Na nadcházejícím autosalonu v Ženevě představí BMW svůj nový plug-in hybrid. Model BMW 740e iPerformance využije technologií a zkušeností z modelů BMW i3 a BMW i8.
Základní pohonnou jednotkou nového plug-in hybridu BMW 740e iPerformance bude přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec s výkoem 258 koní. Doplní jej elektromotor o výkonu 113 koní. Cekový kombinovaný výkon auta bude 326 koní.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
BMW hlásí dvojnásobný dojezd nové verze elektromobilu i3
Dle NEDC ujede auto až 40 km čistě na elektřinu. Reálně to tedy znamená nějakých 30 km. Z 0 na 100 km/h zrychlí auto během 5,6 sekundy. Očekávaná cena v Evropě je 93 000 euro.
Přídomek „iPerformance“ teď ponesou všechny nové plug-in hybridy značky BMW. Má jasně vyznačit přenos technologií z řady „i“.
Ten zadni kufr je nahodou
Ten zadni kufr je nahodou super! Uplne mi to pripomelo muj Peugeot 605 <3
Pockat. Ten byl z roku 1991 🙂 Jako bych se vratil zpet v case 😀
vimeo.com/147023271
vimeo.com/147023271
To je nuda, ked sa na to
To je nuda, ked sa na to auto len pozriem. Skoda zbytocne vyhodenych penazi.
93.000 euro za základní
93.000 euro za základní model spalovací popelnice?? To si snad dělá BMW legraci? takový nehorázný prachy jen za elektrických 40km ?? Dyt to je 2,5MEGA !! To nekoupím !! kupuju 400kmetrový zakladní MODEL X za 2,5MEGA :)))))))))))))))))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-model-x/
tak vsichni vime ze ty jsi
tak vsichni vime ze ty jsi blazen, protoze srovnavat Teslu S s BMW 7 jde opravdu jen cenou, co se tyce kvality zpracavani a „pohodli“ na palube vozu, tak Tesla je proste klasicke americke auto (ano ridil jsem ji a to primo na domovskych silnicich kalifornie) kdesto BMW 7 je uplne jina liga, je to asi jako srovnavat ekonomickou a busines tridu v letadle
ja bych take bral spise Teslu S, ale s BMW 7 bych ji opravdu nemel odvahu srovnavat, je to klidne bych rekl i pod urovni „kvalit“ BMW 5
len drobnosť, reč je o
len drobnosť, reč je o porovnávaní s modelom X a nie S. Predpokladám že v tom ste ešte nesedel 🙂 Samozrejme súhlasím že čo sa týka spracovania a pohodlia sú to neporovnateľné autá pravdepodobne aj čo sa modelu X týka, ale to je zatiaľ len dohad.
tak model X by se dal
tak model X by se dal porovnavat s modelem treba X5
jasne ze v X jsem nesedel, predpokladam ze zde bude jen velice malo lidi co by model X alespon videli na vlastni oci v realu, natoz aby se v nem ji i projeli 🙂
Pěkné obrázky, pěkně
Pěkné obrázky, pěkně zpracované Šéfe. Ale jednu vadu na kráse to má. A to absenci prodlužovače dojezdu to jest vyndávací/zandávací spalovací motór do předního kufru!! Jako to má BMW i3 ovšem ten to má do zadního kufru 😀
REX jde z BMW i3 vyndat?
REX jde z BMW i3 vyndat?
samozrejme ze ne, alespon ne
samozrejme ze ne, alespon ne v domacich podminkach bez vybaveni 😀
to je teda nahouno REX,
to je teda nahouno REX, plecka brambora 🙂