Čínské BYD představilo SUV elektromobil Tang pro modelový rok 2022. Auto se nově může pochlubit baterií s kapacitou 108,8 kWh.
Elektromobil BYD Tang se zvýšení kapacity baterie dočkal i v předchozím roce, a to z 82,2 kWh na 86,4 kWh. Díky nejnovější baterii s kapacitou 108,8 kWh dokáže jednomotorová verze Tangu ujet na jedno nabití až 730 km podle čínského standardu CLTC, v reálu tedy spíš něco kolem 550 km. Dvoumotorová verze s pohonem všech čtyř kol má pak oficiálně 635 km dojezdu.
SOUVISEJÍCÍ: Tesla bude údajně nakupovat nové blade baterie od BYD
Velmi pravděpodobně jde o nové baterie typu Blade, které BYD představilo už před časem. V principu jde o něco pdobného, jako jsou strukturální baterie Tesla s články 4680. Údajně se ale připravuje ještě druhá verze s menší baterií a nižším dojezdem. Detaily ale zatím známy nejsou. Vypadá to nicméně, že Nová verze elektromobilu BYD Tang jde do prodeje v Číně na konci dubna za cenu v přepočtu kolem 50 400 euro (asi 1,2 mil. Kč). V Evropě se BYD Tang prodává např. v Norsku.
zdroj: Electrive
Nechápete, proč heterosexuální muži nechtěji elektromobily?
VŘELE DOPORUČUJI video z Monaco Historic GP 2021. Varování – auta nebyla stavěná pro řidiče s náušničkou:
hxxps://www.youtube.com/watch?v=7g1um9xusA0
Zde pak pro kastráty varianta zkráceného okruhu vyhovující invalidním elektromobilům :
hxxps://www.youtube.com/watch?v=h1ovY8oSjDY
Není názornější vysvětlení, proč Formule E chcípla pro nezájem.
A kdy chcípne spalovací verze F1?… Tvůj tip….
Uvidíme. Každopádně přiteplený globalizovaný svět Facebooku, elektromobilů, iPhonů, Michael Kors kabelek, glukózo fruktózové coly a veganských fastfoodů, tedy produktů s fiktivní hodnotou a existující na dluh, je zdá se na konci svých sil.
EDIT: Dnešní hodnota meziroční inflace v ČR u mnou definovaného koše – 22.7%
Me v predchozich 2 letech vysla inflace v mem kosi pres 30%.
Letos sem este nepocital 😁
Přiteplený svět petrolheadů, kteří si léčí komplex malého pindíka velkým objem motoru či tím, co bylo v jaké době k dispozici je tu od začátku věků…. a trollům typu běžec42 za celou dobu nedošlo, že jejich malý šolín nikoho nezajímá… tak proč tady trolíš, aby se někdo vzdělal v tak kvalitních sděleních, jako že příznivci elektromobilu či uživatelé iphonu jsou přiteplený…? Fakt nechápu, že blb, který ví úplné hovno o úplně všem a mnohokrát se to potvrdilo, má tu odvahu stále kydat tyhle stupidity… ale chápu, že schován za anonymitu webu kdesi ve skrytu u klávesnice si toho malého šolína nějak kompenzovat musí, v reálnu mu to tolik nejde… bylo to tu dřív skvělé, člověk četl postřehy od lidí, kteří něco věděli, poradili, sdíleli zkušenosti… dnes je od nadšení odrazuje troll s příspěvky o informační hodnotě nula…. ale to je možná jeho úkol, stejně jako u Prokopce a podobných omezenců z Autofora…
Plne s vámi souhlasím. Je to zakomplexovaný prolhaný ubožák, i s těma jeho alteregama, kterými zde zasíra diskuzi.
@ šolín a Lakota: nejsem Runnerovo alter ego a napsal bych úplně přesně totéž co on, akorát bych byl ve výrazivu ještě expresivnější. Pro mně jste eBuzíčci….
Potrefená husa vždycky zakejhá 😉
Právě koukám, že z článku Elon Musk jede bomby bylo smazáno plno komentářů. Tak snad bude měřeno všem stejným metrem.
kolika účtama se tady hlásíš? Tos odkoukal od Máry Prchala, ne? 🙂
1+++
Přesně, ty jeho spamy jsou dost otravné, maximálně by to mohla být inspirace co a jak nedělat.
Vždyť on si splet i to lejno, rozhodně nebylo Šalamounovo.
S těmi přiteplenými elektromobily se netrefil taky. Co je větším symbolem vytváření zbytečného tepla, než spalovací auta? Nebo to myslel tak že elektromobily vytvářejí jen 4% odpadního tepla? To je zase málo, no prostě stále mimo. Je těžké interpretovat ty jeho inverzní myšlenkové pochody.
O tomhle určitě můžete fundovaně diskutovat na více ekonomicky zaměřených serverech. Zkusme se tady prosím držet hlavního tématu, kterým je doprava. Díky.
bezpečné nehořlavé LFP v pohodě stačí dík 😀 😀 😀
https://www.youtube.com/watch?v=8HZ7qh_t46w