Čínská automobilka Geely představila novou elektromobilní značku Geometry, předvedla i první sedan

Čínská automobilka Geely, která vlastní Volvo, část Daimleru nebo značku Lotus, aktuálně v Singapuru představila novou, plně elektrickou globální značku Geometry.

Elektromobil Geometry A čínské automobilky Geely má být prvním z řady 10 nových elektromobilů.
foto: Geely

Prvním modelem nové značky Geometry bude elektromobil Geometry A. Jde o plně elektrický sedan poměrně konzervativních tvarů. Auto je vybaveno 51,9kWh baterií, resp. 61,9kWh baterií v silnější verzi.

Výrobcem baterií je rychle rostoucí čínská společnost CATL. Dojezd je údajně 410 km NEDC pro slabší verzi a 500 km pro silnější. Reálně to ale bude spíše o 100 km méně.

Geely Geometry A

Geely Geometry A
foto: Geel

Elektromotor má max. výkon 120 kW/250 N, z 0 na 100 km/ zrychlí auto během 8,8 sekundy. Auto je vybaveno pokročilými asistenty, jako je adaptivní tempomat, nouzové brzdění, udržování v pruhu apod.

Interiér elektromobilu Geometry A

Interiér elektromobilu Geometry A
foto: Geely

Cena elektromobilu Geometry A v Číně začíná na 210 000 RMB ($31 250, v přepočtu 710 000 Kč) před dotacemi. Gelly má už dnes údajně 27 000 objednávek, ačkoliv auto bylo představeno teprve nyní.

tisková zpráva

17 komentářů u “Čínská automobilka Geely představila novou elektromobilní značku Geometry, předvedla i první sedan”

  1. Samé návštěvy včetně špijónských v HE3DĚ, ale kde
    Samé návštěvy včetně špijónských v HE3DĚ, ale kde jsou ty investice? ptal se Babiš čínského premiéra ;))

    novinky.cz/ekonomika/502344-same-navstevy-ale-kde-jsou-ty-investice-ptal-se-babis-cinskeho-premiera.html

    To je jednoduchý. Čínanům nejde o investice do evropanů aby byli bohatší ale o haldě keců o investicích kerý ma voblbákujou evropana a rovnou i vokopčej :)))))))))))))))))))))))

    1. Čína mezi rokem 2017 a 2018 navýšila prodeje do České
      Čína mezi rokem 2017 a 2018 navýšila prodeje do České republiky o 6 MILIJARD dolarů, kdežto ČESKÉ vývozy do číny stouply jenom o 160 milionů dolarů

      2017-18
      SKÓRE ČÍNA : ČEZKO
      10 ku 1

      :))))))))))))))))))))))))))
      zemák na hrad :)))))))))))))

      1. No, ja Vás chci urazit. Jste blbý a to zjištění Vás bude
        No, ja Vás chci urazit. Jste blbý a to zjištění Vás bude bolet, i když na druhou stranu to ještě potrvá, protože si budete nalhávat, že ty baterie nestojí za nic, jetě roky po spuštění výroby.
        Faktem ale je, že prostě nejste dost chytrý, aby jste pcohopil, že hlavní výhodou HE3DA je dramatické zjednodušení výroby li-ion baterií.
        Omlouvám se všem, ale už mě unavuje, že každý „pocit“ kdejakého hlupáka musíme v dnešní postfaktické době považovat za respektovaný názor.

  2. Geely chce v počtu značek předhonit VW, ale ten se na to
    Geely chce v počtu značek předhonit VW, ale ten se na to dostal skupováním původních továren, a ne tak frenetickou kreací z nuly Polestar, Lynk & Co, Emgrand, Gleagle, Englon, Zhidou, Vision, Geometry, při ne až tak velkých prodejích.

    1. nějak nechápu na co tvoří Čeps zisk? to co mu spadne do
      nějak nechápu na co tvoří Čeps zisk? to co mu spadne do klína za přenos tak má investovat zpátky do PS. a pokud mu každý rok zbyde 3 Jardy tak jsou poplatky zřejmě vyšší než by měli a stát si z toho udělal hned dojnou krávu… rozuměj další „skryté“ daně

      1. Každá i státní firma by měla mít zdravou ziskovost
        Každá i státní firma by měla mít zdravou ziskovost 5-10%, pod pojmem „skryté daně“ vidím spíš ziskovost kolem 40%, jako mají třeba zahraniční korupční pronajímatelé našich monopolních vodáren, co tak vysosávají Česko na horší úrovni než v předminulém století jejich předci kolonialisté drancovali Afriku.

Napsat komentář