Včera jsme se přes BMWBLOG dozvěděli, že BMW nejspíš chystá sportovnější verzi elektromobilu BMW i3. To ale není vše, zhruba za rok by měl jít na trh také facelift oblíbeného sportovního plug-in hybridu BMW i8.
foto: Formula E
O nové BMW i8 se mluví už dlouho, zejména v souvislosti s kabrio verzí Spyder. Je skoro neuvěřitelné, že tenhle sportovec do zásuvky je na trhu už tři roky a za tu dobu se ho prodalo už hodně přes 10 000 kusů.
NEPŘEHLÉDNĚTE Šéfdesignér Škoda Auto Jozef Kabaň přestupuje do BMW
Spekuluje se, že nová BMW i8, dost možná taktéž nesoucí označení „S“, nabídne větší baterii (z 7,1 kWh na 10 kWh nebo více) a vyšší výkon asi o 11 kW na 277 kW (dříve se ale mluvilo o výraznějším navýšení). Ostatně, podobné parametry nabídla BMW i8 speciálně upravená jako safety-car pro závody Formula E.
K dispozici má být také bezdrátové nabíjení a jistých změn dozná také samotná karoserie. Je možné, že na designu nové i8 se bude podílet také slovenský designér Jozef Kabaň, který do BMW nedávno náhle odešel ze Škoda Auto.
Ha ha 🙂 tak to me po ranu pobavilo tak, az jsem smichy
Ha ha 🙂 tak to me po ranu pobavilo tak, az jsem smichy vyprskl caj
Příklad brzké budoucnosti.
Dle nařízení EU budou muset
Příklad brzké budoucnosti.
Dle nařízení EU budou muset už do pár let být všechna takto silná sportovní nová auta na evropském trhu buď tyto plug-in hybridy nebo čisté elektriky.
Jestli to, ale jak někdo píše stojí 4 melouny, tak už to mohlo být i se stejným dojezdem fakt zcela elektrický.
Ale je pravda, že BMW je automobilka, co musí své modely prodávat globálně v co nejvíce státech to jde.
Příklad brzké budoucnosti – to je ako obchodný dom okolo
Příklad brzké budoucnosti – to je ako obchodný dom okolo 1977: „vbrzkubudevšeho“
Zbytečnej krám.
Zbytečnej krám.
i8 je úchylná kraksna za 4ry mega, aby bylo vidět že se
i8 je úchylná kraksna za 4ry mega, aby bylo vidět že se brambora do elektromobility angažuje, že na ni má ikdyž nechce ale slušně řečeno naférovku nás leda tak srrrr-é ;))))
Jozef Kabaň se na modelech divize i a M podílet nebude, tedy
Jozef Kabaň se na modelech divize i a M podílet nebude, tedy se nebude podílet ani na i8
To je škoda. To by mohl do těch ledvinek, co tam teď není
To je škoda. To by mohl do těch ledvinek, co tam teď není potřeba chladič, nacpat další světlomety 😉
Ha ha 🙂 tak to me po ranu pobavilo tak, az jsem smichy
Ha ha 🙂 tak to me po ranu pobavilo tak, az jsem smichy vyprskl caj