Citroën Ami si již v Evropě získalo více než 6 771 zákazníků a je nyní k dispozici v užitkové verzi jako My Ami Cargo. Od května se Ami prodává také v Itálii, Španělsku, Belgii a Portugalsku.
foto: Citroen
Od uvedení na trh se prodalo celkem 6 771 vozů Citroën Ami, z toho 5 161 ve Francii a 1 366 v Itálii, kde byl na trh uveden na jaře. V současné době začíná prodej ve Španělsku, Belgii a Portugalsku.
Ami je nedílnou součástí strategie elektrifikace Citroënu, která se od roku 2020 výrazně zrychlila a do konce roku 2021 bude nabídka obsahovat 11 nových elektrifikovaných vozů, tj. 2 plug-in hybridy (C5 Aircross Hybrid a C5 X), 8 elektromobilů (Ami, ë-C4, ë-Berlingo, ë-SpaceTourer, My Ami Cargo, ë-Berlingo Van, ë-Jumpy a ë-Jumper) a 1 vůz na vodíkový pohon (ë-Jumpy Hydrogen).
Ami přitahuje uživatele mimo centra velkých měst: žijí spíše na severovýchodě a severozápadě Francie (59 %) a v malých městech s 2 000 až 20 000 obyvateli (46 %) a ve venkovských oblastech (26 %), kde je veřejná doprava vzácná a kde je snazší zaparkovat a dobíjet.
Dokazuje to, že Ami není výhradně určeno do měst. 81 % zákazníků žije v rodinných domech, 92 % má garáž a 91 % může Ami snadno dobíjet díky tomu, že má v garáži k dispozici zdroj elektřiny.
Ami je zárukou nezávislosti, která oslovuje hlavně rodiny (77 %) s více automobily a se širokým spektrem příjmů často žijící mimo centra velkých měst (46 % v malých městech a 26 % na venkově).
foto: Citroën
Ami používají všichni členové domácnosti. Jedná se o impulzivní nákup, reagující na nové výzvy mikromobility, který by 85 % zákazníků doporučilo svým blízkým. V první řadě je při hovoru o Ami zmiňován jeho citový a emocionální rozměr.
Elektromobil Citroën Ami je ultrakompaktní řešení mobility, snadno se řídí (97 %), snadno se s ním parkuje (97 %), není nutné řidičské oprávnění (96 %), snadno se dobíjí (93 %), chrání více než motocykl (93 %), je přístupný všem (90 %), úsporný (90 %) a šetrný k životnímu prostředí (88 %).
Po Francii se Ami v současné době dostává na trh v Itálii, Španělsku, Belgii a Portugalsku. Pokaždé je vytvořen celý ekosystém, který nabízí stejné možnosti kombinující on-line prodej a specializované partnery.
Užitková verze My Ami Cargo
Citroën se rozhodl vytvořit užitkovou verzi vozu Ami, My Ami Cargo, alternativu k méně chráněným skútrům, motorkám a tříkolovým vozům, jejichž řidiči jsou vystaveni rozmarům počasí. Nabízí užitný objem více než 400 litrů a modulární úložný prostor na straně spolujezdce, který pojme 140 kg zboží a jehož horní část může plnit funkci mobilní kanceláře.
My Ami Cargo je bezpečný, praktický, snadno ovladatelný, lze jej snadno zaparkovat a dobít za pouhé 3 hodiny. V nabídce je za atraktivní cenu spojenou se sníženými náklady na provoz (spotřeba energie méně než 2 €/100 km, tj. čtyřikrát méně než u vozu se spalovacím motorem a náklady na údržbu jsou o 30 % nižší).
My Ami Cargo, na který se již brzy začnou přijímat objednávky, má vše pro to, aby se stal vozem Ami pro firemní zákazníky. Jde o zajímavé řešení pro velmi širokou veřejnost, od majitelů obchodů po výrobce, od živnostníků po firemní flotily.
https://media.citroen.fr/file/79/5/Brochure-AMI.355795.pdf
http
https://media.citroen.fr/file/79/5/Brochure-AMI.355795.pdf
https://media.citroen.fr/file/33/8/ami-tarifs-comptants-lld.357338.pdf?vers=1
https://www.citroen.fr/ami
https://media.citroen.fr/file/79/9/ami_descriptif-comparaison-equipements-packs-v2.357799.pdf?vers=1
Dlhodobý prenájom
Prvý nájom * 3 408,43 €
47 nájmov 19,99 €
Celková výška nájmu Okrem voliteľných služieb 4 347,96 €
https://360-media.citroen.com/fr/148066/107096/public/docs/FR/fr/CT_Citroen_AMI_V0.4_140621.pdf?version=d8359430
Původně jsem chtěl pro přítelkyni koupit ojetý Fiat 500e
Původně jsem chtěl pro přítelkyni koupit ojetý Fiat 500e na dojíždění do práce (pouze po městě), ale teď jsem na vážkách. Nevíte prosím, zda bude v dohledné době dostupné taky v ČR?
A nemůžete se rozejít normálně, místo aby jste jí
A nemůžete se rozejít normálně, místo aby jste jí chystal smrtící past?
Uvědomujete si doufám, že toto NENÍ auto.
Děkuji za reakci. A co to tedy prosím je, když ne auto?
Děkuji za reakci. A co to tedy prosím je, když ne auto?
je to moped-auto, aneb muzou to ridit i decka od 15 let, aneb
je to moped-auto, aneb muzou to ridit i decka od 15 let, aneb bezpecnostni prvky na bodu nula, ne to nema krome pasu opravdu zadny bezpecnostni prvek, pri nehode je to jen jako takova rakvicka na kolech a jizdni parametry vesmes na urovni skutru, tedy maximalka nejakych 45km/h, dojezd mozna okolo 70km kdys budou dobre povetrnostni podminky a i na okresce to budou predjizdet cyklisti na elektrokolech (na rovinkach na „normalnim“ silnicnim kole jezdim i 55-60km/h a tuhle vec bych asi musel i jako cyklista predjizdet, coz by bylo dost vtipne)
Je to stejné jako to čínské Zhi-Do, homologace jako moped
Je to stejné jako to čínské Zhi-Do, homologace jako moped nebo čtyřkolka a z toho plynoucí bezpečnost. Přitom cena byla jako u Citigo. Nevím teda toto, kolik za to chtějí, ale přítelkyni ani manželku bych v tom teda jezdit nenechal.
„V první řadě je při hovoru o Ami zmiňován jeho citový
„V první řadě je při hovoru o Ami zmiňován jeho citový a emocionální rozměr.“
Takže přece jen je to pro buzernaty.
A krom buzerantů taky pro jedno z 60 či více pohlaví.
A krom buzerantů taky pro jedno z 60 či více pohlaví. Jediní pro které se nehodí jsou muži a ženy. 🙂
Ne každý si potřebuje kupovat prodlužovač penisu a
Ne každý si potřebuje kupovat prodlužovač penisu a dokazovat si, že je chlapácký chlap, že, Mustangu.