Díky společnosti Cebia si lze nyní na největším inzertním portálu Sauto ZDARMA zkontrolovat, zda auto nemá stočený tachometr nebo zda není hlášené jako odcizené či zatížené financováním nebo nebylo provozováno jako taxi. Jedná se o další významný krok ke kultivaci trhu, který má za cíl omezit podvody při prodeji ojetých aut a ještě více lidem zpřístupnit informace, které jsou pro bezpečný nákup vozu nepostradatelné.
„Základní prověření může zpřístupnit zákazníkům jakýkoli prodejce, který inzeruje prodávané auto na portálu Sauto,“ informuje o novém nastavení spolupráce Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia, která už 33 let pomáhá motoristům bojovat proti podvodům při prodeji aut.
„Jedná o velkou změnu, která ukáže, kdo je transparentní prodejce a kdo má co skrývat,“ dodává Pajer s tím, že další pozitivní novinkou je, že prodejci začali častěji zveřejňovat VIN v inzerátech. „Pro kupující ojetých aut je to další velice důležitý krok ke kultivaci trhu,“ upozorňuje dále Martin Pajer z Cebia.
Informaci o tom, že je k vozu dostupné Základní prověření zdarma, se lidé dozvědí už při prohlížení inzerátů, neboť u těchto aut bude ve fotografii viditelné logo Cebia. Další možností je zatrhnout si před výběrem vozu vyhledání takových aut, u nichž ho prodejci nabízí.
Informace zdarma k tisícům vozidel
Základní prověření zdarma budou nabízet především velké zavedené firmy, menší hráči na trhu, ale mohou ho využívat i soukromí inzerenti. „Pár dní po spuštění už mají lidé možnost kontroly kilometrového nájezdu u tisíců vozidel a další budou přibývat. Je to obrovské číslo a je z čeho vybírat,“ upřesňuje Martin Pajer z Cebia.
Součástí Základního prověření jsou vedle historie stavů najetých kilometrů také kontrola odcizení, kontrola financování, tedy zda vozidlo není zatížené leasingem či spotřebitelským úvěrem, dále kontrola, zda vozidlo nebylo provozováno jako taxi a v neposlední řadě i specifikace vozidla.
Havárie za poloviční cenu
Za poloviční cenu běžné ceny za prověření pak mohou zákazníci získat plné prověření vozidla, jehož součástí jsou informace o haváriích a poškozeních, servisní záznamy, kontrola stáří a původu, inzerce a fotografie z inzerce, svolávací akce, kontrola barvy vozidla, seznam výbavy vozidla či podrobný návod na kontrolu originality vozidla.
„Věříme, že díky možnosti získat kompletní informace za poloviční cenu, se může trh zkultivovat i z pohledu zatajování havárií, falšování původu či omlazování vozidel,“ dodává Martin Pajer z Cebia. Tlačítko na kompletní prověření vozu za polovinu ceny naleznou zákazníci na konci Základního prověření.
Systém Cebia obsahuje informace o ojetých autech jak s českým, tak zahraničním původem, a je dostupný online na www.cebia.cz.
zdroj: tisková zpráva
POROVNANI SPOTŘEBY / DOJEZDU U ELEKTROMOBILU
Pro tento test jsme dostali do rukou zcela nové Porsche Taycan Performance Battery Plus, Tesla Model 3 Long Range, BMW i5 eDrive 40, BYD Seal Design, Polestar 2 Long Range a Mercedes EQE 300 Otázkou je, jak daleko dojedou ve srovnání s jejich udávaným dojezdem?
I drove these NEW electric cars until they DIED!
Řídil jsem tato NOVÁ elektrická auta, dokud nedošlo k ůplnému vybití trakčni baterie !
https://www.youtube.com/watch?v=vz4qnwNKxt4
Tesla jako vzdy nejlepsi. Nejnizsi spotreba ze vsech 13,2kWh/100km v realnem provozu. Tesla je vsem o 10 let napred.
A nejhorší spotřebu Bavorák….
Což mně docela překvapilo, když má ty veliký bobří tesáky, aby se lépe prohryzával větrem 😁
bmw je nejhorsi auto ktere jsem kdy mel. Byl to spalovak a vse co mohlo se posralo. bmw investuje vic do marketingu nez do vyvoje
Ahoj z LeMans afterparty, BMW zajelo překvapivě dobře, Ferrari a Toyota skvěle, stejně tak americké velkoobjemové atmosféry. Francouzi opět debakl.
Elektromobily, invalidní vozíky a ještěrky opět nic. Škoda. Bylo by zajímavé v GT3 sledovat výkon Tesly, „jako vždy nejlepší, která je ve všem asi 10 let napřed“. Ta by do cíle, kdyby se jelo na kola, dorazila nejdříve tak v úterý 😂🤦♂️
Sice je to už historie ale proč ne? Koňské dostihy se taky jezdí pořád.
Hahaha, koně i elektromobily nahradily spalovací auta, podávající výkony o kterých se stávajícím teploušským elektromobilům ani nesní. Napiš si na zeď větu „jet v Monaku stejnou trať jako Formule 1 bude ponížením pro jezdce i celý náš sport“, kterou pronesl pilot formule E, a vždycky se na ní podívej, až budeš mít chuť považovat elektromobily za budoucnost.
Aha, omlouvám se. Já pořád zapomínám, že ropa je věčná a nekonečná.
Pro Runnču….
Formule E nebyla myšlena jako zábava a zároveň podpora vývoje elektromobilů, ale dinosauři chtěli na jejím odstrašujícím příkladě ukázat, že ,,,,ještě nenastal čas pro elektromobilitu““ …
Kdyby to od začátku neměla být parodie, vypadala by jinak…. Jsem myslel že jsi chytřejší 😃😉
Auta slouzi z 99,99% jinym ucelum nez jezdit nekde na okruhu porad dokola. V normalnim svete jsou EV nejlepsi volba. Ale treba takovy kolotoc ma vetsinou elekricky motor a kdyby prisel nekdo s kolotocem se spalovacim motorem, tak by si to lidi s nim vyridili rucne. Muzeme se dohodnout, ze se pitomci na okruhu muzou prohanet se spalovakem a vsude jinde je EV lepsi volba.
Prosím Vás o definici „elektromobilu teploušského“.
Rád bych bezezbytku (do detailu) pochopil Váš příspěvek i profil.
Děkuji
Taky mě zajímá ta definice. Toto bych předpokládal spíš u výfukáčů.
https://www.youtube.com/watch?v=4PCkXYpWFgM
pro Visper….😃 Že by se z tohoto typu libůstkářů rekrutovali nejnažhavenější bojovníci za zachování vejfuků?🤔
Já nevím proč někteří auta bez výfuků tak tvrdošíjně odmítají. Kdyby to řekli tak pro výrobce není problém namontovat na EV umělé vagíny. Ale možná mají nějaký jiný důvod.
lavrov42 obcuje s vyfukem. Proto mu na zachovani te zadni casti tolik zalezi
Zženštilé projevy, slabé výkony a předstírání opaku. Prostě škodovková řada Buzzeraq.
I drove these NEW electric cars until they DIED!
Volkswagen , Mercedes , Nissan , Audi , Genesis , Tesla
https://www.youtube.com/watch?v=fvwOa7TCd1E
Tesla opet No. 1. Neni nic lepsiho v univerzu.