Elektromobil Ford Mustang Mach-E jako auto pro autoškoly

Noví řidiči se připravují na elektrickou budoucnost – a elektromobil Ford Mustang Mach-E jim v tom pomáhá.

Mnoho žáků autoškol, kteří v dnešní době usedají za volant poprvé, bude po získání řidičského průkazu řídit pouze elektromobily.  Tři autoškoly v Norsku a jedna v Nizozemsku vedou revoluci ve výcviku řidičů „generace E“ a jako ideální vůz pro své studenty si vybraly elektromobil Ford Mustang Mach-E.

Pro instruktory a majitele autoškol je vůz díky dlouhému dojezdu a nižším provozním nákladům skvělým doplněním vozového parku, zatímco jeho atraktivní design a elegantní vzhled z něj dělají nepřehlédnutelnou pojízdnou reklamu pro školu. 

Výhody však přináší i žákům; výuka v Mustangu Mach-E by mohla řidičům pomoci složit řidičské zkoušky s menším počtem lekcí. Při skládání zkoušek v Mustangu Mach-E mohou řidiči využívat asistenční technologie vozu, například pro automatické parkování a rozjezdy do kopce.

foto: Ford

Další významnou předností Mustangu Mach-E je, že instruktoři mohou snadno upravit citlivost reakcí vozu při akceleraci a brzdění podle přání žáka. Snadné ovládání včetně velké palubní obrazovky a řízení jedním pedálem láká také starší adepty, kteří se v minulosti rozhodli, že si řidičský průkaz dělat nebudou.

Používání elektromobilů v autoškolách mění i způsob výuky. Instruktoři učí nové řidiče důležitým technikám úsporné jízdy, které pomáhají prodloužit dojezd. U mnoha řidičů „generace E“, kteří stále častěji nacházejí elektromobily ve svých domácnostech, pomáhá tento nový způsob výuky a zkušenosti s Mustangem Mach-E posilovat jejich víru v elektrickou budoucnost.

Vstříc budoucnosti

Ford se zavázal, že zákazníkům zpřístupní více elektromobilů. Od roku 2026 plánuje v Evropě prodávat 600 000 elektromobilů ročně, což zapadá do globálního cíle více než dvou milionů prodaných elektromobilů ročně ve stejném časovém horizontu.

Společnost se nedávno připojila k petici 27 společností, které chtějí zajistit, aby všechny nové osobní a dodávkové automobily v Evropě měly od roku 2035 nulové emise, a vyzvala ke stanovení cílů v oblasti rozvoje nabíjecí infrastruktury, aby Evropa udržela krok s tempem růstu počtu elektromobilů.

zdroj: tisková zpráva

15 Comments on “Elektromobil Ford Mustang Mach-E jako auto pro autoškoly”

  1. To je ale kravina. Větší zbytečnost jsem ještě neviděl. Když budou v autoškole používat ty asistenty, tak jak se to naučí? Tyjo a brzdění dle přání žáka. Hele já teda nevim, ale co si přeje žák, který to neumí, prte se to ještě učí, je spíš vedlejší ne? A spojku se naučí ovládat jak? To je tam nějaký simulátor spojky?

    Auto pro autoškolu potřebuje pouze brzdu pro instruktora a jednoduchou možnost výměny spojkové lamely.

    1. Ridicak bude pouze pro rizeni EV. Bez spojky se obejdou. Ty asistencni systemy se muzou a nemuseji pouzivat. Odhaduji, ze pred 50ti lety se tehda hodne lidi rozcilovalo, proc se zaci v autoskole zacali ucit na autech se synchronizovanou prevodovkou. Co budou delat az pojedou s nejakou starou herkou a nebudou umet meziplyn. Historie se opakuje.

                1. Pro Marek…V původním významu to slovo znamená ,,fanda, fanoušek, příznivec…“. Nevím jak v italštině, ale ve španělštině se výraz ,,fanático“ používá běžně a není chápáno nijak negativně…
                  Zkrátka ten tvůj pošklebek v LATINĚ moc nesedí 😉

                2. Já nepsal, že je to negativní… Prostě to sedí, bez ohledu na to, v jakém významu to kdo chápe, rozumíš? Je jedno jestli to je fanda, nebo fanatik zkrátka Nomen Omen, nic víc.

                3. Pro Marek… Rozumím — byla to pochvala za dobře zvolený nick…V tomhle ohledu by na tebe lépe než Marek seděl Tomáš 😇

Napsat komentář