Autosalon Ženeva 2018: Volkswagen představí koncept robo-elektromobilu I.D. VIZZION

redakce - 19 Únor 2018

Volkswagen ukazuje studií I.D. VIZZION budoucnost individuální mobility. Elektrický pohon zaručuje čistý provoz a funkce automatizované jízdy zvýší úroveň bezpečnosti a komfortu.Potenciál modelové řady I.D.: od kompaktního elektromobilu třídy Golf až po zcela automatizovaný prémiový sedan

Potenciál modelové řady I.D.: od kompaktního elektromobilu třídy Golf až po zcela automatizovaný prémiový sedan
foto: Volkswagen

Inovativní koncept zároveň na mezinárodním autosalonu v Ženevě ukáže, jak elegantní a emocionální může být design vozidla budoucnosti. Interiér studie I.D. VIZZION bez volantu a viditelných ovládacích prvků vytváří zcela novou atmosféru pro cestování automobilem a život na cestách.

Největší modelová ofenziva v historii značky Volkswagen, zaměřená na inovativní produkty, vstupuje do další fáze. Po představení prvních elektromobilů nové modelové řady I.D. vystaví nyní značka Volkswagen poprvé koncept automobilu pro autonomní jízdu. Volkswagen v současnosti urychluje vývoj moderních vozidel ve všech oblastech.

Cílem je používat inovativní techniku pro výrobu automobilů, které budou čistší, bezpečnější a mnohem praktičtější a komfortnější. Automobil s těmito novými kvalitami bude ještě důležitějším prvkem budoucí mobility. Tento druh automobilu budou moci navíc používat i skupiny zákazníků, kteří v současnosti nemohou řídit, např. kvůli svému věku nebo zdravotním indispozicím.

Nový koncepční vůz I.D. VIZZION je čtvrtým členem rodiny modelů Volkswagen I.D. Prémiový sedan ukazuje svou inovativní technikou, konceptem zcela automatického provozu a elegantním vzhledem směr, jímž se Volkswagen ubírá při vývoji techniky a designu svých budoucích elektromobilů.

Inspirovali se tvůrci interiéru nového konceptu Volkswagenu v minimalismu Tesla Model 3?

Inspirovali se tvůrci interiéru nového konceptu Volkswagenu v minimalismu Tesla Model 3?
foto: Volkswagen.cz

Inženýři v interiéru studie I.D. VIZZION systematicky využili potenciál autonomní jízdy. „Digitální řidič“ s mnoha asistenčními systémy přebírá ovládání vozidla, postrádajícího volant i jakékoli viditelné ovládací prvky. Pro „řidiče“ i cestující to znamená novou dimenzi bezpečnosti a komfortu. Koncepční vůz jezdí a řídí v silničním provozu autonomně.

Cestujícím tak umožňuje trávit čas během jízdy podle svých představ. Virtuální hostitel, s nímž cestující komunikují prostřednictvím systému ovládání hlasem i gesty, zná osobní preference pasažérů – díky kompletní integraci do „digitálního ekosystému“ – a individuálně se každému z nich přizpůsobuje.

Systémový výkon studie I.D. VIZZION o délce 5,11 m je 225 kW. Její nejvyšší rychlost je 180 km/h. Lithium-iontové akumulátory s kapacitou 111 kWh umožňují dojezd až 665 kilometrů s využíváním rekuperace kinetické energie při brzdění. Dva elektromotory s inteligentním řízením spolupracují s nejvyšší efektivitou a pohánějí všechna čtyři kola sedanu.

I.D. VIZZION zřetelně ukazuje obrovský potenciál platformy pro elektromobily Volkswagen. Technický základ budoucích elektromobilů Volkswagen umožňuje dlouhý dojezd a maximální využití vnitřního prostoru při optimálních nákladech. Značka plánuje do roku 2025 představení více než 20 elektricky poháněných modelů.

V roce 2020 bude na trh uveden I.D. jako elektromobil kompaktní třídy. V rychlém sledu bude následovat nové elektrické SUV – I.D. CROZZ – a I.D. BUZZ jako velkoprostorový vůz.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Není těch 5,11 m pro naše silnice a města málo? Nechtělo by to auto pro 4 dospěláky, jak koukám na sedačky uvnitř, rovnou 8 metrů? Že by mohli i ležet pohodlně v řadě za sebou...... :-(

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jine elektromobily jsou temer stejne dlouhe, ty vam nevadi?

Obrázek uživatele Radovan

A kterépak, milý Anonyme-jiný? Tesla Model S má necelých 5 (4976 mm), ale má podle konfigurace 5+2 místa, kufr vepředu i vzadu. Tesla Model X má přes 5 metrů, ale je standardně 7místná, plus kufr vzadu a kufr vepředu. Obojí segment luxusních aut. A tím jsme skočili. Vše ostatní osobní je kratší a má 4-5 míst. Nissan eNV200 je dodávka, pro 5-7 dospělých.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Linej cist? Jde o studii premioveho sedanu.

koncept. to jest roky pred štúdiou.
preložené: budem premýšľať, či budem uvažovať, ...

Obrázek uživatele Radovan

Líný přemýšlet? Jde o budoucí výrobu zbytečně velké kraksny.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen si zkouší co nejdelší rozměry na své univerzální platformě, pak to klidně v praxi může spíš být autonomní miniautobus pro 8-12 lidí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zajímavé, teda samorzejmě ne ten nereálný interiér, ale VW ukázal, co nejdelšího může na tom svém univerzálním elektro podvozku za pár let vyrábět.

Muj odpor k VW se timto jeste zvysil. Takove marketingove kecy uplne nenavidim.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No zrovna jsem chtěl napsat ať už jdou s těma konceptníma-vyžnama kamsi, ale asi je nás víc :-)
Bylo by fajn, kdyby tady tyto články nebyly, plýtvání času, když ne papíru. A děsná otrava. Navíc mi to přijde off topic, to se přeci elektromobilů, tedy jezdících vůbec netýká.
Falšvágn.

V rámci minimalizace by mohl VW vnitřek auta vybavit z IKEA a je to ne? Kupující si to už poskládá.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Už zase vižn? My tady vižnvole už 5 let ale leda tak na TESLU !! jak jí to jde a pěkně vodsejpá :)))))))

supercharge.info

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Samé koncepty a nic, jediný kdo něco dělá viditelně je TESLA, Nissan, (nepočítám ani BMW, TOYOTU apod paskvily...)to ostatní jen milion studií a možnost koupě v nedohlednu. VW ten I.D. zase posunulo na 2019, mělo to už byt v prodeji říjen 2018. Ach jo...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nez zacnete blbe kecat,prolistujte aspon statistiku prodeju. Mate ji i tady na tom webu. Tam je videt,kdo elektrifikuje svet.
Tesla ma taky 2 roky zpozdeni jeste driv nez zacne. Ach jo....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A ešte Hyundai a Kia

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ee hnůjdaj a kyja ;))

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů CircontrolBUS2BUS