Na akci Go Further, která se koná 2. dubna od 16.00 v nizozemském Amsterdamu, představí Ford of Europe důležité novinky z oblastí elektrifikace, užitkových vozů a SUV.
foto: Ford
Nové produkty včetně elektrifikovaných modelů představí publiku Steven Armstrong, viceprezident skupiny Ford a nastávající předseda představenstva Ford of Europe, a Stuart Rowley, nastávající prezident Ford of Europe. Přítomni budou rovněž další členové nejvyššího evropského vedení Fordu.
NEPŘEHLÉDNĚTE Vylepšený Ford Mondeo přichází na český trh i s unikátní novou variantou Mondeo Hybrid kombi
Tato nová generace inteligentních automobilů pro inteligentní svět přispěje k tišší a čistší budoucnosti. Do světa elektrifikovaných vozů přinese hodnoty značky Ford, tedy důvěryhodnost, cenovou dostupnost a řidičsky atraktivní projev.
Ford dnes oznámil, že příští rok uvede na trh nové modely Fiesta a Focus EcoBoost Hybrid se 48V mild-hybridním pohonem. Přednosti elektrifikace se stanou dostupnějšími pro ještě širší okruh zákazníků.
„Nové modely Fiesta and Focus EcoBoost jsou příkladem odhodlání Fordu přinášet zákazníkům nové, k životnímu prostředí šetrnější modely, vyspělá technická řešení a hodnotné služby. Řadu dalších příkladů oznámíme příští týden a v následujícím období,“ řekl Armstrong.
„Při vývoji mild-hybridního pohonu pro dva naše nejoblíbenější osobní modely jsme udělali maximum pro to, aby byly co nejúspornější, ale přitom zůstaly řidičsky ‚zábavné‘, jak velí filozofie Fordu.“
Elektrifikovaná Fiesta a Focus
Fiesta EcoBoost Hybrid a Focus EcoBoost Hybrid budou využívat vyspělou mild-hybridní architekturu navrženou takovým způsobem, aby snižovala spotřebu paliva, ale přitom jako vždy nabízela výkon a dynamiku odpovídající charakteru značky Ford.
Namísto běžného alternátoru zde najdeme řemenem poháněný integrovaný startér-generátor. Při brzdění a jízdě setrvačností dokáže zachycovat energii, která jinak přichází nazmar, a využívat ji k dobíjení lithium-ion baterie. Ta pracuje s napětím 48 V a je chlazená vzduchem.
Startér-generátor zároveň účinkuje jako elektromotor. V případě potřeby asistuje tříválcovému spalovacímu motoru 1.0 EcoBoost při akceleraci a napájí také elektrické příslušenství vozu.
Výsledkem elektrické asistence je důraznější a pohotovější akcelerace, zejména z nízkých otáček. Startér-generátor v tomto režimu vykrývá prodlevu výfukového přeplňování, což motorářům Fordu umožnilo osadit spalovací motor větším turbodmychadlem.
„Náš motor 1.0 EcoBoost již prokázal, že hospodárnost a dynamika mohou jít ruku v ruce. Technologie EcoBoost Hybrid představuje v tomto směru další posun vpřed,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby. „Jsme přesvědčeni, že zákazníkům se hladká a bezprostřední dodávka výkonu motorů EcoBoost Hybrid bude líbit zrovna tak jako menší frekvence zastávek u čerpacích stanic.“
Již začátkem letošního roku představil Ford nové Mondeo Hybrid kombi jako přitažlivou alternativu ke vznětovým motorizacím. Tento model je jediný tzv. „full-hybrid“ s karoserií kombi v segmentu rodinných vozů střední třídy.
V průběhu letošního roku začne Ford nabízet úsporný mild-hybridní pohon také pro užitkové vozy Transit a Transit Custom stejně jako pro velkoprostorové Tourneo Custom.
Již dříve společnost oznámila, že pro všechny její nové modely bude v nabídce nejméně jedna elektrifikovaná varianta – mild-hybrid, full-hybrid, plug-in hybrid nebo elektromobil. Vztahuje se to na dosud neohlášené modely i nové verze těch stávajících, od Fiesty až po Transit.
Ford, to ještě existuje?
Ford, to ještě existuje?
HE3DA je docela pravděpodobně podvod.
HE3DA je docela pravděpodobně podvod.
seznamzpravy.cz/clanek/firma-he3da-vyrabi-zatim-dve-baterie-den
seznamzpravy.cz/clanek/firma-he3da-vyrabi-zatim-dve-baterie-denne-velkovyroba-se-letos-rozjede-v-horni-suche-67247
Tady jde o to, že ty baterie nebudou mít takové zázračné
Tady jde o to, že ty baterie nebudou mít takové zázračné vlastnosti jak se říkalo. Budou možná o chlup lepší než dnešní baterie. Nic víc od toho nečekám, majitel je pohádkář.
no já nevím no, nejsem expert ale vrtal je vrtačkou a
no já nevím no, nejsem expert ale vrtal je vrtačkou a neblafli 😉 se uvidí
Unikátní české baterie HE3DA mají certifikaci a
Unikátní české baterie HE3DA mají certifikaci a pomáhají při výzkumu v extrémních podmínkách v USA
https://www.technickytydenik.cz/rubriky/denni-zpravodajstvi/unikatni-ceske-baterie-he3da-maji-certifikaci-a-pomahaji-pri-vyzkumu-v-extremnich-podminkach-v-usa_46202.html
HE3DA channel
https://www.youtube.com/channel/UCnOIaEYQ_twVt6Gp2uVKFqg
Ty jejich baterky byly stluceny rucne a kdovi z jakych clanku.
Ty jejich baterky byly stluceny rucne a kdovi z jakych clanku. NASA urcite sazi na nezavedenou znacku ktera ma jen vlastni reference. Cim vic se he3da ohani jmeny jako NASA atd. tim jsou neveryhodnejsi. Navic v tom vyzkumu v extremnich podminkach bude baterka nejspis slouzit na nocni osvetleni hajzlbudky v pousti.
Taky se ohánějí „investory z Hollywůdu“, aby na nich
Taky se ohánějí „investory z Hollywůdu“, aby na nich ulpělo aspoň snítko cizí slávy. To je na úrovni zoufalých podomních prodejců s teplou vodou.:)))
to sou zas amerikánský keci… Do každý Fordky baterku
to sou zas amerikánský keci… Do každý Fordky baterku HE3DA!! a vopačněj startér na rozjezdy křižovatek povinně!! :))