Výroba elektromobilu Ford Mustang Mach-E odstartovala, zatím je vyrobeno asi 3000 kusů. Auto už je také v Evropě – kde jinde, než v Norsku.
foto: Ford
Elektromobil Ford Mustang Mach-E se začal vyrábět a prodávat. K dispozici jsou čtyři verze se dvěma kapacitami baterií – Standard Range (75,7 kWh/68 kWh využitelných) a Extended Range (98,8 kWh/88 kWh využitelných). Podle evropského standardu WLTP je dojezd nejefektivnější verze až 610 km.
NEPŘEHLÉDNĚTE Prodej elektromobilu Ford Mustang Mach-E bude v České republice zahájen v červenci 2021
Podle realističtějšího amerického standardu EPA má tatáž verze dojezd 483 km při spotřebě 21,6 kWh/100 km (216 Wh/km). Oba údaje jsou velmi dobré a ukazují, že Ford si tentokrát dal záležet.
foto: Ford
První zákazníci v Evropě se auta dočkají začátkem tohoto roku. K dealerům v Norsku už auto dorazilo. V USA už se v prosinci 2020 prodalo několik desítek kusů, ale hlavní „sezóna“ začne letos.
V nejvýkonnější verzi GT dokáže Ford Mustang Mach-E zrychlit 0-100 km/h během 3,7 sekundy. Auto je možné nabíjet výkonem 7,4 kW nebo 11 kW. Případně stejnosměrným rychlonabíjením až o výkonu 150 kW, např. u nabíjecích stanic Ionity.
foto: Ford
Nová generace systému SYNC podporuje Apple CarPlay a Android Auto, použití mobilního telefonu jako klíčku, realtime prediktivní informace o dopravní situaci, rozpoznávání hlasu, neustálé připojení k internetu a spoustu dalších vychytávek.
Samozřejmostí jsou pak over-the-air updaty pro „téměř“ všechny počítačové moduly auta. Slovo „téměř“ z tiskové zprávy je velmi důležité a naznačuje, že někdy bude asi cesta do servisu přeci jen nezbytná.
foto: Ford
Zákazníci, kteří si elektromobil Ford Mustang Mach-E objednají nyní, dostanou na pět let zdarma přístup k FordPass Charging Network – údajně jedné z největších sítí veřejných nabíjecích stanic v Evropě s více než 155 000 nabíječkami. Plus rok volného přístupu k síti Ionity (aktuálně 300 a výhledově 400 stanic).
Cena elektromobilu Ford Mustang Mach-E začíná v Česku na asi 1,5 mil. Kč za verzi s dojezdem 450 km WLTP. Výkonnější verze s větší baterií a dojezdem až 610 km WLTP by pak měla vyjít přibližně na 1,7 mil. Kč.
Pěkné ,Tesla asi bude muset zvětšit baterie ve všech
Pěkné ,Tesla asi bude muset zvětšit baterie ve všech modelech.
Asi jsem se zamiloval.
https://youtu.be/JsLoUhbAUb0
Myslím,
Asi jsem se zamiloval.
https://youtu.be/JsLoUhbAUb0
Myslím, že za rok zase posunu LandCruisera rodičům a přistanu zpět ve vodách Fiatu.
V poradku, jsme tady tolerantni a nebudeme vas za to
V poradku, jsme tady tolerantni a nebudeme vas za to odsuzovat. Jim Morrison je sympatak. Preji vam mnoho stesti do spolecneho zivota.
+1 :-)))))
+1 :-)))))
Dnes už to není takové překvapení a pohoršení, když se
Dnes už to není takové překvapení a pohoršení, když se mladší zamiluje do staršího.
Vypadá to dobře, ale je to drahé.
Vypadá to dobře, ale je to drahé.
Ohavné zprznění jména Mustang.
Ohavné zprznění jména Mustang.
Prznění jména mustang začalo druhou generací, jakási
Prznění jména mustang začalo druhou generací, jakási reinkarnace byla kolem roku 2005, od poslední generace to jde zase do kopru, za mě je tohle skoro lepší než ta frikulín kára poslední generace mustanga.
i prvni generace byla vesmes o nicem, zname jsou vesmes jen ty
i prvni generace byla vesmes o nicem, zname jsou vesmes jen ty vykonne verze, ale to auto bylo hlavne o dostupnosti a jednoduchosti, a to byli ty verze co dnes v inzeratech moc nenajdes, protoze vsichni koukaj po GT verzich
Tak jasně, byla to technika jednoduchého levného Falcona v
Tak jasně, byla to technika jednoduchého levného Falcona v hezkém kabátu, stálo to tuším 3000 USD, což byla super cena – tak to mělo být trendy auto pro mladé. Že se z toho pak stal kult s výkonnými verzemi byl jasnej důsledek – kluci dostali nové auto, naučili se jezdit a sami si to tunili. Nicméně je to designově hezké auto, pro pohodovou jízdu.
Tak strašné to zase není, ale mě se prostě v poslední
Tak strašné to zase není, ale mě se prostě v poslední době zdají všechna auta na jedno brdo a hm taková “nijaká”. Upřímně ten Jepp se mě líbí asi taky nejvíce ten co je úplně na začátku videa které jste dával výše.
Úplně s vámi souhlasím. A popravdě řečeno, mě taky.
Úplně s vámi souhlasím. A popravdě řečeno, mě taky.
no a jak vyřešili zadní sedačku? taky jako tesla jen pro
no a jak vyřešili zadní sedačku? taky jako tesla jen pro děti do 170cm ?? 😉
EMustang je o ca. 15cm vyssi nez Tesla 3. Placate zase z hladu.
EMustang je o ca. 15cm vyssi nez Tesla 3. Placate zase z hladu.
nic o tom nevím meleš nesmysly lepší? když neznáš a
nic o tom nevím meleš nesmysly lepší? když neznáš a nemáš technicky zdatnou a poučnou odpověd tak rači mlč. dáváš jinak špatný příklad plevelení diskuze budoucím generacím ;))
Kdyby sis koupil auto, tak tě dodnes nemusí rodiče vozit na
Kdyby sis koupil auto, tak tě dodnes nemusí rodiče vozit na zadních sedadlech 🙂
mě odpoved smazali a jeho narážku nechali 🙂 no tak
mě odpoved smazali a jeho narážku nechali 🙂 no tak martinkoj odpovím stejnou kopijí : Kdyby ti koupili autíčko, tak si máš s čím hrát, takhle vymýšlíš akorát voloviny 🙂 líbí se ti to jooo??? :)) když tak si řekni o další, nemůžu ti neslíbit jesi se s tebou nebudu nezabývat 😉
Ten je jako Mazda6 :):):)
Ten je jako Mazda6 :):):)