Renault poprvé představuje nejnovější model Renault Trafic Van E-Tech Electric, kterým rozšiřuje výrobní řadu svých elektrických užitkových aut.
Renault se může po čtyřleté přestávce podílet na návratu Mezinárodního autosalonu užitkových vozidel IAA v Hannoveru. Ve stánku společnosti Renault bude představeno vše, čeho tato společnost dosáhla v oboru elektrických užitkových automobilů.
Renault zahájil svoje působení v tomto segmentu uvedením na trh plně elektrického automobilu Renault Kangoo v roce 2011, který ihned v tomto roce zvítězil v mezinárodní soutěži Užitkový automobil roku, což se dosud nepodařilo žádnému jinému vozidlu této kategorie.
Renault Master, druhý nejprodávanější užitkový automobil, kterého se od roku 1980 prodalo více než 3 milionů kusů, je již pět let také nabízen s plně elektrickým pohonem, a od samého začátku tak udržuje vedoucí pozici této značky v segmentu eklektických užitkových vozidel.
SOUVISEJÍCÍ: Elektrická dodávka Renault Kangoo Van E-Tech v Česku
Aktuálně Renault poprvé představuje užitkový automobil Renault Trafic Van E-Tech Electric, první elektrický model nejprodávanějšího užitkového automobilu Renault Trafic Van. Stejně jako u jiných elektromobilů této řady je i tento vůz ve všech parametrech stejný jako modely vybavené spalovacím motorem a může se pochlubit stejnými hodnotami, diverzitou a možnostmi speciálních úprav podle potřeby jednotlivých zákazníků.
Renault Trafic Van E-Tech Electric má všechny kvality, které stály za úspěchem jeho předchůdce, jehož se od roku 1980 prodaly 2,2 milionu kusů ve více než 50 zemích celého světa. Je to také třetí nejprodávanější lehký užitkový automobil na evropském trhu v segmentu Van1.
Věrný své DNA, představuje ideální vozidlo pro zákazníky vykonávající nejrůznější pracovní profese díky objemu úložného prostoru, modulárnosti a širokému spektru verzí, z nichž si mohou zákazníci vybírat. Nyní přichází s novými bezpečnostními funkcemi, moderním multimediálním systémem a bohatší a lepší nabídkou motorizace.
Elektrická dodávka Renault Trafic Van E-TECH Electric se pyšní délkou a jinými parametry úložného prostoru, modulárností a možností úprav dle přání konkrétních zákazníků, jaké nemůže nabídnout žádný jiný užitkový automobil této třídy:
• Délka 5,08 m nebo 5,48 m a výška 1,967 m nebo 2,498 m
• Objem úložného prostoru (v užitkové verzi) 5,8 m3 až 8.9 m3
• Je nabízen jako model s úpravou podlahy
• Délku úložného prostoru lze zvětšit až na 415 cm (prodloužená verze L2 má v přepážce za sedadly řidiče a spolujezdce otvor s dvířky pro uložení dlouhých předmětů)
• Motor o výkonu 90 kW umožňující tažení přívěsu o hmotnosti 750 kg, užitečné zatížení až 1,1 t
• Baterie 52 kW, dojezd 240 km dle metodiky WLTP
• Pro dobíjení nového modelu je možno použít : dobíječku 22 kW AC pro rychlonabíjení ve veřejných dobíjecích stanicích, volitelně lze použít dobíječku 50 kW DC pro rychlonabíjení na dálnicích
zdroj: tisková zpráva
Pro dobíjení nového modelu je možno použít : o dobíječku 22 kW AC pro rychlonabíjení ve veřejných dobíjecích stanicích o volitelně lze použít dobíječku 50 kW DC pro rychlonabíjení na dálnicích
Tuhle větu sice chápu. Ale nějak jí češtinářsky nepobírám 😀
Upraveno, díky za upozornění.
ok, a teď to znamená, že použití Wallboxu 22kW je rychlonabíjení ?
A DC nabíječky 50kW jsou jen na dálnicích? Zvládá např. tohle auto i vyšší nabíjecí výkon na DC, který se právě u dálnic využívá?
Nechci být šťoura, ale kolikrát kratší věta je nejvýstižnější. Tady si to zbytečně komplikujete….