Elektromobil Škoda Elroq 60 v základním výbavovém stupni Essence začíná na ceně od 882 000 Kč včetně DPH.
Modelová řada Škoda Elroq poskytuje zákazníkům stále širší možnosti volby. Krátce po uvedení základní varianty 50 a nejvyšší verze 85 se dostává do prodeje střední provedení 60. K výbavovým stupňům Essence a Selection pak nově přibývá sportovně laděný Sportline, který zaujme řadou atraktivních designových doplňků exteriéru i v interiéru.
Pro každodenní cestování po městě i mimo něj
Škoda Elroq 60 s pohonem zadních kol má baterii o devíti modulech s kapacitou 63 kWh (využitelných 59 kWh). Nabízí dojezd až 430 km a díky nabíjecímu výkonu až 165 kW lze jeho baterii na rychlonabíjecích stanicích dobít z 10 % na 80 % kapacity za 24 minut.
Auto pohání elektromotor s výkonem 150 kW a točivým momentem 310 Nm. Škoda Elroq 60 v základním výbavovém stupni Essence přináší bohatou výbavu, v níž nechybí například 19palcová litá kola Proteus, zadní parkovací kamera, 7 airbagů, světelný a dešťový senzor, 5palcový virtuální kokpit, digitální asistentka Laura nebo řada asistenčních systémů, včetně hlídání slepého úhlu.
Doporučená prodejní cena začíná na 882 000 Kč včetně DPH, což z této varianty činí jeden z nejdostupnějších elektromobilů na českém trhu. Specifikace Selection přidává například parkovací senzory vpředu, textilní koberce, vyhřívaná přední sedadla i multifunkční volant, volbu jízdního režimu či 13palcový infotainment s navigací a digitální asistentkou Laurou, která má v sobě integrované funkce ChatGPT. V tomto případě doporučená prodejní cena začíná na 948 000 Kč včetně DPH.
Elroq Sportline: sportovní vzhled a vylepšené jízdní vlastnosti
Stejně jako ostatní provedení Sportline má také dynamicky upravený Elroq řadu černě lakovaných detailů. Patří mezi ně kryty vnějších zpětných zrcátek, lišty kolem bočních oken a střešní ližiny. Spoiler na předním nárazníku a difuzor na zadním nárazníku jsou rovněž v černé barvě, stejně jako nápisy na kapotě a pátých dveřích.
Plaketka Sportline se nově nachází na pátých dveřích namísto původního označení verze baterie. Zadní boční okna a zadní sklo jsou zatmavené (Sunset). Specifickému interiéru dominuje černá barva. Přední sportovní sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami mají standardně potah z materiálu Suedia v černé barvě v kombinaci s kůží a šedým kontrastním prošíváním a standardně obsahují vyhřívání.
Tříramenný vyhřívaný sportovní volant s pádly pro ovládání intenzity rekuperace nese plaketku s nápisem Sportline. Atmosféru interiéru dotvářejí lišty v dekoru Carbon na palubní desce a kryty pedálů z ušlechtilé oceli. Standardní výbava zahrnuje také 13″ infotainment s navigací, přední i zadní parkovací senzory, volbu jízdního režimu, přední
světlomety Matrix-LED, virtuální pedál, boční airbagy vzadu, bezdrátové nabíjení telefonu s chlazením, balíček asistované jízdy 1.6+ a řadu dalších položek. Sportovní podvozek se speciálně naladěnými pružinami a tlumiči je snížený vpředu o 15 milimetrů a vzadu o 10 milimetrů, což spolu s progresivním řízením přináší sportovnější pocit z jízdy.
Škoda Elroq Sportline je dostupná s oběma vyššími kapacitami baterie za doporučené prodejní ceny od 1 012 000 Kč (60), resp. 1 112 000 Kč (85) včetně DPH. Modelová řada Elroq se v průběhu letošního roku dále rozroste o verzi 85x s pohonem všech kol.
Řada Elroq se rozrůstá, čeští zákazníci nyní mohou volit i střední verzi 60 a dynamickou Sportline
Krátce po uvedení základní varianty 50 a nejvyšší verze 85 se dostává do prodeje střední možnost 60, která zajišťuje dojezd až 430 km. K dispozici bude ve všech výbavových stupních – Essence, Selection a nově i Sportline. Toto sportovní provedení, které se kombinuje s oběma vyššími kapacitami baterie 60 a 85, zaujme řadou atraktivních designových doplňků.
zdroj: tisková zpráva
Škoda Elroq,Essence 50 55kWh 125kW, Nové, 2025, 1 km
719 900 Kč (Bez DPH: 594 959 Kč)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/elroq/207569227?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3_SSReF3Okd3YGVep4YtOk-VX5pMAlEyG49E5K1qIazHDFOx_F9FG8xlY_aem_zDiBB470L-ap2RCJtuRbjg
TDK Corporation vyvinula nový material CeraCharge pro akumulatory s vysokou hustotou energie až 1000 Wh/l
https://www.tdk.com/en/index.html
No kéž by to byla realita
Elroq, poslední šance Škody Auto na přežití. Přichází pozdě , takže takové ty dobré zákazníky už si vzalo Volvo , ale přece tu nějaká šance je. Jedou hranu ,stačí jedna chyba a je konec , jako jsme to mohli vidět s ID3, ID4 nebo u Enyaqu . Chyba typu nefungující software, ne perfektně fungující aplikace, nebude se průběžně snižovat spotřeba, nebudou pravidelné aktualizace a alespoň základní vylepšení software, nebudou reagovat okamžitě na cenový vývoj na trhu, budou neustále přizpůsobovat cenu s ohledem na prodej spalovacích aut , nebudou neustále tlačit na výrobní náklady , tak aby přežili další a další kola slev ,nebudou prodávat maximální možné množství ,ale jen to co musí , takže naruší úspory z rozsahu, nepřijde včas zásadní facelift auta, nezvětší včas velikost baterie u té nejlevnější verze, která je nyní asi jediná jakž takž cena výkon, nenajdou do faceliftu možnost jak snížit alespoň trochu hmotnost , aby trochu eliminovali zásadní nevýhodu zastaralé platformy , budou přenášet na lidi náklady na provoz dealerství nesmyslnými servisními úkony a s. interval nebude dlouhý. Toto vše by znamenalo konečnou pro Škodovku. Pomoci naopak může pokračující devalvace € a asi budoucí devalvace koruny. I když z toho radost nemám a doufám , že to bude v řádu několika desítek procent 20-25 % by asi stačilo. Bohužel prostor je tu i navíc jak vidíme u Japonska , které je také obrovsky závislé na automobilovém průmyslu. 2025 těžký rok pro Škodovku a ještě těžší pro mateřský VW , zvládnout se to ještě díky clům (na úkor zákazníků) ještě dá. Šance je velmi velmi malá , protože ve vedení jsou stále ti samí lidé se stále stejným myšlením , které přivedlo koncern do dnešní situace. Stále stejná nekompetence stále přihlouplé zaměření na obranu výroby toxických aut. Stále tendence k fixlování a podvádění.
co jsme videli u Enyaq? ze se prodava velice dobre? a ze Skodovku vesmes drzi v cernych cislech? nebo kde je u Enyaq problem ktery jsme videli u ID a ID4?
Elroq je i podle reci v hospode mozna prvni EVcko co presvedcuje do te doby odpurce, kolegine byla totalni odpurce elektromobility, v kanclu neustale pindala na to jak jsou to vysavace a ze spravnej ridic ma mit diesel s manualem, a ona sama ma Karoq s diesel a manualem, ted najednou a nevim proc, vyklada ze si jako pristi auto na operak vezme Elroq ….totalni obrat a nikdo v kanclu netusi proc 😀 a je to zvlastni, ohledne Elroq to slicham z vice stran, pritom to auto neni nejak uzasne krasny, nikdo beznej s nim jeste ani nejel, jestli je to tou cenou za nejmensi baterku a vybavu od cca 800k? jestli je to tak magicka financni hranice?
Ale, ale, ťulínci, eŠulínci….. Jakože jedna baba co v kanclu povídala udělá jaro – tj. ve vašem pojetí ten úžasný očekávaný elektrický boom? Je tu další rok, jste o rok starší – a pouze o rok blbější, nic víc. Váš boj………..
to neni jedna baba v kanclu, to je spousta jinych lidi co jiz nevidej zrejme 800k u auta velikosti Elroq jako neco sileneho a proste zacinaj normalne ekonomicky uvazovat nad autem ktere maj na operak
ten boom prijde jinak nez si predstavuje vetsina diskuteru, to nebude zadny najednou mame za rok 20-30-40% narust prodeju, ale proste v ruznych cyklech ruznych intenzit, a cim vic tech aut mezi lidma bude, tim vic lidi si vyzkousi nejakou elektriku a tim vic lidi najednou uplne zmeni nazor na danou vec, doted totiz cca 90% Cechu nikdy v zadnem elektromobilu nejelo, ale maj nazor jak je to spatne, tedy totez co bylo u smartphonu, tam taky zezacatky byl masivni odpor a to vesmes u lidi co to nikdy nedrzeli v ruice, a vlastne ani netusili co to smartphone je, a jedine co vedeli ze nekde nekdo napsal ze to na baterku nevydrzi ani den, voala, o 16 let pozdeji ma drtiva vetsina z tech odpurcu v kase nebo ruce smartphone, ten smatrphone kterej jeste pred 16-15 lety oznacovali za blbost co nevydrzi na baterku ani jeden den 😀
za 10 let proste bude treba pulka CR chtit koupit elektromobil, protoze uvidej ze to ma jejich soused, a protoze toho souseda to z nejakych duvodu bude na provozu stat polovinu co to jejich spalovaci auto…. a prece nebude soused jezdit autem co ma polovicni naklady na provoz, no to Mana nedovoli 😀
a ty ani tobe podobni s tim nenadelate naprosto nic, vubec nic
Do teď jsem registroval a respektoval, že máš problém s tím psaním. Že jsi kromě toho ale ještě hluchý, slepý, nedůvtipný, vznášíš se na obláčku vlastní blbosti ….. no co už, na někom se nepřízeň osudu vyřádí……
Medián nákladů auta je u české populace pro TCO/km někde okolo 4 Kč, přičemž 1,5 Kč z toho tvoří daně.
Mysli na to, až budeš jako budoucnost navrhovat model, kde se TCO/km blíží 12 Kč s daňovými odvody 0,2 Kč.
Šaman – za tohle Schade vozítko v základu je téměř 900 K naprostá šílenost.
tak to napis tem co si to objednali, ja si to neobjednal a ani objednavat nehodlam
To nebude nikdo kupovat, nechápu proč neudělají levné auto do města velikosti Fabky
Vždyť to přece víš. Enyaq byl takové softwarové zklamání a nikdy nedoručený slib aktualizací OTA. Minimálně půlku zákazníků Škoda tak zklamala , že si raději koupily nebo koupí Y. O Enyaq byl jednu chvíli takový zájem , že jsi na něj čekal já nevím rok a lidi šli raději do Tesly a nebo se jím dealeři Škody snažili nacpat spalovací auta. Krásně si mohli zvednout prodeje a úsporu z rozsahu a vykašlali se na to. Teď to budou musí dávat hodně pod Teslu firemním zákazníkům ,aby se prodával. Nutno dodat , že nedostatek pro Enyaq byl řízen z VW ,protože jim zasekli motory.
Ta cena je mimo realitu, maximálně tak za polovinu.
Za polovinu není téměř žádné auto na trhu. Za to nekoupíte ani Scala v té výbavě.
Pokud chtějí prodávat, musí jít výrazně pod cenu spalováku, aby se to lidem vyplatilo. Zatím kromě fandů, nemá většina lidí důvod kupovat elektro, protože je to neúměrně drahé a nepraktické. Toto je předražený krám s dojezdem 200 km.
Na základě praktických zkušeností a podrobné statistiky celkových nákladu provozu e-Nira, museli policajtům koupit Teslu, protože to je nejlevnější, nejpraktičtější a nejspolehlivější řešení:
https://youtu.be/XSeywqlofok?t=628
Pro většinu lidí je elektro zatím finančně nevýhodné a nepraktické. Uvidí se jaký bude další technický pokrok v bateriích, to je zásadní věc. Zbytek auta už je prakticky vyřešen.