Stále úspěšnější rakouská společnost Kreisel Electric, která přestavuje běžné vozy na elektromobily, si zapisuje další velký zářez. Pro filmovou legendu Arnolda Schwarzeneggera postavila speciální plně elektrický Mercedes třídy G.
foto: (c) Kreisel Electric, Martin Pröll (www.martinproell.com)
Elektromobil Škoda Yeti s max. výkonem 170 kW a dojezdem 350 km? Jestli máte zájem, volejte do rakouska společnost Kreisel Electric. Tamní parta to má zmáknuté a na elektřinu dokáže přestavět prakticky jakékoliv auto.
Nyní využila kromě Mozarta a Nikiho Laudy asi nejznámější rakouskou celebritu, aby si opět udělala ve světě jméno. Arnold Schwarzenegger, bývalý guvernér Kalifornie, si u Kreisel Electric objednal komplexní přestavbě legendárního SUV Mercedes-Benz třídy G.
NEPŘEHLÉDNĚTE Rakouskému trhu s elektromobily vládne Tesla
S výkonem 360 kW (490 koní) dosáhne elektrická přestavba max. rychlosti 183 km/h, zrychlení 0-100 km/h během 5,6 sekund a nabíjet je možné až výkonem 150 kW. Baterie má kapacitu 80 kWh (510 kg), dojezd se tím vyšplhá až na 300 km.
foto: (c) Kreisel Electric, Martin Pröll
Schwarzenegger je dlouhodobým velkým fanouškem třídy G. Kreisel Electric zase staví v Rainbachu v Horním Rakousku novou továrnu na baterie, která má mít roční produkci 800 MWh. Otevírat bude už letos v říjnu a zaměstná 70 lidí. Je to nepoměr proti třeba takové gigatovárně Tesla, ale alespoň něco.
Bateriové moduly Kreisel Electric nabídnou hmotnost 4,1 kg, objem 1950 cm3 a kapacitu 1 kWh. Bude je vyrábět plně automatizovaná linka. Střechu továrny pokryje, podobně jako u gigatovárny, solární elektrárna, ovšem pouze o výkonu 200 kW.
zvlastne, ze firma v cechach
zvlastne, ze firma v cechach ktora sa venovala rovnakemu biznisu, z neho upustila pre financne a administrativne dovody.
ak jazyk a poloha nie je prekazkou,
cele to podnikatelske prostredie potom znacne smrdi,
a mozeme sa tak domnievat,
nech sa snazime kolko chceme, polena pod nohami nam nikdy nedopraju
ten uspech, ktory mozeme dosiahnut omnoho lahsie, kdekolvek inde.
je to tak ?
Tady je ale potřeba dodat,
Tady je ale potřeba dodat, že to co předvádějí Kreiselové je a vždycky bylo z technického hlediska naprostá špička. Jinými slovy řečeno ty přestavby není možné udělat už o moc lépe.
Naproti tomu většina českých přestaveb, které jsou mi známy, byly z technického hlediska spíše podprůměrné. Ve srovnání s Kreiselama to pak byla naprosto amatérská garážová výroba.
Včetně těch ze Škodofky
Včetně těch ze Škodofky MB 😀
Šwarcík by měl spíš
Šwarcík by měl spíš udělat s Krajslerama rovnou celou automobilku.
Bravo Kreiselelectric,
Bravo Kreiselelectric, takhle se dělá reklama. ELECTRIC G-KLASSE s Arnoldem oběhl celý svět včetně Austrálie.
4x4australia.com.au/news/1701/kreisel-electric-mercedes-benz-g-wagen-video
Tohle je úplně jiný level, než že ministerstvo obrany nasadí dva elektromobily od ČEZ…. 🙂
Už i Arnold Schwarzenegger
Už i Arnold Schwarzenegger konvertoval z vodíku na čistě elektickou dopravu ? Byl to velký propagátor vodikové dopravy . že by nebylo kde natankovat ?
https://www.youtube.com/results?search_query=Arnold+Schwarzenegger+hydrogen
Ten by si mohl dovolit i tu
Ten by si mohl dovolit i tu stanici do vlastní garáže, co o ní píšou na greencarreports.com
to bylo období první
to bylo období první poloviny 2009 kdy dobíhala Bušovic vodíková doktrína. Obama byl zvolen teprve 4 měsíce a Tesla defakto ještě nefungovala. Šváca prostě musel pracovat v úřadu s tím co zrovna bylo na stole.
youtube.com/watch?v=slgDcCYlWG0
navíc to bylo období nouze
navíc to bylo období nouze při finanční krizi 2009, teprv se chystaly projekty jak vytáhnout zřiti dženeralfosiláka… těžká doba
Olejář Bush se
Olejář Bush se předváděl i s A123 baterkama.https://www.youtube.com/watch?v=7meZGROww3s&t=1s
Já chci taky REKLAMNÍ
Já chci taky REKLAMNÍ REPORTÁŽ o největší konzervím šroťáku všech dob !!! :)))
auto.cz/parkoviste-duchu-stovky-tisic-opustenych-volkswagenu-zaplnuji-v-usa-obri-plochy-kvuli-dieselgate-102741
VÝJIMEČNĚ DŮLEŽITÁ
VÝJIMEČNĚ DŮLEŽITÁ UDÁLOST ROKU 2017
Ale ted koukam že je to 2
Ale ted koukam že je to 2 dny stará zpráva ksakru …
autoforum.cz/predstaveni/terminator-si-nechal-postavit-unikatni-tridu-g-stovku-udela-za-5-6-s-i-bez-v12
novinky.cz/auto/427403-arnold
novinky.cz/auto/427403-arnold-schwarzenegger-si-koupil-elektricky-mercedes-g.html
A pak ze to nejde….maji v
A pak ze to nejde….maji v nabidce i uloziste od 150 klacku
“ 150kW LADEN “ tzn že jako
“ 150kW LADEN “ tzn že jako po kabelu do auta LÁDUJOU 150kw dobrý :)) Dyť to Poudám fur : FOSILNÍ SRAČKOMOBILKY LEDA KECAJÍ JAK TO PORÁT NEJDE ;))
šmarja a odkaz na skvělou
šmarja a odkaz na skvělou firmu Kreisel Electric si každý musí gůglit sám?? Proč?!
kreiselelectric.com/
ELECTRIC
ELECTRIC G-KLASSE
kreiselelectric.com/projekte/electric-g-klasse/
Odkaz je v článku přímo
Odkaz je v článku přímo pod první fotografií.
tak toho sem si nevšiml.
tak toho sem si nevšiml. Každopádně v textu je ten název firmy nekolikrát uveden znovu a tam většina lidí pohlédne. Tam obecně unavený, smradem z laufů otrávený, vočička vykoukaný a faukonzerví tsi krmí znechucený čtěnář vyjímečně skvělýho deníku hybrid.cz hledá spásu a když má pak ještě klik nové vokno domeček home gůgl klik mikrofon a namáhat hasivky Kreisel Electric pak system eror šlus rezignace na všechny funkce 😉
120 kWh by tomu autu viac
120 kWh by tomu autu viac pasovalo, ale i tak dobré.
Myslim ze pro Arnieho nebude
Myslim ze pro Arnieho nebude problem si postavit nejake to Chademo !cha…
Hádám, že to nešlo bez
Hádám, že to nešlo bez většího zásahu do konstrukce. V článku na electreku je uvedeno, že to tam narvali v podstatě místo motoru a nádrže.
Kreisel Electric je opravdu
Kreisel Electric je opravdu super firma, mimo jiné mají také předělaného e-Golfa s baterkou 55,7 kWh, palubní nabíječkou 22 kW i rychlonabíjením CCS 150 kW a dojezdem přes 400 km. Jediná škoda, že ty auta zatím vůbec neprodávají. Jinak palec nahoru
Zjevne prodavaji … tomu,
Zjevne prodavaji … tomu, kdo je schopen a ochoten zaplatit (tady zrejme navic podlozeno narodni hrdosti). Myslim, ze nebudu moc mimo, kdyz si tipnu, ze Ten Mercedes budde stat jako Mercedes a Tesla dohromady a ten Golf od Tesly cenou taky daleko nebude (predevsim kvuli tomu, ze je to vicemene zakazkova rucni prace).
Takze bud je to bavi (a v tom pripade je zakazkove stavby pro prachace drzi v plusu) nebo doufaji, ze je nekdo velky koupi 🙂
+1
+1
No coz o to, oni by je i
No coz o to, oni by je i prodavali, ale tyhle hracky jsou proste pekelne drahe a v nejakem i minimalnim objemu by to nikdo nekoupil….
Ono neni asi problem udelat golf klidne s 80 kWh baterkou a paradnim dojezdem, problem je udelat takovy golf za cenu, za kterou by se aspon v male serii prodaval…
V tomhle to prave delas dobre Tesla a BMW – vyrabi auta, tkere jsou dostatecne unikatni na to, aby se kupujici nezamyslel nad tim, kolik za ten elektropohon priplaci oproti spalovaku….
Na toho Golfa scháněj
Na toho Golfa scháněj výrobce, asi to bude chtít pár investic to rozjet trochu ve věším než jen kusofky.