj. Třeba nás runner překvapí a předělá své výfukáče na dřevoplyn. Jestli má ten les dost velký tak mu to bude stačit dorůstat. Ale EV + FVE se mi zdá pohodlnější řešení.
Škoda Sentinel Runner 😁
To viš že jo. Fotovoltaika s elektromobilem bez zlé veřejné sítě je ideální řešení. Když přijedeš z práce v noci nabíjíš a v zimě tam ukládáš přebytky, co zbyly z pohonu tepelného čerpadla. Jojo, to už víme 😀
– EV cca 18kWh/100km = 2,34Kč/km
– SP cca 7l/100km = 2,45Kč/km
a to při Vašich cenách za jednotku.
90% nabíjení se děje doma z FTV popř. za tarif cca 5-6Kč/kWh, takže pořád EV vychází mnohem líp a ele má doma každý, takže nemusím k žádné pumpě jezdit. Benzin asi v potoce u baráku nepoteče.
Vzhledem k tomu, jak EV jezdí, tak i kdyby to mělo být nastejno se spalovákem, tak stejně bych EV už neměnil.
ChaChá 🙂
Bojuj 😀 Třeba najdeš podobně nekritického fantastu.
Tesla Model Y je o 200 tisíc levnější než BMW X3, tak dej vědět, až bude litr benzínu za stejnou cenu jako jedna kWh, ať se ti náklady vyrovnají alespoň za dobu životnosti auta 🙂
To ses trošku zasnil 😀
Popelnici musíš porovnávat zase s popelnicí, takže relevantní je srovnání maximálně s Dacií, Fordem, Renaultem, Škodovkou a podobnými lowcostovými značkami.