Kia nabízí dálkové aktualizace pro všechny své modely

Kia nově zpřístupnila stahování nejnovějších funkcí infotainmentu pomocí dálkových aktualizací. Ty jsou dostupné pro všechna vozidla Kia od modelového roku 2022.

Majitelé nejnovějších modelů Kia se již nyní mohou těšit na snazší a rychlejší stahování nejnovějších funkcí infotainmentu pomocí nové funkce vzdáleného přístupu OTA (over-the-air). Podpora funkce OTA, která jen pro všechny vozy Kia od modelového roku 2022, zajistí vzdálený přístup pro bezdrátové aktualizace systémů navigace a infotainmentu.

To znamená, že kvůli aktualizaci softwaru vozidla, která je nezbytná pro aktivaci OTA, si již zákazníci nemusí stahovat data z oficiálního aktualizačního portálu Kia Navigation Updates_CZE ani navštěvovat autorizované prodejce Kia.

Nejnovější technologie OTA je k dispozici pro všechna vozidla Kia od modelového provedení MY22 ve všech evropských zemích včetně České republiky, kde je podporováno připojení Kia Connect. Technologie zajistí snadný přístup k aktualizacím vestavěné navigace a palubní jednotky včetně řešení případných softwarových chyb.

První dálková aktualizace Kia nabízí řadu konkrétních vylepšení včetně nového designového motivu ECO pro elektrické modely, jenž se zatím objevil pouze v elektromobilu Kia EV6; dále budou k dispozici nové zvuky ze světa přírody (Sounds of Nature) a vylepšené ovládání klimatizace kabiny i sedadel.

Podpora technologie OTA znamená pro zákazníka větší pohodlí a úsporu času, neboť navigace i palubní infotainment se udržuje v aktuální stavu automaticky. To je jeden z příkladů toho, jak se Kia snaží poskytovat co nejlepší zákaznické zkušenosti s hladkou konektivitou cestou těch nejprogresivnějších technologií.

Pro nová vozidla modelového provedení MY22 nabízí Kia dvě bezplatné aktualizace map palubního systému navigace a softwaru palubní jednotky prostřednictvím vzdáleného přístupu („over-the-air“). Po vyčerpání dvou bezplatných on-line aktualizací mohou zákazníci využívat bezplatné aktualizace map palubního systému navigace a softwaru palubní jednotky pouze prostřednictvím následující webové stránky: Kia Navigation Updates_CZE nebo autorizovaného prodejce Kia.

zdroj: tisková zpráva

9 Comments on “Kia nabízí dálkové aktualizace pro všechny své modely”

  1. Zajímalo by mě, jestli jsou schopni kromě infotaimentu upravovat i core systémy vozu jako to dělá Tesla. Mám pocit, že tohoto se ostatní automobilky bojí z důvodu bezpečnosti. Myslím, že si nejsou jisti v kramflecích, že by byli schopni zajistit dostatečnou bezpečnost. Tesla byla schopná ovlivnit přes OTA i chování brzdového systému. Přijde mi vtipné jak ostatní automobilky s tím přicházejí jako ohromnou vymožeností po 11 letech kdy to Tesla měla už u modelu S.

    1. Take si myslim ze se update tyka jen nejakych podruznych funkci a na hlubsi upravy nemaji schopnosti. Nikdo nechce byt k posmechu jako Porsche kdyz provadeli OTA update a pak museli vsichni do servisu, protoze to prestalo fungovat. Ono je totiz problematicke zajistit OTA desitek ruznorodych jednotek oproti centralnimu procesoru, ktery ovlada cele auto. Stejne tak jako nedostatek ruznych jednotek u beznych aut se u Tesly osvedcil centralni procesor, ktery je jaksi vzdy dostupny. Hosi s vice nez 100 letou tradici maji sve problemy.

      1. To rozhodně mají, speciálně když teď Tesla ještě výrazně snížila ceny. Já osobně jejich produkt považuji za to nejlepší co je na trhu. A teď navíc v porovnání s většinou konkurence dokonce i nejlevnější. Jsem zvědav na EU prodejní čísla BEV na konci 2023, bude to zábava 🙂

      1. Kdyz ma pan 10 let starou Teslu, tak samozrejme nemuze ocekavat standardy z dnesni doby. Klidne at se vrati ke spalovaku nebo ke koncernu. A at se po 10ti letech provozu pochlubi jak si auto poradi s novou konkurenci. Ja s Teslou 3 zadne problemy nemam. Pravda, radeji bych ted bral Y. Ale to si pockam par let nez bude menit.

        1. Já mám taky 10 let staré auto a automatické stěrače i dálková světla fungují spolehlivě. A i servis jenom pravidelný, na rozdíl od té Tesly X, kde pravidelně praská sklo 🙂

          To byla jenom ta poznámka ohledně SW. Myslím, že takové základy jako aut. stěrače, adapt. tempomat nebo aut. dálková světla by mohly fungovat i ve starším autě, když teda je podporované SW aktualizacemi. Nemyslíte?

          Ke spalováku se, samozřejmě, vracet nebude, ale dle toho co píše, už si Teslu nekoupí, jsou na trhu už lepší EV. třeba Kia EV6 a pod.

          Ale to byl jenom příklad, těch problémů s modelem X bylo více, nakonec přiznal, že náklady na servis byly podobné jako u stejně velkého spalovacího auta.

          1. 7Na automaticke sterace jsem odjakziva alergicky. U koncernovych se spustila automatika klidne za slunecniho pocasi na dalnici a to vrzani na suchem skle pri vysoke rychlosti dokaze vylekat. Zlate stare cyklovace ktere se daly u nekterych aut rozume nastavit. Jeste bych pozadoval aby po vypnuti auta byly sterace deaktivovany. Neni nad to, kdyz se pri nastartovani zapnou primrzle sterace. To bych konstruktera povesil za koule.
            Tesla ma dobre vyresene fungovani vsech pomucek i pri vypnutem vozu. Zavirani oken, pousteni topeni, chlazeni, vyhrivanou sedacku atd. U jinych debilnich aut se musi auto nastartovat nebo zapnout zapalovani. Jako bonus sviti denni sviceni atd. U Leafa si pri nabijeni ani nepustim radio, ani nezavru okno, proste nic nefunguje. Topeni bez zapnuteho Leafa je mozne jen pres internet. I kdyz sedim v odemknutem aute a nabijim. Japonci jsou pro me idioti, proto uz nikdy japonce nekoupim.
            Automaticka dalkova svetla jsem prestal pouzivat, protoze se zapnou treba ve meste. Takova blokace by byla namiste, ale to zrejme nepodporuje zadna automobilka. Nektere vymozenosti jsou uchylka. Rozpoznavani znacek zbytecna kravina. Na konci omezeni hodne casto znacka neni a auto jede porad pomalu. Nebo je nesmyslne omezeni a vsichni vas budou predjizdet. V zahranici existuji znacky 5km/h. Uz vidim jak se to bude libit. Tak se bude ridic dohadovat s automatem. Fakt nepotrebuju. Stejne tak protivne jako prediktivni psani na mobilu. Nenavidim, kdyz nekdo chce myslet za me a je hloupy. Tak tomu bylo za komousu. Ne dekuji.

Napsat komentář