Americká odnož čínské společnosti BYD se připojila k organizaci CharIN, která zaštiťuje nabíjecí standard CCS Combo.
foto: BYD
Do CharINu vstoupilo BYD North America, které už v Severní Americe prodává elektrické autobusy (prodáno přes 200) a nákladní auta třídy 6, 7 a 8 (dle americké klasifikace).
NEPŘEHLÉDNĚTE Čínské BYD válí: dodá elektrické double-deckery do Londýna, elektrobusy do Toronta i popeláře do Seattlu
Zatím ale v USA ani Kanadě nenabízí osobní elektromobily nebo plug-in hybridy, kterých má doma v Číně v nabídce několik.
Například nejprodávanějším autem do zásuvky v Číně za červenec 2018 byl crossover BYD Yuan EV. Druhým nejprodávanějším byl plug-in hybrid BYD Qin PHEV už ve své druhé generaci. Dále nabízí také Tang PHEV, Song PHEV a elektromobily e5 a e6.
Právě červenec byl pro BYD rekordní, když doma v Číně prodalo celkem 18 203 aut do zásuvky. To je o 62 % víc než za stejné období minulý rok. Auta do zásuvky tak měla u BYD podíl na celkových prodejích 50 %!
Vstup do CharIN je tedy velmi pravděpodobně přípravou na uvedení těchto aut na severoamerický trh. Zákazníkům pak chce nabídnout výběr mezi CCS a svým proprietárním (čínským) nabíjecím standardem.
No… podíval jsem se na cenu BYD Quin PHEV….. Od 40103,-
No… podíval jsem se na cenu BYD Quin PHEV….. Od 40103,- USD do 47121,- USD mínus případné US federální/stání dotace plus případné aktuální Trumpovo clo a místní daně, takže to je prašť jak uhoď. Těch 45-50 klacků se mi zdá poněkud přes čáru za auto připomínající konec osmdesátých let. Budou těžit z toho, že poptávka po EV je stále vyšší než nabídka a jak už psali diskutující – kupci se určitě najdou … 🙂
Mít ty prachy tak si radši vemu BMW i3 – cena v USA cca 44 500,-USD (A jsem si jist, že zbytková cena ojetiny za 2-3 roky bude u BMW lepší)
To je stejný bizar jako elektroprase. Do starého krámu dát
To je stejný bizar jako elektroprase. Do starého krámu dát novou technologii z Aliexpresu, protože existuje sorta lidí, kterým se to líbí. Jak praví klasik „každé zboží má svého kupce“.
Pár se jich možná prodá, ale Musk kvůli tomu určitě nemusí užívat diazepam.
Sorry. To měla být reakce na toho Moskviče níže.
Sorry. To měla být reakce na toho Moskviče níže.
Elektroprase nemá až na líbivý design a název
Elektroprase nemá až na líbivý design a název společného s původním starým krámem vůbec nic.
Ani ten název spousta pamětníků nezná.
Ani ten název spousta pamětníků nezná.
On jim Trumpeta napálí 50% clo a bude to stejně o ničem…
On jim Trumpeta napálí 50% clo a bude to stejně o ničem… ale v tomhle směru držím číňanům palce.
Prozatim Trump tu obchodni valku s Cinou prohrava, neb USA je
Prozatim Trump tu obchodni valku s Cinou prohrava, neb USA je na Cine zavisle nejan co se zbozi tyce, ale i celkove ekonomicky diky tomu, ze Cina je druhy nejvetsi drzitel Americkych statnich dluhopisu, Trump tohle nema sanci vyhrat, respektive Americane to nemaj sanci vyhrat a vsechno to zaplati ze sveho, ostatne dalsi svedani CLA ktere avizovali v USA se jiz dotkne primo koncovych zakazniku v USA, proste jim to zdrazi produkty
dement Trump si proste hreje polivcicku aby ukazal jakej je vudce, a pritom prohrava na cele care, zavedeni 50% CLA na Cinska auta by znamenalo ze znacky z USA ktere jsou dnes na prodejich v Cine zavisle, by mohli skoncit ne ze strany Ciny a nejakych CEL, ale ze strany samotnych Cinskych spotrebytelu, ostatne tohle jiz zazila jednou Toyota a dalsi Japonske znacky kdys meli spor o nejake ty ostrovy, prodeje se jim behem jedineho mesice propadli na tretinu a Japonske firmy to pak sakra finacne bolelo, proste Cisnky zakaznik prestal kupovat Japonske vyrobky, a neni vyloucene ze by prestal kupovat Americke vyrobky
A bude to mít lionky nebo porád lifepočka?
A bude to mít lionky nebo porád lifepočka?
LiFePO4 je taky lionka.
LiFePO4 je taky lionka.
A bude to mít porád lifepočka?
A bude to mít porád lifepočka?
Dobrá otázka, BYD v posledních letech hodně investoval do
Dobrá otázka, BYD v posledních letech hodně investoval do NMC a dá se předpokládat že už zahájil přechod na tuto technologii. LFP je stále podmíněně použitelné pro autobusy a nákladní vozy, ale osobní vozy s LFP jsou dnes už nekonkurenceschopné.
No právě.
No právě.
Ne, to opravdu není.
Ne, to opravdu není.
Lithium-železo-fosfát, ja bych rekl ze je
Lithium-železo-fosfát, ja bych rekl ze je
oh8stn.org/blog/2018/05/17/lithium-ion-vs-lifepo4-vs/
oh8stn.org/blog/2018/05/17/lithium-ion-vs-lifepo4-vs/
Google: types of lion battery
Google: types of lion battery
Kalašnikov
Kalašnikov jede!
auto.idnes.cz/kalasnikov-elektromobil-0xg-/ak_aktual.aspx?c=A180823_182357_ak_aktual_fdv
Doufám že ten váš odkaz smažou,.. Zkazil jste mi celý
Doufám že ten váš odkaz smažou,.. Zkazil jste mi celý den,.. 😀
Opravdu ale opravdu moc ošklivé 😀
Náhodou slušné retro. 🙂 Super jsou ty utopená přední
Náhodou slušné retro. 🙂 Super jsou ty utopená přední kola. Báječně to musí zatáčet a určitě tomu nedřou kola. Já i věřím že do toho vážně narvali baterie. Slušně musí drhnout i ta přední náprava jak je nízko. Vidím řešení kdy motor je vpředu a náhon vzadu a mají tam snad i kardan. Top jsou kliky. Jsou to borci!!!! Jen mi prozraďte co tam do hulí za materiál???
Alza má Vánoce v létě, rusové apríl v srpnu…
Reportér z ídnesu naletěl na vtip. To je starý moskvič,
Reportér z ídnesu naletěl na vtip. To je starý moskvič, neuměle vytuněný nějakým kutilem.
Kdepak jen Idnes. Tohle odběhlo celý
Kdepak jen Idnes. Tohle odběhlo celý svět.
https://www.bbc.com/news/world-europe-45292028
tuhle ftipnou kachnu vopakujou píčáci celýho světa
tuhle ftipnou kachnu vopakujou píčáci celýho světa ;))
auto.cz/koncern-kalasnikov-vyviji-elektromobil-chce-konkurovat-tesle-124060
Tak hlavně by to pro rusáky bylo kálení do vlastního
Tak hlavně by to pro rusáky bylo kálení do vlastního hnízda, kdyby neprodávali ropu a plyn, tak by všichni zařvali hlady.
Z Ruska se hned tak nějakého EVčka asi nedočkáme.
Ale dočkáme, bude ho používat armáda pro tichej přesun
Ale dočkáme, bude ho používat armáda pro tichej přesun na pozice nebo pro tichej únik po akci záškodníků.