Koncept Mitsubishi Engelberg Tourer je plug-in hybridní elektromobil (PHEV) s pohonem všech kol ‚Twin Motor 4WD‘.
foto: Mitsubishi
Mitsubishi Engelberg Tourer byl navržen jako elegantní, vysoce funkční a všestranně praktické SUV / crossover. Do designu chtělo Mitsubishi promítnout co nejvíce typických rysů Mitsubishi. Typ karoserie má vyjadřovat výkon a spolehlivost, dovolující vozu zdolat jakoukoli cestu.
Interiér nabízí velkorysý prostor, umožňující cestujícím užít si cestu v pohodlí, a zároveň zprostředkuje úroveň kvality a funkčnosti s mimořádnou péčí o každý detail. Z vlastností stvrzujících kvality SUV pro aktivní životní styl jmenujme mlhová světla zabudovaná do střešního boxu s automatickým otevíráním a zavíráním, resp. ochranné kryty pod předním i zadním nárazníkem.
Plug-in hybrid využívá systém pohonu ‚Twin Motor PHEV‘, pečlivě odladěný a vyzkoušený v modelu Mitsubishi Outlander PHEV. S využitím technologie elektrifikace příští generace a řízení pohonu všech kol jej Mitsubishi dále posunulo do podoby ještě atraktivnějšího systému pohonu vozidla. Spojení systému PHEV s technologiemi palubní konektivity navíc znamená, že Engelberg Tourer lze s větší jistotou používat za každého počasí i na cestách všeho druhu.
Pro pohon PHEV byl navržen benzínový motor o objemu 2,4 litru. V režimu sériového hybridu pak spalovací motor plní funkci vysoce výkonného generátoru energie, dosahujícího vysokého stupně rekuperace, přičemž velký zdvihový objem zaručuje tišší chod a nižší spotřebu paliva.
Kromě vyšší efektivity samotné soustavy PHEV pak auto využívá pečlivě odladěné technologie ke snížení spotřeby paliva, jako je např. aktivní zavírání lamel před chladičem ke snížení aerodynamického odporu.
Mitsubishi Engelberg Tourer vykazuje dojezd čistě na elektřinu přes 70 km (podle metodiky WLTP) a při plně nabité baterii a s plnou nádrží paliva nabídne celkový dojezd přes 700 km (podle WLTP). To znamená, že celá posádka si může hladkou, suverénní a tichou jízdu, typickou pro elektromobily, užívat na ještě delších cestách.
Soustava pohonu 4WD
Engelberg Tourer využívá systém stálého pohonu všech kol ‚Twin Motor 4WD‘ od MMC s vysoce výkonnými a účinnými elektromotory, které pohánějí obě nápravy; s uplatněním know-how získaného při vývoji vozů řady Lancer Evolution také využívá technologii aktivní kontroly stáčení kolem svislé osy k optimálnímu rozdělování hnacího momentu mezi přední kola.
Uvedené komponenty se využívají společně s integrovaným systémem pohonu všech kol S-AWC, který přináší zásadní zlepšení dynamických schopností vozidla – akcelerace, zatáčení, brzdění – souhrnným řízením brzdné síly na jednotlivých kolech (systém ABS) a výkonu předních i zadních elektromotorů (aktivní řízení stability, systém ASC.
Hnací ústrojí Twin Motor 4WD zajišťuje mimořádně agilní rozdělování hnacího momentu mezi obě nápravy a vyznačuje se i suverénním zátahem, typickým pro elektrický pohon s maximem točivého momentu dostupným již od nulových otáček.
Systém rozdělování točivého momentu mezi přední kola zlepšuje jízdní schopnosti, kdy zaručuje pohotovou a příjemnou ovladatelnost, která je u vozů této velikosti nevídaná. Současně zvyšuje stabilitu díky potlačování prokluzu kol na neupravených nebo zasněžených cestách ve snaze vždy přenášet na povrch vozovky maximální hnací sílu.
Mitsubishi dále na svém stánku představí praktické využití systému Dendo Drive House (DDH) – nového energetického ekosystému, jehož majitelé mohou automaticky vyrábět, ukládat a sdílet elektřinu mezi vozidlem a domácností, a tak ještě zvýšit užitnou hodnotu svého elektromobilu.
Systém DDH, nabízený zákazníkům při koupi elektromobilu / plug-in hybridu u některého z prodejců Mitsubishi, představuje domácí systém typu V2H, který Mitsubishi plánuje od roku 2019 nabízet v Japonsku a Evropě ve formě nové služby.
Takže středně velký elektrický Mitsubiš stále v
Takže středně velký elektrický Mitsubiš stále v nedohlednu. Pro jistotu budou vyrábět něco, co se asi moc prodávat nebude, neb ne každý potřebuje jezdit tankem 🙂
Hovaděj s hovadinama.
Hovaděj s hovadinama.
off
Já si pořád dělám srandu z toho, že ty SUV almary
off
Já si pořád dělám srandu z toho, že ty SUV almary jsou nejoblíbenější auta u důchodců a ejhke vono je to pravda. Teď to jeden důchodce už nevydržel a dojel se podívat se svou SUV Hondou rovnou na hřbitov.
https://www.novinky.cz/krimi/499298-ridici-se-na-kromerizsku-udelalo-spatne-a-s-autem-vjel-mezi-hroby.html
Ale až na evropské důchodce. Tam Japonci žijí v omylu.
Ale až na evropské důchodce. Tam Japonci žijí v omylu. Naši důchodci jezdí stále v tomhle v Suzuki Wagon 1996-2003 Poslední malé krátké úzké ,,city-auto s vysokým posezem“ pro nás důchodce, které se už od r. 2006 v takovémto rozměru neprodává!! Vnější rozměry: 350x160x175cm!! Takže naši důchodci hledají levnou a praktickou náhradu, která v EU stále není k dispozici. Např. Honda N-Van, Daihatsu Wake, apod. Nechápu postoj evropských prodejců aut, když jsou tyto ,,krabičky“ v zahraničí nejprodávanější a tak oblíbená!! Proč musíme ohýbat své staré kosti do tak nízkých aut?? Citygo, Aygo, a podobné nepraktické ,,placky“!!
Ano to su trojcata – su idealne auta pre dochodcov. Male, ale
Ano to su trojcata – su idealne auta pre dochodcov. Male, ale vysoke – lahke nastupovanie, na zaparkovanie staci minimum miesta. Velke piate dvere. Po sklopeni zadnych sedadiel slusny priestor aj na velke veci.
Já bych se nebál jít dále. Jako Nissan Cube v roce 2010
Já bych se nebál jít dále. Jako Nissan Cube v roce 2010 http://www.auto.cz/test-nissan-cube-tato-koule-je-cerna-52746
Přežije řidič N-vanu vůbec bouračku?
Žaponský reklamy
Přežije řidič N-vanu vůbec bouračku?
Žaponský reklamy na Wake
https://www.youtube.com/watch?v=CAwMthGuaKI
Ano, je to obludná tvárnice. Počítám, že za pár let
Ano, je to obludná tvárnice. Počítám, že za pár let budou ti kdo na to mají, jezdit asi tankem nebo alespoň tahačem kamionu. Alepoň tři tuny pohovostní hmotnosti, ať se cítí táák bezpečně. A matička Příroda se jen diví. Super trend.
„majitelé mohou automaticky vyrábět, ukládat a sdílet
„majitelé mohou automaticky vyrábět, ukládat a sdílet elektřinu mezi vozidlem a domácností“
szdielat elektrinu medzi vozidlo a vozidlo by vyriešilo kopu problemov
Estetika tvárnice.
Estetika tvárnice.
Najdete si novou Delicu. To je teprve „dyzajn“.
Najdete si novou Delicu. To je teprve „dyzajn“.
„Z vlastností stvrzujících kvality SUV pro aktivní
„Z vlastností stvrzujících kvality SUV pro aktivní životní styl jmenujme mlhová světla zabudovaná do střešního boxu“
To jako vážně? Stvrzovat kvalitu SUV umístěním mlhových světel na střechu? Mlhová světla by snad měla být co nejníže k silnici aby osvětlovalo vozovku právě pod mlhou.
A nebo homologovano jako mlhovky, ale mineno, jako „oslnujici“
A nebo homologovano jako mlhovky, ale mineno, jako „oslnujici“ svetla pri jizde mimo asfalt (tam se svetla vysoko nad silnici hodi, lip jsou videt nerovnosti na ceste).
Nj, je to podobná kravina jako když kousek dál píšou že
Nj, je to podobná kravina jako když kousek dál píšou že spalovací motor v roli generátoru energie dosahuje vysokého stupně rekuperace
KDyž pominu, že je to koncept, je to větší nebo menší
KDyž pominu, že je to koncept, je to větší nebo menší než Outlander ?
Větší o 10-20 cm.
Větší o 10-20 cm.
Tak to bude pořádná obluda !
Tak to bude pořádná obluda !