Elektromobil Škoda Elroq přijíždí v nové verzi s 60kWh baterií

Elektromobil Škoda Elroq 60 v základním výbavovém stupni  Essence začíná na ceně od 882 000 Kč včetně DPH.

Modelová řada Škoda Elroq poskytuje zákazníkům stále širší možnosti volby. Krátce po uvedení základní varianty 50 a nejvyšší verze 85 se dostává  do prodeje střední provedení 60. K výbavovým stupňům Essence a Selection pak nově  přibývá sportovně laděný Sportline, který zaujme řadou atraktivních designových doplňků  exteriéru i v interiéru. 

Pro každodenní cestování po městě i mimo něj 

Škoda Elroq 60 s pohonem zadních kol má baterii o devíti modulech s kapacitou 63 kWh (využitelných 59 kWh). Nabízí dojezd až 430 km a díky nabíjecímu výkonu až 165 kW lze jeho baterii na rychlonabíjecích stanicích dobít z 10 % na 80 % kapacity za 24 minut.

Auto pohání elektromotor s výkonem 150 kW a točivým momentem 310 Nm. Škoda Elroq 60  v základním výbavovém stupni Essence přináší bohatou výbavu, v níž nechybí například 19palcová litá kola Proteus, zadní parkovací kamera, 7 airbagů, světelný a dešťový senzor, 5palcový virtuální kokpit, digitální asistentka Laura nebo řada asistenčních systémů, včetně hlídání slepého úhlu.

Doporučená prodejní cena začíná na 882 000 Kč včetně DPH, což z této varianty činí jeden z nejdostupnějších elektromobilů na českém trhu. Specifikace Selection  přidává například parkovací senzory vpředu, textilní koberce, vyhřívaná přední sedadla i multifunkční volant, volbu jízdního režimu či 13palcový infotainment s navigací a digitální  asistentkou Laurou, která má v sobě integrované funkce ChatGPT. V tomto případě doporučená prodejní cena začíná na 948 000 Kč včetně DPH. 

Elroq Sportline: sportovní vzhled a vylepšené jízdní vlastnosti 

Stejně jako ostatní provedení Sportline má také dynamicky upravený Elroq řadu černě  lakovaných detailů. Patří mezi ně kryty vnějších zpětných zrcátek, lišty kolem bočních oken  a střešní ližiny. Spoiler na předním nárazníku a difuzor na zadním nárazníku jsou rovněž  v černé barvě, stejně jako nápisy na kapotě a pátých dveřích.

Plaketka Sportline se nově  nachází na pátých dveřích namísto původního označení verze baterie. Zadní boční okna  a zadní sklo jsou zatmavené (Sunset). Specifickému interiéru dominuje černá barva. Přední  sportovní sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami mají standardně potah z materiálu Suedia v černé barvě v kombinaci s kůží a šedým kontrastním prošíváním a standardně  obsahují vyhřívání.

Tříramenný vyhřívaný sportovní volant s pádly pro ovládání intenzity rekuperace nese plaketku s nápisem Sportline. Atmosféru interiéru dotvářejí lišty v dekoru  Carbon na palubní desce a kryty pedálů z ušlechtilé oceli. Standardní výbava zahrnuje také  13″ infotainment s navigací, přední i zadní parkovací senzory, volbu jízdního režimu, přední  

světlomety Matrix-LED, virtuální pedál, boční airbagy vzadu, bezdrátové nabíjení telefonu  s chlazením, balíček asistované jízdy 1.6+ a řadu dalších položek. Sportovní podvozek se  speciálně naladěnými pružinami a tlumiči je snížený vpředu o 15 milimetrů a vzadu o 10 milimetrů, což spolu s progresivním řízením přináší sportovnější pocit z jízdy.

Škoda Elroq Sportline je dostupná s oběma vyššími kapacitami baterie za doporučené prodejní ceny  od 1 012 000 Kč (60), resp. 1 112 000 Kč (85) včetně DPH. Modelová řada Elroq se v průběhu letošního roku dále rozroste o verzi 85x s pohonem všech kol. 

Řada Elroq se rozrůstá, čeští zákazníci nyní  mohou volit i střední verzi 60 a  dynamickou Sportline 

Krátce po uvedení základní varianty 50 a nejvyšší verze 85 se dostává do prodeje střední možnost 60, která zajišťuje dojezd až 430 km. K dispozici bude ve všech výbavových stupních – Essence, Selection a nově i Sportline. Toto sportovní provedení, které se kombinuje s oběma vyššími  kapacitami baterie 60 a 85, zaujme řadou  atraktivních designových doplňků.

zdroj: tisková zpráva

18 Comments on “Elektromobil Škoda Elroq přijíždí v nové verzi s 60kWh baterií”

  1. Elroq, poslední šance Škody Auto na přežití. Přichází pozdě , takže takové ty dobré zákazníky už si vzalo Volvo , ale přece tu nějaká šance je. Jedou hranu ,stačí jedna chyba a je konec , jako jsme to mohli vidět s ID3, ID4 nebo u Enyaqu . Chyba typu nefungující software, ne perfektně fungující aplikace, nebude se průběžně snižovat spotřeba, nebudou pravidelné aktualizace a alespoň základní vylepšení software, nebudou reagovat okamžitě na cenový vývoj na trhu, budou neustále přizpůsobovat cenu s ohledem na prodej spalovacích aut , nebudou neustále tlačit na výrobní náklady , tak aby přežili další a další kola slev ,nebudou prodávat maximální možné množství ,ale jen to co musí , takže naruší úspory z rozsahu, nepřijde včas zásadní facelift auta, nezvětší včas velikost baterie u té nejlevnější verze, která je nyní asi jediná jakž takž cena výkon, nenajdou do faceliftu možnost jak snížit alespoň trochu hmotnost , aby trochu eliminovali zásadní nevýhodu zastaralé platformy , budou přenášet na lidi náklady na provoz dealerství nesmyslnými servisními úkony a s. interval nebude dlouhý. Toto vše by znamenalo konečnou pro Škodovku. Pomoci naopak může pokračující devalvace € a asi budoucí devalvace koruny. I když z toho radost nemám a doufám , že to bude v řádu několika desítek procent 20-25 % by asi stačilo. Bohužel prostor je tu i navíc jak vidíme u Japonska , které je také obrovsky závislé na automobilovém průmyslu. 2025 těžký rok pro Škodovku a ještě těžší pro mateřský VW , zvládnout se to ještě díky clům (na úkor zákazníků) ještě dá. Šance je velmi velmi malá , protože ve vedení jsou stále ti samí lidé se stále stejným myšlením , které přivedlo koncern do dnešní situace. Stále stejná nekompetence stále přihlouplé zaměření na obranu výroby toxických aut. Stále tendence k fixlování a podvádění.

    1. co jsme videli u Enyaq? ze se prodava velice dobre? a ze Skodovku vesmes drzi v cernych cislech? nebo kde je u Enyaq problem ktery jsme videli u ID a ID4?

      Elroq je i podle reci v hospode mozna prvni EVcko co presvedcuje do te doby odpurce, kolegine byla totalni odpurce elektromobility, v kanclu neustale pindala na to jak jsou to vysavace a ze spravnej ridic ma mit diesel s manualem, a ona sama ma Karoq s diesel a manualem, ted najednou a nevim proc, vyklada ze si jako pristi auto na operak vezme Elroq ….totalni obrat a nikdo v kanclu netusi proc 😀 a je to zvlastni, ohledne Elroq to slicham z vice stran, pritom to auto neni nejak uzasne krasny, nikdo beznej s nim jeste ani nejel, jestli je to tou cenou za nejmensi baterku a vybavu od cca 800k? jestli je to tak magicka financni hranice?

        1. to neni jedna baba v kanclu, to je spousta jinych lidi co jiz nevidej zrejme 800k u auta velikosti Elroq jako neco sileneho a proste zacinaj normalne ekonomicky uvazovat nad autem ktere maj na operak

          ten boom prijde jinak nez si predstavuje vetsina diskuteru, to nebude zadny najednou mame za rok 20-30-40% narust prodeju, ale proste v ruznych cyklech ruznych intenzit, a cim vic tech aut mezi lidma bude, tim vic lidi si vyzkousi nejakou elektriku a tim vic lidi najednou uplne zmeni nazor na danou vec, doted totiz cca 90% Cechu nikdy v zadnem elektromobilu nejelo, ale maj nazor jak je to spatne, tedy totez co bylo u smartphonu, tam taky zezacatky byl masivni odpor a to vesmes u lidi co to nikdy nedrzeli v ruice, a vlastne ani netusili co to smartphone je, a jedine co vedeli ze nekde nekdo napsal ze to na baterku nevydrzi ani den, voala, o 16 let pozdeji ma drtiva vetsina z tech odpurcu v kase nebo ruce smartphone, ten smatrphone kterej jeste pred 16-15 lety oznacovali za blbost co nevydrzi na baterku ani jeden den 😀

          za 10 let proste bude treba pulka CR chtit koupit elektromobil, protoze uvidej ze to ma jejich soused, a protoze toho souseda to z nejakych duvodu bude na provozu stat polovinu co to jejich spalovaci auto…. a prece nebude soused jezdit autem co ma polovicni naklady na provoz, no to Mana nedovoli 😀

          a ty ani tobe podobni s tim nenadelate naprosto nic, vubec nic

      1. Vždyť to přece víš. Enyaq byl takové softwarové zklamání a nikdy nedoručený slib aktualizací OTA. Minimálně půlku zákazníků Škoda tak zklamala , že si raději koupily nebo koupí Y. O Enyaq byl jednu chvíli takový zájem , že jsi na něj čekal já nevím rok a lidi šli raději do Tesly a nebo se jím dealeři Škody snažili nacpat spalovací auta. Krásně si mohli zvednout prodeje a úsporu z rozsahu a vykašlali se na to. Teď to budou musí dávat hodně pod Teslu firemním zákazníkům ,aby se prodával. Nutno dodat , že nedostatek pro Enyaq byl řízen z VW ,protože jim zasekli motory.

Napsat komentář