Evolveo představuje bohatě vybavenou elektrickou koloběžku ES-LR1 s mobilní aplikací pro vyšší komfort jízdy a účinným nastavením maximální rychlosti pro děti.
foto: Evolveo
Elektrická koloběžka EVOLVEO ES-LR1 je vybavena motorem s výkonem 250 W, který je schopen poskytnout okamžitý výkon až 500 W. Koloběžka je schopná dosahovat rychlosti až 30 km/h s dojezdem na jedno nabití až 40 km.
NEPŘEHLÉDNĚTE Kia představuje novou elektrokoloběžku s dojezdem 20 km
Bezpečná a výkonná baterie má kapacitu 10,4 Ah a využívá adaptivní rekuperaci. Inteligentní systém správy baterie (BMS) chrání baterii před přebíjením, podpětím a vysokou teplotou a poskytuje uživateli jistotu spolehlivého fungování.
Koloběžka EVOLVEO ES-LR1 má 8,5″ nafukovací pneumatiky, dvojitý brzdný systém, který se skládá z kotoučové brzdy na zadním kole a regenerativní protiblokovací brzdy eABS. Responzivní brzdná dráha je jen 3,9 metru.
foto: Evolveo
Stojná plocha koloběžky je pro vyšší bezpečnost potažena protiskluzovou silikonovou vrstvou se zesílenou odolností prosti UV záření a stárnutím díky povětrnostním vlivům. EVOLVEO ES-LR1 splňuje normy odolnosti IP54, nevadí ji stříkající voda, déšť a prach.
Má výkonná přední i zadní světla. Přední světlomet má dosah 8 metrů, zadní světlo je vybaveno funkcí brzdového světla. Originální řešení skládacího mechanismu zabraňuje nechtěnému zlomení řídítek a usnadňuje složení koloběžky pro přenášení nebo uložení.
foto: Evolveo
Koloběžka je vybavena elektronickým zámkem. Dále má tempomat s možností aktivace při nastavené rychlosti a dva jízdní režimy s omezením maximální rychlosti. Přehledný barevný displej poskytuje dostatek informací včetně dojezdu, aktuální rychlosti nebo zvoleného jízdního režimu.
Mobilní aplikace v češtině je dostupná pro chytré telefony s operačním systémem Android i iOS a poskytuje široké možnosti využití, včetně detailních jízdních statistik, informací o stavu baterie nebo přednastavení tempomatu, jízdních režimů a rychlostních limitů. Spárování mobilního zařízení s koloběžkou EVOLVEO ES-LR1 je jednoduché a rychlé.
foto: Evolveo
Díky svým vlastnostem a technickému řešení je koloběžka EVOLVEO ES-LR1 určena nejen dětem, ale především dospělým pro svobodný pohyb ve městech, po zpevněných cestách i nenáročném terénu.
Netusite nekdo, jaky duvod je emotor v prednim kole? Aby se s
Netusite nekdo, jaky duvod je emotor v prednim kole? Aby se s tim nedalo jezdit jen po zadnim, to asi nebude. Navic mi to technicky prijde slozitejsi oproti zadnimu emororu.
naopak – je to jednoduchšie – „všetko v jednom“ – batérie,
naopak – je to jednoduchšie – „všetko v jednom“ – batérie, elektronika a motor – zvyšok je niečo ako náves 🙂
mám vozítko, kde batéria je v ráme, elektronika extra, ovládanie na riadidléch a motor vzadu. celé má hmotnosť 12kg, nosnosť 120kg, dojazd do 45km a max. 35km/h – to platí pre cca 75kg zaťaženie. pri 110kg rýchlosť do 25, dojazd do 25.
Tato kolobrnda ma ale baterii v podlaze a nikoli pod riditky.
Tato kolobrnda ma ale baterii v podlaze a nikoli pod riditky. Takze kabelaz z podlahy bude trpet ohyby vedouc k prednimu kolu.
Navic Vy mate emotor (logicteji) vzadu.
No stejne se s tim v Praze nebude dat skoro nikde
No stejne se s tim v Praze nebude dat skoro nikde jezdit.
Hlavne abysme meli co nejmin pohybu a uspesne tloustnuli ze….
+1
+1
Podobnost s Xiaomi koloběžkou je čistě náhodná. Ale
Podobnost s Xiaomi koloběžkou je čistě náhodná. Ale vypadá taky dobře. I Xiaomi má mobilní aplikaci a tempomat, po „hacknutí“ umí jet 30 km/h. Cena této je o tisícovku vyšší, ale asi to za to stojí.
Pro Xiaomi tu kolobezku zrejme dela ta sama firma, ona dela
Pro Xiaomi tu kolobezku zrejme dela ta sama firma, ona dela mam dojem kolobezky i pro ty firmy co je pujcuji ruzne po svete
tak jak na ni koukam, tak bych klidne rekl ze je to proste evolucne teosku posunuta Xiaomi, aneb zrejme silnejsi kloub na slozeni riditek, kde u Xiaomi ten rychloupinak praska, zadmni blatnik vyzsi a tedy vice mista na kabely ke svetlu, kde u Xiaomi se ten drat po case rozedre tim jak je blizko kolu, uvidime, ja odhaduju ze je to fakt jen dalsi evolucni model te firmy od ktere si ostatni elektrokologezky vetsinou licencujou
U Xiaomi kloub uz od verze V2 nepraska a u verze PRO jsou
U Xiaomi kloub uz od verze V2 nepraska a u verze PRO jsou vyreseny i kabely ke svetlu. Jinak v ČR je max. rychlost omezena na 25 Km/hod., jinak se to nesmí prodávat.
V podstatě máte ale pravdu, je to klon Xiaomi, akorat ma o 2000mAh silnejsi baterii.
jako majitel Procka (brezen 2019) s tebou nemohu souhlasit v
jako majitel Procka (brezen 2019) s tebou nemohu souhlasit v obou bodech, oba „problemy“ jsem si jiz opravoval, najeto lehce pod 2tisice km 😀
To je divný, když se PRO verze začala prodávat na konci
To je divný, když se PRO verze začala prodávat na konci června 2019. 😀
Mi Electric Scooter Pro se v CR oficialne zacal prodavat
Mi Electric Scooter Pro se v CR oficialne zacal prodavat 22.3.2019, delal jsem ro ne reklamu a dostal i jeden jako referenci, ktery me i zustal a mam ho dodnes a jezdim na nem temer kazdy den do kanclu 😉
„Podle českého Xiaomi se s evolučním modelem Scooter Pro
„Podle českého Xiaomi se s evolučním modelem Scooter Pro počítá také pro náš trh. Předběžný start prodeje je červen 2019 a odhad ceny zní: 14 999 Kč.“ (mobilmania.cz)
To že ti dali nějaký testovací model poskladaný ze starých dílů m365 verze asi není relevantni k tem nedostatkum, co jsi zminoval. Prodavane PRO verze v ČR tim netrpi.
ta verze nebude poskladana z dilu, je to normalni verze co se
ta verze nebude poskladana z dilu, je to normalni verze co se prodavala v zahranici pred uvedenim na CR trh a prodava se i v CR, a nejsem sam kdo u PRO verze mel tyto a dalsi drobne zavady, ve skupine kde o tom diskutujeme je celkem hodne lidi z celeho sveta co maji stejne a jeste dalsi drobne problemy 😉
Kolo-bezka。Nikde tam neni nic o elektrickem pohonu.
Kolo-bezka。Nikde tam neni nic o elektrickem pohonu.