Během letošního léta byla četnická stanice (gendarmerie) v proslulém městečku Saint-Tropez vybavena dvěma elektromobily Bluecar společnosti Bolloré. Tyto vozy jsou dnes využívány především v car-sharingových programech v Paříži, Lyonu a Bodeaux.
foto: Bolloré
Ve Francii je dnes ve službách sdílení aut (car-sharing) v Paříži, Bordeaux a Lyonu přes 3500 vozů Bolloré Bluecar. A další přibývají. Kromě toho se je firma ale pochopitelně snaží udat i jinde.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Francouzský portál pro spolujízdu BlaBlaCar získal investici $100 mil.
Dobrým příkladem je právě aktuální dodávka dvou vozů do četnické stanice v Saint-Tropez (v oblasti Var). Dojezd auta je 150 km až 250 km v závislosti na typu využití (předměstí/město). Četníkům se údajně líbí především tichý chod auta, který neruší místní obyvatele.
Zároveň nevypouštějí žádné emise, což podle velitele místního četnictva taktéž pomáhá udržovat dobré vztahy s místními obyvateli.
Akorát nevýhoda je když
Akorát nevýhoda je když začne automobilová honička to asi dojede tak 50 km 😀
To těžko. Leda by to ti
To těžko. Leda by to ti Francouzští měšťáci nějak zázračně načipovali na rychlost 250km/h a odskočili si na německou dálnici.
Bolloré Bluecar jsou velmi
Bolloré Bluecar jsou velmi šikovná auta. Víte někdo, zda jsou volně někde k dostání? Když jsem uvažoval před 2 lety o koupi elektromobilu, tak to nešlo a byly k dispozici právě jen těm car-sharingovým projektům.
podmínky koupě
podmínky koupě (francouzsky, ale Google Translator případně poradí)