BMW potvrzuje, že se chystá BMW i4 a přidává i několik oficiálních specifikací. Kromě jiného i dojezd až 600 km WLTP.
BMW i4, nové čtyřdveřové Gran Coupé, bude stavět na stejném podvozku, jako připravovaný elektromobil BMW iX3. Ten jde na trh v roce 2020 a přiveze už pátou generaci elektrického pohonu BMW.
Elektromobil BMW i4 nabídne výkon až 390 kW a zrychlení 0-100 km/h během 4 sekund. Max. rychlost bude omezena 200 km/h. Kapacita baterie bude až 80 kWh při hmotnosti battery-packu 550 kg.
Rychlonabíjení bude možné až 150 kW. Z 0 na 80 % tak bude možné baterii nabít během 35 minut. Ale kdo by svůj elektromobil vybíjel na nulu, že.
BMW slibuje pro svůj nový elektromobil průměrnou kombinovanou spotřebu úctyhodných 13,3 kWh/100 km, čemuž se však dle našeho názoru v reálu dokáže jen těžko přiblížit.
Auto se má začít vyrábět v Mnichově v roce 2021. Společně s BMW iX3 a BMW iNext (na trhu 2021) chce mít bavorská automobilka do roku 2023 v nabídce celkem 25 elektrifikovaných modelů
Německo zvýší dotace na nákup elektromobilů až na
Německo zvýší dotace na nákup elektromobilů až na €6.000 (tj 153.000 CZK) nejméně do konce roku 2025…
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/dotace-nemecko-merkelova-elektromobil.A191118_172813_automoto_fdv
Už je to jedno. Za dva roky tady nebude mít peníze skoro
Už je to jedno. Za dva roky tady nebude mít peníze skoro nikdo.
blboooost 84.000 CZK prachů denně jako šlupeeeeeek :))
tj
blboooost 84.000 CZK prachů denně jako šlupeeeeeek :))
tj 2.500.000 měsíčně… 😉
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/byvaly-sef-volkswagenu-ziskal-narok-na-zlaty-padak-84-tisic-denne-40020175
To jste mě potěšil, vzhledem na úspěšnost vašich
To jste mě potěšil, vzhledem na úspěšnost vašich prognoz z minulosti nás tedy čekají dobré časy.
😀
😀
Asi uz nás čekají jen ošklivá auta.
Asi uz nás čekají jen ošklivá auta.
OFF:
https://www.televizeseznam.cz/video/adost/rakovina-v-autec
OFF:
https://www.televizeseznam.cz/video/adost/rakovina-v-autech-uvnitr-auta-casto-nadychame-vice-skodlivych-latek-nez-venku-na-rusne-silnici-63988271
Realita, kterou emobilisté odvyklí na zápach svého vozu, už nějaký pátek znají.
v letadlech je to ještě horší, krom některých
v letadlech je to ještě horší, krom některých modernějších, kterými léta jen málokdo… většinou totiž jde vzduch také z motorů 🙂
Tlapete blbosti. Vzduch sice od motoru jde, ale na strane
Tlapete blbosti. Vzduch sice od motoru jde, ale na strane kompresoru. Cili je to cisty stlaceny vzduch ktery se tim stlacenim zahreje.
tlápeš blbosti, další zmanipulovaný a nevědoucí
tlápeš blbosti, další zmanipulovaný a nevědoucí hošíku:
„Vzduch, který dýcháte v letadle, může být jedovatý. Proudí přes lopatky motorů
Už více než dvě desetiletí má civilní letectví problém, který patří mezi jeho nejpřísněji střežená tajemství. Jde o vadu v konstrukci tryskových letounů a způsob zásobování jejich kabiny vzduchem. Ten se dovnitř dostává jediným způsobem – od motorů – a může být znečištěný výpary z leteckého oleje a tudíž jedovatý. Důsledkem je onemocnění zvané aerotoxický syndrom, které vede až k poškození mozku.“
is.gd/4EMq9B
„Boeing 787 je jediné dopravní letadlo, v němž mají posádky a pasažéři jistotu, že dýchají vzduch bez nebezpečných částic oleje,“
Ano v pripade, ze dojde k velmi specificke poruse motoru, muze
Ano v pripade, ze dojde k velmi specificke poruse motoru, muze dojit k tomu, ze se do ventilace dostanou vypary z maziva kompresoru. Nema to ale nic spolecneho s vyfukovymi plyny.
Jedna se o ojedinely havarijni stav, nikoli o beznou zalezitost.
A ano, ten kdo lita letadlem, prijma urcitou miru rizika havarie at uz je do srazka, pad, pozar, nebo otrava z porouchaneho ventilacniho systemu. Presto je to statisticky nejbezpecnejsi zpusob dopravy.
Ten clanek ktery citujete je velmi tendecni. Uspokojuje-li vas to, muzete strasit lidi dal. Nezapomente pridat Chemtrails a dalsi spyknuti. 😉
Krasny den preju
Miluji vždy to, že „nejpřísněji střežená tajemství“
Miluji vždy to, že „nejpřísněji střežená tajemství“ se vždycky objeví ve volném mediálním prostoru jako jsou veřejná diskuzní fóra… 🙂 Proč se tomu říká tajemství a ještě k tomu nejpřísněji střežená? :-)))
To je jenja, milovník všech nesmyslných konspiračních
To je jenja, milovník všech nesmyslných konspiračních teorií 🙂 Ale bude to pravda, protože on čerpá znalosti jenom z těch správných a nezávislých médií, všude jinde, co on nečte, lžou 🙂
Je ale faktem že na prima zoom běžel hodinový pořad, a
Je ale faktem že na prima zoom běžel hodinový pořad, a pokud si to dobře vybavuji tak tam vypovidala letuška co se snad soudí s aerolinkama právě kvůli tomu vzduchu v kabině a nějakým nemocem…
Snad se to dá i dohledat v archivu…
Edit… Koukám že jenjuv odkaz je právě na ten archiv prima zoom
To, že se někdo soudí, tak neříká nic o tom, že má
To, že se někdo soudí, tak neříká nic o tom, že má pravdu.
Jak psal někdo níže, je rozdíl mezi poruchou a chtěným stavem.
Tohle je přece známá věc. Aby to nevypadalo že letadlo
Tohle je přece známá věc. Aby to nevypadalo že letadlo vypouští splodiny, tak je všechno z motorů nahnáno do prostoru pro pasažéry. Ti to vydýchají a je po problému. Já většinou na ženu co sedí přes uličku ani nevidím jak je prostor zahulen.
Tak se někdy projeďte trabantem a zapněte si topení 😀
Tak se někdy projeďte trabantem a zapněte si topení 😀
Prosím, vysvětlete.
Prosím, vysvětlete.
Trabant topí sběrem teplého vzduchu od motoru – konkrétně
Trabant topí sběrem teplého vzduchu od motoru – konkrétně od výfukových částí, takže pokud výfuk netěsní, tak výfukové plyny až do kabiny..ono totiž i v době vzniku trabant nebyl označován tiskem za auto, ale za vozík.
Vzduch jde primárně přes žebrované hlavy válců a
Vzduch jde primárně přes žebrované hlavy válců a příruby výfukových svodů. Tam je dost nepravděpodobné, že by to netěsnilo a i kdyby, tak to okamžitě uslyšíte a hlavně ucítíte.
Topení bylo řešeno opláštěním výfuku-válec
Topení bylo řešeno opláštěním výfuku-válec cca.140pr.x400mm délka dole pod nárazníkem, který časem proděravěl a pak to bylo hustý, později bylo přidáno opláštění svodů hned za hlavami válců, přes ty žebra šlo chlazení motoru směrem dozadu a pak dolů, kde se podomácku přidávala klapka aby se motor v zimě tolik neochlazoval.