Do Česka oficiálně dorazí čínské elektromobily Geely

Společnost Grand Automotive Central Europe se stala oficiálním importérem značky Geely pro Maďarsko, Českou republiku a Slovensko.

Smlouva o distribuci značky Geely v Maďarsku, České republice a na Slovensku byla podepsána na slavnostním ceremoniálu 4. listopadu 2022. Smlouvu podepsali Viktor Molnár, generální ředitel společnosti Grand Automotive Central Europe Ltd., a Cook Xue, výkonný zástupce generálního ředitele společnosti Geely Auto International Corporation. První vozy značky Geely by měly vyjet na silnice v Česku, Maďarsku a Slovensku začátkem roku 2023.

SOUVISEJÍCÍ: Čínská automobilka Geely představila novou elektromobilní značku Geometry, předvedla i první sedan

Prvním modelem Geely, který bude uveden na náš trh, bude Geometry C s plně elektrickým pohonem. „Tato událost je v životě naší skupiny nesmírně důležitá, zejména s ohledem na obtížné výzvy, kterým v současné době čelí automobilové značky, které jsou v Evropě již známé a zavedené. Společnost Geely, jako jedna z největších čínských automobilových značek, nejenže vyrábí vysoce kvalitní vozidla, ale má také výrobní kapacity, aby mohla zákazníkům i potenciálním prodejcům dodávat vozidla v požadované kvalitě a množství.“ – řekl Viktor Molnár, generální ředitel společnosti Grand Automotive Central Europe.

Elektromobil Geely Geometry C. foto: Geely
Elektromobil Geely Geometry C. foto: Geely

„Po dlouhých jednáních jsme se dohodli se společností Geely Auto International Corporation na všech bodech distribuční smlouvy pro tři země, takže od nynějška začneme společně budovat značku Geely ve střední a východní Evropě. Jsme obzvláště hrdí na to, že Grand Automotive je první společností v Evropské unii, která podepsala importérskou smlouvu se společností Geely, což jasně ukazuje, že naše dovozní aktivity v mnoha zemích a pro více značek v regionu je přesvědčily, že jsme hodni zastupovat tuto kardinální čínskou značku. V blízké budoucnosti je naším hlavním cílem správně umístit pozici značky, včetně modelu Geometry C, a vybudovat síť prodejců a poprodejních služeb. Vzhledem k tomu, že v tomto regionu zastupujeme několik značek, máme možnost využít logistické synergie a rychle a efektivně vybudovat celý logistický proces, a to jak pro vozy, tak pro díly,“ dodal pan Molnár.

Elektromobil Geely Geometry C. foto: Geely
Elektromobil Geely Geometry C. foto: Geely

„Společnost Geely se snaží nabízet zákazníkům po celém světě vysoce kvalitní produkty a úspěšně koordinuje vývoj se společnostmi Volvo, Polestar, Lotus, Smart a dalšími známými automobilovými značkami, které vlastní a spravuje skupina Geely Holding Group. Jako globální podnik společnost Geely aktivně soutěží na světovém trhu. Společnost Geely vytvořila bohatou matici produktů, která zahrnuje vozidla na pohonné hmoty, elektromobily, hybridní vozidla, vozy na metanol a vozy s výměnnými bateriemi. Díky významným investicím do výzkumu a vývoje a integraci globální moudrosti vytvořila společnost Geely pro více než 12 milionů uživatelů po celém světě také zážitek z cestování, který předčí jejich očekávání. Vzhledem k tomu, že značka Geely poprvé vstupuje na trh Evropské unie, představuje toto partnerství se společností Grand Automotive Central Europe významný krok vpřed pro globalizační ambice společnosti Geely,“ řekl Cook Xue, výkonný viceprezident společnosti Geely Auto International Corporation.

Dále vyjádřil důvěru v zavedení Geometry C do střední a východní Evropy a uvedl, že „společnost Geely urychlila prosazování své konkurenční výhody v oblasti inteligence díky realizaci strategie Intelligent Geely 2025 a úspěšnému rozložení v celém bateriovém průmyslu. Tato taktika a technologie umožňují, aby Geometry C, jedno ze základních mistrovských děl elektromobilů Geely, po uvedení na trh ohromilo zákazníky.“

zdroj: tisková zpráva

19 komentářů u “Do Česka oficiálně dorazí čínské elektromobily Geely”

        1. Na rozdíl od levicového korporátnímu socialismu EU, který se díky stále slábnoucí ekonomické síle EU více a více blíží bolševismu (E.T. se vrací domů, protože jak nacismus, tak bolševismus vycházejí z německé/pruské ideologické základny), je v Číně korporátní fašismus.
          Rusko v mnohém připomíná česká 90. léta, byť ovlivněná tvrdým prezidentským systémem.

                1. Žádné představy nemám. Zatím můžu jen konstatovat, že do této chvíle sebrali konzervativci komunistům dvanáct křesel ve sněmovně a získají zcela jistě nově většinu na úkor komoušů.
                  Jak dopadne senát nevím, ale předpokládám plichtu, takže s komunistkou Kamalou v něm budou mít nějakou dobu většinu. Tedy stejný stav, jako do teď.

                  Jinými slovy, výsledkem voleb bude, že komunisté ztratí většinu ve Sněmovně. Nic víc, nic míň.

                  Sledovat křeč bolševických médií, která se to poukoušejí vykládat jako úspěch socialistů, je docela zábavné.

                2. Vam vzali 12 kresel? Nejlepsi je, kdyz komous oznacuje protivnika jako komouse. Uplne stejna strategie jako kdyz nackove z kremlu bojuji na Ukrajine proti nacistum. To je nejaka ruzzka dialektika, tzv. ruzzki mir?
                  Vite proc se zritil Anonievsky most v Chersonu? Protoze ruzzaci chteli usetrit za uzaviraci oddily, ktere strili ustupujici vojaky. Ted uz nemuzou dezertovat. Ale vzdat se jeste muzou.

                3. Máš pravdu, Rusko na celé čáře válku prohrává. Opustila ho čtvrtina populace v produktivním věku, přišlo o všechny významné exportní zdroje surovin, HDP kleslo oficiálně o 40% reálné o 60-70%, inflace je oficiálně 35% ale reálně 150%, 40% infrastruktury je v troskách, vláda nevyplácí několik měsíců většinu státních zaměstnanců a ve zbytku výdajů je plně závislá na zahraničních půjčkách, obyvatelstvo nemá elektřinu, teplo, vodu, takže utíká z měst…
                  Vlastně moment, to je Ukrajina… už prohrála. Rusku teď stačí jen čekat.

                  Tohle totiž je válka. Ne přestřelka o nějakou vesnicí.

Napsat komentář